צפיה בהודעה בודדת
ישן 11-05-08, 15:00   #21 (קישור ישיר)
NiNi
IO Folding Team
 
סמל האישי של NiNi
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
הודעות: 4,209
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי OR2 צפה בהודעה
נסה הסרה במצב בטוח של הדריוור עם תוכנה בשם Driver Sweeper.
לאחר מכן התקן את הדריוור החדש ביותר במצב רגיל.
ניסית את זה בטוח?!
כי לי הייתה בדיוק את אותה בעיה!
התוצאה שלי הייתה חצי ממה שהייתי צריך לקבל בגלל דריבר שלא הותקן טוב.
תכנס לתוכנה ותמחק את Display ותתקין את הדרייבר מהאתר.

אני יודע שכבר אמרו את זה אבל אני אומר לך שוב מכיוון שלי הייתה את אותה בעיה עד שעשיתי את פעולה זו.
בהצלחה.
__________________
Intel Core i5-3470 3.20Ghz|MSI P67S-C43|DDR3 16GB 1333MHZ CL9|TwinTech GTX560Ti 1GB|Silicon Power V70 120GB SSD X2 RAID 0|WD 500AAKS|Corsair TX750W|CoolerMaster CM690
SteelSeries KINZU|Razer Lycosa|Roccat Taito|Audio Technica ATH-M50x
Microsoft Windows 10 Pro 64Bit
Apple iPhone 5S|Samsung Galaxy Tab 4 10.1
Samsung 46" LCD 1080p 46B550
NiNi לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי