IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > משחקים וקונסולות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

משחקים וקונסולות משחקים , משחקים ברשת , המלצות למשחקים , פתרון תקלות , עזרה במשחקים , שרתי משחקים , ביקורות ומדריכים. קונסולות כדוגמת פלייסטיישן , XBOX ועוד...

דבר חופשי : משחקים וקונסולות

משחקים שעובדים על 4 ליבות..

לא הבנתי מה Directx וOpenGL קשורים, השימוש במעבד עולה ככל שהכרטיס חזק יותר, זה לא דבר חדש, ניגון סרטים לא ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 23-06-09, 17:32   #16 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

לא הבנתי מה Directx וOpenGL קשורים, השימוש במעבד עולה ככל שהכרטיס חזק יותר, זה לא דבר חדש, ניגון סרטים לא קשור לכלום בדיון הזה.

בקשר למערכות עם 8 או 12 ליבות, תן לזה זמן.. קודם שמשחק ינצל 4 ליבות.. משמע יגביל משחק לפחות מ 60FPS.
כשהיום הזה יגיע התמיכה בפיסיקה על GPU תהיה הרבה יותר רחבה עבור כל היצרניות ולא רק NV.
ככה ששוב לא ממש יהיה צורך במעבדים חזקים כ"כ.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-06-09, 18:09   #17 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

ציטוט:
לא הבנתי מה Directx וOpenGL קשורים
DX11 מציגה/תציג גראפיקה תובענית יותר מאשר DX10?
זה ידרוש מכרטיסי המסך יותר..?!

ציטוט:
ניגון סרטים לא קשור לכלום בדיון הזה.
שוב,
זה הבנצ'מארק היחידי שהיה,
הוא מראה בבירור,
בניגון HD כרטיסי המסך מתערבים!
דווקא במקרה הזה, הצגת סרט מציינת סביבה שווה בדרישות, כך שכרטיס חלש יתאמץ יותר וכרטיס חזק יתאמץ פחות,
בניגוד למשחק, שגם אם תקבע אותו עד פני אותם הגדרות ותחליף כרטיסים,
התוצאות שתקבל יהיו ככל הנראה אחרות, מפני שכרטיסים שונים יתפקדו באופן שונה.
באופן עקרוני, אם תיקח משחק ותכוון אותו להגדרות בינוניות,
שים עליו Geforce 8600GT ו-295GTX, ה-GTX אמור להתאמץ הרבה פחות משום שהוא כרטיס חזק.
אך מה שככל הנראה קורה הוא,
שהוא מנצל את המשחק באופן שונה ולפי היכולות שלו, לכן גם בהגדרות שאינן דורשות את מלוא היכולות של הכרטיס, יתכן והוא יתאמץ יותר מאשר כרטיס חלש יותר.

ב
ציטוט:
קשר למערכות עם 8 או 12 ליבות, תן לזה זמן.. קודם שמשחק ינצל 4 ליבות.. משמע יגביל משחק לפחות מ 60FPS.
אבל הראת, ש-ARMA מסוגל לפעול גם על 8 ליבות,
לא מובן הקטע עם ה- יגביל משחק ל-60FPS.

ציטוט:
התמיכה בפיסיקה על GPU תהיה הרבה יותר רחבה עבור כל היצרניות ולא רק NV.
ככה ששוב לא ממש יהיה צורך במעבדים חזקים כ"כ.
זה לא בהכרח בטוח, וזה עדיין לא ברור עד כמה, המעבד הפיזיקלי עובד תוך כדי משחק או יעבוד על משחקים ביישומים אדירים עתידיים,
יתכן שמעבד רב ליבתי יהיה הכרח, על מנת לתמוך בט'רידים שונים של המשחק בו זמנית.

כיום, בלי קשר,
מדברים על זה שיתחילו לעבוד יותר עם GPGPU כמו שנעשה ב-CUDA מחשבי על וכל הגרידים למיניהם.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-06-09, 18:35   #18 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

אין קשר בין DX10 או 11 לניצול מעבד.

אין קשר בין מה שקורה בניגון סרטים, שם הכרטיסים לוקחים עבודה מהמעבד ובמשחקים הם עובדים במקביל.
אמרתי לך, תעשה ניסוי קטן ותיראה בעצמך, תישתמש ב FC2, קריסיס או כל משחק שקל להפריד בו בין מאמץ על המעבד לבין מאמץ על הכרטיס.
ואתה תיראה את זה ירוק על גבי שחור (בריבה טיונר)

----------------
בנוגע ל60FPS, שם לב לכל הSS שBAJI הביא, אף אחד מהם לא מנצל את כל היכולת של המעבד, חלק בחלק מהם (נניח GRID) זה ניראה כמו 60/50/20/20 (% מאמץ לכל ליבה)
אם היה לו כפול ליבה הוא היה רואה 80/90 % מכל ליבה, עדיין לא מוגבל ועדיין אין פגיעה בביצועים.

אבל בביושוק זה ניראה כמו 60/60/60/60, כלומר כפול ליבה ישב על 100% שימוש ויגביל, אבל המשחק עדיין רץ על FPS שחיק למרות ההגבלה.

היום שיהיה משחק שיעלה מרובע ליבות ל 100% שימוש וזה יוריד אותו לפחות מ60FPS רחוק מאוד, ולכן אין מה לדבר על מעבר לזה.
ARMA אומנם עובד על 8 ליבות, אבל על 20-30% מכל ליבה.. אז מה יוצר מזה ?
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-06-09, 20:15   #19 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של BAJI
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
הודעות: 112
ברירת מחדל

היום שיהיה משחק שיעלה מרובע ליבות ל 100% שימוש וזה יוריד אותו לפחות ...3DMax...No Games..

__________________

נערך לאחרונה על ידי TOMER.G, 23-06-09 בשעה 23:09.
BAJI לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-06-09, 20:26   #20 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

וואלה מובן,
אני פשוט כמעט ולא משחק על המחשב.
ציטוט:
בביושוק זה ניראה כמו 60/60/60/60
למה?
הם תכננו אותו אחרת? או שהוא עובד על מנוע אחר?

ציטוט:
אין קשר בין DX10 או 11 לניצול מעבד.
שמע, ל-DX11 יהיו דרישות גבוהות יותר מהכרטיס, היישומים הגראפיים שנראו בתצוגה מרשימים ועשירים בהרבה מאלה ש-DX10 תומך/תמך בהם,
זה חייב להשפיע גם על המעבד..

ציטוט:
היום שיהיה משחק שיעלה מרובע ליבות ל 100% שימוש וזה יוריד אותו לפחות מ60FPS רחוק מאוד
כן אך מעניין,
במיוחד מה שאמרת על BioShock!

ציטוט:
ARMA אומנם עובד על 8 ליבות, אבל על 20-30% מכל ליבה.. אז מה יוצר מזה ?
בעקרון, אין ערך לזה שמשחק מנצל יותר ליבות על % מאמץ מופחת מלבד העומס על המעבד לאורך זמן.
דבר שמאפשר לו אגב להריץ יישומים נוספים בנוסף,
דבר לא מאוד שמיש לרוב המשתמשים, שלא נדבר (עד כמה שידוע) על ניצול 8 ליבות במשחקים כיום..
ציטוט:
אין קשר בין מה שקורה בניגון סרטים, שם הכרטיסים לוקחים עבודה מהמעבד ובמשחקים הם עובדים במקביל.
יש לך מושג מה התפקיד של הכרטיס ב-E2160 ? HD צולע בסרטי BR HD של 7-8 ג'יגה עם 8600GT 1G.
ככל הנראה, משהו פה לא מסתדר,
אולי חוסר בזכרון.

p.s - BAJI, WTF is that??

למה יש 7 תצוגות ל-4 ליבות?
ומה זה התמונה הראשונה? V RAY?
זה מבחן מאמץ ל-8 ליבות?
איזה תוכנה/יישום היא מריצה?
ולמה ברוסית אינען דינק!

נערך לאחרונה על ידי one, 23-06-09 בשעה 21:08.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-06-09, 21:02   #21 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של BAJI
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
הודעות: 112
ברירת מחדל

No 7!...only 4! ! !

ומה זה התמונה הראשונה? זה מבחן מאמץ ל-8 ליבות??--3D MAX..Program..No Game!!!

GTA-4 CPU-3000mhZ/ i7@920
__________________

נערך לאחרונה על ידי TOMER.G, 23-06-09 בשעה 23:10.
BAJI לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 23-06-09, 22:06   #22 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

ציטוט:
No 7!...only 4! !
בסדר, לא צריך 10 סימני קריאה,
יש עוד גרף למעלה (גרף "מת" על 3000~)
זו הכוונה, אל תעשה ממני אהבל.


ציטוט:
3D MAX..Program..No Game!!!
בסדר 3D MAX יש שם 8 ת'רידים עובדים ע"פ CPU-Z על 4 ליבות.
ובטסק מנג'ר יש "כאילו" 8 ליבות על 100%..

תוכנה פרוצה בטח הא?
3500$ ככה סתם הא?
גנב.

נערך לאחרונה על ידי one, 23-06-09 בשעה 23:38.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 25-06-09, 15:10   #23 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

תוספת קטנה לדיון, גם Prototype חובב ולמעשה כמעט מחייב מרובעי ליבה..
ומחלק את העומס יפה גם על 8.



Prototype: CPU Benchmarks, System Requirements and Screenshots - Prototype, Test, benchmarks - PC Games Hardware
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 25-06-09, 20:51   #24 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

כן, ככול הנראה, הם מתכנתים עכשיו משחקים, שיעבדו על כמה ליבות יחד,
זה לא משנה אם 4, 8 או 16,
הם יעבדו על כולם,
רק ככל הנראה לא ינצלו אותם ב-100%.
אולי בזמן הלא רחוק, נראה משחקים שמחייבים מעבדי 4 ליבות, כי מעבדים דו ליבתיים,
פשוט לא יעמדו בעומס!
כפי שנאמר, כמו שאחרים מחייבים DX מגרסא מסויימת או כרטיס מסך ממודל מסוים.
דבר נוסף מעניין הוא, להבין מה השוני מבחינת המתכנתים ואיזה אתגרים עומדים בפניהם,
לבנות היום משחק, עם הדרישות ההולכות ונעשות יותר ויותר גבוהות זה לא עניין של מה בכך.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
משחקים שתומכים במרובע ליבות, יפעלו על 2 ליבות? lkpo14 משחקים וקונסולות 7 09-01-09 18:13
מרובע ליבות מול כפול ליבות במשחקים + שאלה נוספת... tsrm מעבדי INTEL ולוחות אם 18 30-07-08 2:06
מה עדיף לגיימינג 2 ליבות או 4 ליבות? yakir_dayan מעבדי INTEL ולוחות אם 14 10-06-08 13:29
שאלה לאנשים שעובדים עם ויטסה.. matanco דיבורים על הא ודא 6 27-11-07 19:37
8 ליבות Clovertown מהיר מ 16 ליבות Barcelona ! Terjen מעבדי AMD ולוחות אם 5 28-05-07 23:38


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 0:04.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות