צפיה בהודעה בודדת
ישן 06-04-12, 23:29   #6 (קישור ישיר)
X-TeNDeR
IO Member
 
סמל האישי של X-TeNDeR
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 767
ברירת מחדל

קניתי בזמנו לפני כשנתיים את המסך שלי בבאג.
לאחר תשלום, המוכר פתח אותו בעדינות לבקשתי, וערכנו בדיקת פיקסלים זריזה.

בכל מקרה, אם הייתי מגיע הביתה ללא בדיקה והיה פיקסל מת, טכנית לדעתי אפשר לבוא ולהחזיר/להחליף במסגרת ה-14 יום.

כשעבדתי באופיס-דיפו סניף אשדוד, היה אדם שקנה מסך וחזר באותו יום והתלונן על פיקסל שרוף. לאחר בדיקה קצרצרה פתחנו לו חדש, וגם בו היה פיקסל שרוף. החלפנו שוב עד שהגענו לאחד תקין והבנאדם היה מרוצה ובטוח שזה בסדר. מגיע לו.

לדעתי זה תקין ואף מומלץ לבקש בדיקה במקום.
__________________
בברכה, מיקי.
Lenovo Ideapad Z580: Core I7-3612QM - GeForce GT 630M 2GB - Corsair Force 3 GT 120GB+750GB HDD - 2x4 GB Corsair Vengeance 1600MHz
-----------------------------------------------------
SE Xperia Arc S - CM10(Fxp222)+Fusion krnl
Now Playing: World Of Tanks, Star-Trek Online, S.T.A.L.K.E.R - Clear Sky
X-TeNDeR לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי