IOPanel

חזור   IOPanel > IOPanel > ביקורות משתמשים
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

ביקורות משתמשים ביקורות משתמשים לאחר קניה של מוצרים מעולם המחשבים , טכנולוגיה וגאדג'טים

IOPanel : ביקורות משתמשים

תולדות מאיצי התלת מימד / 3D Acceleration History

...
Comment
 
קישור חוזר הגדרות ביקורת אפשרויות הצגת נושא
תולדות מאיצי התלת מימד / 3D Acceleration History
The Way it's (3DFX) Ment To be Played
alex.turovsky
21-08-08
על ידי dudu_azran ב 25-08-08, 21:44
ברירת מחדל

תודה אלכס קצת באיחור אבל רק עכשיו היה לי זמן לשבת ולקרוא את הכתבה המדהימה והמושקעת הזאת תודה רבה
אתה מתברר כשחקן רכש מוצלח מ-HWZONE
XD
הגב עם ציטוט
על ידי alex.turovsky ב 25-08-08, 21:50
ברירת מחדל

משתדל לשמור על הסטנדרט
הלוואי רכש, זה בהתנדבות ומאהבה לקהילה תומכת

אני פשוט זוכר איך היה לי פנטיום 166 ופתאום הגיעו לחנויות הקופסה הזאת עם ה VOODOO שצילמתי והמשחק TUROK רץ על זה כל כך מדהים שלא האמנתי שאפשר לבנות עולם תלת מימדי יפה כזה במחשב וכל זה על מסך 15 אינץ עם 640X480.
אח"כ התקדמתי למסך 17 עם 600X800 או 1024X768 אי אפשר היה לשחק בכלל, רק אם היה לך שני VOODOO 2 ב SLI או VOODOO 3 שהגיע לאחר מכן והיה חזק משני VOODOO ב SLI יחדיו.

אחרי זה הייתי חורש על NFS SE ומכאן אני מכיר אישית את הסיפור שלו ולאחר מכן אני זוכר שקניתי מחשב חדש פנטיום II 350 ובדיוק הגיע NFS III : HOT PERSUIT לחנויות שעד היום נחשב ל NFS הטוב והמהנה ביותרצעם סביבות מושקעות ושוטרים חסרי רחמים, לא כמו ה NFS של היום שגורם לדמעות למי שזוכר איך הסדרה הייתה פעם.

עצוב קצת שאנשים לא חולקים כאן את זכרונות הילדות שלהם. תחלקו חבר'ה.
נערך לאחרונה על ידי alex.turovsky, 25-08-08 בשעה 21:56.
הגב עם ציטוט
על ידי 1immortal ב 25-08-08, 23:08
ברירת מחדל

אני זוכר ...
היה לי את הvoodoo banshee , עם 16 מגה עליו ...
עבדתי 3 חודשים בשביל לקנות אותו ...
אלה היו ימים ... הייתי חורש בrollcage עם הכרטיס הזה , זאת הייתה חתיכת חוויה
הגב עם ציטוט
על ידי alex.turovsky ב 26-08-08, 4:19
ברירת מחדל

וואי ROLLCAGE . . .
אני הייתי חורש על DETHKARZ. זה בכלל היה שוס. גרפיקה מדהימה ושוט יורים ומפוצצים את המתחרים במסלולים מדהימים בעיר עתידנית. עד היום לא ראיתי כזה משחק יפה וזורם עם ירי.
הגב עם ציטוט
על ידי RonLe ב 27-08-08, 16:01
ברירת מחדל

איזו נוסטלגיה
פשוט כיף לקרוא. תודה לך אלכס.
הגב עם ציטוט
על ידי alex.turovsky ב 27-08-08, 16:46
ברירת מחדל

למי יש פה משחקים תומכי 3DFX ישנים ואיזה ?
הגב עם ציטוט
על ידי DXM ב 29-08-08, 16:34
ברירת מחדל

תודה רבה! באמת כתבות מרתקות אתה מביא פה!


עד היום ידעתי כי טכנולוגיית הSLI המקורית היא של DFX.
איך באמת לעזאזל עדיין לא מחפשים את השיטה הישנהה של חישוב רק חצי מהתמונה?

יכול להיות שפשוט קשה לתכנת משחק שיתמוך בהם?
כי אני כבר שנתיים חושב על הרעיון הזה ובטוח שהוא גאוני, והופ הנה אני רואה שאני לא
כזה גאון כמו שחשבתי שאני, וכבר חשבו על זה כמעט עשור קודם.
הגב עם ציטוט
על ידי alex.turovsky ב 29-08-08, 18:37
ברירת מחדל

בעקבות קריאה נוספת באינטרנט, הוספתי חלק שלא היה ידוע לי עד כה לשנת 1997 ולגרסאות Quake.
+++++++++
זוכרים את הvQuake שנוצר במיוחד למאיץ ה Verite של חבר Rendition בשנת 1996 ?
ב 22 בינואר 1997, iD Software שיחררה את GLquake שהשתמש ב Open GL 3D API על מנת לגשת לכרטיסי ה Voodoo שהיו באותה העת היחידים שהצליחו להריץ את GLquake בקצב פריימים סביר שאפשרו משחק חלק. השימוש ב(שפת תכנות גרפית למעשה) Open GL איפשר להעביר את העיבוד הגרפי מהמעבד הראשי של המחשב, ה CPU, אל ליבת מאיץ הVoodoo. השינויים היו מהפכניים. נוספו השתקפויות, מים שקופים, אפקטי הצללה, נוספה תמיכה ברזולוציה גבוהה יותר והתאפשר Texture Filtering שהביא לשיפור באיכות הטקסטורות במשחק.

Quake 1996 vs. GLQuake 1997


ב11 במרץ 1997, השיקה id Software את WINquake. בניגוד ל Quake המקורי שתוכנת לעבוד תחת DOS, המשחק החדש Win Quake תוכנת לעבוד תחת Windows והשתמש ב APIים של Microsoft:
DirectSound - סט פקודות שנועדו לקשר בין התקני קול לבין מערכת ההפעלה Windows.
DirectInput - סט פקודות שנועדו לקשר בין התקני משחק כגון: ג'ויסטיקים, גיימפאד, עכברים ומקלדות לבין מערכת ההפעלה Windows.
WINquake איפשר שימוש ברזולוציות גבוהות יותר ובכך השלים את שליטתו של המשחק בז'אנר ה FPS באותם ימים.
הגב עם ציטוט
על ידי chicipici ב 31-08-08, 2:58
ברירת מחדל

אלכס, תודה רבה על ההשקעה
היה מעניין ונוסטלגי לקרוא את הכתבה.... המחשב הישן שלי עדיין עובד אצל אחותי:
K7 600 עם V3 3000 ויש גם במחסן איזה BANSHEE של CREATIVE ....

לגבי משחקי 3DFX , אני שומר עדיין כמה משחקים ישנים מסיבות נוסטלגיות:
הגב עם ציטוט
על ידי As-21 ב 02-09-08, 17:15
ברירת מחדל

תודה על הכתבה אבל לא נגעת בכלל בכרטיסים של ATI REDOEN למינהם.
הגב עם ציטוט
על ידי alex.turovsky ב 02-09-08, 17:26
ברירת מחדל

החשובים שבהם כן מופיעים, קרא היטב.

פשוט בשנים הללו אף אחד לא ידע מי זה ATI ו NVIDIA כמעט ורק לקראת סופה של 3DFX לקראת שנת 2000, היה צורך להזכיר כמה מהכרטיסים של ATI או NVIDIA שבכלל אפשר היה לקרוא להם "תחרות" ל 3DFX.
הגב עם ציטוט
על ידי Velox ב 02-09-08, 21:38
ברירת מחדל

באמת מעניין למה לא משתמשים ב Scan Link Interface, לחישוב חצאי (או שליש) תמונות בידי מעבדים גרפיים. הנצילות תהיה גבוהה יותר ויעילה יותר (100% שיפור מאשר כרטיס בודד, על הנייר לפחות). הבעיה היחידה שאני רואה עם זה היא שהכרטיסים לא יהיו מסוכרנים בגלל עומסים לא זהים, אבל גם זה אני מניח שהפתרון הוא פשוט, משהו סטייל VSync.

אלכס, כתבה מרתקת!
אולי פעם הבאה היית מפרט יותר על החידושים הטכנולוגים בצד התוכנה, כמו התפתחות טקסטורות, פילטרים, אפקטים של תאורה וכדומה
הגב עם ציטוט
על ידי alex.turovsky ב 03-09-08, 12:46
ברירת מחדל

ישנו פתרון מעניין לגבי פיצול טכנולוגיות בכרטיסי מסך של חברת LucidLogix הישראלית היושבת בכפר נטר.

הפתרון שלהם הוא שבב נפרד בשם Hydra שיושב או על לוח האם ומנהל את העומסים של עיבוד המידע הגרפי בין כרטיסי מסך שונים או על כרטיס מסך מרובה ליבות ובעצם מנהל את עיבוד המידע בשתי ליבות אלו.

במה זה שונה? החברה טוענת לתוספת ביצועים ליניארית לכמות הליבות הנתונה משמע מקבלים תוספת ביצועים של 100% על כל ליבה שהשבב ישלוט עליה.

מידע נוסף כאן

זה תרשים זרימת המידע של החברה
הגב עם ציטוט
על ידי michael_Ga ב 07-09-08, 18:37
ברירת מחדל

תודה רבה סיקור מעולה
חידשתה לי הרבה דברים מעניינים (בזמנו לא הייתי מבין גדול
הגב עם ציטוט
על ידי NeTaNeL ב 01-12-08, 18:06
ברירת מחדל

כתבה מעניינת מאוד, כל הכבוד על ההשקעה! מחכה לראות עוד כתבות מושקעות כאלו בהמשך
איך נפלו גיבורים :P
הגב עם ציטוט
Comment


הגדרות ביקורת
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
הינך רשאי לא לפרסם ביקורת חדשה
הינך רשאי לא להגיב
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

קישורים חוזרים (?)
לינק חוזר לטראד: http://www.iopanel.net/forum/thread18146.html
נשלח על ידי עבור סוג תאריך
NVIDIA ג€“ ?•?™?§?™?₪?“?™?” טראד נוכחי Refback 24-08-10 16:19

נושאים דומים
ביקורת כותב הביקורת קטגוריה תגובות הודעה אחרונה
לוגו תלת מימד לקלאן שלי :) Quntix אומנות דיגיטלית 10 06-06-09 21:42
אבסטרק שלי בתלת מימד + פוטושופ. Quntix אומנות דיגיטלית 11 17-05-09 21:15
כתבה חדשה שלי, לראשונה בישראל על תולדות מאיצי התלת מימד alex.turovsky כרטיסי מסך 0 23-08-08 14:42


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 17:31.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות
_