IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > מעבדי INTEL ולוחות אם
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

מעבדי INTEL ולוחות אם מעבדי ולוחות אם מבוססי אינטל , ייעוץ לפני קניה , תמיכה טכנית, השוואת מעבדים ולוחות אם

חומרה : מעבדי INTEL ולוחות אם

כלום לא עולה לי לאחר פירוק הלוח

אולי כדאי שתפנה ישירות ליבואן של הלוחות, תשאל אותם מי היבואן של הלוח שלך, יש כמה יבואנים בארץ שמביאים לוחות ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 21-07-09, 0:36   #31 (קישור ישיר)
IO 127.0.0.1
 
סמל האישי של doscape
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 6,745
ברירת מחדל

אולי כדאי שתפנה ישירות ליבואן של הלוחות, תשאל אותם מי היבואן של הלוח שלך, יש כמה יבואנים בארץ שמביאים לוחות של ASUS.
עוד דבר שניתן לעשות ואף רצוי, זה לצלם (תוודא שיש מספיק תאורה וכמה שפחות פלאש) את הלוח והפינים וכו' שהם טוענים שהתעקמו, לשלוח את התמונה לתמיכה של חברת ASUS, הם עונים ממש מהר בתמיכה ולשאול אותם האם זה מוצדק שבחנות מסרבים לממש אחריות. תעלה את התמונות לאתר ושים אותם גם בפורום בפוסט הזה ובפורום בחו"ל, למשל OCFORUMS, את הלינק שלח גם לתמיכה של אסוס אחרי תגובות ונראה אם הסיפור הזה יעבור בשקט.
__________________
אבקש לא לפנות אליי עם שאלות לפרטי, למי שיש בעיה שיפתח נושא(טראד) בפורום במקום הראוי ויקבל תשובות ועזרה בבוא העת, תודה,
doscape לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-09, 1:49   #32 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
הודעות: 30
ברירת מחדל

doscape התרתור הזה לדעתי מיותר,אפשר לעשות את זה בפשטות,הוא בסך הכל זכאי לקבל את אפשרות מימוש האחריות,בסך הכל רעיון מצויין,אבל הזמן שייקח,זו הבעיה.
koren לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-09, 14:12   #33 (קישור ישיר)
IO Master
 
סמל האישי של IdanBS
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 5,114
ברירת מחדל

הבעייה עם KSP היא שהם היבואנים של עצמם
IdanBS לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-09, 15:03   #34 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Invent
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
הודעות: 292
שלח הודעה דרך ICQ אל Invent
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי doscape צפה בהודעה
אולי כדאי שתפנה ישירות ליבואן של הלוחות, תשאל אותם מי היבואן של הלוח שלך, יש כמה יבואנים בארץ שמביאים לוחות של ASUS.
עוד דבר שניתן לעשות ואף רצוי, זה לצלם (תוודא שיש מספיק תאורה וכמה שפחות פלאש) את הלוח והפינים וכו' שהם טוענים שהתעקמו, לשלוח את התמונה לתמיכה של חברת ASUS, הם עונים ממש מהר בתמיכה ולשאול אותם האם זה מוצדק שבחנות מסרבים לממש אחריות. תעלה את התמונות לאתר ושים אותם גם בפורום בפוסט הזה ובפורום בחו"ל, למשל OCFORUMS, את הלינק שלח גם לתמיכה של אסוס אחרי תגובות ונראה אם הסיפור הזה יעבור בשקט.
אוקיי אני אצלם בשעות הקרובות ואעלה את זה לתראד הנל לפני שאני אפנה לאסוס כדי למנוע
סתם פאדיחות במיקרה לא סביר בהם KSP צודקים.
וKSP הם באמת היבואנים של עצמם? בגלל זה כל כך ידוע איך הם מתנערים מאחריות?.
באמת לא נראה לי כל כך הגיוני שהם שלחו את הלוח לבדיקה (כפי שהם אמרו בהתחלה שיעשו)
אצל היבואן או איפה שלא יהיה והחזירו אותו בתוך שבוע? לקח להם לייבא את הכרטיס שלי יותר זמן מזה...

ולא נראה לי שיש אפשרות לתבוע אותם, הסיבה הראשונה שעומד מאחרויהם צבא של עורכי דין,
הסיבה השניה היא שלאור ה"נזק הפיזי" כביכול שגרמתי הם החתימו אותי (שלא היה לי אכפת
כי גם ככה אני לא הייתי דרך התשלום) על כך שאני לא יכול לתבוע אותם בגלל הנזק שהם חושבים שגרמתי,
והסיבה השלישית שזה כאבי ראש, נסיעות והרבה כסף לעורך דין.

ולאור המיקרה הזה והיחס המסריח שלהם בכללי (חוץ ממחיר אין לי שום סיבה נראית לעין לקנות אצלם) אני יעבור לפוקס&TMS שלמרות שהם רחוקים ממני הקנייה האחרונה שלי אצלם הייתה ממש תענוג והסחורה לפי העיין לא הושחקה מהמפעל (מספרים סידוריים, מדבקות אחריות וכל הבולשיט הזה).
__________________

E8500 @ 4.2 Ghz| TT V1 | Biostar Tpower I45 | OCZ 4GB DDR2 800Mhz Reaper HPC @ 884Mhz| ATI 4850X2 With 2 Enrmax fans | Corsair HX620 | Creative X-fi XtremeGamer 7.1 | NZXT Tempest

Logitech X-540 | Logitech G5 | Logitech G15 | Samsung 2053BW


Invent לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-09, 15:07   #35 (קישור ישיר)
IO Master
 
סמל האישי של IdanBS
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 5,114
ברירת מחדל

כתוב בדף "מי אנחנו" באתר שלהם
"כיצרנים, כיבואנים ונציגי חברות מובילות בתחום המחשבים, יש באפשרותנולהיות החנות הזולה ביותר בארץ לצרכן הפרטי לכל סוגי המותגים."

לך תדע מה הם מייבאים מה הם מייצרים ומה הם מייצגים
IdanBS לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-07-09, 16:23   #36 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Invent
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
הודעות: 292
שלח הודעה דרך ICQ אל Invent
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Liquid-Love צפה בהודעה
כתוב בדף "מי אנחנו" באתר שלהם
"כיצרנים, כיבואנים ונציגי חברות מובילות בתחום המחשבים, יש באפשרותנולהיות החנות הזולה ביותר בארץ לצרכן הפרטי לכל סוגי המותגים."

לך תדע מה הם מייבאים מה הם מייצרים ומה הם מייצגים
עין טובה
ואותו העיקרון הולך גם באייבורי שהשם שלהם יותר נחות משל KSP.
הם מייצרים מארזים, מקלדות ועכברים לפי מה שראיתי במלאי שלהם, והייבוא
שלהם כנראה נפרש על כל המלאי אותו הם מוכרים. העניין עכשיו זה הייצוג שאני מקווה
שאסוס לא מיוצגת אצלהם.
__________________

E8500 @ 4.2 Ghz| TT V1 | Biostar Tpower I45 | OCZ 4GB DDR2 800Mhz Reaper HPC @ 884Mhz| ATI 4850X2 With 2 Enrmax fans | Corsair HX620 | Creative X-fi XtremeGamer 7.1 | NZXT Tempest

Logitech X-540 | Logitech G5 | Logitech G15 | Samsung 2053BW


Invent לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 21-07-09, 21:10   #37 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Invent
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
הודעות: 292
שלח הודעה דרך ICQ אל Invent
ברירת מחדל

אוקיי לאחר שהצלחתי להשיג מצלמה טובה להלן כמה תמונות שיכולות להמחיש עד כמה שניתן את המצב באזור:
Picasa Web Albums - alon - ?₪?™?*?™?� ?‘?�?•?— ?�?�
אחרי שנכנסים לתמונה יש אפשרות ל FULL SCREEN

אפשר לראות את המצב בצורה הטובה ביותר בתמונה ה-6.
לשלוח לאסוס?
__________________

E8500 @ 4.2 Ghz| TT V1 | Biostar Tpower I45 | OCZ 4GB DDR2 800Mhz Reaper HPC @ 884Mhz| ATI 4850X2 With 2 Enrmax fans | Corsair HX620 | Creative X-fi XtremeGamer 7.1 | NZXT Tempest

Logitech X-540 | Logitech G5 | Logitech G15 | Samsung 2053BW


Invent לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-07-09, 14:50   #38 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
הודעות: 30
ברירת מחדל

כן אחי,תשלח לאסוס.
koren לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-07-09, 17:52   #39 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Invent
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
הודעות: 292
שלח הודעה דרך ICQ אל Invent
ברירת מחדל

אז כנראה שהיום בערב אני אשלח להם מייל.
לשלוח פשוט לשירות לקוחות שלהם, נכון?

ואני אשמח עד אז לעוד חוות דעת לגבי התמונות.

מה האיימיל של התמיכה העולמית שלהם?
הכל כתוב ומצלום רק אני לא מוצא שום איימיל שאני אוכל לפנות אליו.
__________________

E8500 @ 4.2 Ghz| TT V1 | Biostar Tpower I45 | OCZ 4GB DDR2 800Mhz Reaper HPC @ 884Mhz| ATI 4850X2 With 2 Enrmax fans | Corsair HX620 | Creative X-fi XtremeGamer 7.1 | NZXT Tempest

Logitech X-540 | Logitech G5 | Logitech G15 | Samsung 2053BW


Invent לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 24-07-09, 18:36   #40 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של napox
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 337
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Invent צפה בהודעה
מה האיימיל של התמיכה העולמית שלהם?
הכל כתוב ומצלום רק אני לא מוצא שום איימיל שאני אוכל לפנות אליו.
ASUS Online Service
טופס
__________________
-----------------------------------------------------------------
Motherboard ------ BIOSTAR TPower I45 __ CPU --------------- Intel E8400
Cooling ----------- OCZ vendetta 2 _______ HDDs ------------- 1.5TB + 750GB + 250GB + external 1.5TB
Graphics Card ----- Sapphire HD4870 ____ Case -------------- CM 690
Power Supply ----- Corsair VX550 ________ Mouse ------------ Logitech MX-518
Memory ----------- 4GB (2x2MB) Corsair Dominator DDR2 1066
Display ------------ Samsung 2443BW + HP L1906
OS ----------------- Windows 7 x64
napox לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 01-08-09, 10:10   #41 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 126
ברירת מחדל

לא נראה לי שיש פה ענין של "לממש אחריות"

אם קיבלת מחשב חדש ועובד ואתה גרמת לתקלה בו[פינים עקומים]
זה בעיה... אין לך דרך אחרת מאשר לפנות לך זמן לקחת פינצטה או כל דבר אחר שנוח לך והתחיל ליישר את הפינים בעדינות .

ואני בתור סוכן /חנות או לא יודע מה ברגע שאתה מקבל מחשב עובד אין סיבה שאחליף לך מחשב שלא עובד שהפינים בתושבת עקומים.

האוויר לא עיקם את הפינים זה מה שבטוח.
__________________
Asus p5q pro Q9450 up to 3.2. Gerforce GTX285
OCZ DDR2 Titanium 2X2 4096MB/
525W‏2x1GB OCZ Reaper HPC Edition‎ Enermax PRO82
WD 160GB
*Windows VISTA 64BIT SP1
Ofir1988 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-09, 6:05   #42 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
סמל האישי של TZAHI26
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
הודעות: 71
ברירת מחדל

גם לי זה קרה פעמיים שפירקתי את המחשב והוצאתי את הבטריה חיכתי קצת והחזרתי אותה ואחרי זה תגדיר שהכונן קשיח שהwin עליו שיהיה ראשון בביוס ונקווה שזה יעזור
TZAHI26 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-09, 11:34   #43 (קישור ישיר)
Vmod Master
 
סמל האישי של DOCTOR ICE
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 3,689
ברירת מחדל

אתה מוזמן להגיע אלי ,
אני לא בטוח שהלך הלוח - אני כבר יישרתי מספיק פינים של לוחות ועד היום זה עבד.

גם אסוס לא יתקנו /יחליפו לך את הלוח הם עברו למדיניות מאוד נוקשית
בגלל זה היבואנים לא מוכנים להחליף כי אסוס לא תאשר להם.

בקיצור: דבר איתי בפרטי -לפני שאתה שולח לאסוס .
__________________
DOCTOR ICE לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-09, 19:09   #44 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Invent
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
הודעות: 292
שלח הודעה דרך ICQ אל Invent
ברירת מחדל

שלחתי לך הודעה דוקטור
__________________

E8500 @ 4.2 Ghz| TT V1 | Biostar Tpower I45 | OCZ 4GB DDR2 800Mhz Reaper HPC @ 884Mhz| ATI 4850X2 With 2 Enrmax fans | Corsair HX620 | Creative X-fi XtremeGamer 7.1 | NZXT Tempest

Logitech X-540 | Logitech G5 | Logitech G15 | Samsung 2053BW


Invent לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
לא רואים כלום על המסך לאחר החלפת קירור לכ.מסך! daniel89 קירור אוויר 22 15-03-09 15:06
ווינדוס לא עולה לאחר החלפת כרטיס מסך Nati תמיכה טכנית 7 10-02-09 9:53
מחשב לא עולה לאחר OC intenGer אוברקלוקינג 4 06-02-09 22:53
בעיה בספק / מעבד לאחר פירוק ExtaNd תמיכה טכנית 8 21-05-08 23:44
המחשב לא עולה לאחר מסך כחול IdanBS תמיכה טכנית 25 19-06-07 15:28


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 2:12.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות