IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > כרטיסי מסך
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

כרטיסי מסך פורום בנושא כרטיסי מסך , מנהלי התקנים , תמיכה טכנית , בעיות בתצוגה ובמשחקים , מערכי CF ו SLI וייעוץ לפני קניה

חומרה : כרטיסי מסך

AMD הראשונה שתציג תמיכה בDX11.

ציטוט: While Nvidia has been focusing on ION and Tegra, AMD came at Computex to show off the first DirectX ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 03-06-09, 23:05   #1 (קישור ישיר)
IO Chats
 
סמל האישי של dany_74q
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
הודעות: 4,790
ברירת מחדל AMD הראשונה שתציג תמיכה בDX11.


ציטוט:
While Nvidia has been focusing on ION and Tegra, AMD came at Computex to show off the first DirectX 11-compliant hardware and say that when the new API arrives (on October 22nd with Windows 7), it will be the ready to support it. At the Taipei show AMD has some compute shaders and tessellation demos for viewing and it also displayed a TSMC-made 300mm wafer containing 40nm DirectX 11 GPUs (which you can see below).

"AMD has a long track record of delivering pioneering features that have gone on to become mainstays in the DirectX experience, and we're doing it again with two mature, AMD-developed technologies in DirectX 11 - tessellation and the compute shader - both of which enable a better DirectX 11 experience for consumers," said Rick Bergman, Senior Vice President, AMD Products Group. "Today, we’re previewing AMD's DirectX 11 graphics processor to build enthusiasm for this key technology so developers will have games available at launch and shortly thereafter. With the benefits it delivers to gaming, applications and Windows 7, developers are lining up to get their hands on our hardware, and we're confident that consumers will too."

AMD hasn't said anything about the actual DirectX 11 cards it has in the works but one thing is almost certain, it will beat Nvidia and be the first to support DX11.

שימו לב לSamples הנחמדים ביותר-


__________________
dany_74q לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-06-09, 23:34   #2 (קישור ישיר)
Vmod Master
 
סמל האישי של DOCTOR ICE
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 3,689
ברירת מחדל

היה ברור שהם יהיו החלוצים ב- DX11 .
__________________
DOCTOR ICE לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-06-09, 23:55   #3 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

למען האמת (אחרי צפיה בתמונות איכותיות מהדמואים) לא מרשים, מה גם שאחד הדמואים רץ על 14FPS.
וממה שהבני לא מדובר בשיפור גדול מDX10..

מקווה שניראה יותר איכות מDX11 בהמשך.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 0:05   #4 (קישור ישיר)
IO Chats
 
סמל האישי של dany_74q
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
הודעות: 4,790
ברירת מחדל

אפשר קישורים לאיכות גבוהה יותר RTR?
__________________
dany_74q לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 1:01   #5 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 972
ברירת מחדל

ב14FPS זה לא אמור להיתקע?
ja7VB לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 1:02   #6 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

ציטוט:
למען האמת (אחרי צפיה בתמונות איכותיות מהדמואים) לא מרשים
נא להרגע..
שים לב לפרטים, להרים, למספר האובייקטים,לטקסטורה, זה עולם אחר לגמרי,
אתה יכול להשוות את זה לזה?

מגניב, הווידאו השני,
היתה מצגת לא מזמן (או די מזמן) יכול להיות של אינטל, על שילוב גראפי של אלפי עצמים בו זמנית על גבי המסך,
זה ידרוש מיוצרי המשחקים ליצור גראפיקות שוודאי לא נראו עדיין, ליצור משחקים עתירים פרטים וויזואליים, ממש כמו להכנס לסרט,
וזה ידרוש גם כרטיסי מסך מאוד חזקים.

מישהו שאל למה צריך כרטיס כמו ה-MARS 295 החדשים של אסוס? ;)

נערך לאחרונה על ידי one, 04-06-09 בשעה 1:26.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 04-06-09, 1:18   #7 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל



זה הדמו שרץ ב14FPS, על מה ולמה ?

AnandTech: AMD Evergreen: 40nm DirectX 11 GPU Silicon Arrives
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 1:37   #8 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

ציטוט:
על מה ולמה ?
אולי הגראפיקה מורכבת בשביל להעלות אותה על פריימינג גבוהה יותר,
ע"פ anandtech, אין להם עדיין את החומרה הדרושה בשביל להעלות את הדמו על 14FPS
אז על מה יש לדבר?
בכול אופן, שים בצד את הדאגה בקשר לפרטים הטכניים, אף אחד לא יוצא בהצהרה שהוא פיתח DX11 עם יכולת גראפית משופרת, מבלי שהוא בדק, אם יש לו את האפשרות לתמוך בה.
במקומך, הייתי מתייחס לאיכות ולאו דווקא לדברים האלה,
יש לך אנשים תותחים, שעובדים על הדברים האלה 24/7 שעות בשבוע, הם מבינים במה שהם מתעסקים, ולא סתם הם מתעסקים בזה.
לא הייתי רץ ואומר,
זה סתם שטות, אין מה להתלהב.
חוץ מזה, שזה דבר חדש,
כמו שהביאו שיפור לגירסה ה-10 של DX (ל-10.1), והשיפור ניכר,
בטח יגיע גם הזמן של ה-DX11,
וכול עוד היא חדשה, יצרני החומרה, יצטרכו לפעול בשביל ליישם אותה גם.
בוא נחכה ונראה.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 1:40   #9 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

אתה כניראה לא מבין אותי נכון, אין לי שום דבר נגד DX11..

רק רומז שהמעצבים של ATI עצלנים מעט.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 1:54   #10 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

ציטוט:
רק רומז שהמעצבים של ATI עצלנים מעט.
מאיזו בחינה אחי?
מבחינת החומרה?
שמע,
זה לא בא ביום אחד,
לתכנן מעבד או כרטיס מסך, לוקח חודשים, וגם זה תחת מוגבלויות הידע הטכנולוגי,
כל מפעל כזה, מעסיק מעבדות ומומחים שעובדים נון סטופ, בשביל להמציא מעבדים חזקים יותר, טכנולוגיה ממוזערת יותר, כל מיני טכנולוגיות נספחות כמו מולטי טרידינג, אוגרים חדשים,פיפליינינג וכו', גם ברמת החומרה וגם ברמת התוכנה,
עובדים על יצירת זכרונות מהירים יותר, קירורים, צריכת חשמל נמוכה יותר, מקנה המידה של הפורטים, לקנה המידה של הטרנזיסטורים,
זה לא בא ברגע אחי, וזה עבודה מאוד לא קלה (שדורשת תכנון אדיר זמן והרבה מאוד כסף).
לבנות מעבד למחשב (CPU), לוקח שלושה חודשים, ומעורבים בתהליך הזה, כ-300 סב-תהליכים שונים.
זה דורש ידע בכימיה, בחשמל, בהנדסת מחשבים, בטרמיקה ועוד.
כל אחד מהאנשים האלה, למד כמה שנים טובות באוניברסיטה ועוד כמה שנים תיכנון במעבדות ובמפעלים,
אחד הסיבות היחידות, שיש לחברות האלה בלעקב את התהליך, זה בשביל ליצור להם באפר כדי ל"עלות" על טכנולוגיות חדישות, ובשביל לחסוך כסף בשביל להיות מסוגלים ליישם אותם.
זה גלגל ענק.
האינטרס האחרון שלהם, הוא לעקב את השוק (ושהמתחרות יקחו להם את הפלח),
אני מקווה שאתה מתחיל לקבל את התפיסה של מה שכל התהליך הזה אומר,
זה גלגל שכל הזמן מסתובב, ומעורבים בו החברות עצמם, החברות המתחרות, הלקוחות, המחקרים המדעיים בתחום (ומחוץ לו) התנועה בשווקים, מחלות, פיגועים,מלחמות וכו',
זה לא נגמר,
זה הכל מהכל.
וגם אתה בתוך זה.
מקווה שזה עונה לך על השאלה.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 2:04   #11 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

אתה לא בכיוון, אמרתי שהדמואים לא מרשים, לא הטכנולוגיה..
כלומר יש היום משחקים עם DX10 שניראים טוב יותר.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 2:16   #12 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

המעצבים! אהה,
תראה, שוב, העיצוב הגראפי דורש יישום חומרתי שככול הנראה כרגע - אין.
ציטוט:
Since we don't have hardware that can run this demo as of yet, we can't really know how good 14 frames per second really is or what it means. We'll have to wait until we have competitive hardware to do any evaluation of performance (or we'll have to wait until AMD shows us something we can compare to current
- anandtech.

לכן,
הם לא מסוגלים לבדוק את היישום, אפילו על 14FPS.
בקשר לדמואים האחרים,
יש שיפור ניכר,
תסתכל שוב על הסרטונים, תסתכל שוב על ההבדל בין DX10 ל-DX10.1
כנס לוויקיפדיה, תחת הערך high dynamic range rendering ותסתכל שם על ההבדלים בין התמונות של LDR ו-HDDR על גבי אותה תמונת משחק.
ו- לא אוהב לצטט את עצמי,
קרא מחדש את ההודעות למעלה,
שים לב לפרטים, לטקסטורה, למספר העצמים, לגראפיקה,
יש הבדל ניכר,
ניכר מאוד וברור.
אני לא יכול להסתכל במקומך, צריך פשוט להסתכל לשם,
אם אתה אומר שאין שיפור בגראפיקה,
אז זה או שאני לא רואה טוב, (בהחלט יש שיפור),
או שמשהו איתך לא כ"כ מסתדר עם זה,
או שיש ביננו איזושהיא אי הבנה.

נערך לאחרונה על ידי one, 21-06-09 בשעה 3:40.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 10:20   #13 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 37
ברירת מחדל

לא נראה לי שהדמו של הגבר עם הנשק קשור ל- AMD
מי שעשה את הדמו הם מיקרוסופט לפי מה שאנ י מבין והוא
חלק מערכת הפיתוח של DIRECTX11
snoopdogg לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 21:49   #14 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

קרא את הכתבה ב-anandtech, מיקרוסופט בכל מקרה בונה את ה-API,
ע"פ הכתבה, הדמו של AMD.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-06-09, 21:53   #15 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של DR-EVIL
 
תאריך הצטרפות: Jul 2007
הודעות: 3,282
שלח הודעה דרך MSN אל DR-EVIL שלח הודעה דרך SKype אל DR-EVIL
ברירת מחדל

למה נראה לי שDX11 יהיה בלוף עוד הרבה יותר גדול מDX10...
עדיף היו קוראים לזה כבר DX20 כי גם ככה בטח בקושי יהיה ניתן לראות הבדלים בין זה לDX9 הישן והטוב.
טריק שיווקי, לא יותר מזה.
__________________
TSI
and on the 8th Day God invented Euro Trance... and it is said this was God's most beautiful invention.... ♫♪ d(-.-)b 
Alex M.O.R.P.H. & Sylvia Tosun - An Angles Love (Vocal mix) -Track of the year 2011
DR-EVIL לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
התלבטות קשה בנוגע למצלמה הראשונה שלי A1ex אומנות דיגיטלית 10 02-08-08 15:35
התמונה הראשונה.. NiNi אומנות דיגיטלית 11 22-06-08 2:53
EVGA - הראשונה להכריז על כרטיס ה 9600GSO cupra חדשות 8 28-04-08 14:34
אז מתי הייתה הפעם הראשונה שלכם? ^^ oR. מחשבים ומה שמסביב 21 23-11-07 17:18
נערך: ויסטה בפעם הראשונה Kekbur תוכנה ומערכות הפעלה 6 03-08-07 14:11


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 23:04.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות