IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > כרטיסי מסך
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

כרטיסי מסך פורום בנושא כרטיסי מסך , מנהלי התקנים , תמיכה טכנית , בעיות בתצוגה ובמשחקים , מערכי CF ו SLI וייעוץ לפני קניה

חומרה : כרטיסי מסך

הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel

The new Nvidia demo has som Raytrasing prats it cald "Medusa". download it, its great!...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 19-06-08, 12:03   #61 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 960
ברירת מחדל

The new Nvidia demo has som Raytrasing prats
it cald "Medusa".

download it, its great!
__________________
CPU: I7 - 3770
Mobo: Z77-D3H
Memory: G.Skill - 2X8GB 1600MHZ
V.Card: Sapphier 7970 3GB
Monitor: Samsung 27' 1080P
SSD: Samsung 840 PRO 512GB
HDD1: WD 3TB Green
HDDX2 160GB VelociRaptor 10000RPM

Tablet: Nexus 7 32GB 3G @ CM11
Phone: Samsung Note 3 @ CM11
Vidati לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-06-08, 12:41   #62 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של alex.turovsky
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,782
שלח הודעה דרך MSN אל alex.turovsky
ברירת מחדל

איזה DEMO, לאיזה כרטיס הוא מתאים, מה זה, RayTracing Prats, הדגמה טכנולוגית?

חבר, פעם הבאה בבקשה לתת לינקים ישירים לכל מה שמתכוונים אליו
תודה
__________________

MCP,MCDST,MCTS,MCITP | Technical Support Engineer | מקום III בארץ בקטגוריית שיפור ביצועי מחשב באליפות Vgames האחרונה
מדריכים: איך להכין כבל רשת
ביקורות: כונן OCZ SSD|צורב Asus 2014L1T | לא משטח, שטיח לעכבר !
כתבות: LightScribe - תולדות מאיצי התלת מימד - המחשב שלי - לימוד בתמונות - אנציקלופדיית מארזים 2009
נושאים שכדאי לכם לקרוא: כרטיס המסך החדש של Intel -קופסה לגיבוי חיצוני עם RAID 1 - פרוייקט Voodoo 5 -
alex.turovsky לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-06-08, 13:17   #63 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 960
ברירת מחדל

my hebrew is not working and my english is sucks so try to anderstand me
please XD

at the credits of the NV Demo there is an explenation of what tecnologies ware used whille making the Demo, on of the lines was that they use RayTracing tecnology for light, or somthing like that.

LinK to little information and screens:
Nvidia Medusa IS FREAKIN AMAZING REALTIME!! I WISH GOW 3 LOOKS THIS GOOD!! - GameTrailers.com Forums
__________________
CPU: I7 - 3770
Mobo: Z77-D3H
Memory: G.Skill - 2X8GB 1600MHZ
V.Card: Sapphier 7970 3GB
Monitor: Samsung 27' 1080P
SSD: Samsung 840 PRO 512GB
HDD1: WD 3TB Green
HDDX2 160GB VelociRaptor 10000RPM

Tablet: Nexus 7 32GB 3G @ CM11
Phone: Samsung Note 3 @ CM11
Vidati לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-06-08, 15:47   #64 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של alex.turovsky
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,782
שלח הודעה דרך MSN אל alex.turovsky
ברירת מחדל

זה לא משהו מיוחד.
עשבדיון הזה מדברים על RAY TRACING מדברים על משחקים שכל כולם השלד של המשחק יהיה מתוכנת ב RAY TRACING ולא משולב כאלמנט להגביר אפקטים.
תראה את הדוגמאות פה
PC Perspective - Ray Tracing and Gaming - One Year Later


חדשות: זוכרים את הסטודנט שתיכנת Q4 ל RT ? שINTEL שכרה אותו לעבוד אצלה ? תראו מה הוא מציג עכשיו עם היכולות שלה !
הצליחו להעביר גם את המשחק המדהים Enemy Territory: Quake Was ל RAY TRACING.
PCGH - News: Video shows ray traced Quake Wars

אגב ראיתם את ההתקדמות בכח המחשוב בשנים האחרונות?
__________________

MCP,MCDST,MCTS,MCITP | Technical Support Engineer | מקום III בארץ בקטגוריית שיפור ביצועי מחשב באליפות Vgames האחרונה
מדריכים: איך להכין כבל רשת
ביקורות: כונן OCZ SSD|צורב Asus 2014L1T | לא משטח, שטיח לעכבר !
כתבות: LightScribe - תולדות מאיצי התלת מימד - המחשב שלי - לימוד בתמונות - אנציקלופדיית מארזים 2009
נושאים שכדאי לכם לקרוא: כרטיס המסך החדש של Intel -קופסה לגיבוי חיצוני עם RAID 1 - פרוייקט Voodoo 5 -
alex.turovsky לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-06-08, 16:05   #65 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Elio
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 1,973
ברירת מחדל

ההתקדמות היא מטורפת...
האפשריות עם הטכנולוגיה הזאת זה לא יאמן...
הבעיה היא נראה לי הכרטיס מסך שצריך בשביל זה...אין מחשב רגיל שמסוגל להריץ כזאת כמות של מידע באותו זמן...רק להפעיל סימולציה והמחשב יקרוס...
Elio לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-06-08, 16:13   #66 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של alex.turovsky
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,782
שלח הודעה דרך MSN אל alex.turovsky
ברירת מחדל

לפי מה שמוצג בשקופית הזאת ולפי הכתבות על הNEHALEM, אני מקביל ככה:
אם Q9450 נותן בערך 90FPS על 768X768(ובטח 30FPS מסוגל להריץ 1024X768לפחות)
NEHALEM לדעתי יהיה מסוגל להריץ ב1280X1024 על 30 FPS לפחות ואולי אף יותר מזה
מבינים לאן זה הולך ? וזה עוד מבלי להזכיר את ה אולי יכולות של ה LARRABEE שאולי יפתיע ואולי לא.
__________________

MCP,MCDST,MCTS,MCITP | Technical Support Engineer | מקום III בארץ בקטגוריית שיפור ביצועי מחשב באליפות Vgames האחרונה
מדריכים: איך להכין כבל רשת
ביקורות: כונן OCZ SSD|צורב Asus 2014L1T | לא משטח, שטיח לעכבר !
כתבות: LightScribe - תולדות מאיצי התלת מימד - המחשב שלי - לימוד בתמונות - אנציקלופדיית מארזים 2009
נושאים שכדאי לכם לקרוא: כרטיס המסך החדש של Intel -קופסה לגיבוי חיצוני עם RAID 1 - פרוייקט Voodoo 5 -
alex.turovsky לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 19-06-08, 19:42   #67 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Elio
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 1,973
ברירת מחדל

כן אבל זה אומר שתצטרך שני מעבדים במערכת...
איך מריצים את זה על מעבד אחד שעושה עוד דברים?
כבר דיברנו על זה לא? בכל מקרה לפי הפוצנטיאל יש פה באמת משהו גדול.
בכל מקרה כולנו נהיה חכמים עוד מעט...עם יצאת עוד פרטים על לרבי....
Elio לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-08, 4:04   #68 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של alex.turovsky
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,782
שלח הודעה דרך MSN אל alex.turovsky
ברירת מחדל

הנה מה שאמר אתר אחר שדי חושב כמוני (ויש הרבה לינקים יפים):

"At the Research@Intel Day 2008, Intel showed a ray-traced version of Enemy Territory: Quake Wars. Compared to the original game, a water with reflections and refractions and a physically correct glass shader were added. Also, a camera portal with up to 200 recursions to itself has been demonstrated. To show off this ongoing research in the topic of real-time ray tracing, a four-socket system with quad cores has been used that allowed rendering the enhanced visual effects in 1280x720 at 14-29 fps. Just two years before, early versions of Quake 4: Ray Traced ran only at 256x256 with 17 fps. Even though Intel's upcoming Larrabee will be primarily a rasterizer, the capabilities for also doing ray tracing on it should deliver interesting opportunities."

The demonstration ran on a 16-core (4 socket, 4 core) Tigerton system running at 2.93 GHz
Intel demonstrated ET: Quake Wars running in basic HD (720p) resolution, which is, according to our knowledge, the first time the company was able to render the game using a standard video resolution
__________________

MCP,MCDST,MCTS,MCITP | Technical Support Engineer | מקום III בארץ בקטגוריית שיפור ביצועי מחשב באליפות Vgames האחרונה
מדריכים: איך להכין כבל רשת
ביקורות: כונן OCZ SSD|צורב Asus 2014L1T | לא משטח, שטיח לעכבר !
כתבות: LightScribe - תולדות מאיצי התלת מימד - המחשב שלי - לימוד בתמונות - אנציקלופדיית מארזים 2009
נושאים שכדאי לכם לקרוא: כרטיס המסך החדש של Intel -קופסה לגיבוי חיצוני עם RAID 1 - פרוייקט Voodoo 5 -

נערך לאחרונה על ידי alex.turovsky, 20-06-08 בשעה 4:10.
alex.turovsky לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-06-08, 20:09   #69 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של alex.turovsky
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,782
שלח הודעה דרך MSN אל alex.turovsky
ברירת מחדל

Watch out, Larrabee: Radeon 4800 supports a 100% ray-traced pipeline using DirectX 9

http://www.tgdaily.com/content/view/38145/135
__________________

MCP,MCDST,MCTS,MCITP | Technical Support Engineer | מקום III בארץ בקטגוריית שיפור ביצועי מחשב באליפות Vgames האחרונה
מדריכים: איך להכין כבל רשת
ביקורות: כונן OCZ SSD|צורב Asus 2014L1T | לא משטח, שטיח לעכבר !
כתבות: LightScribe - תולדות מאיצי התלת מימד - המחשב שלי - לימוד בתמונות - אנציקלופדיית מארזים 2009
נושאים שכדאי לכם לקרוא: כרטיס המסך החדש של Intel -קופסה לגיבוי חיצוני עם RAID 1 - פרוייקט Voodoo 5 -
alex.turovsky לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 09-07-08, 7:55   #70 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של alex.turovsky
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,782
שלח הודעה דרך MSN אל alex.turovsky
ברירת מחדל

Larrabee unleashes 2 TFLOPS capacityLarrabee unleashes 2 TFLOPS capacity
Larrabee unleashes 2 TFLOPS capacity - Expreview.com
__________________

MCP,MCDST,MCTS,MCITP | Technical Support Engineer | מקום III בארץ בקטגוריית שיפור ביצועי מחשב באליפות Vgames האחרונה
מדריכים: איך להכין כבל רשת
ביקורות: כונן OCZ SSD|צורב Asus 2014L1T | לא משטח, שטיח לעכבר !
כתבות: LightScribe - תולדות מאיצי התלת מימד - המחשב שלי - לימוד בתמונות - אנציקלופדיית מארזים 2009
נושאים שכדאי לכם לקרוא: כרטיס המסך החדש של Intel -קופסה לגיבוי חיצוני עם RAID 1 - פרוייקט Voodoo 5 -
alex.turovsky לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 12-07-08, 23:48   #71 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של alex.turovsky
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,782
שלח הודעה דרך MSN אל alex.turovsky
ברירת מחדל

מממ . . . נראה ש NVIDIA הולכת חזק נגד אינטל עם מייקרוסופט ומנסה לבלום את האיום של INTEL.
מיקרוסופט לא תציג ב DIRECTX 11 תמיכה ב RAY TRACING. אני מאוד מאוכזב מההכרזה הזאת ואלא אם כן מפתחים לא יעברו ל OPEN GL, לא נראה משחקים עם RAYT RACING ב2009 עד DIRECT X 12 לפחות ב2010.

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8370&Ite mid=1

בדיוק כמו שב95 3DFX הוציא את ה GLIDE שלה שעליו כל משחק נראה מדהים ורק ל 3DFX הייתה החומרה המתאימה בשביל להאיץ אותו.
בדיוק את אותו GLIDE של שנת 2009 בדמות DIRECTX11 NVIDIA מנסה למנוע ממיקרוסופט להציג וכמו שקראתם, הוא לא יכלול תמיכה ב RAY TRACING.

