IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > כרטיסי מסך
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

כרטיסי מסך פורום בנושא כרטיסי מסך , מנהלי התקנים , תמיכה טכנית , בעיות בתצוגה ובמשחקים , מערכי CF ו SLI וייעוץ לפני קניה

חומרה : כרטיסי מסך

הלך לי הכרטיס מסך

שלום. זה בדיוק המשפט שאותו אמרתי לפני דקות ספורות לכרטיס מסך שלי. GTX295 יזכר ויבדל לעולם הבא ! הכל התחיל ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 08-05-10, 5:49   #1 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Tal Raz
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
הודעות: 2,334
עצוב הלך לי הכרטיס מסך

שלום.
זה בדיוק המשפט שאותו אמרתי לפני דקות ספורות לכרטיס מסך שלי. GTX295 יזכר ויבדל לעולם הבא !

הכל התחיל לפני כשעתיים, שמתי לב שיש לי מן הבהובים מוזרים ב BFBC2 והחלטתי להריץ FURMARK לבדוק האם הכרטיס תקין.
הורדתי את האוברקלוק לסטוק והרצתי בדיקה
לאחר 3-4 דקות המחשב נתקע, עשיתי Restart והמחשב עלה שנית.
לפני כן שיחקתי קצת ב METRO 2033 וזה גם כן נתקע לי באמצע משחק.
החלטתי לבדוק זאת, פתחתי את הכרטיס, בדקתי חיבורים, חיברתי שוב
והחלטתי ברוב טפשותי להשתמש גם בפלאייר (אני לא יודע אם יש לו קשר ישיר לזה אבל נניח)
הידקתי כמה ברגים באמצעות הפלאייר, וכמה פעמים הפלאייר החליק ואני חושב שהוא גירד איזו הלחמה או שתיים.... או שלוש

אז בכל מקרה חיברתי אותו שוב ללוח אם, ולמסך, והוא לא מראה לי שום סימן שהוא נדלק!
הכפתור של המסך מהבהב לו באדישות, המאווררים מסתובבים, והאור הירוק שאמור להיות דלוק בכרטיס מסך, דלוק, ולא אור אדום או משהו כזה...
ניסיתי לחבר אותו לסלוט אחר, לא עוזר. ניסיתי לסלוט השלישי גם כן לא עוזר.
פירקתי אותו שוב לנסות לראות אולי לא חיברתי משהו טוב
חיברתי שוב, וכלום... אותו כפתור אדום מהבהב במסך באדישות מחכה ל Display
אקיצר, אני מה זה בדיכאון, זה כרטיס של 2700 שקל שהלך לעולמו. ואין אחריות משום שפתחתי אותו קודם להחליף משחה טרמית.. אז הכל היה בסדר, אבל אחרי כמה זמן הוא התקלקל.

אני רוצה להתיעץ איתכם.
האם יש אפשרות לתקן את הכרטיס איך שהוא? ואיפה?
האם זה ישתלם לי?
או שעדיף שאקנה כבר משהו חדש DX11???

הצעות
__________________
Computer: Intel i7 920 @4.5 GHZ| Gigabyte EXTREME EX58 Corsair Dominator 1600MHZ CL8 6GB Triple Channel Gigabyte GTX 780 3GB GDDR5 384Bit
Western Digital 1TB Black EDITION | Thermaltake ARMOR MX Gaming Case MUGEN II Cooler | LG 24"2ms

Tal Raz לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 9:55   #2 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,519
ברירת מחדל

לתקן? נראה לי שלתקן יצא לך יותר זול מלקנות כרטיס ברמת הביצועים שלו - אבל הכרטיס בחיים לא יהיה כמו שהיה לדעתי.

ישנו נזק פיזי שממש רואים על הכרטיס?
__________________
Intel i5 2310 ll Asrock H61M-HVS ll HD6970 2GB ll 8GB Ram ll WD 250GB ll Chieftec 550W
RonMizrahi לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 9:59   #3 (קישור ישיר)
IO Master
 
סמל האישי של IdanBS
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 5,114
ברירת מחדל

הייתה מדבקה על הכרטיס שנקרעה עם פתיחת הקירור?
במידה ולא האחריות עדיין תקפה
וגם אם כן זה תלוי בחנות.. אני לדוגמה עשיתי דבר כזה עם כרטיס שנקנה מTMS
שלחתי להם אימייל שרעננתי בעבר משחה טרמית וקרעתי את מדבקת האחריות ועכשיו הכרטיס הלך
והם אמרו לי שכל עוד רואים בבירור איזה חודש מסומן על מדבקת האחריות אין להם בעייה כלל
אבל שוב, זה תלוי מאוד בחנות ובשירות שהם מוכנים לתת ללקוחות
IdanBS לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 11:10   #4 (קישור ישיר)
IO OwneR
 
סמל האישי של cupra
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 14,343
ברירת מחדל

א. כמה שזה נשמע מוזר, שים כרטיס אחר ותבדוק אם הוא הבעיה.
ב. החלפת גוף קירור לא מבטלת אחריות, בדוק את זה.
ג. אין דבר כזה לתקן כרטיסי מסך, לא נוגעים בזה.
ד. אם לכרטיס שלך יש נזק פיזי - אין אחריות
__________________
Msi Z87 Mpower MAX | Intel Core i7 4770K | MSI GTX 680 lightning | 2x8gb Corsair Dominator 2133Mhz C9 | Rooket Kave
samsung 840 SSD 240GB G2
| 5x3TB |
Lian-Li P80 mod | Corsair CMPSU-HX1000 | 2x Dell 2407WFP |

Custom Built
Phase Change Unit
| Custom Built Water Cooling System (X2) | ln2/dice pot by Kingpin - Dragon extreme

LapTop: Lenovo yoga 2 pro - 13.3 QHD, Core i7 4500U, 8GB, SSD 256G

Old/Sold
NEXUS One ; HTC Desire HD ; Galaxy NEXUS ; NEXUS 4

Current LG G2 32GB + NEXUS 7 + IPAD 3







Join the IOpanel HWBOT
Team | Join the IOPanel world Community Grid Team | Join the IOPanel Super Pi DB
cupra לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 11:27   #5 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של ANDREY12341
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 2,539
ברירת מחדל

לא השגחת על הטמפרטורות וזה מה שהתחיל את כל הבעיות,בכל מקרה לדעתי זאת טעות לקנות כ.מסף עם TDP של 300W.
לפי מה שרשמת הכרטיס תקול לחלוטין.
אמליץ לך לקנות ATI 5850
ANDREY12341 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 12:57   #6 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Tal Raz
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
הודעות: 2,334
ברירת מחדל

היי תודה על התגובות!
חוץ מהברגות של הברגים שפתחתי שקצת נשחקו , אין סימנים של פגיעה פיזית או משהו כזה
הכרטיס נקנה אגב מ KSP שיש להם מדיניות אחריות שמי שפותח את המארז וקורע את המדבקה, אין לו אחריות כביכול.
האם לדעתכם יהיה סיכוי שהם יוכלו להחליף לי אותו לאחד חדש? גם אם פתחתי את המדבקה?
אני אומר להם שריעננתי משחה טרמית, האם יש ביכולתם לומר לי שברגע שפתחתי אין אחריות יותר?
כי הבנתי שאת האחריות מקבלים מהחברה עצמה, אז מה אתם יכולים לומר לי על השירות של KSP?
ואם נניח שיש אחריות, האם יהיה אפשר להביא את החלק לסניף בת"א ? כי הסניף שאז קניתי משם היה בירושלים... וממש אין לי זמן להגיע לשם אני עובד כל יום.. חוץ משבתות שהם גם ככה לא פתוחים.

למישהו אגב יש נסיון אולי שקנה מ KSP, פתח את המארז או איזה חלק וכן נתנו לו אחריות?
__________________
Computer: Intel i7 920 @4.5 GHZ| Gigabyte EXTREME EX58 Corsair Dominator 1600MHZ CL8 6GB Triple Channel Gigabyte GTX 780 3GB GDDR5 384Bit
Western Digital 1TB Black EDITION | Thermaltake ARMOR MX Gaming Case MUGEN II Cooler | LG 24"2ms

Tal Raz לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 08-05-10, 13:01   #7 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
הודעות: 2,873
ברירת מחדל

תצטרך לשאול.
במקביל, שלח מייל לחברה ממש ותגיד שאין לך אחריות מסיבה כזו או אחרת ואם אפשר להחליף. לעתים הם מחליפים. לחבר שלי החליפו 4870x2 של Sapphire
eddr666 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 13:10   #8 (קישור ישיר)
IO Chats
 
סמל האישי של dany_74q
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
הודעות: 4,790
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Tal Raz צפה בהודעה
היי תודה על התגובות!
הכרטיס נקנה אגב מ KSP שיש להם מדיניות אחריות שמי שפותח את המארז וקורע את המדבקה, אין לו אחריות כביכול.
בגלל זה לא נותנים לשום חברה לבנות לך את המחשב ,אחרי זה מתחייבים למדיניות מוזרה כלשהי כמו זאת..
אבל הכל יכול להיות, אולי אם תביא להם רק את הכרטיס וקבלה אז כן יחליפו.
__________________
dany_74q לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 13:24   #9 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,519
ברירת מחדל

תראה, בתכלס, מדובר בכרטיס דו ליבתי שלא הכי ידועים באריכות הימים שלהם ובאמינות שלהם, אני לא מבין למה היית צריך להחליף משחה טרמית (בסה''כ המשחות ששמים לא רעות וכבר כמה טמפרטורות החלפת משחה טרמית העניקה לך? 5?) ולהסתבך סתם ככה.

אם הייתי בעל חנות לא הייתי מחליף לך באופן אישי. אי אפשר לגם לפרק לכרטיס ת'צורה ולשים לו דברים אחרים (למרות שאין דבר כזה משחה טרמית לא מתאימה, אבל עדיין המוכר יכול לטעון דבר כזה ובצדק) ואז שזה לא יעבוד לבוא ולבקש אחריות. זה לא עובד ככה. זה כמו לנסות להחליף למחשב Apple לוח אם ולתהות למה הוא לא עובד ולמה לא מגיע לך אחריות, וכן, זה אותו הדבר.

עם כל הרצון הטוב שלי לעזור, לא נראה לי שיחליפו לך.
__________________
Intel i5 2310 ll Asrock H61M-HVS ll HD6970 2GB ll 8GB Ram ll WD 250GB ll Chieftec 550W
RonMizrahi לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 13:32   #10 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Tal Raz
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
הודעות: 2,334
ברירת מחדל

את זה צריך לשאול. אי אפשר לקבוע שלא יחליפו לי... הרי לחלק החליפו. ואין נזק פיזי על הכרטיס או משהו כזה... ניקיתי אותו גם עם אלכוהול 95% שיראה חדש.

בכל מקרה זה לא מחשב קומפלט של APPLE אלא של כמה חברות, ולכל מוצר יש זמן אחריות משלו, לכן אי אפשר להכליל את כל המחשב באחריות אחת...

מה אני אגיד... נקווה לטוב צריך לבדוק את זה יום ראשון...

נ.ב זה ממש לא קשור להחלפת משחה טרמית, זה רק עזר במקרה הזה...
זה שהכרטיס התקלקל זה כבר משהו שלא חזיתי...
__________________
Computer: Intel i7 920 @4.5 GHZ| Gigabyte EXTREME EX58 Corsair Dominator 1600MHZ CL8 6GB Triple Channel Gigabyte GTX 780 3GB GDDR5 384Bit
Western Digital 1TB Black EDITION | Thermaltake ARMOR MX Gaming Case MUGEN II Cooler | LG 24"2ms

Tal Raz לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 13:34   #11 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
הודעות: 2,873
ברירת מחדל

אל תגזים, זה חלק מהסיפור עם מוצרים כאלה. זה כמו לצפות שאנשים לא יעשו OC. הכרטיסים והמעבדים משווקים ככה, עם דגש חזק על תעשיית הקירור, כולל משחות, כולל קירורים וכן הלאה.

התעשייה הזאת משווקת את זה ומכוונת אותך לשם.
ברור שאם הוא חתך את הכרטיס לשניים זה משהו אחד, אבל אני לא חושב שזה המצב וגם אם זה היה - תמיד יש מקום להתחשבות כחלק משירות לקוחות.
eddr666 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 13:43   #12 (קישור ישיר)
IO Folding Team
 
סמל האישי של TheWolf
 
תאריך הצטרפות: Jun 2009
הודעות: 846
ברירת מחדל

אם יש לך קבלה על הכרטיס (גם אם כחלק ממערכת מורכבת) והוא עדיין באחריות, קח אותו ואת הקבלה אל מעבדת השרות ותאמר להם שהוא לא פועל, בלי סיפורים ואגדות, פשוט לא עובד.
אם הרכיב במסגרת האחריות הם ישלחו לחברה ולאחר הבדיקה במעבדת החברה כבר תמסר לך תשובה אם כן יחליפו או לא יחליפו.
השתדל שלא יראו סימנים מחשידים על הכרטיס ואם יש לך עדיין את האריזה המקורית אז ארוז אותו יפה וסע מחר לKSP.
לפני שבועיים החליפו לי כרטיס GIGABYTE 5670 שהיה מת כבר מהקופסא (?!) ולפני כמה שבועות זכרונות תקולים. ובכלל כל מיני חלקים שונים במהלך השנים, זה רק דוגמא מהחודש האחרון.
מניסיוני למדתי שבKSP שככל שאתה מרחיב אצלם בדיבור במעבדה כך הם פחות ששים לעזור. אז שקול מילים.
TheWolf לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 14:03   #13 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,519
ברירת מחדל

בדיוק. תהיה ראש קטן.
__________________
Intel i5 2310 ll Asrock H61M-HVS ll HD6970 2GB ll 8GB Ram ll WD 250GB ll Chieftec 550W
RonMizrahi לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 22:50   #14 (קישור ישיר)
IO Folding Team
 
סמל האישי של tsrm
 
תאריך הצטרפות: Jun 2007
הודעות: 5,214
ברירת מחדל

מסכים עם התגובות שלפני.
קניתי מחשב עם ההרכבה של החנות ואח"כ קניתי קירור למעבד מחנות אחרת והרכבתי לבד.
היה לי בעיה במחשב שלא קשורה לקירור, אלא לתזמון של הזכרונות, אז שלחתי את המחשב אל החנות.
כשהם פירקו את המחשב הם ראו שאין שייבות (משהו שצריך לברגים) לגוף קירור (שכחתי לשים ) והם לא שמו לב שבתעודת אחריות הקירור לא מופיע (כי הוא לא נקנה מהם) אבל הם סידרו את הכל עם השייבות והתזמונים, כי פשוט לא הזכרתי את זה שהקירור לא מהם.
הם יצאו איתי ממש אחלה ועשו לי סידור חוטים ממש טוב, כיוון שאמרתי שאני מוכן לחכות כמה זמן שיצטרך כי לא היה שייבות בארץ.
בכל מקרה, הם יצאו ממש אחלה ואני חושב שכל חנות צריכה להיות ככה עם הלקוחות שלה.
הנקודה היא, אל תגיד שהחלפת משחה וכל השטויות הללו, פשוט תן להם את הכרטיס, ואמור להם שהוא לא עובד.
שהם ישברו את הראש מה איתו, מקסימום יחליפו לך

ד"א, הקרדיט הטוב של החנות הוא IQPC
__________________
* תודה רבה לאלמוג הכלי על התמונה שבצד*
"...הפוך בה והפוך בה, שהכל בה.." - בן בג-בג

"..ואהבת לרעך כמוך, זה כלל גדול בתורה" - רבי עקיבא

http://www.youtube.com/watch?feature...v=83LQsJiz6Ac#!


http://www.aravrefael.net/
אתר לזיכוי הרבים.



tsrm לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 08-05-10, 23:49   #15 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של dennis_g
 
תאריך הצטרפות: Apr 2009
הודעות: 883
ברירת מחדל

אני גם במקרה שקניתי מ KSP את הכרטיס 4890 שלי והחלפתי לו גם כן משחה ואז לאחר כשבועיים הוא נשרף בגלל טיפות מים שטיפתפו לי בגלל שהיתה לי נזילה במערכת. פשוט ניקיתי את הכרטיס ונסעתי עליהם בראש קטן.. לאדע לא עובד וזהו.. תהרגו אותי לאדע מה קרה.. אחרי שבוע קיבלתי כרטיס מסך חדש באריזה.
__________________
Case: LD PC-V8 LCD: 22" Acer X223w CPU: i7 2700k w/Swiftech Apogee GTZ Mobo: Asus maximus iv extreme RAM: Corsair Vengeance DDR3 16GB Kit 1866MhzSoundcard: Asus Xoanr D1
GFX:
MSI GTX570 Twin frozr
w/Swiftech mcw60 Power Supply: Hiper 625W SSD: OCZ Vertex LE 100GB HDD: 320GB Samsung HD322HJ


קרדיט לאלמוג התותח
dennis_g לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
הכרטיס מסך מת! Dontmatter כרטיסי מסך 8 01-01-10 22:26
הלך לי הכרטיס מסך ab_box כרטיסי מסך 23 12-09-09 17:57
האם הכרטיס עשה את שלו? tsrm כרטיסי מסך 2 06-04-09 23:59
הלך הכרטיס מסך? zekit כרטיסי מסך 34 17-07-08 19:41
איך הכרטיס הזה? jtannous כרטיסי מסך 2 08-05-08 1:29


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 6:09.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות