צפיה בהודעה בודדת
ישן 12-10-14, 13:05   #11 (קישור ישיר)
Ryushin
IO Member
 
סמל האישי של Ryushin
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
הודעות: 562
שלח הודעה דרך SKype אל Ryushin
ברירת מחדל

משתמש ממוצע גם לא היה הולך לאתר הרשמי של גיגהבייט.
כל מה שאני אומר שהתמיכה לדעתי די מעפנה, זה לא יתכן שלא רק שהדרייבר שמגיע עם הלוח אם, שזה הדבר הכי-הכי-הכי בסיסי לצרכן דפוק, אז גם באתר הרשמי שלהם הוא בעייתי ולא פתר לי את הבעיה.

אני לא יודע מה אמא/אבא/דודה שלי היו עושים במידה ולהם הייתה תקלה דומה.
כנראה שולחים את המחשב לתיקון ומשלמים כמה מאות שקלים בשביל שאולי מישהו במעבדה יפענח את מה שאני ישבתי וחפרתי בתוכו כמעט יום שלם.
מה שאני מנסה להגיד בכל זה שאני לא מרוצה בכלל.
כי בלי גוגל הייתי זורק את המחשב הזה מהחלון אחרי הקנייה הקשה שחוויתי גם בלי שיתקע לי המחשב החדש כל מספר שעות.
__________________
Mobo: Gigabyte G.1 Sniper Z97
CPU: Intel Core I7-4790K 4GHz
CPU Cooler: CoolerMaster Hyper212x
RAM: Kingston Hyperx 16GB (2x8GB) DDR3 1600Mhz
Video: MSI 980 GTX Gaming
PSU: Seasonic G-750 750W
SSD: Samsung 850 Pro 256GB
HDD: Western Digital Caviar Black 4TB
Case: Fractal Design Arc Midi R2
Ryushin לא מחובר   הגב עם ציטוט