IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > דיבורים על הא ודא
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

דיבורים על הא ודא כאן מדברים על כל מה שלא קשור למחשבים , קליפים מצחיקים , תמונות הזויות , שאלות על החיים ושאר הגיגים

דבר חופשי : דיבורים על הא ודא

שאלות על חברות צמיגים לרכב, תיקון ג'נט קידמי (ואיזון פרונט)

אני צריך עזרה ב2 נושאים: דבר ראשון, כמה עולה לתקן ג'נט קידמי, כלומר לזרוק את הברזל הקיים, להרכיב אחד חדש? ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 01-02-10, 1:14   #1 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,363
ברירת מחדל שאלות על חברות צמיגים לרכב, תיקון ג'נט קידמי (ואיזון פרונט)

אני צריך עזרה ב2 נושאים:

דבר ראשון, כמה עולה לתקן ג'נט קידמי, כלומר לזרוק את הברזל הקיים, להרכיב אחד חדש?

דבר שני, מה ההבדל בין שלושת הצמיגים האלו ואיזה הטובים ביותר?
MAXPOWER
STARFIRE
FIRESTONE
כמה צריכים לעלות רביעת צמיגים מכל חברה כולל הרכבה ואיזון פרונט?

אם אין מבינים כאן בפורום, אשמח להמלצה לפורום הטוב ביותר שאוכל לשאול את השאלות הנ"ל (קארספורום?).
ofir לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 1:21   #2 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

אם אתה מדבר על ישור ג'נט, אפשר לישר ג'נט ברזל ולא חייב לרוץ ולחליף אחרי מכה כמו ג'נט אלומיניום ("מגנזיום"..).

כמו הרבה דברים בחיים אין רק דגם אחד ואף לא יכול לעזור לך אם לא תציין קוטר/רוחב ג'נט במידה ואתה רוצה להחליף.

כמו עם הג'נטים גם עם הצמיגים, בלי גודל ודגם מדוייק זה חסר טעם.

באיזה רכב מדובר ?
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 20:35   #3 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,363
ברירת מחדל

הצמיגים הוחלפו כבר (לא ע"י, הרכב לא שלי), השאלה הייתה לידע ולהבנה מבין הצמיגים שנרכשו ושהיו ברכב קודם לכן לדעת איזה טובים יותר,
כי אני מרגיש "אחרת" עם הצמיגים החדשים. ולא בהכרח טוב יותר. יום חמישי אבדוק שוב כי הייתי עייף ומצוברח אתמול וזה השפיע.

4 צמיגים חדשים סטאר פייר כולל הרכבה איזון פרונט 4 טסות (ותיקון/החלפת ג'נט) = 1290 ש"ח.

אפורפו מגנזיום, חלק אומרים שהוא כבד יותר לרכב (יציבות + מכביד על הרכב-מנוע + גורם לרכב לשתות יותר דלק)
ומאידך אחרים טוענים שהוא קל יותר. מויקיפדיה אני קורא שהוא חזק יותר אך קל יותר.
אז מה נכון? אם אפשר גם לחדד.
והאם עיקום הג'נט במגנזיום יקר יותר? והאם קל יותר לעקם אותו?

תודה.

נערך לאחרונה על ידי ofir, 01-02-10 בשעה 20:45.
ofir לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 22:16   #4 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

עוד רכב עם צמיגי זבל על הכביש, כיף...

רק לידע כללי, 1300 שקל זה מה שעלה צמיג אחד טוב במידה של הרכב שלי.

צמיג טוב אחרי ישיר לקשר שלך עם הכביש וחשוב ביותר לא משנה אם זה רכב ישן או חדש, צמיג טוב יכול לקצר עד מטר או שניים בבלימה חירום במהירות עירונית..
בגדול לא ההיתי מתקרב לאף אחת מהחברות שהוצעו.

ג'נט אלומיניום, תלוי ברמה אבל בגדול באותה מידה הוא אמור להוריד כמה קילוגרמים מג'נט ברזל, החשוב הוא שזה נכנס תחת הקטגוריה של מסה מסתובבת ומסה מוקפצת.

מסה מסתובבת- כל מה שהמנוע צריך לסובב באופן ישיר, צמיגים,ג'נטים,ציריות, דיסק/תוף בלימה וכו'.
כל הורדה של קילו שם זהה בתחושה להורדה של 10 קילו מהרכב עצמו (אני חושב שאני זוכר נכון את היחס, פחות מעסק עם מכוניות ב5-6 שנים האחרונות)
זה כמובן מוביל לביצועים טובים יותר וחסכון בדלק.

מסה מוקפצת - כל מה שזז במערכת המתלה בעליה על באמפ או סיבוב וכו', צמיגים/ג'אנטים/דיסקים/קליפרים וזרועות המתלה.

כל הורדה שם מפחיתה את המסה שהבולם (לא בלם!) אמור לבלום את התנודה שלה, תורם לנוחות נסיעה ולעקיבה טובה יותר אחרי כביש משובש (וכיוצא מזה האצה, בלימה ואחיזה בסיבובים).

* כמובן שלפני כל האמור צריך לדאוג לבולמים ובלמים תקינים, דבר שלא כ"כ נפוץ בקרב מכוניות ישנות כאן בארץ..
* ג'נט מגנזיום עולה כמה אלפי דולרים, זה לא מה שיש לכלל המכוניות פה
* ג'נט אלומינום קשה יותר לתיקון, אם הוא נשבר (קורה, תלי במכה ובג'נט) אין מה לדבר על תיקון.
* האופנה העכשיות היא להגדיל את הג'נט, לקנות ג'נטים מיצרנים לא מוכרים, זה יכול דווקה לעשות ההפך ממה שרשמתי כי הם כבדים יותר.

לינקים, כי אין כמו לראות בעצמך:

צמיגים ישנים מול חדשים + איכותיים מול לא איכותיים + לחץ אוויר לא תקין, בעברית.
Motocar–טלוויזיה באינטרנט, אקשן, מבחנים, השקות

צמיגים ישנים מול חדשים, אנגלית.


יש גם אחד שמשווה בולמים חדשים מול ישנים עם 80K קילומטר מול ישנים עם 160K קילומטר..
לא מצאתי אותו שוב בחיפש קליל, אם מעניין אותך אני ימצא.

* מתנצל על החפירה, זה מסוג הדברים שאני תמיד רצה להבהיר ולהגיד בכל הזדמנות שאני יכול.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 22:24   #5 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,363
ברירת מחדל

ברור שהצמיגים סינים , אבל רציתי לדעת מבינהם מה העדיף ביותר. ואם המחיר שהם נרכשו הולמים.
מלבד זאת, עדיף צמיג סיני אורגינל וזול, מאשר חיקוי של צמיג אמריקני יקר שגרוע מהאורגינל הסיני. לא לכולם יש כסף לצמיגים אמריקנים יקרים בעיקר שהמכוניות הם לא יוקרה. אתה צריך להבין את זה.
אם זה היה תלוי בי יכול להיות שהיו נרכשים צמיגים אחרים. אבל זה כבר נרכש. ומלבד זאת הרכב לא בשימוש מאסיבי.
דרך אגב המידות כפי שזכור לי הם 14 65 185. איזה רכב יש לך?
התגובה שלך ההפך מחפירה, אהבתי לקרוא אותה והיא נתנה לי מידע שהיה חסר לי.
אם יש לך מידע נוסף ו/או קישורים למידע חיוני על רכבים (ומגנזיום) אשמח לקבל.

נתון שהתחבר לי זה שרוב המגנזיום בארץ הם בעצם מכבידים על הרכב .
השאלה אם המגנזיום שאתה מקבל מהחברה בקניית רכב הוא המגנזיום האיכותי שדיברת עליו (שעולה כמה אלפי דולרים לג'נט) ?
אם תוכל לחדד את הנקודה הזו.

נערך לאחרונה על ידי ofir, 01-02-10 בשעה 22:29.
ofir לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 01-02-10, 23:34   #6 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

פרט לרכבים מאוד מאוד יקרים (200-300K $ בחול) רכבים לא מגיעים עם ג'נטים ממגנזיום, אלא אלומיניום, סגסוגת אלומיניום (שזה הרבה מאוד אלומיניום וכמה אחוזים בודדים של מגנזיום).

ג'נט סגסוגת אלומינים שמגיע מהחברה לרוב יהיה קל בקילו או שניים מג'נט מקביל מברזל (בגודל של 16/17"), אם זו חברה ברמה או רכב ספורטיבי אז יותר.
אבל ממש לא מכבידים יותר, אלה שאולי יכבידו הם כל אותם ג'נטים שקונים בשקל וחצי בכל מיני חנויות הזויות..

ג'נט סגסוגת איכותי יכול להוריד עוד שניים שלוש קילו מג'נט סגסוגת מקורי.

ג'נט מגנזיום (ולאחרונה גם קרבון) יכולים לשקול גם שליש מג'נט אלומיניום איכותי.

עריכה, זה הסרט על הבולמים.
גם אם מתעלמים מהתוצאות של הבולם המשופר אי אפשר להתעלם מהתוצאות של בולמים גמורים והן לא שונות משל מצמיגים גרועים.
לא חייב לשפר אבל תמיד כדאי לשמור לפחות על הרמה של המקורי, בארץ 50-70K על בולמים מקוריים זה הכבר הגבול, בפועל מגיעים גם לכפול מזה וכשמחליפים מחליפים לסיני זול..


נערך לאחרונה על ידי RTR, 02-02-10 בשעה 0:00.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 02-02-10, 19:10   #7 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,363
ברירת מחדל

אז מה שאתה אומר לי שישנה טעות נפוצה מאוד בארץ גם של הקונים, גם של הנהגים ובעיקר של המוכרים החנויות שמפרסמים "מגנזיום" ולא "סגסוגת אלומניום"..
פעם ראשונה שאני שומע על הדבר הזה, אבל טוב לשמוע.

לגבי הצמיגים, אלו צמיגים חדשים לגמרי, לא משומשים מחברה סינית. זה הכל.
ofir לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 02-02-10, 23:17   #8 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

רק עכשיו ראיתי את המידה שציינתה, במידה הזו אין צמיגים מהרמה הגבוהה באמת ואין לי ניסיון עם אף אחד מהם.

מהמלצות של אנשים יוקוהמה C DRIVE הם כניראה הטובים ביותר במידה, ויש עוד כמה צמיגים נחמדים במחיר של 300-400 שקל ליחידה.

אז לפעם הבאה..

לגבי הג'נטים, ככה זה בארץ (לרוב), איכשהו הגיעו לזה מ"alloy wheels"...
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-02-10, 19:10   #9 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של The-Fox
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 3,907
ברירת מחדל

יוקוהמה או TOYO במחיר של 300-400 ש"ח לצמיג יעשו את העבודה.
Yokohama A drive או C drive הם צמיגים סבבה, תמורה הולמת למחיר לאדם הממוצע.
Toyo יש לך את ה Proxes 4 שהוא צמיג נחמד מאד ודי כלכלי.

היה לי מעט ניסיון עם צמיגים כאלה, אני בדרך כלל שם את הצמיגים הכי טובים למידה שלי (צמיגים יקרים כמו ה Goodyear F1) וזה משתלם לדעתי, אבל כל אחד והצרכים שלו.

בלי שום קשר לאיכות הצמיג, צמיג חדש "ודביק" כמעט תמיד ירגיש כמו שיפור ביחס לצמיגים הקודמים שכבר התייבשו ולא אוחזים טוב, במיוחד בישראל שהאקלים הישראלי הקשה עושה חיים קשים לצמיגים, מגבים וצבע.

אני עם RTR מבחינת בטיחות, לא לחסוך את הכמה מאות שקלים על הצמיגים הסיניים הזולים שיכולים לעלות בחיי אדם.
יש מלא צמיגים מאפנים שנמכרים במדינה הזאת, אנשים קונים אותם ולא מבינים שהם נוסעים על פצצת זמן מתקתקת.
__________________
PC: Intel Core i7 2600K | G.Skill Ares DDRIII 2x4GB 1600Mhz 8-8-8 | Asus P8Z77-V | Sapphire 4870X2 | Intel 520 180GB | Perc 6/i - Samsung F4EG 2TBx4 RAID5 | Asus 2014L1T | Dell 2407WFP | Lian Li G70 Silver Watercooled
WaterCooling: Q² Project by The-Fox
Extreme Cooling: Duniek DICE/LN2 POT

The-Fox לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
בעיה בפאנל קידמי של כרטיס קול X-FI Titanium benni81 תמיכה טכנית 10 08-02-09 17:21
חיבור אוזניות לפנל קידמי yoavak מעבדי INTEL ולוחות אם 5 27-08-08 8:55
חיבור פנל קידמי yoavak תמיכה טכנית 2 23-08-08 21:28
התאמת מאוורר קידמי למארז NZXT ALPHA moshe ספקי כח, מארזים ומודינג 4 01-05-08 21:30
חיבור כרטיס AUDIGY 2 לפאנל קידמי asi2k5 כרטיסי קול , רמקולים ומערכות שמע 0 31-03-08 13:27


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 3:53.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות