צפיה בהודעה בודדת
ישן 17-03-12, 19:13   #12 (קישור ישיר)
yoni18
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2007
הודעות: 259
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Juiced צפה בהודעה
לא, מיד אחרי האימון חייב ליצרוך פחמימות כי זה מה שהגוף דורש - אנרגיה
אפילו אם אתה מכניס חלבונים הגוף הופך אותם לפחממות

לכן הרבה מערבבים שייק חלבונים עם סוכר ענבים גם בגלל הפחמימות וגם בגלל שהוא עוזר לחלבונים להיספג יותר טוב בגוף

Sent from my Nexus One using Tapatalk
תגיד לי אתה בסדר?
אחרי אימון חובה אבל חובה לצרוך חלבונים, ורצוי מאוד אבקת חלבון על מי גבינה שנספגת הכי מהר בגוף.
החלבון היא אבן הבניין העיקרית של השריר ושל רקמות רבות בגוף. החלבון בנוי מחומצות אמינו המסודרות בשרשראות ארוכות, אחת אחרי השנייה

הגוף יודע לייצר בעצמו רק חלק מחומצות האמינו, את השאר, עליו לקבל באמצעות התזונה. כאשר אנו אוכלים חלבון בתזונה, גופנו מפרק אותו במערכת העיכול, לחלבונים קטנים (פפטידים) או לחומצות אמינו בודדות. מטרת פירוק החלבון, היא לאפשר את ספיגתו מהמעי אל זרם הדם. לאחר הספיגה, הגוף בונה בכבד, מחומצות האמינו ומהפפטידים הקצרים, חלבונים חדשים לפי צורכי הגוף.

כל מאמץ או גירוי גבוהים במיוחד לשריר יגרמו להרס מסוים של סיבי השריר. מידת הפירוק תלויה בעומס שיופעל על השריר במהלך האימון, בכמות האנרגיה שתעמוד לרשותו במהלך האימון (פחמימות, שומנים או במקרה הגרוע חלבונים) וברמת הכושר הגופני בה אנו נמצאים.
לאחר פעילות גופנית, הגוף ינסה לבנות מחדש את השריר שאיבד במהלך האימון. אימון שלא גורם להרס מסוים של סיבי השריר, לא יוביל לפיתוח השריר וגדילתו, כיוון שלא עבר את סף הגירוי של השריר. החלבון שאנו מספקים לגוף לאחר האימון באמצעות התזונה או תוספים, הוא אבן הבניין לחידוש ובניית השריר.
yoni18 לא מחובר   הגב עם ציטוט