מה היה קורה אם כן היה כולל תמיכה ב RT? אולפני משחקים היו עוברים לייצר משחקים ב RT שלא ל NVIDIA ולא ל ATI יש כרגע כרטיסים מוכנים לזה (גם לא לINTEL אבל לפחות עוד 5 חודשים, בדצמבר, יוצא SAMPLE ליצרנים).
__________________

MCP,MCDST,MCTS,MCITP | Technical Support Engineer | מקום III בארץ בקטגוריית שיפור ביצועי מחשב באליפות Vgames האחרונה
מדריכים: איך להכין כבל רשת
ביקורות: כונן OCZ SSD|צורב Asus 2014L1T | לא משטח, שטיח לעכבר !
כתבות: LightScribe - תולדות מאיצי התלת מימד - המחשב שלי - לימוד בתמונות - אנציקלופדיית מארזים 2009
נושאים שכדאי לכם לקרוא: כרטיס המסך החדש של Intel -קופסה לגיבוי חיצוני עם RAID 1 - פרוייקט Voodoo 5 -
alex.turovsky לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 12-07-08, 23:50   #72 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Dontmatter
 
תאריך הצטרפות: Aug 2007
הודעות: 2,076
שלח הודעה דרך MSN אל Dontmatter
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי alex.turovsky צפה בהודעה
מממ . . . נראה ש NVIDIA הולכת חזק נגד אינטל עם מייקרוסופט ומנסה לבלום את האיום של INTEL.
מיקרוסופט לא תציג ב DIRECTX 11 תמיכה ב RAY TRACING. אני מאוד מאוכזב מההכרזה הזאת ואלא אם כן מפתחים לא יעברו ל OPEN GL, לא נראה משחקים עם RAYT RACING ב2009 עד DIRECT X 12 לפחות ב2010.

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=8370&Ite mid=1

בדיוק כמו שב95 3DFX הוציא את ה GLIDE שלה שעליו כל משחק נראה מדהים ורק ל 3DFX הייתה החומרה המתאימה בשביל להאיץ אותו.
בדיוק את אותו GLIDE של שנת 2009 בדמות DIRECTX11 NVIDIA מנסה למנוע ממיקרוסופט להציג וכמו שקראתם, הוא לא יכלול תמיכה ב RAY TRACING.

מה היה קורה אם כן היה כולל תמיכה ב RT? אולפני משחקים היו עוברים לייצר משחקים ב RT שלא ל NVIDIA ולא ל ATI יש כרגע כרטיסים מוכנים לזה (גם לא לINTEL אבל לפחות עוד 5 חודשים, בדצמבר, יוצא SAMPLE ליצרנים).
פה אני לא מסכים איתך
את הרינדורים של רובטריקים עשו על 2900XT
וה4870 בטח עושה את זה יותר טוב...
__________________
Lenovo Yoga 2 Pro: I7-4510U, 8GB RAM, 500GB SSD.
RIG1: Intel I5-3570, 8GB RAM Kingston HyperX, Gigabyte Z77M-D3H, Sapphire Radeon HD7950, SeaSonic 600W 500GB HDD Seagate, 120GB Corsair Force LS SSD, Dell UltraSharp U2312HM.
ציטוט:
פורסם במקור על ידי BELPHEGOR צפה בהודעה
אני, צוות ההנהלה ו-ג.יפית מודים לכם.
Dontmatter לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-07-08, 22:24   #73 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של alex.turovsky
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,782
שלח הודעה דרך MSN אל alex.turovsky
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Dontmatter צפה בהודעה
פה אני לא מסכים איתך
את הרינדורים של רובטריקים עשו על 2900XT
וה4870 בטח עושה את זה יותר טוב...
אני לא מדבר על רינדור, את זה גם כרטיסי NVIDIA יודעים לעשות.
אני מדבר על משחק עם זה ב LIVE שצריך לשמור על 30FPS עם RAY TRACING ולא לרנדר סצינה ולחכות שעות עם מעבדי XEON שיש בסטודיו שלהם ועוד מחשבים CUSTOM MADE שהם הזמינו במיוחד בשבילהם.
__________________

MCP,MCDST,MCTS,MCITP | Technical Support Engineer | מקום III בארץ בקטגוריית שיפור ביצועי מחשב באליפות Vgames האחרונה
מדריכים: איך להכין כבל רשת
ביקורות: כונן OCZ SSD|צורב Asus 2014L1T | לא משטח, שטיח לעכבר !
כתבות: LightScribe - תולדות מאיצי התלת מימד - המחשב שלי - לימוד בתמונות - אנציקלופדיית מארזים 2009
נושאים שכדאי לכם לקרוא: כרטיס המסך החדש של Intel -קופסה לגיבוי חיצוני עם RAID 1 - פרוייקט Voodoo 5 -
alex.turovsky לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-07-08, 2:11   #74 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של alex.turovsky
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,782
שלח הודעה דרך MSN אל alex.turovsky
ברירת מחדל

אספתי בשבילכם "קצת" חדשות על
תהנו חברים

1.Fudzilla - Larrabee doesn't need DirectX
לאור ההודעה של מייקרוסופט (והחשד שלי שNVIDIA או ATI השפיעה עליה בנושא) שDIRECTX 11 שייצא שנה הבאה לא יתמוך ביכולות הנוספות של ה LARRABEE (מעבר ל RASTERIZATION) והכוונה שDX11 לא יתמוך ביכולות ה RAY TRACING ובעצם לא יתאפשר פיתוח משחקים (כי סטודיו שיפתח משחקים עם RT שירוצו בצורה מדהימה עם LARRABEE ולא תהיה תמיכה ב DX11 לא יוכל להפעיל את המשחק כלל על WINDOWS.
בתגובה אינטל הגיבה שאינה חייבת את ה DIRECTX בכלל אלא תעבוד עם "גישה ישירה". מה זה אומר? או שהיא תייצר API משלה (כמו ש 3DFX עשתה בזמנו וכתבה את GLIDE שנוצח בסוף ע"י DIRECTX שנכנס לשוק מובנה ב WINDOWS 95 דאז) או שהיא תעשה משהו אחר.

מה שחשוב - כבר בעת הצגת הכרטיס(תאריך בהמשך) אינטל עשתה הסכמים על חברות פיתוח והיא תציג 6 משחקים ראשיים שישתמשו ביכולות המלאות של ה LARRABEE כהדגמה טכנולוגית מלאה עם גרפיקה שפי התוכניות אמורה להיות מדהימה למדיי (טוב CRYSIS WARHEAD שיוצא עוד מעט כבר נראה מדהים), תחשבו מה יהיה עם שחרור ה LARRABEE.

2.Fudzilla - Larrabee will use GDDR5 memory
למרות שכבר ה ATI 4870X2 אמור להגיע לכח עיבוד של 2 TERA FLOPS, אינטל מכוונת לאותו יעד עם ה LARRABEE ולכן החליטה להשתמש ב GDDR 5 כדי להגיע לנפח התעבורה הדרוש. אמנם זה לא נראה כמו שמהו מיוחד כשמדובר של ATI ו NVIDIA ייצאו עד אז 2 דורות, אך בכל זאת המטרה מקדשת את האמצעים וזה משהו שלא חסר לINTEL.

3. Fudzilla - Larrabee will use a 12-layer PCB
אינטל משתמשת כעת ב LARRABEE בלוחות PCB(הלוח מעגלים אלקטרוני שהוא בעצם הכרטיס) בעלי 12 שכבות שהם 4 שכבות יותר מכל כרטיס גרפי כיום.
הדבר יוביל לעלויות ייצור גבוהות לשותפות של אינטל בהפצת הכרטיס, מה שעלול ליצור בעיות זמינות או חוסר רצון של השותפות לייצר כלל את הכרטיס.
הקירור על ה LARRABEE מסתבר להיות סטנדרטי כמו הקירורים שיש כיום על כרטיסי ה 4870 של ATI ע"פ דוגמיות הכרטיס שאינטל הציגה לשותפות.

4.Fudzilla - Larrabee doesn't support power saving
הLARRABBEE לא יתמוך בצריכת אנרגיה.
הכרטיס מיועד לצרוך 300W של חשמל כאשר יעבוד בLOAD. כפי הנראה כרגע, במצב דו מימדי, הכרטיס יגיע לצריכת חשמל של כ200W+ ולא יירד אפילו ל 100W.
ייתכן פה פיספוס מסויים של אטינטל כי מקורות אומריןם שכל אפשרויות החיסכון באנרגיה יוצגו בדור השני של הכרטיס. יחד עם זאת אני בספק אם זה נכון ולאינטל יש עוד שנה שלמה להתכונן ולתכנן יכולות POWER SAVING ברמת ה DRIVER שחלק מליבות הכרטיס פשוט יכובו בעת עבודה ב WINDOWS במצב 2D.

5.Fudzilla
הכרטיס יושק בתערוכת COMPUTEX 2009 בקיץ, שנה מהיום כאשר INTEL עומדת בתוכניותיה וכבר בעוד כמה חודשים עד סוף השנה תציג דוגמאות עובדות לשותפות שלה אשר אמורות בסופו של דבר להביא את הכרטיס אל המדפים.

הנ"ל עודכן בהודעה הראשית.
__________________

MCP,MCDST,MCTS,MCITP | Technical Support Engineer | מקום III בארץ בקטגוריית שיפור ביצועי מחשב באליפות Vgames האחרונה
מדריכים: איך להכין כבל רשת
ביקורות: כונן OCZ SSD|צורב Asus 2014L1T | לא משטח, שטיח לעכבר !
כתבות: LightScribe - תולדות מאיצי התלת מימד - המחשב שלי - לימוד בתמונות - אנציקלופדיית מארזים 2009
נושאים שכדאי לכם לקרוא: כרטיס המסך החדש של Intel -קופסה לגיבוי חיצוני עם RAID 1 - פרוייקט Voodoo 5 -

נערך לאחרונה על ידי alex.turovsky, 20-07-08 בשעה 2:20.
alex.turovsky לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-07-08, 2:20   #75 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של PsyMaster
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 1,581
ברירת מחדל

נשמע כאילו אינטל "מעזיבה" בכוח את הפרויקט הזה משום מה
__________________
http://www.iopanel.net/forum/image.php?type=sigpic&userid=107&dateline=1219661131
PsyMaster לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

קישורים חוזרים (?)
לינק חוזר לטראד: http://www.iopanel.net/forum/thread12834.html
נשלח על ידי עבור סוג תאריך
משחקים ברשת Vgames - ויגיימס חדשות - משחקים מלאים- Larrabee, המאיץ הגרפי המהפכני של אינטל, בוטל טראד נוכחי Refback 06-12-09 14:53
חדשות- כרטיס מסך מהפכני מבית אינטל - Pocket פוקט טראד נוכחי Refback 06-02-09 18:22
משחקים ברשת Vgames - חדשות- דיווח: אינטל בונה את הפלייסטיישן 4 טראד נוכחי Refback 06-02-09 11:15

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
Crysis - דיון ראשי piniz משחקים וקונסולות 360 13-02-11 17:10
היום ב 10:00 - צפירה ברחבי הארץ \ הדיון הראשי Almog Design דיבורים על הא ודא 11 09-04-08 20:54
טיפים וטריקים לדפדפן אינטרנט - הדיון הראשי !! DOCTOR ICE תוכנה ומערכות הפעלה 4 25-03-08 15:24
GPS - יש לכם ? המלצות -הדיון הראשי DOCTOR ICE סלולר וגאדג'טים 13 10-03-08 19:24
מארז ה-UFO - הדיון הראשי -שאלות ותשובות . DOCTOR ICE תמיכה טכנית 4 30-12-07 19:38


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 21:09.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות