IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > כרטיסי מסך
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

כרטיסי מסך פורום בנושא כרטיסי מסך , מנהלי התקנים , תמיכה טכנית , בעיות בתצוגה ובמשחקים , מערכי CF ו SLI וייעוץ לפני קניה

חומרה : כרטיסי מסך

שאלה על Triple Buffering

שלום לכולם. יש לי שאלה על Triple Buffering. הבנתי ש ה Triple Buffering מאפשר איכסון פריים שלישי בבאפר המוסף, כך ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 24-05-09, 2:33   #1 (קישור ישיר)
mr?
IO Member
 
סמל האישי של mr?
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 230
ברירת מחדל שאלה על Triple Buffering

שלום לכולם.
יש לי שאלה על Triple Buffering.
הבנתי ש ה Triple Buffering מאפשר איכסון פריים שלישי בבאפר המוסף, כך שתמיד קיים פריים מוכן לתצוגה, אבל איך יתכן שהדבר פותר את בעיית נפילת הפרימריים של שילוב ה V-Sync וה Double Buffer?? כי הרי ההחלפה בין הבאפרים יכולה להתבצע אך ורק לאחר שהמסך סיים להציג תמונה שלמה, כלומר ההגבלה היא במסך ולא ביצירת עוד פרימיים בבאפרים נוספים.
אשמח להסבר מדוע ה Triple Buffering פותר את זה.
mr? לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-09, 3:16   #2 (קישור ישיר)
IO OwneR
 
סמל האישי של cupra
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 14,343
ברירת מחדל

יש פה מידע די מעמיק על זה: Triple buffering - Wikipedia, the free encyclopedia
כמו שכתוב, האיכסון השלישי של הבאופר נועד למלא את הנפילות בפריימים המיותרים מתדר
הריענון של המסך, שכן מעל אותו ערך של כל מסך יהיה מדובר בפריימים אבודים, לכן הוא שומר
את רף הפריימים כזהים למה שהמסך יכול לספק, ובזמן עומס ( הסיבה היחידה שאני רואה ל V-Sync) הוא שולף את הנתונים שנאגרו.
__________________
Msi Z87 Mpower MAX | Intel Core i7 4770K | MSI GTX 680 lightning | 2x8gb Corsair Dominator 2133Mhz C9 | Rooket Kave
samsung 840 SSD 240GB G2
| 5x3TB |
Lian-Li P80 mod | Corsair CMPSU-HX1000 | 2x Dell 2407WFP |

Custom Built
Phase Change Unit
| Custom Built Water Cooling System (X2) | ln2/dice pot by Kingpin - Dragon extreme

LapTop: Lenovo yoga 2 pro - 13.3 QHD, Core i7 4500U, 8GB, SSD 256G

Old/Sold
NEXUS One ; HTC Desire HD ; Galaxy NEXUS ; NEXUS 4

Current LG G2 32GB + NEXUS 7 + IPAD 3







Join the IOpanel HWBOT
Team | Join the IOPanel world Community Grid Team | Join the IOPanel Super Pi DB
cupra לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-09, 6:32   #3 (קישור ישיר)
mr?
IO Member
 
סמל האישי של mr?
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 230
ברירת מחדל

אבל תדר הריענון שבמסך הוא זה שמגביל ומעכב את ה FPS, ולא משנה כמה באפרים יהיה לך.
mr? לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-09, 7:27   #4 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של sunken
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 1,829
שלח הודעה דרך SKype אל sunken
ברירת מחדל

לידע כללי למשחק רשת FPS כגון COD4 עדיף לשחק ב DOUBLE BUFFERING.
וללא פילטרים על מנת לקבל מהירות תגובה טובה ביותר
יש שם הסבר מודע TRIPLE BUFFERING יוצר לאג מסוים מבחינת השחקן
קצת חפירתי.

אתם חייבים להסביר לי את המשפט הזה כי קראתי אותו 10 פעמים ולא הבנתי (הורדת זמן התגובה נחשב לדבר טוב למה זה רשום במגבלות)

triple buffering can actually lower response time by including input data which wasn't available when the previous dropped frames were rendered.
__________________
Supremacy through hardware

נערך לאחרונה על ידי sunken, 24-05-09 בשעה 7:47.
sunken לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
Triple Razer Gaming NiNi מחשבים ומה שמסביב 25 04-05-09 0:50
Mushkin משיקה 16 ערכות Triple-DDR3 cupra חדשות 8 09-12-08 18:58
9800GTX Triple SLI review Andrew כרטיסי מסך 4 31-03-08 0:15
Triple-SLI benchmarked ! Terjen אוברקלוקינג 16 13-12-07 9:40
VRX Triple Screen BELPHEGOR סלולר וגאדג'טים 24 20-06-07 23:40


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 23:56.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות