IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > מחשבים ומה שמסביב
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

מחשבים ומה שמסביב כאן תוכלו לפרסם נושאים הקשורים בצורה כלשהי למחשבים , אך לא מצאתם היכן לפרסם אותם בפורומים השונים

דבר חופשי : מחשבים ומה שמסביב

חווית קניייה מאייבורי על השירות

את המכתב הזה שלחתי בזאפ על דעות על חנויות לא העלו את זה שמה בכלל אז שלחתי מייל לשירות לקוחות ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 21-01-09, 16:08   #1 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Arsenal
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 1,382
שלח הודעה דרך ICQ אל Arsenal שלח הודעה דרך MSN אל Arsenal
ברירת מחדל חווית קניייה מאייבורי על השירות

את המכתב הזה שלחתי בזאפ על דעות על חנויות לא העלו את זה שמה בכלל אז שלחתי מייל לשירות לקוחות אני רושם מילה במילה ממה שרשמתי שמה היו חלקים שקצת הגזמתי אבל לא לתפוס בקטנות

הסיפור:


בתאריך 27.11.08 הלכתי לאייבורי ב'ש,הייתי צריך צורב הגעתי לחנות נכנסתי היו שמה כמה אנשים, חיכיתי בין 5 ל10 דקות
אחרי זה מישהו התפנה שאל רצית משהו?
אמרתי אני צריך צורב ראיתי באתר שלכם צורב ב79 ש'ח הוא הביא לי אותו(הביא? אחרי 10 דקות המתנה שטיפל בלקוח אחר היה היתי צריך לעשות את עצמי מדבר בפלאפון בשביל שאיך שהוא הוא יקלוט שאני ממהר)הוא הביא אותו ,אחרי זה שילמתי 80 ש'ח מזומן שאל כל מיני שאלות מספר לקוח איך קוראים לי ומה השם משפחה..
אחרי זה בסדר הביא לי קבלה ואת האחריות, עכשיו היה מגיע לי עודף של שקל אני מחכה,אין להם כסף לפריטה אחר כך המוכר איך שהוא מנסה לצחוק נו מה כולה שקל מה אתה מתוכח גם הסוחר שמה או מי שזה היה נתנו לי לחכות שמה עוד 15 דקות בשביל שקל(על שירות כזה היו מינימום צריכים לתת איזה משהו על עוגמת נפש).

היתי בחנות שמה לפחות חצי שעה בשביל להזמין כולה צורב.
השירות שמה כל כך גרוע(לעומת מה שקיבלתי אפילו בביט טק או בKSP ובפנדס בעבר שמה 3 דקות וזהו, הייתה כבר בחוץ בלי להתעכב בלי כלום)

המינימום שבמינימום שצריך לתת לבן אדם אחרי מה שכתבתי זה להתקשר אליו לזכות אותו על עוגמת נפש זה היה פשוט מגעיל מה שעשו ,והמוכרים שמה מתנשאים כאילו עושים לך טובה שאתה קונה מהם.
(היה שמה 3 עובדים אם אני לא טועה אחד רוסי מהמעבדה נראה לי שהוא נתן לי את הצורב אחד אתיופי שהביא לי את הדף אחריות וכל זה ועוד אחד אחר בצד לא ממש דיברתי איתו נראה בחור נחמד ישראלי).
פירסמתי תהודעה הזאת בזאפ ,אבל קרוב לוודאי שלא יפרסמו אותה
מספר תעודת זהות לא רשמתי אין לי כוונה לחשוף את עצמי לאנשים בשביל שטויות.

מספר הפלאפון שלי ***********
המינימום שאני מצפה מחנות כמו אייבורי, זה להתקשר ולפחות להתנצל על העוגמת נפש הזאת ולזכות אותי במשהו למה זה פשוט בושה מה שעשו לי

החשבונית מה שרשום על הדף ההוא(דף אחריות)

חשבונית/מס' קבלה B8J21446
מדובר על צורב DVD RW AD-7200S


סוף סיפור..
נעדכן שהיום אחרי יומיים ששלחתי את המכתב, התקשרו אליי התנצלו על עוגמת הנפש ואמרו שנשפר את השירות ושאנו מצטערים על זה.
הבחור זיכה אותי בDOK של 2GB(נו בקטנה עולה 20 שקל אבל משהו)
צריך לבוא אליי עד הבית.

חשוב להגיד שהמוכרים שמה מתנשאים עליך ועושים לך טובה שהם מדברים איתך בכלל ,
אבל בסדר העיקר זיכה אותי במשהו נחמד.
נ.ב השקל היה חשוב חח בגלל האוטובוס היה לי 3.80 והעוד שקל הזה איתו הלכתי באוטובוס עד הביג אם זה לא היה מפריע הייתי הולך ככה וזהו .

מה דעתכם?
__________________
Intel® Core™ i5-2310
msi h61m-p31

Samsung 4GB 1600MHzX2

GeForce GTX 570 GV-N570OC

SAMSUNG HD103SJ 1TB
SAMSUNG HD642JJ 640GB
fsp raider 750w

Gigabyte Triton GZ-XX1CA
LG W1952TQ

נערך לאחרונה על ידי Arsenal, 21-01-09 בשעה 17:14.
Arsenal לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 16:16   #2 (קישור ישיר)
IO Power
 
סמל האישי של Pika007
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 2,130
ברירת מחדל

אני מוכן לתרום לך קונטיינר שלם של פסיקים, אם רק תבטיח להשתמש בהם.
ברצינות, היה לי קשה לקרוא את המכתב הזה, והייתי צריך לחזור פעמיים או שלוש על חלק מהמשפטים בשביל להבין מי מה ואיפה.

ולעניין- לחכות זה דבר נורמלי, קורה בכל חנות שיש עומס של לקוחות. ומצד שני, אם המוכר כבר פנה אליך, על אחריותו לטפל בך מיידית או אחרי 2-3 דקות גג.
אייבורי יצאו לארג'ים איתך. אתה בהחלט זכאי להתנצלות מצדם, אבל ה DOK שהם נותנים לך זה כבר לצאת מגדר המקובל בנושא.
אנשים במדינה הזו משתמשים בביטוי "עוגמת נפש" על כל שטות וכל פיפס.
__________________
Intel Core i5 2300+MST140
Intel DH67BL
8GB Kingston DDR 1333mhz CL8
Sapphire Radeon HD4850
Samsung F1 1TB+ Samsung F4 2TB
Samsung SF223H DVD/RW
Antec NSK2480+Seasonic S12 II 620w


Pika007 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 16:27   #3 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Arsenal
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 1,382
שלח הודעה דרך ICQ אל Arsenal שלח הודעה דרך MSN אל Arsenal
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Pika007 צפה בהודעה
אני מוכן לתרום לך קונטיינר שלם של פסיקים, אם רק תבטיח להשתמש בהם.
ברצינות, היה לי קשה לקרוא את המכתב הזה, והייתי צריך לחזור פעמיים או שלוש על חלק מהמשפטים בשביל להבין מי מה ואיפה.

ולעניין- לחכות זה דבר נורמלי, קורה בכל חנות שיש עומס של לקוחות. ומצד שני, אם המוכר כבר פנה אליך, על אחריותו לטפל בך מיידית או אחרי 2-3 דקות גג.
אייבורי יצאו לארג'ים איתך. אתה בהחלט זכאי להתנצלות מצדם, אבל ה DOK שהם נותנים לך זה כבר לצאת מגדר המקובל בנושא.
אנשים במדינה הזו משתמשים בביטוי "עוגמת נפש" על כל שטות וכל פיפס.
לגבי הפסיקים צודק פשוט לא היה לי ממש כח

מן הסתם שכה 2 3 דקות כבר צריך להיות בחוץ תכ'לס הייתי שמה איזה 15 דקות והייתי צריך לרמוז למוכר כל שניה כמו דפוק שאני ממהר

אם אפשר להרוויח משהו אז למה לא?
בכל זאת אני אחד מאופקים בן אדם פשוט בלי כסף
__________________
Intel® Core™ i5-2310
msi h61m-p31

Samsung 4GB 1600MHzX2

GeForce GTX 570 GV-N570OC

SAMSUNG HD103SJ 1TB
SAMSUNG HD642JJ 640GB
fsp raider 750w

Gigabyte Triton GZ-XX1CA
LG W1952TQ
Arsenal לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 16:56   #4 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
הודעות: 402
ברירת מחדל

עני לו מבין מה רשמתה מספיכ לירשומ קמו אילג




ציטוט:
פורסם במקור על ידי yacovmateo צפה בהודעה
לגבי הפסיקים צודק פשוט לא היה לי ממש כח
גם לי אין כוח להגיב לך.

ברצינות עכשיו- איך אתה רוצה שאני אגיב למה שרשמת?
אין פלא שזאפ לא פרסמו את הסיפור הזה..
Papa לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 17:10   #5 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Arsenal
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 1,382
שלח הודעה דרך ICQ אל Arsenal שלח הודעה דרך MSN אל Arsenal
ברירת מחדל

או או איזה סיפור עשיתם כולה סימני פיסוק שניה נערוך.

ערכתי..
לא מבין מה ההבדל זה לא שזה יותר קריא עכשיו.

תודה לPIKA על הקונטיינרל לסימני פיסוק
__________________
Intel® Core™ i5-2310
msi h61m-p31

Samsung 4GB 1600MHzX2

GeForce GTX 570 GV-N570OC

SAMSUNG HD103SJ 1TB
SAMSUNG HD642JJ 640GB
fsp raider 750w

Gigabyte Triton GZ-XX1CA
LG W1952TQ

נערך לאחרונה על ידי Arsenal, 21-01-09 בשעה 17:15.
Arsenal לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 17:14   #6 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 279
ברירת מחדל אף פעם

אף פעם לא הבנתי את התגובות של אנשים לגבי אייבורי..

לגבי השירות- כל סניף שלהם הוא מלא, הסניף בבאר שבע, ההייתי בו כמה פעמים ויש בו הרבה אנשים שמחכים, אז מה אתה רוצה? שהוא יעביר אותך לפני כולם?

לגבי איכות המוצרים- הרבה אומרים שהם מוצרים מחודשים או כל מיני כאלה, יכול להיות שזה נכון לגבי חלק מהמוצרים שקונים במחשבים שהם מורכבים כבר. אבל אני קניתי מהם כבר 3 מחשבים(1 מורכב והשניים האחרים בחלקים), ושניהם פועלים בסדר גמור, לא הייתה תקלה אחת בשום חלק.
אתם משווים מחירות של חנות ענקית כמו אייבורי(רשת) לעומת חנויות אחרות שמוכרות בכמויות הרבה יותר קטנות, מן הסתם שיהיה יותר תלונות, במיוחד מאנשים שקונים מחשב ולא יודעים איך להשתמש בו או חלקים לא טובים.

לגבי מיקצועיות- הם מנסים כמו כל חנות לדחוף לך מוצרים(לקדם מחירות), תעמוד על שלך ותגיד מה אתה רוצה- הם יביאו לך.
lkpo14 לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 21-01-09, 17:17   #7 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של GT-R
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
הודעות: 1,160
שלח הודעה דרך ICQ אל GT-R שלח הודעה דרך MSN אל GT-R
ברירת מחדל

זה ידוע שיש שם חרא של שירות..
בין החנויות הכי מעפנות בתחום.
__________________
GT-R לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 17:26   #8 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של jackreacher
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
הודעות: 869
ברירת מחדל

אז למה לא דיברת עם המנהל? עמדת בצד כמו טמבל וחיכית לשקל? Oם

מכל הפעמים שהייתי באייבורי, הם יצאו די בסדר
במקרה שהייתי צריך לקבל עודף ולא היה, הוציאו מהארנק האישי שלהם
לא עכבו אותי יותרמידי וענו תשובות עינייניות

ושמע, צריך להבין אותם
עבודה עם לקוחות זה לא קל
במיוחד בשעת עומס, כשכל אחד רוצה יחס של מלך..
jackreacher לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 18:09   #9 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
הודעות: 87
ברירת מחדל

אני מבין ומקבל את הטענות שלך. אני לא מבין למה כל ישראלי שחושב שעל כל עוגמת נפש הוא צריך לקבל איזה פיצוי. סה"כ קנית צורב ב-80 שקל, לא טוב לך עם השירות, אל תקנה זאת זכותך בתור צרכן. תפרסם חוות דעת שלילית וזהו.
לדעתי קיבלת פיצוי מעל ומעבר.
DonpatatoN לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 18:25   #10 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Arsenal
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 1,382
שלח הודעה דרך ICQ אל Arsenal שלח הודעה דרך MSN אל Arsenal
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי lkpo14 צפה בהודעה
לגבי מיקצועיות- הם מנסים כמו כל חנות לדחוף לך מוצרים(לקדם מחירות), תעמוד על שלך ותגיד מה אתה רוצה- הם יביאו לך.
כה צודק..
אבל לקנות מהם ציוד זול כמו צורב דיסקים מקלדת ועכבר אלחוטיים לא צריכה להיות בעיה עם זה

ציטוט:
פורסם במקור על ידי jackreacher צפה בהודעה
אז למה לא דיברת עם המנהל? עמדת בצד כמו טמבל וחיכית לשקל? Oם

ושמע, צריך להבין אותם
עבודה עם לקוחות זה לא קל
במיוחד בשעת עומס, כשכל אחד רוצה יחס של מלך..
למי הייתי פונה איזה מנהל הוא היה בועט לי בתחת ומעיף אותי מה הייתי אומר לו כבר

ודרך אגב הבעיה שלא הייתה שמה עומס היו שמה 2 אנשים רק ואני דיבר אליי איזה אחד טיפל בי בינתיים באים אנשים מהצד וגם עוזר להם ומזניח אותי
הרגשתי טמבל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי DonpatatoN צפה בהודעה
אני מבין ומקבל את הטענות שלך. אני לא מבין למה כל ישראלי שחושב שעל כל עוגמת נפש הוא צריך לקבל איזה פיצוי. סה"כ קנית צורב ב-80 שקל, לא טוב לך עם השירות, אל תקנה זאת זכותך בתור צרכן. תפרסם חוות דעת שלילית וזהו.
לדעתי קיבלת פיצוי מעל ומעבר.
הבעיה שנסעתי מאופקים לב'ש בשביל צורב ועד לשמה הלכתי באוטובוס מה אני יעשה?עד לשמה הגעתי ואני לא יחכה 10 דקות בשביל זה?
מה גם הייתי צריך צורב DVD בדחיפות למרות שיש לי גם צורבCD ישן

כה גם אני שמח על הפיצוי יצאו לארג'ים איתי
__________________
Intel® Core™ i5-2310
msi h61m-p31

Samsung 4GB 1600MHzX2

GeForce GTX 570 GV-N570OC

SAMSUNG HD103SJ 1TB
SAMSUNG HD642JJ 640GB
fsp raider 750w

Gigabyte Triton GZ-XX1CA
LG W1952TQ
Arsenal לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 18:55   #11 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 942
ברירת מחדל

WTF?!
מה אתה כאילו יושב בפינה ומחכה לשירות?.. תצעק תשתגע מה זה הדבר הזה , איך יכולת לעמוד בצד, אני נכנס שואל כמה פעמים שצריך "אפשר בבקשה עזרה" עד שעוזרים מה זה השטויות האלה ..
או שנגיד הם עוזרים לאנשים אז תגיד להם : "אפשר בבקשה לקנות משהו , אני ממהר וזה משהו קטן" וזהו .
לפחות קיבלת DOK :P
GORDON לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 19:08   #12 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Arsenal
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 1,382
שלח הודעה דרך ICQ אל Arsenal שלח הודעה דרך MSN אל Arsenal
ברירת מחדל

^חח לא אני לא כזה בכלל

אני רחוק מלהיות הילד הביישן והפשוט והשקט
(פשוט שאתה לבד בלי חבר או משהו כזה זה מוזר מה תבוא ותיצא עליהם היי אתה שמע בא תעזור מה אתה עף לאנשים אחרים וואלה יופי)
לא נראה לי שזה מתאים

הDOK זה מה שעשה אותי מאושר משהו
__________________
Intel® Core™ i5-2310
msi h61m-p31

Samsung 4GB 1600MHzX2

GeForce GTX 570 GV-N570OC

SAMSUNG HD103SJ 1TB
SAMSUNG HD642JJ 640GB
fsp raider 750w

Gigabyte Triton GZ-XX1CA
LG W1952TQ
Arsenal לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 19:29   #13 (קישור ישיר)
IO Chats
 
סמל האישי של Lior.T
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 1,476
שלח הודעה דרך MSN אל Lior.T
ברירת מחדל

אפשר לחשוב מה קרה כבר.
אתה בא לחנות שידוע לך מראש שהשירות שלה לא מהטובים ביותר, ואז אתה הולך ומתלונן .
ואני לא מתפלא שזאפ לא פירסמו את המכתב שלך, אין פה שום דבר מיוחד .
__________________

HTC Desire Bravo SLCD S-OFF - ROM: 2.2 FroYo SENSE LeeDrOiD V2.3d (NextRom 1.7.1 HEBREW RTL) - KERNEL: couttstech 2.6.37 OC 1190Mhz@875MV - THEME: smooth sense 1.0
Lior.T לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 20:17   #14 (קישור ישיר)
IO Folding Team
 
סמל האישי של The_MG
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
הודעות: 2,039
שלח הודעה דרך MSN אל The_MG
ברירת מחדל

^^ צודק, מה גם שלא הבנתי מה קשור שאחד מהמוכרים רוסי והאחר אטיופי?
__________________
pc:intel q6600 2.4@3.2GHZ, asus p5k, AMD HD5850, enermax liberty 400W dell 2209wa
mobile: dell latitude e6400, dell inspirion mini 10

camera: nikon d7000 , nikon 105mm f/2.8g af-s micro, nikon 35mm af-s f/1.8g, sigma 10-20mm f/3.5

HTC ONE X: rom=AOSP JB 4.1.1, kernal=FAUX 4b08
The_MG לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-09, 20:32   #15 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Arsenal
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 1,382
שלח הודעה דרך ICQ אל Arsenal שלח הודעה דרך MSN אל Arsenal
ברירת מחדל

^זה לצורך המחשה שהייתי בחנות ואני עוד זוכר מי היה שמה באותו יום
זה היה יותר מכוון להוא ששלחתי את המכתב
__________________
Intel® Core™ i5-2310
msi h61m-p31

Samsung 4GB 1600MHzX2

GeForce GTX 570 GV-N570OC

SAMSUNG HD103SJ 1TB
SAMSUNG HD642JJ 640GB
fsp raider 750w

Gigabyte Triton GZ-XX1CA
LG W1952TQ
Arsenal לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 7:36.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות