IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > משחקים וקונסולות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

משחקים וקונסולות משחקים , משחקים ברשת , המלצות למשחקים , פתרון תקלות , עזרה במשחקים , שרתי משחקים , ביקורות ומדריכים. קונסולות כדוגמת פלייסטיישן , XBOX ועוד...

דבר חופשי : משחקים וקונסולות

משחקים שעובדים על 4 ליבות..

מישהו יודע מהם המשחקים שמנצלים 4 ליבות ומהם המשחקים שיצאו בשנה הקרובה שיתמכו ב4 ליבות?...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 22-06-09, 17:40   #1 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Holygun
 
תאריך הצטרפות: Jun 2009
הודעות: 1,120
ברירת מחדל משחקים שעובדים על 4 ליבות..

מישהו יודע מהם המשחקים שמנצלים 4 ליבות ומהם המשחקים שיצאו בשנה הקרובה שיתמכו ב4 ליבות?
Holygun לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-06-09, 17:53   #2 (קישור ישיר)
IO Chats
 
סמל האישי של Lior.T
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 1,476
שלח הודעה דרך MSN אל Lior.T
ברירת מחדל

הועבר לפורום משחקים .
__________________

HTC Desire Bravo SLCD S-OFF - ROM: 2.2 FroYo SENSE LeeDrOiD V2.3d (NextRom 1.7.1 HEBREW RTL) - KERNEL: couttstech 2.6.37 OC 1190Mhz@875MV - THEME: smooth sense 1.0
Lior.T לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-06-09, 18:00   #3 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

FC2 מקבל תוספת יפה עם מרובע ליבות.

ARMA 2 קורע כפולי ליבה, בסדר על מרובעים ומנצל גם 8..
ArmA 2 tested: Benchmarks with 18 CPUs - 2009/06/xArmA2-CPU-Auslastung.PNG - PC Games Hardware

ויש עוד מלא..
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-06-09, 18:04   #4 (קישור ישיר)
IO Games
 
סמל האישי של TOMER.G
 
תאריך הצטרפות: Aug 2007
הודעות: 4,757
שלח הודעה דרך MSN אל TOMER.G
ברירת מחדל

ניסיתי פעם לבנות רשימה מסודרת, אבל היא הייתה כ"כ דלילה ופשוט וויתרתי על העניין.
יכול להיות שהמצב היום קצת יותר טוב.
__________________

TOMER.G לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-06-09, 18:13   #5 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Holygun
 
תאריך הצטרפות: Jun 2009
הודעות: 1,120
ברירת מחדל

כן טוב אבל השאלה שלי היא בעצם אם כל המשחקים שיצאו מעכשיו יתמכו ב4 ליבות או שעדיין יתמכו רק ב2 ליבות?
Holygun לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-06-09, 18:32   #6 (קישור ישיר)
IO Games
 
סמל האישי של TOMER.G
 
תאריך הצטרפות: Aug 2007
הודעות: 4,757
שלח הודעה דרך MSN אל TOMER.G
ברירת מחדל

זו לא שאלה של "או", יוצאים היום משחקים עם תמיכה גרועה גם לכפולי ליבה, לא חסרים פורטים גרועים למשחקים.
אז לגבי תמיכה ב 4 ליבות, לא כל המשחקים, אני מאמין שבודדים.
__________________

TOMER.G לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 22-06-09, 19:16   #7 (קישור ישיר)
IO OwneR
 
סמל האישי של cupra
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 14,343
ברירת מחדל

אני מאמין שזה תמיכה היא של המנועים ואיתם המשחקים, אלו לא תוכננו למשחקים בעלי ארבעה ליבות,
שכן הם לא היו נחוצים, אבל היום כבר מרובעי הליבה הם כמעט סטנדרט, וסביר להניח שכל מנוע
עתידי כזה אח אחר יבנה על תמיכה בהם, ולכן, סיכוי טוב, שרוב המשחקים, בטח אלו שעתירים
בגראפיקה איכותית יתמכו במרובעי הליבות.
__________________
Msi Z87 Mpower MAX | Intel Core i7 4770K | MSI GTX 680 lightning | 2x8gb Corsair Dominator 2133Mhz C9 | Rooket Kave
samsung 840 SSD 240GB G2
| 5x3TB |
Lian-Li P80 mod | Corsair CMPSU-HX1000 | 2x Dell 2407WFP |

Custom Built
Phase Change Unit
| Custom Built Water Cooling System (X2) | ln2/dice pot by Kingpin - Dragon extreme

LapTop: Lenovo yoga 2 pro - 13.3 QHD, Core i7 4500U, 8GB, SSD 256G

Old/Sold
NEXUS One ; HTC Desire HD ; Galaxy NEXUS ; NEXUS 4

Current LG G2 32GB + NEXUS 7 + IPAD 3







Join the IOpanel HWBOT
Team | Join the IOPanel world Community Grid Team | Join the IOPanel Super Pi DB
cupra לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-06-09, 21:13   #8 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של BAJI
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
הודעות: 112
ברירת מחדל

Bioshok

GRID

FarCray2...GTA4..W.I.C...NFS Pro street..Devil May Cry...and moor...
__________________

נערך לאחרונה על ידי Danny, 22-06-09 בשעה 21:46. סיבה: טריפל, אין צורך
BAJI לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-06-09, 21:33   #9 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי cupra צפה בהודעה
סיכוי טוב, שרוב המשחקים, בטח אלו שעתירים
בגראפיקה איכותית יתמכו במרובעי הליבות.
יותר לכיוון פיסיקה

סה"כ אין משחק שמחייב מרובע ליבות, כלומר משחק שמעלה מרובה ליבות ל 100% מאמץ, אבל הרבה עובדים על כל הליבות.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-06-09, 21:35   #10 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של BAJI
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
הודעות: 112
ברירת מחדל



ציטוט:
פורסם במקור על ידי RTR צפה בהודעה
יותר לכיוון פיסיקה

סה"כ אין משחק שמחייב מרובע ליבות, כלומר משחק שמעלה מרובה ליבות ל 100% מאמץ, אבל הרבה עובדים על כל הליבות.
... ... . ...
__________________

נערך לאחרונה על ידי Danny, 22-06-09 בשעה 21:47. סיבה: דאבל... מה נסגר?
BAJI לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-06-09, 23:23   #11 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

ציטוט:
אני מאמין שזה תמיכה היא של המנועים ואיתם המשחקים, אלו לא תוכננו למשחקים בעלי ארבעה ליבות,
שכן הם לא היו נחוצים, אבל היום כבר מרובעי הליבה הם כמעט סטנדרט, וסביר להניח שכל מנוע
עתידי כזה אח אחר יבנה על תמיכה בהם, ולכן, סיכוי טוב, שרוב המשחקים, בטח אלו שעתירים
בגראפיקה איכותית יתמכו במרובעי הליבות.
תגובה סה"כ טובה,

ציטוט:
יותר לכיוון פיסיקה
נראה שהיישום הפיזיקלי, קשור כרגע יותר לכרטיסי המסך ופחות למעבדים,
המעבדים, יהיו חייבים לתמוך בעיבודים גראפיים חזקים יותר ולכן כפי שצויין, יתכן ויהיה להם שימוש נרחב יותר.
כיום, ליצור משחק אך ורק ל-4 ליבות, אינו דבר עד כדי כך טוב,
אלה אם כן ישנה אופציה לעבוד איתו גם על 2 ליבות,
ישנם מליוני משתמשים שלא יוכלו לשחק בו בכל האיכות,
יתכן וזה יהיה חלק הכרח, כמו שחלק מהמשחקים דורשים כרטיסים גראפיים ממודל מסוים.

ציטוט:
סה"כ אין משחק שמחייב מרובע ליבות, כלומר משחק שמעלה מרובה ליבות ל 100% מאמץ, אבל הרבה עובדים על כל הליבות.
זה בערך אותו דבר שכבר נאמר,
יש את הת'ריד הזה, (הוא מתחילת 2007..)

Techgage - Intel Core 2 Quad Q6600

שמסביר כמה יתרונות משמעותיים בשימוש ב-4 ליבות (לעומת 2),
יש גם בנצ'מרק ב-Tom Hardware בין אינטל 2 ליבות ל-AMD QUOD,
שעושה שחורות ל-AMD,
אך נראה גם, שהם רצו שזה יראה כך,
בעיקרון, ע"פ תגובות למבחן, הם השתמשו במערכת הפעלה שלא תומכת ב-4 ליבות,
לא בטוח שהמשחק תומך באופן מלא ב-4 ליבות ו-
זו השוואה בין AMD ל-Intel ולא Intel ל-Intel או AMD מול AMD..
בעקרון,
ההשוואה ש-Intel עשתה (בלינק), נעשתה על פני דמו שנבנה במיוחד ע"י FutureMark,
לצורך המבחן הנ"ל..
לשיקולך .

נערך לאחרונה על ידי one, 23-06-09 בשעה 1:50.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-06-09, 0:02   #12 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי one צפה בהודעה
נראה שהיישום הפיזיקלי, קשור כרגע יותר לכרטיסי המסך ופחות למעבדים,
את המשחקים שתומכים בזה אפשר לספור על שתי ידיים, והדגש הוא על משחקים ולא דמואים וכאילו משחקים שכל המטרה שלהם זה להציג פיסיקה.


ציטוט:
פורסם במקור על ידי one צפה בהודעה
ההשוואה ש-Intel עשתה (בלינק), נעשתה על פני דמו שנבנה במיוחד ע"י FutureMark,
לצורך המבחן הנ"ל..
אתה מתכוון לפרסומת שנבנתה ע"י FutureMark..
מה שחשוב זה המשחקים בפועל כמו שידידנו BAJI הראה.

אגב BAJI, אם היה לך כרטיס מסך חזק יותר ההיתה רואה % ניצול מעבד גבוהים יותר, אולי אפילו 80-90% לכל הליבות במשחק כמו GTA למשל.
ככל שהFPS גבוה יותר ככה המעבד עובד קשה יותר כדי לשמור על הקצב.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-06-09, 1:13   #13 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

ציטוט:
את המשחקים שתומכים בזה אפשר לספור על שתי ידיים,
למה הכוונה?
משחקים שתומכים ב-Phsyx?
http://www.nzone.com/object/nzone_physxgames_home.html
יש לך כמה עשרות כאלה אם לא מאות, ככל הנראה, אולי רבים יותר שתומכים רק ב-SDK ועוד באים.. כמו - Dark Void.. ;)

ציטוט:
והדגש הוא על משחקים ולא דמואים וכאילו משחקים שכל המטרה שלהם זה להציג פיסיקה.
הדמו הנ"ל של FutureMark, נבנה עבור אינטל במיוחד וע"פ הזמנה בשביל לבחון הבדלים בין מעבדי 4 ליבות ל-2 ליבות!

ציטוט:
מה שחשוב זה המשחקים בפועל כמו שידידנו BAJI הראה.
כתוב לך,
לא יודע על פרסומת,
מצגת ייעודית של אינטל, מה כבר צריך יותר מזה?
זה הבסיס של הבסיס!
והמשחקים שהוא הראה, לא בהכרח תומכים 4 ליבות באופן מלא, כמו במצגת, (למרות ש-4 NFS מומלץ ל-Crysis ,4 וודאי עוד הרבה), שיעבדו על 4 ליבות טוב יותר.

ציטוט:
אם היה לך כרטיס מסך חזק יותר ההיתה רואה % ניצול מעבד גבוהים יותר, אולי אפילו 80-90% לכל הליבות במשחק כמו GTA למשל.
ככל שהFPS גבוה יותר ככה המעבד עובד קשה יותר כדי לשמור על הקצב.
יכול להיות,
אך 90-80 נשמע הזוי..
אולי בקטעים מסויימים,
אל תשכח שכרטיס חזק יותר אמור אפילו להוריד באופן יחסי את העומס מהמעבד, (תלוי גם ביכולת הזכרון שלו..)
מפני שהוא זה שבסופו של דבר זה שעושה את רוב העבודה,
התנועה על גבי המסך היא אותה התנועה..
מה שמשתנה זה בעיקר האיכות שלה..
שלזה,
אמור להיות אחראי כבר הכרטיס,
ולא המעבד..
בכל אופן, זה נשמע גם הגיוני יותר,
יש פה שני בנצ'מרקים לקודק VC-1 על גבי XP וויסטה עם כרטיסים מ-Nvidia ו-ATI,


ו-


שימו לב, להבדל שימוש ב-CPU בין ה-8400 ל-8600..
אפשר לראות,
שה-8400 מתאמץ בכ-10-20% יותר.
מלבד זה,
אם תיקח שני כרטיסים על גבי אותו יישום, אחד חלש והשני חזק יותר,
מי משניהם יותר יתאמץ?
ויקח יותר משאבים מהמעבד?.

נערך לאחרונה על ידי one, 23-06-09 בשעה 4:31.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-06-09, 8:57   #14 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

מה המפרט מחשב שלך ?
אני מזמין אותך לעשות בדיקה קטנה, כנס לקריסיס שם הכל על V-HIGH ותשחק (לא באנצ', עם TASK MANAGER פתוח) ותיראה % שימוש.
לאחר מכן תשאיר את כל מה שקשור לפיסיקה (יש 2 או 3 הגדרות שקשורות לזה) על V-HIGH וכל השאר על LOW, עכשיו תיראה % שימוש.

הFPS יעלה והפיסיקה זהה אבל צריכה להיות מחושבת יותר פעמים בשניה, מעבד מתאמץ יותר.
וזה יקרה באותו אופן אם תחליף 8800 בGTX2XX ותישאר על V-HIGH בשניהם.

נ.ב מה הקשר לניגון HD ?
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-06-09, 13:39   #15 (קישור ישיר)
one
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 274
ברירת מחדל

ציטוט:
הFPS יעלה והפיסיקה זהה אבל צריכה להיות מחושבת יותר פעמים בשניה, מעבד מתאמץ יותר.
וזה יקרה באותו אופן אם תחליף 8800 בGTX2XX ותישאר על V-HIGH בשניהם.
מעניין איזה חישובים בדיוק המעבד עושה,
כלומר על איזה חלק מהחישובים הוא אחראי ועל איזה חלק אחראי הכרטיס.
ציטוט:
נ.ב מה הקשר לניגון HD ?
זה פשוט.. (אחרי 5 שעות חיפוש),
המבחן היחידי שהיה שמציג שימוש מעבד עם כרטיסי מסך שונים..

בכל אופן, מה שקורה כנראה, הוא שהכרטיס מסך, על הגדרות שונות, עובד גם בצורה שונה,
כלומר, הגראפיקה במשחק מתוכננת ע"י המעצבים והמתכנתים לגבוהה היכולות של ה-Directx וה-OpenGL גבוהות ממה שרוב כרטיסי המסך למיניהם יכולים בכלל להשיג,
ולכן, הכרטיסים מנצלים את ההגדרות באופן שונה.. (אם הם היו מנצלים אותם אותו הדבר, אז היינו רואים שימוש נמוך יותר ב-CPU לגבי כרטיסים חזקים יותר),
ומתאמצים (וממצים את עצמם) בהתאם ליכולות האינדיווידואליות שלהם,
אגב,
ציטוט:
ARMA 2 קורע כפולי ליבה, בסדר על מרובעים ומנצל גם 8..
לינק מטורף!
ז"א, שהמשחקים יודעים לנצל היטב את סוגי המעבדים השונים!
בקצב הזה,
4,6,8 ו-12 ליבות,
יהיו דבר באמת מאוד מאוד משתלם!

נערך לאחרונה על ידי one, 23-06-09 בשעה 17:15.
one לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
משחקים שתומכים במרובע ליבות, יפעלו על 2 ליבות? lkpo14 משחקים וקונסולות 7 09-01-09 18:13
מרובע ליבות מול כפול ליבות במשחקים + שאלה נוספת... tsrm מעבדי INTEL ולוחות אם 18 30-07-08 2:06
מה עדיף לגיימינג 2 ליבות או 4 ליבות? yakir_dayan מעבדי INTEL ולוחות אם 14 10-06-08 13:29
שאלה לאנשים שעובדים עם ויטסה.. matanco דיבורים על הא ודא 6 27-11-07 19:37
8 ליבות Clovertown מהיר מ 16 ליבות Barcelona ! Terjen מעבדי AMD ולוחות אם 5 28-05-07 23:38


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 5:58.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות