IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > כרטיסי מסך
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

כרטיסי מסך פורום בנושא כרטיסי מסך , מנהלי התקנים , תמיכה טכנית , בעיות בתצוגה ובמשחקים , מערכי CF ו SLI וייעוץ לפני קניה

חומרה : כרטיסי מסך

שאלה לגבי אחריות של כרטיס מסך

עקב כך שהכרטיס מסך שלי נשרף (עברה פחות משנה מאז הרכישה ויש לי 3 שנים אחריות), הוחלף הכרטיס מסך בכ.מסך ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 30-12-09, 21:47   #1 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 164
ברירת מחדל שאלה לגבי אחריות של כרטיס מסך

עקב כך שהכרטיס מסך שלי נשרף (עברה פחות משנה מאז הרכישה ויש לי 3 שנים אחריות),
הוחלף הכרטיס מסך בכ.מסך חדש לגמרי.
האם אני זכאי לאחריות ל 3 שנים מרגע הרכישה של הכרטיס המקורי שקניתי ושנשרף או 3 שנים מרגע הרכבת החדש ?
האם מגיעה לי תעודת אחריות חדשה ?
אמיר
BelgiAmir לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-12-09, 22:19   #2 (קישור ישיר)
IOne X
 
סמל האישי של 1immortal
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 1,779
ברירת מחדל

האחריות ממשיכה מהתאריך הרכישה המקורי של המוצר המקורי , ולא מקבלת הכרטיס התחליפי שלך .
תחשוב על זה ככה :
זה מצב אבסורדי שעל כל פעם שמוצר יתקלקל , תקבל אחריות חדשה , בתאוריה תהיה לך אחריות שלא תגמר לעולם ...
__________________
בעמוד הGoogle+ שלנו כבר ביקרתם?

עקבו אחר IOPanel בTwitter
1immortal לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-12-09, 22:27   #3 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 164
ברירת מחדל

אני לא מסכים.
היצרן מוכן לערוב לך שהמוצר שלא לא יתקלקל עקב שימוש סביר למשך 3 שנים.
והיה והדבר קרה,שזה ברמת העיקרון לא סביר,אזי אתה מקבל כרטיס חדש לחלוטין.
היצרן הרי מתחייב להחליף כרטיס תקול למרות שימוש סביר במשך 3 שנים ולכן אין
סיבה שהדבר לא יחול על הכרטיס החלופי שהוא כאמור חדש.
BelgiAmir לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-12-09, 22:33   #4 (קישור ישיר)
IO Folding Team
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 2,099
ברירת מחדל

דווקא זה מאוד הגיוני...
כשאתה קונה מוצר הם מתחייבים לך שהוא יעבוד 3 שנים... אם הוא מתקלקל אחרי שנה הם מביאים לך חלק אחר מטעם האחריות אבל הם עדיין בתחום ה3 שנים.. אחרי זה הם לא חייבים לך כלום...

אם האחריות הייתה מתחדשת אנשים היו מכוונה הורסים את החלקים שלהם.... זה כבר לא פייר כלפי החברה....
__________________

^^ תודה לרוניז על חתימה למעלה! ^^

עיבוד מידע משותף - עוד לא הצטרפת?!
the crazy boy לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-12-09, 22:34   #5 (קישור ישיר)
IOne X
 
סמל האישי של 1immortal
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 1,779
ברירת מחדל

אבל אף אחד לא מתחייב לספק לך מוצר חדש תמורת המוצר התקול שלך , אלא ההתחייבות היא לספק מוצר תקין . זה שאתה מקבל מוצר חדש לפעמים לחלוטין , זהו שיקול יצרן/יבואן מטעמי נגישות וזמינות , לא מתוך קבלת מוצר חדש לחלוטין מהיצרן . תוך מסגרת האחריות שלך אתה יכול לקבל מוצר מתוקן על ידי היצרן , או מוצר שווה ערך ברמת עלות/ביצועים למוצר המקורי שלך .
__________________
בעמוד הGoogle+ שלנו כבר ביקרתם?

עקבו אחר IOPanel בTwitter
1immortal לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
שאלה לגבי ניצול אחריות עם חברה בפשיטת רגל oR. מחשבים ומה שמסביב 1 10-12-09 14:10
[שאלה]לגבי כרטיס מסך piniz כרטיסי מסך 4 23-03-09 21:49
שאלה לגבי קניית כרטיס מסך. QuAliTy כרטיסי מסך 9 09-01-09 17:10
שאלה לגבי כרטיס DJ103 כרטיסי מסך 4 25-10-08 22:44
שאלה אחרונה לגבי כרטיס מסך.. matancp כרטיסי מסך 11 05-11-07 2:55


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 0:15.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות