IOPanel

חזור   IOPanel > ציוד היקפי > רשתות ותקשורת
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

רשתות ותקשורת כאן תמצאו תשובה לכל שאלה בנושא רשת אלחוטית , רשת קווית , הגדרת ראוטר , נתב , שיתוף בין מחשבים , בעיות גלישה באינטרנט , חבילות גלישה וספקיות אינטרנט

ציוד היקפי : רשתות ותקשורת

בעית התנתקויות באינטרנט-למעלה משנה

שלום לכולם. אני רוצה לשתף אותכם בבעיה מאוד מעצבנת שיש לי באינטרנט כבר למעלה משנה. לרקע כללי, התשתית שלי היא ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 30-12-08, 23:25   #1 (קישור ישיר)
mr?
IO Member
 
סמל האישי של mr?
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 230
ברירת מחדל בעית התנתקויות באינטרנט-למעלה משנה

שלום לכולם.
אני רוצה לשתף אותכם בבעיה מאוד מעצבנת שיש לי באינטרנט כבר למעלה משנה.
לרקע כללי, התשתית שלי היא בזק וספק בזק בינלאומי. מהירות האינטרנט היא 1.5 mb הורדה ו 128 kb העלאה.
יש לי נתב ASUS AM 604g.
יש לי שני מחשבים בבית. מחשב ראשון מחובר ישירות לנתב(המחשב שאני עובד איתו) ועוד מחשב במרחק כמה מטרים שמחובר דרך WIFI.
הבעיה היא שהאינטרנט שלי פושט מתנתק לרגע ממש קצר(פחות משניה, מין ניתוק קטן כזה) כאשר אני מעמיס ברוחב הפס בUpload.
העומס Upload שאני מדבר עליו מתבטא בהמון דברים, כמו: העלאת קובץ לאינטרנט, שיחות בתוכנות P2P(סקייפ/מסנגר/טיימ ספיק).
הניתוק קורה בייחוד כאשר אני מעמיס ממש הרבה. לדוגמא: היום דיברתי עם חברי בסקייפ תוך שימוש במצלמת האינטרנט שלי. כבר אחרי איזה שלוש דקות של שיחה, השיחה התנתקה-האינטרנט התנתק ממש לשניה וחזר. גם לפעמים הצד השני בשיחה שומע אותי מקוטע.
בנוסף לכך אין לי סימן שהאיטנרנט מתנתק, וגם אין סימן בנתב(הנורות פועלות רגיל).
החלפתי את הנתב שהיה לי פעם - ROTAL RTA 1025W ובנתב החדש- ASUS מה שיש לי עכשיו, עדיין ממשיכה הבעיה.
גם החלפתי את כרטיס הרשת בתקווה שזה יעזור. יתר על כך הוספתי מסנני קו של בזק/פילטר ועדיין יש את הבעיות!
עקב כך, התקשרתי לבזק וגם לבזק בינלאומי וכל אחת מפנה אותי לשניה בטענה שהבעיה יכולה להיווצר אצלה.
שאלתי אותם(בזק ובזק בינלואמי) למה הבעיה נוצרת והסברתי להם בדיוק את ההתרחשות, ולא היה להם שום סיבה, והם גם לא עשו שום דבר בנידון.
דיברתי איתם כבר עשרות פעמים והם פשוט לא עוזרים לי.
דרך אגב ה קורה בשני המחשבים.
מה אני אמור לעשות במצב כזה?
איזה עוד בדיקות אני צריך לעשות?

תודה רבה והמשך יום טוב לכולם
mr? לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-01-09, 23:08   #2 (קישור ישיר)
mr?
IO Member
 
סמל האישי של mr?
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 230
ברירת מחדל

מישהו?
mr? לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-01-09, 23:10   #3 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 2,672
ברירת מחדל

תנסה לחבר ישירות את המודם למחשב שלך ותבדוק עם הבעיה חוזרת.
עם עדיין היא חוזרת תברר איזה מרחק אתה מהמרכזיה.
Lior2k לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-01-09, 23:15   #4 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של AlderaaN
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 290
ערב טוב mr,

אתה תהיה חייב לבודד את המקור לבעייה - בין אם מדובר על ספק התשתית (B בזק במקרה שלך) לבין ספק הקישוריות (בזק בינלאומי במקרה שלך).

אתה טוען לניתוקים, ולכן:
1. עליך להיכנס ליומן / Log הקיים במרבית הנתבים (בדוק זאת במדריך או באמצעות התמיכה הטלפונית של B בזק), וזאת ע"מ לבדוק אם מופיעה שם בפירוש האינדיקציה לניתוק ו/או חיבור מיד לאחריו.

2.א. במידה ואכן יש אינדיקציה לניתוקים - הבעייה היא כמעט בוודאות מול ספק התשתית ולא מול ספק הקישוריות (נדיר שספק קישוריות ינתק אותך באופן שרירותי, לרוב אלו תקלות גורפות שנציגי המוקד היו מודיעים לך אליהם בעת השיחה מולם) - ועליך ליצור איתם קשר ע"מ לפתור זאת (איך יפתרו זאת זה כבר תלוי בהם).

2.ב. במידה ואין שום אינדיקציה לניתוקים - הבעייה יכולה להיות יותר מורכבת ותכלול אפשרויות של המחשבים עצמם בבית והחומרה המותקנת בהם - שוב, לא מומלץ להיכנס לפינה הזו בגלל מורכבותה.

בדוק דבר ראשון את נושא הניתוקים מול היומן / Log.


בהצלחה!
שמוליק.
AlderaaN לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-01-09, 20:31   #5 (קישור ישיר)
mr?
IO Member
 
סמל האישי של mr?
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 230
ברירת מחדל

תודה רבה על העזרה "Quantum Systems".
דיברתי עם נציג מאוד נחמד מבזק(התשתית) וסיפרתי לו בדיוק על הבעיה המתרחשת.
הוא בדק ב log וראה שהכול תקין, הוא עשה בדיקת חמשל לקו, משהו כזה, והכול היה בסדר.
אפילו המחשתי לו את ההתנתקות מתי שהוא היה איתי על הקו(העמסתי על האינטרנט ואז הוא התנתק לשנייה).
עקב שהנוריות על הנתב בזמן הניתוק היו דלוקות, והנתונים על הקו שהנציג ראה אצלו היו טובים מאוד, הנציג טען שיש לי סינכרון מלא ביני לבין התשתית, והבעיה היא יכולה להיות אצל הספקית(בזק בינלאומי).
בקיצור, הנציג גם ראה בתיעוד של פניות הלקוחות, שאני התקשרתי גם מאותה סיבה לפני 9 חודשים.
והוא אמר שבגלל שזה בעיה שנמשכת הרבה זמן, ישלחו לי טכנאי.
כמעט שנתיים שביקשתי טכנאי ואין. רק עכשיו הוא מגיע .
בקיצור ביום רביעי אמור להגיע הטכנאי, נראה מה הוא יגיד , אני גם ימחיש לו את הבעיה של הניתוק.
בינתיים אני יחכה לטכנאי, תודה רבה לכולם על העזרה, אני ימשיך לעדכן בפוסט.
mr? לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-01-09, 20:36   #6 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של AlderaaN
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 290
כל הכבוד

היי mr?, ערב טוב!

אני שמח לשמוע שיש התקדמות בנושא

מקווה שההמחשה לטכנאי ביום רביעי תביא לפתרון ממשי.


בברכה,
שמוליק.
__________________
לתמונות המערכת, לחצו כאן
ASUS Crosshair VI Hero w/ BIOS 9945 | AMD Ryzen 7 1700X @ 3.85 GHz w/ Thermalright True Spirit 140 Direct | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X | Corsair Vengeance LPX 2x16GB CMK32GX4M2B3200C16R v5.39 (SK Hynix, Dual Rank) @ 2933MHz CL16-16-16-32-1T | Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro | 1 x Intel 520 180GB SSD, 1 x Intel 330 180GB SSD, 1 x Samsung EVO 850 1TB SSD, 1 x Samsung F3 500GB, 2 x Samsung F3 1TB | Seasonic X-1250 1250W | Corsair Graphite 600T SE | Dell UltraSharp 24" U2410f A09

AlderaaN לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 05-01-09, 10:08   #7 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
הודעות: 237
ברירת מחדל היי ?MR

היי מר ,

רק משהו קטן ...
תנסה בפעם הבאה להיות קצת יותר תקיף..
יש לספק האינטרנט אפשרות לעלות על הקו גם את אנשי התשתית..
בפעם הבאה שיתווכחו ביניהם ושיפתרו את זה.. במידה וזה לא עובד תמשיך הלאה לאחראי משמרת..
אתה משלם בשביל שירות..
אז תדרוש את השירות הזה.
hnml24 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 07-01-09, 17:48   #8 (קישור ישיר)
mr?
IO Member
 
סמל האישי של mr?
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 230
ברירת מחדל

אוקי, אז מה שקרה זה שהטכנאי הגיע אלי היום. הראתי לו את ההתנתקות(הפעלתי סקייפ בשילוב ביטכומט), והוא טען שיש לי סינכרון מלא גם בזמן הניתוק. הוא בדק את ה log של הנתב והכל היה תקין. ובכללי הוא לא מצא בעיות, והמליץ לי להתקשר לספקית(בזק בינלאומי).
התקשרתי מייד אחרי זה לספקית, אך אותו הדבר. אין שום בעיות שהם מצאו, והם לא רואים שום ניתוק שהיה לי. אחרי שיחה ארוכה עם נציג נחמד כלום לא השתנה. הנציג הבעיר את עצמו והוא טען שלדעתו הניתוק קורה בגלל שהמערכת סוגרת תהליכים בכדי לא לבצע ניתוק מלא, כלומר החלפת IP. והוא המליץ לי להגדיל את רוחב הפס.
הבעיה היא שאין באפשרותי להגדיל את רוחב הפס, מכיוון שאני מחויב לעוד חצי שנה אצל בזק בינלאומי על 1.5 מגה ואני משלם מחיר ממש גבוה-55 שקל(בגלל ההתחיבות). אם אני יגדיל את המהירות, המחיר יעבור את ה 60, וזה ממש המון. המחיר הבסיסי בבזק בינלאומי כיום הוא 39 שקל, ל 1.5 מגה, אז אני בבעיה.
mr? לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 07-01-09, 17:55   #9 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Dontmatter
 
תאריך הצטרפות: Aug 2007
הודעות: 2,076
שלח הודעה דרך MSN אל Dontmatter
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי mr? צפה בהודעה
אוקי, אז מה שקרה זה שהטכנאי הגיע אלי היום. הראתי לו את ההתנתקות(הפעלתי סקייפ בשילוב ביטכומט), והוא טען שיש לי סינכרון מלא גם בזמן הניתוק. הוא בדק את ה log של הנתב והכל היה תקין. ובכללי הוא לא מצא בעיות, והמליץ לי להתקשר לספקית(בזק בינלאומי).
התקשרתי מייד אחרי זה לספקית, אך אותו הדבר. אין שום בעיות שהם מצאו, והם לא רואים שום ניתוק שהיה לי. אחרי שיחה ארוכה עם נציג נחמד כלום לא השתנה. הנציג הבעיר את עצמו והוא טען שלדעתו הניתוק קורה בגלל שהמערכת סוגרת תהליכים בכדי לא לבצע ניתוק מלא, כלומר החלפת IP. והוא המליץ לי להגדיל את רוחב הפס.
הבעיה היא שאין באפשרותי להגדיל את רוחב הפס, מכיוון שאני מחויב לעוד חצי שנה אצל בזק בינלאומי על 1.5 מגה ואני משלם מחיר ממש גבוה-55 שקל(בגלל ההתחיבות). אם אני יגדיל את המהירות, המחיר יעבור את ה 60, וזה ממש המון. המחיר הבסיסי בבזק בינלאומי כיום הוא 39 שקל, ל 1.5 מגה, אז אני בבעיה.
אני זוכר שלמי שהיה WI-FI היה יכול לשדרג ל2.5 מגה בחינם
בדוק האם זה עדיין קיים
__________________
Lenovo Yoga 2 Pro: I7-4510U, 8GB RAM, 500GB SSD.
RIG1: Intel I5-3570, 8GB RAM Kingston HyperX, Gigabyte Z77M-D3H, Sapphire Radeon HD7950, SeaSonic 600W 500GB HDD Seagate, 120GB Corsair Force LS SSD, Dell UltraSharp U2312HM.
ציטוט:
פורסם במקור על ידי BELPHEGOR צפה בהודעה
אני, צוות ההנהלה ו-ג.יפית מודים לכם.
Dontmatter לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 07-01-09, 17:57   #10 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,363
ברירת מחדל

שמע אני לא יודע מה עם השאר אבל לי זה נראה ניסיון לסחוט ממך עוד כמה שקלים בחודש.
אתה משלם סכום שהוא לא קטן בחודש, מגיע לך אינטרנט בלי בעיות.
נסה להביא מחשב נייד/מחשב מחבר ולבדוק אם התופעה חוזרת - אם כן, תדרוש לטפל בבעיה ולא תתנתק. אם התופעה לא חוזרת - הבעיה אצלך במחשב.
ofir לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 07-01-09, 18:58   #11 (קישור ישיר)
mr?
IO Member
 
סמל האישי של mr?
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 230
ברירת מחדל

ניסתי כבר לבדוק את העניין בכמה מחשבים, ובכולם הייתה הבעיה.
הבעיה היא שאני לא יכול להתנתק, אני בהתחייבות.

נערך לאחרונה על ידי mr?, 07-01-09 בשעה 19:09.
mr? לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 07-01-09, 19:43   #12 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,363
ברירת מחדל

אז תשלם קנס כלשהו, מה אתה מעדיף לחיות במציאות הזו שכל כמה דקות יהיו לך ניתוקים?
אני אף פעם לא שמעתי על מציאות כזו. אתה משלם כסף ואתה אמור לקבל סחורה נקייה.
אם בדקת במחשב נייטרלי והבעיה חוזרת, ולחברים שלך עם התוכנה/ות אין את הבעיה הזו, אז הבעיה בדוק בספקית/תשתית.

אופציה נוספת לפני ניתוק היא להתחבר עם שם משתמש וסיסמא של חבר מספקית אחרת לבדוק אם הבעיה חוזרת. אם כן - הבעיה בתשתית - תבקש לעבור תשתית.
ofir לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 18:01.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות