IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > משחקים וקונסולות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

משחקים וקונסולות משחקים , משחקים ברשת , המלצות למשחקים , פתרון תקלות , עזרה במשחקים , שרתי משחקים , ביקורות ומדריכים. קונסולות כדוגמת פלייסטיישן , XBOX ועוד...

דבר חופשי : משחקים וקונסולות

Mirror's Edge - דיון ראשי

הם עובדים על software acceleration או hardware? כמה fps?...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 24-12-08, 13:57   #76 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של mickeyp
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 1,134
ברירת מחדל

הם עובדים על software acceleration או hardware? כמה fps?
__________________

mickeyp לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 24-12-08, 17:37   #77 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
הודעות: 120
ברירת מחדל

זה באמת משפר לך ביצועים הPHYSX ?
בכלל מה זה נותן, שיפור במנוע הפיזיקלי של המשחק או משהו ?
Liav לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-08, 13:24   #78 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של doronkdoron
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 583
ברירת מחדל

הורדתי את ה טריילר למשחק ( של ה PHYSIX) הוא נראה פשוט מהמם... הפירוט, החדות והצבעוניות הזאת פשוט מדהימה, חגיגה לעיניים...
לא הבנתי את הקטע של התמיכה בPHYSIX, מישהו יכול להסביר?
זה משפר את האנימציה, או שזה משפר ביצועים?
__________________
doronkdoron לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-08, 14:07   #79 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,519
ברירת מחדל

הPhysx זוהי רק טכנולוגיה שמעבירה את החישוב הפיזיקלי מהמעבד לכרטיס מסך,וכך ''אמורה'' לשפר את הביצועים,למרות שאם יש לך מעבד שהוא E7300 ומעלה אין לזה כמעט וצורך כמו כן המעבדים יודעים להתמודד טוב עם הפיזיקה של היום.כרטיס ATI וכרטיס nVIDIA יציגו את אותה האנימציה בדיוק,באותה האיכות ובאותה הפירוט,זה לא שהכרטיס יודע לייצר פיזיקה בזמן אמת,הכל תכנות של משחק והכרטיסים עובדים לפי קוד לכן הכל ייראה אותו הדבר.עליי לציין שזו אחת הטכנולוגיות המבוזבזות,כי לATI יש טכנולוגיה ששמה Havok שקיימת משנת 2004 (!) שנחשבת ליותר מתקדמת מהPhysx שכבר המון זמן בשוק ונחשבת מוצלחת,משחקים מנצלים אותה עד היום כמו POP החדש,Bioshock,L4D,TF2 וגם נדמה לי שFC2 כי אני כמעט בטוח שהמנוע הפיזיקלי המצויין שלו מבוסס על הטכנולוגיה הזו.
בקיצור - Physx זוהי חפירה חדשה של nVIDIA שלא משפרת כלום,אז נכון שהם משלמים המון למפתחים של Mirror's Edge שהם יעשו מזה משהו אבל בתכל'ס זוהי טכנולוגיה שנתמכת במעט מאוד משחקים (יכול לספור על האצבע,וחצי מהם לא מוצלחים במיוחד),היא רק בכרטיסים החדשים שלה וגם יקחו כמה שנים עד שהיא תכנס חזק לשוק.Havok של ATI עדיף.

אגב,עליי לציין הערה חשובה במיוחד,ATI לא קנתה את Havok,אבל המפתחת של המנוע הפיזיקלי הזה ממליצה להשתמש בATI שהוא יצא בזמנו,אין לי מושג מה מצב המנוע כיום.
__________________
Intel i5 2310 ll Asrock H61M-HVS ll HD6970 2GB ll 8GB Ram ll WD 250GB ll Chieftec 550W
RonMizrahi לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-08, 14:13   #80 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של doronkdoron
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 583
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Rontwins צפה בהודעה
הPhysx זוהי רק טכנולוגיה שמעבירה את החישוב הפיזיקלי מהמעבד לכרטיס מסך,וכך ''אמורה'' לשפר את הביצועים,למרות שאם יש לך מעבד שהוא E7300 ומעלה אין לזה כמעט וצורך כמו כן המעבדים יודעים להתמודד טוב עם הפיזיקה של היום.כרטיס ATI וכרטיס nVIDIA יציגו את אותה האנימציה בדיוק,באותה האיכות ובאותה הפירוט,זה לא שהכרטיס יודע לייצר פיזיקה בזמן אמת,הכל תכנות של משחק והכרטיסים עובדים לפי קוד לכן הכל ייראה אותו הדבר.עליי לציין שזו אחת הטכנולוגיות המבוזבזות,כי לATI יש טכנולוגיה ששמה Havok שקיימת משנת 2004 (!) שנחשבת ליותר מתקדמת מהPhysx שכבר המון זמן בשוק ונחשבת מוצלחת,משחקים מנצלים אותה עד היום כמו POP החדש,Bioshock,L4D,TF2 וגם נדמה לי שFC2 כי אני כמעט בטוח שהמנוע הפיזיקלי המצויין שלו מבוסס על הטכנולוגיה הזו.
בקיצור - Physx זוהי חפירה חדשה של nVIDIA שלא משפרת כלום,אז נכון שהם משלמים המון למפתחים של Mirror's Edge שהם יעשו מזה משהו אבל בתכל'ס זוהי טכנולוגיה שנתמכת במעט מאוד משחקים (יכול לספור על האצבע,וחצי מהם לא מוצלחים במיוחד),היא רק בכרטיסים החדשים שלה וגם יקחו כמה שנים עד שהיא תכנס חזק לשוק.Havok של ATI עדיף.

אגב,עליי לציין הערה חשובה במיוחד,ATI לא קנתה את Havok,אבל המפתחת של המנוע הפיזיקלי הזה ממליצה להשתמש בATI שהוא יצא בזמנו,אין לי מושג מה מצב המנוע כיום.
רון, תסתכל בלינק הבא, זה סרטון מהמשחק שמראה בדיוק איך הוא ייראה בלי PHYSX ועם, הרגע מצאתי אותו:
Mirror's Edge 'Physx Comparison' clip Video from GameVideos

אז לא מדובר באותה אנימציה, physix יאפשר אפקטים נוספים ובלעדיים למי שתהיה לו את התמיכה...
__________________
doronkdoron לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-08, 15:06   #81 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,519
ברירת מחדל

אז כנראה שמדובר באופציה שנוידיה שילמה שתעבוד רק לבעלי הטכנולוגיה,למרות שאני מדגיש שוב,הטכנולוגיה היא לא מאפשרת פיזיקה בעצמה והיא לא מנוע פיזיקה,היא פשוט מעבירה את העומס מהמעבד לכרטיס עצמו,פה מדובר בכוונה שיעבוד יותר טוב עם הטכנולוגיה אבל תכלס אין הבדלים (קחו מפת פיזיקה של UT3 כדוגמא..אוקיי?)
__________________
Intel i5 2310 ll Asrock H61M-HVS ll HD6970 2GB ll 8GB Ram ll WD 250GB ll Chieftec 550W
RonMizrahi לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 26-12-08, 15:08   #82 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של GOLAN-GB
 
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 3,618
ברירת מחדל

יש הבדלים במפות הפיזיקה של UT3...
__________________
במדינה בה כולם עובדים על כולם בעיניים... מומלץ לאכול גזר.
I5 4570
GIGABYTE G1 SNIPER B5
AMD 270X 2GB OC
8GB 1600MH
ציטוט:
פורסם במקור על ידי alfasi צפה בהודעה
תודה אחי אני מבין.
כן אני רוצה לקנות את OC וגם שים FPS. אני צריך לבקש את זה מהחנות או שאני הולך עם מה שאתה אומר לי וזה כבר יהיה עם המחשב בפנוכו? .
GOLAN-GB לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-08, 15:21   #83 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,519
ברירת מחדל

אתה יכול להביא הוכחה חותכת לזה?
__________________
Intel i5 2310 ll Asrock H61M-HVS ll HD6970 2GB ll 8GB Ram ll WD 250GB ll Chieftec 550W
RonMizrahi לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-08, 15:29   #84 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של doronkdoron
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 583
ברירת מחדל

רון, מסכים איתך שזה קטע שווקי מעצבן של NVIDIA ולכרטיסי ATI צריכה להיות את היכולת.
העניין הוא, האם יש כבר דרך מעשית להפעיל physix על ATI, כך שאפשר יהיה להינות מהאפקטים האלה במשחק.
היה פעם את המשחק INFERNAL, אם אני לא טועה, הייתה התקנה של AGEIA שצורפה לדיסק, ואז ה physix עבד במשחק... מה פתאום יש היום את האפשרות הזאת רק לבעלי nvidia?
__________________
doronkdoron לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-08, 15:32   #85 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של kobi63
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 1,073
שלח הודעה דרך SKype אל kobi63
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי doronkdoron צפה בהודעה
רון, תסתכל בלינק הבא, זה סרטון מהמשחק שמראה בדיוק איך הוא ייראה בלי PHYSX ועם, הרגע מצאתי אותו:
Mirror's Edge 'Physx Comparison' clip Video from GameVideos

אז לא מדובר באותה אנימציה, physix יאפשר אפקטים נוספים ובלעדיים למי שתהיה לו את התמיכה...
רגע לא הבנתי, ומה הבעיה לעשות דברים כאלה למי ש"לא תומך"?

זה ממש בולשיט פשוט החסירו אפקטים שכל כרטיס יכול היה להשתמש או פשוט יכלו לתת למעבד לעשות את זה.. פשוט בושה שהחליטו ממש לחתוך את זה ובסרטון שהבאת זאת לא השוואה כי אין את שתי הדברים כשזה מכובה ודלוק! פשוט או שיש וילון או שאין.
__________________
Intel Core 2 QUAD Q9450 2.66 @ 3.2GHZ
GIGABYTE GA-P35-DS3L
GEIL 4GB(4x1) DDR2 800MHZ
RADEON HD5850 1GB OC'd 780\1125
ITS A MIRACLE!

kobi63 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-08, 15:40   #86 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של doronkdoron
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 583
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי kobi63 צפה בהודעה
רגע לא הבנתי, ומה הבעיה לעשות דברים כאלה למי ש"לא תומך"?

זה ממש בולשיט פשוט החסירו אפקטים שכל כרטיס יכול היה להשתמש או פשוט יכלו לתת למעבד לעשות את זה.. פשוט בושה שהחליטו ממש לחתוך את זה ובסרטון שהבאת זאת לא השוואה כי אין את שתי הדברים כשזה מכובה ודלוק! פשוט או שיש וילון או שאין.
אתה לא מבין אותי... כבעל כרטיס של ATI אני ממש לא מזלזל בכרטיסים שלהם, ואני לא אומר שיש בעיה לייצר אפקטים כאלה על כרטיסי ATI. אבל מה שתכלס אני אומר זה שאם המפתחים של המשחק יאפשרו את האפקטים האלה רק למי שיכול להפעיל PHYSIX אז בשורה התחתונה, מי שיש לו ATI לא יוכל לראות במשחק את אותו ווילון נקרע, ונכון, זאת באמת חוצפה...
__________________
doronkdoron לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 26-12-08, 16:17   #87 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,519
ברירת מחדל

זו לא חוצפה,אם nVIDIA היית מעמיסה עלייך קילומטר מרובע שאפשר לשחות בו מדולרים גם היית עושה את אותו הדבר.
__________________
Intel i5 2310 ll Asrock H61M-HVS ll HD6970 2GB ll 8GB Ram ll WD 250GB ll Chieftec 550W
RonMizrahi לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-08, 2:59   #88 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של mickeyp
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 1,134
ברירת מחדל

physx אינו "מעביר" חישובי פיזיקה מהמעבד, ואנו מוסיף לביצועים אלא מאפשר חישובי פיזיקה נוספים. תוספת ה-physx תאפשר "אנימציות" אם כך אתה מעדיף להתייחס אליהם אשר פשוט אינם קיימות בלעדיה, מצד שני זה גורע במידה מסויימת מכוח בעיבוד הגרפי ולכן לא יישפר ביצועים אלא יוריד אותם טיפה.
לא נורא, מנוע UT3 אז הביצועים עדיין יהיו די מטורפים.
__________________

mickeyp לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-08, 16:08   #89 (קישור ישיר)
IO Folding Team
 
סמל האישי של Natz
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
הודעות: 720
שלח הודעה דרך ICQ אל Natz שלח הודעה דרך MSN אל Natz שלח הודעה דרך SKype אל Natz
ברירת מחדל

רגע זה דיון על MIRROR'S EDGE או על PhysX? מתי ישוחרר המשחק?
__________________
Intel Core 2 Quad Q6600 G0 @2.6
GA-P35C-DS3R
ATI HD4870
G.Skill 2x4Gb DDR3 1333Mhz Ares Dual Channel
HEC Zephyr 650W
HEC 6A19 modded
Western Digital WD 1TB
Natz לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-08, 16:11   #90 (קישור ישיר)
IO Games
 
סמל האישי של TOMER.G
 
תאריך הצטרפות: Aug 2007
הודעות: 4,757
שלח הודעה דרך MSN אל TOMER.G
ברירת מחדל

Mirror's Edge for PC - Mirror's Edge PC Game - Mirror's Edge Computer Game
__________________

TOMER.G לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 19:21.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות