IOPanel

חזור   IOPanel > ציוד היקפי > מסכים ותצוגה
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

מסכים ותצוגה עומדים לקנות מסך חדש ? טלוויזיה חדשה ? פלמה או LCD ? פאנלים , בהירות , ניגודיות , זמן תגובה ועוד - זה המקום

ציוד היקפי : מסכים ותצוגה

פיקסל שרוף או תקוע ב dell 2209wa

קיבלתי אתמול את המסך החדש, ורק היום התפניתי לבדוק ולהתקין אותו. דבר ראשון הרצתי תוכנה לבדיקת פיקסלים שרופים, וגיליתי פיקסל ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 03-08-09, 19:22   #1 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של doronkdoron
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 583
עצוב פיקסל שרוף או תקוע ב dell 2209wa

קיבלתי אתמול את המסך החדש, ורק היום התפניתי לבדוק ולהתקין אותו. דבר ראשון הרצתי תוכנה לבדיקת פיקסלים שרופים, וגיליתי פיקסל לא תקין, אני לא בטוח אם זה פיקסל מת או תקוע: רוב הזמן הוא נראה אדום, אבל על רקע שחור, כחול או אדום לא רואים אותו כלל.
התקשרתי ל DELL והם אמרו לי שמדיניות ההחלפה שלהם היא רק מעל 5 פיקסלים שרופים ומעלה (?!?), בתמיכה בפנדה בכלל אמרו לי "לשחק את המשחק שלהם" ולהגיד שיש לי 5 פיקסלים שרופים כדי שיחליפו לי.
חוץ מזה ניסיתי להריץ תוכנות ריצוד לשחרור פיקסלים תקועים, בערך שעה ולא עזר...
הפיקסל די קרוב למרכז המסך, אני לא יודע עד כמה זה קריטי ושווה את העצבים והטרטור, אבל כשמדובר במשהו חדש שמצפים לקבל אותו מושלם, זה כמו שערה בכוס תה, הייתי מעדיף לא להיתקע עם זה...
מה אתם מציעים לי לעשות?
תודה!
__________________
doronkdoron לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-08-09, 19:30   #2 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

בפנדה רשום החלפה מפיקסל אחד לא ככה ?
אם כן תידרוש אותה !

זה הדבר הכי מעבן שקיים, בייחוד בצד הפסיכולוגי אחרי שכבר ראיתה והתאכזבתה זה יקפוץ לך לעין בכל הזדמנות..
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-08-09, 19:33   #3 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של doronkdoron
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 583
ברירת מחדל

כן זה מה שהיה כתוב באתר כשקניתי, עכשיו הם שינו. אמרתי להם שזה מה שהיה רשום כשקניתי, הוא אמר לי לשחק את המשחק שלהם ולהגיד שיש לי 5 פיקסלים שרופים כדי שיחליפו, אבל איזה מן עצה זאת? הם לא יבדקו את זה? אולי אני נשמע תמים אבל לא נראה לי הגיוני לשקר ככה...
ומה שיש לי זה פיקסל שרוף או תקוע?
__________________
doronkdoron לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-08-09, 20:06   #4 (קישור ישיר)
IO Folding Team
 
סמל האישי של NiNi
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
הודעות: 4,209
ברירת מחדל

לך תדרוש את מה שפנדה כתבו, אין סיכוי שהם לא יעזרו לך במקרה הזה.
שהם יתקשרו וישחקו את המשחק הזה, אתה לא צריך ללכת ולשקר לאנשים ככה.
__________________
Intel Core i5-3470 3.20Ghz|MSI P67S-C43|DDR3 16GB 1333MHZ CL9|TwinTech GTX560Ti 1GB|Silicon Power V70 120GB SSD X2 RAID 0|WD 500AAKS|Corsair TX750W|CoolerMaster CM690
SteelSeries KINZU|Razer Lycosa|Roccat Taito|Audio Technica ATH-M50x
Microsoft Windows 10 Pro 64Bit
Apple iPhone 5S|Samsung Galaxy Tab 4 10.1
Samsung 46" LCD 1080p 46B550
NiNi לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-08-09, 20:46   #5 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של doronkdoron
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 583
ברירת מחדל

^^^בשירות לקוחות של פנדה אמרו לי שאם הם יטפלו בזה זה יקח יותר זמן ושהדרך הקלה יותר בשבילי היא להגיד שיש 5 פיקסלים, באמת שלא בא לי לשבור את הראש מול DELL ולשקר ככה, זה גם לא צודק...
מצד שני אם פנדה יסכימו להחליף והם יבקשו ממני להביא את המסך לקיסריה זה לא פשוט בשבילי (מחוסר רכב)... אבל נראה לי שבמקרה הזה באמת אני צריך להתנהל מולם...
הנקודה הזאת יותר קטנה מחור של מחט, יש הרבה אנשים שלא יתייחסו לזה אבל כמו ש RTR אמר אני תמיד יודע שזה שם וזה מעצבן!
מה אתם חושבים, שווה את הכאב ראש?

חברים, עדכון קטן: לפי מה שכתוב כאן, DELL אמורים להחליף לי את המסך גם עם פיקסל אחד!
http://en.community.dell.com/forums/t/19273741.aspx

הרגשתי שהנציגת שירות לקוחות לא הייתה בעניינים, כנראה שזה באמת כך...
__________________

נערך לאחרונה על ידי doronkdoron, 03-08-09 בשעה 21:41.
doronkdoron לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-08-09, 22:10   #6 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של TrueLook
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 1,003
ברירת מחדל

אל תדבר עם נציגת לקוחות הם סתם נותנים לך עצות אישיות ולא בשם החברה
תבקש שהמנהל יצור איתך קשר, תסביר לו מה קרה והוא יטפל בזה
לפי מה שאני יודע המנהל של פנדה בן אדם טוב והגון ככה שלא נראה לי שיעשו לך בעיות כאלה ואחרות

ואם כן תגיש תביעה...ואני לא מתכוון לשכור עורך דין וכל החרא הזה תביעה פשוטה דרך האגודה להגנת זכויות הצרכן או איך שלא קוראים להם
__________________
הר כרבולת
TrueLook לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 03-08-09, 22:52   #7 (קישור ישיר)
IO 127.0.0.1
 
סמל האישי של doscape
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 6,745
ברירת מחדל

נסה להריץ תוכנה שמשחררת פיקסלים תקועים (מחליפה צבעים במהירות, אתה יכול להקטין את גודל הריבוע שלא יפריע לך לעבוד בעוד היא עושה את עבודתה, ממליץ להריץ במשך כמה שעות, יש מצב זה ישחרר אותו, לאנשים אחרים זה עזר)
|MG| Dan's Dead Pixel Fixer 1.0.0.4 Download
בהצלחה, עדכן מה קורה
__________________
אבקש לא לפנות אליי עם שאלות לפרטי, למי שיש בעיה שיפתח נושא(טראד) בפורום במקום הראוי ויקבל תשובות ועזרה בבוא העת, תודה,
doscape לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-08-09, 1:31   #8 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של doronkdoron
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 583
ברירת מחדל

אני אנסה לדבר מחר עם DELL כי אם לפי החוזה איתם אמורים להחליף לי את המסך גם עם פיקסל אחד תקוע אז אולי הם לא יעשו בעיות, הנציגה שלהם לא ידעה כלום מהחיים שלה כנראה, היא גם לא הייתה סבלנית בכלל, כל פעם רצתה שאני אחפש מדבקה מאחורי המסך למרות שהיא לא הייתה שם (לא ידעה שזה מסך ULTRA SHARP שיש לגביו מדיניות אחרת)...

לפי התיאור שלי- הפיקסל תקוע ולא שרוף? (על רקע בהיר הנקודה בצבע אדום ועל שחור לא רואים אותה) אני אנסה להריץ כמה שעות את התוכנה מחר, אין מה להפסיד, למרות שלא נראה לי שזה יעזור ...

עריכה: הרצתי את התוכנה למשך 5 שעות ולא עזר... נראה מה נעשה
__________________

נערך לאחרונה על ידי doronkdoron, 04-08-09 בשעה 20:09.
doronkdoron לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 12-08-09, 21:16   #9 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של doronkdoron
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
הודעות: 583
ברירת מחדל

עדכון:
אמרתי לפנדה שהיחס של דל עם כל ההמתנה הזאת וה "5 פיקסלים" למסך ULTRA SHARP מגעיל וזה לא מה שפנדה הבטיחו.
פנדה עשו בשבילי את כל העבודה והגיע טכנאי של יעל פתרונות אלי לבית לירושלים והחליף את המסך לחדש.
רק - שבמקום פיקסל אדום יש לי בצד המסך כתם קטן שקוף אפור כזה, לא משהו בולט ומפריע (רואים קצת עם מחפשים, על רקע בהיר).
כאן כבר פנדה אמרו לי להתקשר בעצמי לדל ושזה שבאו אלי הבייתה זה שפייסל שארגנו לי (אני לא יודע בוודאות איך זה הולך בדרך כלל).
אם כדי להחליף את המסך אני צריך לנסוע איתו להרצליה אני כנראה לא אעשה את זה (בעייתי עבורי). בכל מקרה, הפגם שיש לי מאוד לא קריטי.
__________________
doronkdoron לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
יש לי פיקסל תקוע במסך Dannyban מסכים ותצוגה 4 20-09-08 18:33
איך לשחרר פיקסל תקוע? מוטי תמיכה טכנית 14 17-08-08 22:56
קניתי מסך חדש עם פיקסל שרוף Juiced מסכים ותצוגה 12 20-07-08 23:10
נראה לי שיש פיקסל תקוע HELP Arial מסכים ותצוגה 6 10-12-07 22:41
פיקסל שרוף בDELL 2007WFP SoMe1 מסכים ותצוגה 24 25-07-07 11:19


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 11:11.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות