IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > מחשבים ומה שמסביב
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

מחשבים ומה שמסביב כאן תוכלו לפרסם נושאים הקשורים בצורה כלשהי למחשבים , אך לא מצאתם היכן לפרסם אותם בפורומים השונים

דבר חופשי : מחשבים ומה שמסביב

חווית שירות (מימוש אחריות אצל ח.י היבואן של LG בארץ).

כפי שאתם יודעים ברשותי מסך LG 226WTQ שהיה המתחרה בזמנו ב 226BW של סמסונג. החלטתי ללכת על LG כי ראיתי ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 17-07-08, 19:06   #1 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של sunken
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 1,829
שלח הודעה דרך SKype אל sunken
ברירת מחדל חווית שירות (מימוש אחריות אצל ח.י היבואן של LG בארץ).

כפי שאתם יודעים ברשותי מסך LG 226WTQ שהיה המתחרה בזמנו ב 226BW של סמסונג.
החלטתי ללכת על LG כי ראיתי את 2 המסכים בבאג והLG היה נראה לי יותר טוב. מיותר לציין שהמסך נקנה לפני שנה+ תקופה שלא הייתי מתמצא בעולם המחשבים כמו היום. המעבר מ 17 CRT ל22 LCD הורגש בכל האספקטים. השליליים התבטאו במריחות תמונה ומעין לאג מסויים שלפעמים התמונה פשוט קופצת במקום לעבור חלק. בעיה נוספת הייתה הזליגות אור שבזמנו לא ייחסתי לה חשיבות כי היו רואים את זה רק שכל המסך שחור ומודלק. החלטתי לעשות מעשה לפני כשבוע ולממש אחריות שכן יש לי כ-2 וחבל לחכות לרגע האחרון. המסך נמסר אחרי שחודשיים ניסיתי להבין איפה הם נמצאים וכמובן למצוא *** כדי להסתדר עם מסך חרטה לבנתיים.
מסרתי את המסך לפני שבוע ולפני יומיים נמסר לי ב SMS שהוא מוכן. מכאן והלאה הסרט מתחיל סיפור בהמשכים והנושא הזה עוד יעודכן בהמשך בהתאם להתפתחויות.
על הסמס היה מספר חזרה כלומר "השולח" חשבתי שזה הטכנאי או אחד מהנציגים אבל להפתעתי ענה לי בחור במבטא ערבי שאמר לי שכל הזמן מתקשרים אליו לגבי מסכים ומחשבים טלוויזיות והוא מופצץ כל הזמן שיחות והוא לא יודע למה ושכנראה המספר היה של מישהו אחר. בתור אחד שעבד בחברת סמסים בעבר הצעתי לו עזרה ואמרתי לו שאני יודע איך להיפטר מזה אבל הוא אמר לי שהוא דיבר עם LG והם פחות או יותר שמו עליו פס. שתבינו המערכת של LG מוציאה עכשיו כל מסך שחוזר מתיקון\החלפה עם המספר חזרה של הבנדאם הזה וכנראה שיש הרבה כאלה שממשים אחריות לצערי וצערו. משם הבנתי שמדובר בחברה עם מנטליות של צבא שבשביל להזיז שם דברים זה רק בכוח אך בכל זאת הגעתי במצב רוח רגוע אחרי 10 שעות עבודה ו2 שעות שינה שהיו בלילה. הצגתי את הפתק החזרה וחיכיתי לראות מה מו מי. מסתבר שהחוכמולוגים לתקן כנראה לא מתקנים אז הם פשוט מביאים מסך חדש. רק חבל שהם הביאו לי דגם יותר גרוע משלי ואני לא יודע בכלל מאיפה הם הקריצו אותו שכן אני די מתמצא במסכים ועוד לא נתקלתי במסך הזה. המסך שהציעו לי במקומו הינו דגם אחר

הנה הלינק
מסך מחשב LG W2242T בזאפ

סתם שתדעו שלא היה לי מושג מהדגם הזה אז ביקשתי שתפעיל לי אינטרנט שאני אראה זאפ והיא אמרה שזה לא התפקיד שלה ושהיא רק נקודת איסוף. כמובן שהם קיבלו שם הרצאה יפה מאוד על מה זה תודעת שירות ומה זה שירות לקוחות ורק עם שיכנועים היא נתנה לי לבדוק מה הפשר של המסך הזה דרך האינטרנט ראיתי 5MS וזה הספיק לי כדי להגיע להחלטה שח.י הוציאו איזה קרטון מהסוף של המחסן וניסו לדחוף לי אותו. כמובן שסירבתי ודרשתי לדבר איתם ישירות. הנציגה עשתה מה שבייכולתה (לאחר ההרצאה) לעזור לי וניסתה להשיג אחד מהאחראים שם שבמפליא שלושתם לא היו. אז היא התקשרה לשירות לקוחות ולאחר כמה דקות המתנה ביקשתי שתסגור ושאני מבין כבר עם מה יש לי עסק. רשמתי סיבה לסירוב של ההחזרה (אני מניח שכל אחד אחר היה מיד חוטף מסך "חדש" וגם לי זה קרץ מאוד אבל הניסיון עושה את שלו). האופציה הנוספת שלי הייתה לנסוע לכפר סבא למרכז שלהם (שנסגר ב6 בערב כמה נחמד) בכל מקרה השארתי לה את המסך ה"חדש" והיא אמרה שזה ייקחו שוב בין שבוע לשבועיים. שאגב מועברים עם מסך סמסונג SYNCMASTER 700IFT 150HZ. הצרה היחידה היא שזה פשוט מעייף את העיניים. אחרי שעה אתה נשרף. בקיץ קוץ יצאתי החוצה קניתי קפה להתעורר שכן היום שלי רק מתחיל... הדלקתי סיגריה וחייגתי לשירות לקוחות של ח.י שמן הסתם היה ב"עומס וזמני המתנה גבוהים מהרגיל" בסופו של דבר ענתה לי נציגה נחמדה שכמובן גם לא היה ביכולתה לעזור אלא רק לרשום פרטים ושייחזרו אליי. ההמשך מכאן ידוע מראש. שיחה מחסוי ש95 אחוז לא תקבל מענה מצידי. השארת הודעה.
ואז שוב לא יכול ליצור איתם קשר אלא רק הם איתי וכמובן מתי שב*** שלהם. שהרי מה זה משנה בעצם אם אתה עובד כל יום בשבוע איזה זמן יש לך בדיוק לדברים האלה שחוזרים ב8 מהעבודה.
וגם היום השתחררתי במיוחד מוקדם לסגור את הפינה הזאת שנראה שתישאר פתוחה עוד הרבה זמן. לסיכום ביניים תבינו מה זה ח.י ומה זה מימוש אחריות במדינת ישראל לעומת חו"ל ראו ערך סאנקן ורייזר. החוצפה שלהם לנסות לדחוף לי מסך ואם הייתי חותם הייתי נדפק ועוד שאין עם מי לדבר שייתן תשובות זה פשוט בושה ותעודת עניות ישר עם הקטע של הערבי בהתחלה הבנתי שהולך להיות סרט. אז לכל המתלבטים שמעוניינים במוצר כלשהו של LG ראו הוזהרתם.
אני אעדכן בהמשך מה קורה עם המסך. אני דרשתי כבר פיצוי על בזבוז זמן חוצפה ועוגמת נפש. ואני רוצה לראות מה יקרה. מיותר לציין שאם זה לא יעבוד אני פותח הליכים משפטיים בכיף שלי ופונה לאגודה להגנת הצרכן. הם ישלמו ביוקר רק על זה שאני בכלל הייתי צריך לממש את האחריות.
ואם אני לא יוצא עם דגם משודרג אל תקראו לי סאנקן!
__________________
Supremacy through hardware
sunken לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 17-07-08, 19:21   #2 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של wa11a
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
הודעות: 355
ברירת מחדל

:| ...
תן להם בראש.
__________________
אין שופטים אדם בעת כיסו , כוסו וכעסו...


AMD Phenom II X4 945 3.0 - Gigabyte GA-MA785UD3H - ADATA 1333 4GB (2GBX2) + Kingston 1333 4GB (8GB) - Gigabyte HD6850 1GB OCed - Samsung spinpoint F3 1TB - Seasonic ss500ET - Lancool K58 - Samsung T220
wa11a לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 17-07-08, 19:31   #3 (קישור ישיר)
IO Games
 
סמל האישי של TOMER.G
 
תאריך הצטרפות: Aug 2007
הודעות: 4,757
שלח הודעה דרך MSN אל TOMER.G
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי wa11a צפה בהודעה
תן להם בראש.
+1

הכי מעצבן זה שצריך לבזבז כאלו אנרגיות על משהו שכבר מגיע לך.
אחרי יום עבודה זה באמת קשה להתעסק עם דברים כאלו...
__________________

TOMER.G לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 18-07-08, 3:59   #4 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Elio
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 1,973
ברירת מחדל

+1
המון בהצלחה להוציא מהם כל מה שאתה רוצה ושמגיע לך!!!
ידוע שהתודעת שירות בארץ שלנו שואפת ל-0 במקרה הטוב,חוץ (מכמה מקומות שיצא לי להתקל באנשים טובים)
Elio לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 18-07-08, 4:06   #5 (קישור ישיר)
oR.
IO Pro
 
סמל האישי של oR.
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 2,543
ברירת מחדל

שירות ישראלי מצוי..
כמו שאמרו פה תן להם בראש
__________________
Intel Q9550| Asus P5Q-Deluxe | G.skill Trident 4GB 1066MHZ | Point Of View + EVGA 9800GT SLI| Antec 800W |Crucial 64GB SSD M4, Western Digital 500GB + 160GB
|CoolerMaster 690 | Thermalright TRUE | Logitech ZCinema| LG 24" W2486L | Nexus 5
oR. לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-07-08, 20:30   #6 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 1,761
שלח הודעה דרך ICQ אל Ancient1 שלח הודעה דרך SKype אל Ancient1
ברירת מחדל

תשמור תיעוד על כל דבר . השעות שאתה מוציא , שיחות הטלפון , צילומים , זכרון דברים מה הובטח בכל מקרה .
יעלה לך כ 150 לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות .
Ancient1 לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 19-07-08, 21:31   #7 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של jackreacher
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
הודעות: 869
ברירת מחדל

בהצלחה

חבל באמת שזה המצב בארץ
וכשאתה מתלבט אם לקנות משהו מהארץ או מחול, בידיעה שכאן יש אחריות ושם לא..אחרי כמה דקות אתה מבין שבארץ בעצם יש אחריות מאוד מוגבלת, שכדי לממש אותה צריך ללכת ראש בקיר עם מומחים בשטיפת מוח ומניפולציה של הלקוחות.
אפשר להשוות את זה למקרה אחר של אדם שתדלק בתחנת דלק כלשהי - גם תודלק בדלק לא נכון וגם קיבל מכות אחרי שרצה פיצוי

WELCOME TO ISRAHELL
jackreacher לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-08, 0:07   #8 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של sunken
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 1,829
שלח הודעה דרך SKype אל sunken
ברירת מחדל

היום בבוקר קיבלתי שיחה מנציגה של ח.י
היא שמעה את הסיפור שלי ואמרה לי שהמסך
W2242TוLG הוא למעשה "דגם מקביל"
הסברתי לה שלא כך הדברים.
ואמרתי לה ככה. או שאתם מתקנים לי את המסך שלי או שאתם מביאים לי חדש אותו דגם
או דגם כלשהו 2MS שהוא 22 אינץ
היא אמרה לי שהיא יכולה להביא לי דגם משומש 22 אינץ בלבד ושזה האחריות ושאין מה לעשות.
האופציות הן כדלקמן:
או לקחת משומש (שבטוח יותר משומש ממה שהוא היה שמור אצלי) או לקחת מסך בדגם של 5 מילישנייה "חדש".

שורה תחתונה אני כבר שוקל לקבל את המסך שלי בחזרה ולנסות לממש אחריות עוד שנה כי אין עם מי לדבר ובנתיים אני בלי מסך נורמלי והעיניים נשרפות. בסוף עוד יגידו לי שמסרו את המסך שלי למישהו בעיסקת חרטה ברטה משומש. (ת'כלס אם שמים אותו בקרטון הוא כמו חדש אי אפשר בחיים לדעת). קיץ קוץ אני בבעיה רצינית והיא שיחקה איתי על זה שלפי החוק וגם שחתמתי מותר להם להביא לי כזה דבר והיא לא הסכימה להעביר אותי לנציג בכיר. שתבינו עד כמה אני זבל בישבילם. אשמח אם מישהו יודע יותר פרטים לגבי האחריות ומימושה והאם מנסים לסנדל אותי פה
או שזה באמת האחריות ומה שחתמתי שאני מקבל מסך אחר 2MS משומש במידה ושלי לא עובד.
__________________
Supremacy through hardware
sunken לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-08, 0:22   #9 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 1,761
שלח הודעה דרך ICQ אל Ancient1 שלח הודעה דרך SKype אל Ancient1
ברירת מחדל

איפה זה כתוב ? ואם כתוב אז מה ? מי כתב חוזה כזה ?
קנית מכונית 1600סמ"ק ומביאים לך 1200 ?? ומה לגבי השווי למכירה כיד שניה ??
לא רק שלא מתקנים/מחליפים במסגרת אחריות ( ביטוח) ששילמת, אלא שאתה מפסיד כסף במקומם.

שיפצו אותך או שיחליפו לאותו דגם או שווה ערך ואיכות או שיחזירו כספך
או שתתבע אותם בבימ"ש לתביעות קטנות
הגיע הזמן לדבר אתם במכתבים
Ancient1 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-08, 0:34   #10 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של sunken
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 1,829
שלח הודעה דרך SKype אל sunken
ברירת מחדל

אחי עכשיו פתחתי את האחריות וזה רשום שחור על גבי לבן.
"היה ומסיבה כלשהי לא נצליח לבצע תיקון\החלפה מתאימים כי אז הסעד היחיד לו תהיה זכאי הוא החלפה של המוצר במוצר שיהיה זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או על פי שיקול דעתנו המוחלט,נשיב לך את התמורה ששולמה על ידך עבור המוצר כשהיא צמודה למדד המחירים לצרכן מיום רכישת המוצר ועד יום ההחזר והכל כנגד קבלת המוצר לידינו והעברתו לבעלונתו שהוא במצב טוב ותקין למעט הקלקול. מוסכם ומובהר בזה כי למעט אם תחול עלינו החובה המפורשת על פי הדין, חובת ההחלפה של המוצר לא תהיה במוצר חדש אלא במוצר במצב דומה."

אגב ה"מוצר" שלי זהה ליום פתיחתו מהקרטון מלבד התקלה. מסך חדש לחלוטין ושמור בקנאות. ונראה לי שאם זה האופציות שלי אני אקח את המסך שלי בחזרה.
__________________
Supremacy through hardware
sunken לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-08, 0:49   #11 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של קישקשתא
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
הודעות: 2,134
ברירת מחדל

קח את שלך בחזרה. כל עוד אין לך בעיה ממשית עם זליגת אור אלא רק שהמסך שחור כולו
(מה שלרוב לא קורה במשחק פעולה מצוי), קח אותו.
קישקשתא לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-08, 1:10   #12 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 1,761
שלח הודעה דרך ICQ אל Ancient1 שלח הודעה דרך SKype אל Ancient1
ברירת מחדל

* החלפה של המוצר במוצר שיהיה זהה או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך,
* או על פי שיקול דעתנו המוחלט,נשיב לך את התמורה ששולמה על ידך עבור המוצר ( כשהיא צמודה למדד המחירים לצרכן מיום רכישת המוצר ועד יום ההחזר והכל) כנגד קבלת המוצר לידינו (והעברתו לבעלונתו שהוא במצב טוב ותקין למעט הקלקול.)

עו"ד יכול לכתוב ולהחתים כרצונו. יש חוק ומשפט ששופטים את החוזה . מבין ? אני יכול להחתים על כל דבר , אבל בימ"ש יוכל לבטל את החוזה אם נוגד חוקי המדינה.

ובשביל מצבים כאלה יש תביעות קטנות
ותעשה שרות לקונים
Ancient1 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-08, 1:50   #13 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של sunken
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 1,829
שלח הודעה דרך SKype אל sunken
ברירת מחדל

ומאיפה לך שבחוק במדינת ישראל הם מחוייבים להביא לי מסך חדש? הם יכולים להביא את אותו המסך שלי משומש שתקין רשום במפורש בחוזה

" מוסכם ומובהר בזה כי למעט אם תחול עלינו החובה המפורשת על פי הדין, חובת ההחלפה של המוצר לא תהיה במוצר חדש אלא במוצר במצב דומה."

בקיץקוץ עורך דין? תביעות קטנות? הבעיה שאני לא יודע מה החוק במדינת ישראל לדברים האלה.
ואיך אני בכלל פותח בתהליך שכזה. אם הייתי יודע מה החוק במדינת ישראל לגבי אחריות
הייתי יותר חכם. אבל כרגע זה מעין חוזה שנחתם במעמד הקניה. אני אתייעץ עם חברים שלי שלמדו משפטים D=
__________________
Supremacy through hardware
sunken לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-08, 11:48   #14 (קישור ישיר)
נציג - C.E.C
 
סמל האישי של MarioMan
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 502
שלח הודעה דרך MSN אל MarioMan
ברירת מחדל

לדעתי יצאו איתך בסדר פה, אתה פשוט מגיע עם צפיות של אחריות VIP או משהו בסגנון ולא כך הדברים.

מניח שאם היית קונה בחנות עם שירות איכותי (נגיד זיגזאג וכד') לא היית צריך לגשת ליבואן והחנות היתה מטפלת לך במקרה ואולי גם משיגה תוצאות אחרות.
__________________

MarioMan לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-08, 17:31   #15 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של VanHalen
 
תאריך הצטרפות: Jun 2007
הודעות: 2,035
ברירת מחדל

לא הבנתי מה ההבדל בדיוק בין המסך שלך לבין החדש שקיבלת.
מהנתונים היבשים שמצאתי ברשת מצד אחד 5MS ומצד שני יחס 1:8000.
אני לא חושב שבגלל זה פוסלים מסך. חבר אותו או כנס לחנות ותראה מה הוא שווה.

הרי בינינו לרוב הנתונים האלו מפוברקים. זה סתם מספרים יפים לא יותר.
__________________
משחק עכשיו: The Witcher II
שחקתי קודם: Dungeon Siege III, Divinity II - The Dragon Night Saga,Two Worlds II
Intel I5 3470| AC Freezer 7 | Asus P8Z77-V LX2 | Corsair XMS3 2x4GB 1600MHZ | Sapphire HD 7850 | Corsair Force 3 120GB| Topower Top 550W | TT Strike MX | LG L207WT | Microsoft Sidewinder X6 | Razer Naga
Sony Xperia Z1 Compact
Xiaomi MI-2 16GB - MIUI V5
מדריכים: תצוגת משאבי מערכת בזמן אמת תוך כדי משחק

נערך לאחרונה על ידי VanHalen, 21-07-08 בשעה 17:39.
VanHalen לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 17:37.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות