IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > מחשבים ומה שמסביב
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

מחשבים ומה שמסביב כאן תוכלו לפרסם נושאים הקשורים בצורה כלשהי למחשבים , אך לא מצאתם היכן לפרסם אותם בפורומים השונים

דבר חופשי : מחשבים ומה שמסביב

על השירות המזוויע של IQPC.co.il א.מחשבים ודעתכם בנושא

נתחיל מזה שאני לקוח קבוע בחנות מזה 3 שנים ובכל התקופה הזאת שלחתי לשם את כל החברים והמשפחה שלי לחנות ...
נושא נעול
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 21-07-10, 18:49   #1 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של סמיון
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 158
ברירת מחדל על השירות המזוויע של IQPC.co.il א.מחשבים ודעתכם בנושא

נתחיל מזה שאני לקוח קבוע בחנות מזה 3 שנים ובכל התקופה הזאת שלחתי לשם את כל החברים והמשפחה שלי לחנות הזאת לרכוש משם את המחשב הבא שלהם.
אך השירות המזוויע שנתקלתי בו אתמול עבר כל גבול והבטחתי לעצמי שכף רגלי לא תדרוך שם יותר ולא אמליץ על חנות זאת מעתה והלאה.
הסיפור הוא כזה,
המחשב שלי הפסיק לעבוד לפני כשלושה שבועות..והוציא צפצופים בהדלקת המחשב,שפירושם מעיד על תקלה כלשהי בכרטיס מסך. לכן מאחר ויש לי אחריות על המוצר הנ"ל לפני כשבוע נסעתי לחנות שם פגש אותי יאיר(הבן של הבעלים של החנות, שהוא מנהל את רוב העסק למיטב ידיעתי וניסיוני עם החנות עד כה) ושאל לבעייתי אחרי הסבר קצר שבו ציינתי מה אני חושב שהבעיה ובנוסף הוספתי שאני חושד שאולי אלה גם הזכרונות, שגם עליהם יש לי אחריות כמובן, יאיר אמר שאין שום בעיה וביקש שאשאיר את כל המחשב כי אמר שכך יהייה יותר פשוט לבדוק את התקלה למרות ששאלתי אם כדאי שאשאיר רק את הזכרונות והכרטיס מסך כי אין לי אחריות על שאר החלקים ויאיר התעקש שאשאיר את כל המחשב וכך עשיתי.

כשבוע לאחר מכן אני מקבל שיחה ממזכירת החנות, בא נאמר לי שהמחשב שלי מוכן ותוקן ואני מחוייב ב150 שקל שעת עבודה!!!!! אחרי שאמרתי שזה לא יכול להיות כי באתי לחנות במסגרת האחריות ובאתי לממש אחריות,..אחרי ויכוח קצר בנינו, תגובתה הייתה כזאת : "בקיצור תבוא לחנות ונפתור את זה פה"

לאחר כחצי שעה אני מקבל שוב שיחה מטכנאי החנות (אייל):
שאיתו התנהל ויכוח של כ15 דקות שבוא חלק מהנושאים שהועלו מפיו הם:
-זה לא הגיוני שכל אחד שיש לו אחריות יכול להביא את המחשב שלו לבדיקה ולצאת מזה בלי תשלום ושהוא מחליט לעשות שינוי עם זה וציין באופן מפורש שאין לו שום אינטרס אישי בנושא (אז למה לעזאזל אתה עושה שינויים בעסק שאינו שלך)
-שהייתה בכלל בעיה "במגעים" כלשהם שאותם הוא ניקה עם אלכוהול מקצועי שזה משהו שהוא מעבר לרמת הבנה שלי כי אם הייתי מבין לא הייתי מביא את המחשב לתיקון והייתי מתקן את המחשב לבד בבית (WTF???) ולא בכרטיס מסך או כל רכיב אחר ולכן אני צריך לשלם על שעת עבודה.
תגובתי הייתה: למה לא התקשרתם אליי להודיע לי שאין בעיה בכרטיס מסך או בזכרונות שבפירוש ציינתי שרק עליהם יש לי אחריות ושאם אני רוצה שיתקנו לי את המחשב בכל זאת וזה יהייה בתשלום ואם אסכים אז אין בעיה ואם לא פשוט אבוא לקחת את במחשב. וגם אם אני מבין או לא למה לי לתקן לבד את המחשב בבית כשיש לי אחריות?!?!
תגובת הטכנאי ולאחר מכן גם תגובת יאיר: תקלה שלנו אבל אין מה לעשות אתה צריך לכבד אותנו ולשלם כי כבר מאוחר מידי!!!!! פעם הבאה נדאג להתקשר ולהודיע!

והסיפור לא נגמר! נסעתי לחנות עצמה כשעה אחרי השיחת טלפון. ושם היה כאוס רציני. בהתחלה פגשתי את יאיר בחוץ שאיתו ניהלתי שיחה מתורבת ונינוחה שבא הסברתי לו שזאת פשלה שלהם ולא שלי ואני לא צריך לשלם על זה וגם ציינתי לו שזכור לי באותו יום שהבאתי את המחשב לתיקון אייל הטכנאי התלונן על זה שהרבה אנשים בעלי אחריות שולחים את המחשב שלהם למעבדה ולא מחויביים בתשלום...יאיר הסכים איתי אבל אמר שאם יוותר לי על התשלום הוא יקבל בראש מהטכנאי ומאימו!! ביקשתי ממנו לפתור את הבעיה הזאת איתם ולא איתי כי הפשלה היא לא שלי היא שלהם! יאיר נכנס לחנות לנסות לפתור את הבעיה
לאחר כ5 דקות האמא פותחת את הדלת וקוראת לי להיכנס לחנות שם יאיר אומר לי "סמיון תפתור איתם את הבעיה אני לא יכול לעשות כלום" ומשם המשיך ככה שהאמא והטכנאי התחילו יחד לצעוק עליי ולכפות עליי את התשלום וכשלא הסכמתי הצעקות החמירו והרגשתי זלזול נוראי והרגשה כאילו אני נמצא בשדה קרב.
לאחר שבאופן חד משמעי הסברתי שאני לא הולך לשלם על זה כי סך הכל באתי לממש אחריות ושזאת התקלה שלהם שלא התקשרו להתייעץ איתי לגבי המשך התהליכים על המחשב שלי (שגם זה לא היה קל כי לא נתנו לי להוציא מלה מהפה וכל פעם שבאתי לאמר משהו הם צעקו יותר חזק כאילו אנחנו בשוק),...אמרו לי שאין להם בעיה שלא אבוא יותר לחנות, כמובן שהסכמתי וביקשתי את במחשב שלי חזרה...האמא לא הסכימה ואמרה לי שהמחשב נשאר אצלהם!!!!
חבר שהיה איתי שהיה בשוק כי גם רצה לקנות מהם מחשב בהמלצתי הוציא אותי בכוח מהחנות ונסענו הביתה ועוד כעס עליי ששלחתי אותו למקום כזה

אציין שבכל אותו ויכוח יאיר כמעט ולא התערב מאחר והסכים איתי!!

אני ממש מאוכזב מהחנות ומחכה להמלצותיכם מה לעשות בנידון...כי לפי מה שהבנתם לדבר אין עם מי ואני עדיין צריך את המחשב שלי. עורד דין?
__________________
כל אחד חייב לתרום טיפה מעצמו ולא כל הזמן רק לעצמו,
וכך העולם יראה טוב יותר! אם אתה מאמין בזה, אתה מוזמן להתחיל לתרום:
http://www.worldcommunitygrid.org/



סמיון לא מחובר  
ישן 21-07-10, 19:45   #2 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של ZipoX
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
הודעות: 3,046
שלח הודעה דרך MSN אל ZipoX
ברירת מחדל

עורך דין ועוד איך, אין מה לדבר
__________________
MAIN : E5200 | MUGEN II | DFI P35 T2L | OCZ Platimum 2X2G 800MHZ CL4 | CLUB3D HD4850 | ENERMAX LIBERTY 400W
HTPC : AMD Sampron 140 2.7GHZ@AMD ATHLON II 440X2 | GA MA785GM-US2H | Wintec AMPX 2G 800MHZ | O\B HD4200
ציטוט:
פורסם במקור על ידי raziel1981 צפה בהודעה
העולם הוא בית משוגעים, ואנחנו המחלקה שהכי טוב להיות בה בנסיבות הקיימות
ZipoX לא מחובר  
ישן 21-07-10, 19:45   #3 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 946
ברירת מחדל

לא מתאים לחנות כמו IQPC
אתה יכול להתלונן על עוגמת הנפש שנעשתה לך, זה באמת נשמע לי הזוי ובלתי נתפס כי החבר'ה שם נחמדים, אני גם דואג למה חלק מחלקי המחשב שלי משם
הם היו חייבים להודיע לך על ה"תיקון" שהם ביצעו ושזה כרוך בתשלום, אם לא הודיעו פאשלה שלהם. אתה לא חייב להם כלום.
__________________
GORDON לא מחובר  
ישן 21-07-10, 19:54   #4 (קישור ישיר)
IO Folding Team
 
סמל האישי של tsrm
 
תאריך הצטרפות: Jun 2007
הודעות: 5,214
ברירת מחדל

וואו! זאת פעם ראשונה שאני שומע משהו רע עליהם.
אני אשיתי מאוד אוהב אותם, הם תותחים ואייל הטכנאי לדעתי אחד השפיצים שם. יצא לי לדבר איתו המון ולדעתי הוא אחלה בחור.
גם לי יש מחשב שנקנה משם, היה לי איתו בעיה, שלחתי אותו אליהם במסגרת האחריות ולא שילמתי שקל על כך. אייל אפילו עשה לי סידור כבלים במארז, עשה סידור דיי טוב (חובה היה לציין).
מה שכן שילמתי היה 45 שקל במקום 90, הם שילמו חצי על השליחה.
מה גם, שביום שקיבלתי את המחשב הם סיבסדו לי את השליחה עד הבית.
אני חושב שזה מקרה אחד ל.... מצטער כקרתה לך עוגמת הנפש הזו, אבל דבר עם יאיר, או מנחם (אבא של יאיר). אני בטוח שאפשר לפתור את זה.
בהצלחה לך

ד"א, מתי זה קרה?
__________________
* תודה רבה לאלמוג הכלי על התמונה שבצד*
"...הפוך בה והפוך בה, שהכל בה.." - בן בג-בג

"..ואהבת לרעך כמוך, זה כלל גדול בתורה" - רבי עקיבא

http://www.youtube.com/watch?feature...v=83LQsJiz6Ac#!


http://www.aravrefael.net/
אתר לזיכוי הרבים.



tsrm לא מחובר  
ישן 21-07-10, 20:02   #5 (קישור ישיר)
IO INVESTIGATIONS
 
סמל האישי של Danny
 
תאריך הצטרפות: Jun 2007
הודעות: 2,970
ברירת מחדל

נשמע הזוי לגמרי. איך קשורה האמא של הטכנאי לכל הסיפור? ולמה לא נתנו לך בחזרה את המחשב, שהוא הרכוש שלך? אני אישית לא הייתי עוזב את המקום ללא המחשב ואפילו הייתי מזמין משטרה.
__________________



Danny לא מחובר  
ישן 21-07-10, 20:59   #6 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של roee7777
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 716
ברירת מחדל

היו צריכים לאתר את התקלה ,ובמידה והתקלה לא מאחד החלקים שנמצאים באחריות ליצור איתך קשר ולשאול אותך אם אתה מעוניין בתיקון בתשלום.

אני מסכים איתך.
__________________
CPU: CORE i5 750 | Cooling: ZALMAN CNPS10X Quiet | MoBo:ASUS P7P55D DELUXE
Graphics: SAPPHIRE VAPOR-X HD5850 1G | Memory: G.SKILL 4096MB DDR3 2000 CL9 - RIPJAWS
PSU: ENERMAX MODU82+ 525W | Display: DELL 22" 2209Wa | HDD's: WD 13TB | Case: ANTEC P183
roee7777 לא מחובר  
קישור פירסומי
ישן 21-07-10, 21:24   #7 (קישור ישיר)
Rig Master
 
סמל האישי של Juiced
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 7,926
ברירת מחדל

סיפור נורא מתסכל ,

כשאתה כותב את ההודאה הזאת , זה אומר שקיבלתה את המחשב חזרה או שהוא עדיין אצלם?
__________________

I7 920 4.4GHZ HT ON #3849b + Coollaboratory Liquid Ultra |
MSI X58A-GD65
| Mushkin Redline 12gb 1600mhz 6-7-6-18 | Sapphire HD6850 1000@1200 x2 | Watercooled lancool K62W | OCZ Vertex 2 60gbX3 Raid 0 | Seagate 500GB 32MB 7200.11 + WD 1TB 16MB Low power | Corsair TX650W | Auzen X-Fi Bravura 7.1 > Logitech X-540 5.1 > HD595 > Kave Roccat | corsaiar k60 + steelseries sensei pro + razer scarab | iBasso DX50 > Earsonics SM3 v2 | Google Nexus One Nightly Gingerbread CM7
Juiced לא מחובר  
ישן 21-07-10, 22:32   #8 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של סמיון
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 158
ברירת מחדל

אני מתנצל שכך יצא פשוט הדיון התפתח יותר מהר בפורום מקביל למי שמעוניין בפרטים ותגובות נציג החנות מוזמן להיכנס לאשכול הבא:

HWzone - ?�?×?¨ ?”?�?—?©?‘?™?� ?”?™?©?¨?�?�?™ - ?¢?� ?”?©?™?¨?•?× ?”?�?–?•?•?™?¢ ?©?� IQPC.co.il ?�.?�?—?©?‘?™?� ?•?“?¢?×?›?� ?‘?*?•?©?� - ?¢?�?•?“ 1

מתנצל על אי הנוחות.
__________________
כל אחד חייב לתרום טיפה מעצמו ולא כל הזמן רק לעצמו,
וכך העולם יראה טוב יותר! אם אתה מאמין בזה, אתה מוזמן להתחיל לתרום:
http://www.worldcommunitygrid.org/



סמיון לא מחובר  
ישן 21-07-10, 22:52   #9 (קישור ישיר)
IO Games
 
סמל האישי של TOMER.G
 
תאריך הצטרפות: Aug 2007
הודעות: 4,757
שלח הודעה דרך MSN אל TOMER.G
ברירת מחדל

^^

קראתי את רוב התגובות, מה שנכתב בעמודים האחרונים פשוט הזוי
לא כ"כ מזמן הלך לי איזה רכיב במחשב, החנות שדרכה מימשתי את האחריות אמרה לי עוד בטלפון,
לפני שהבאתי את המחשב, שהבדיקה תעלה לי 150 שקל במידה והרכיב שיימצא תקול כבר ללא אחריות.
חבל שלא ציינו זאת בפניך לפחות במועד מסירת המחשב.
__________________

TOMER.G לא מחובר  
ישן 21-07-10, 23:01   #10 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של ZipoX
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
הודעות: 3,046
שלח הודעה דרך MSN אל ZipoX
ברירת מחדל

אני לא הייתי מסתפק, הייתי תובע את האמאמא שלהם, ולא מתוך תאוות בצע, אלא רק כדי ללמד אותם איך להתנהג למי שמביא להם את המשכורת!
__________________
MAIN : E5200 | MUGEN II | DFI P35 T2L | OCZ Platimum 2X2G 800MHZ CL4 | CLUB3D HD4850 | ENERMAX LIBERTY 400W
HTPC : AMD Sampron 140 2.7GHZ@AMD ATHLON II 440X2 | GA MA785GM-US2H | Wintec AMPX 2G 800MHZ | O\B HD4200
ציטוט:
פורסם במקור על ידי raziel1981 צפה בהודעה
העולם הוא בית משוגעים, ואנחנו המחלקה שהכי טוב להיות בה בנסיבות הקיימות
ZipoX לא מחובר  
ישן 22-07-10, 1:08   #11 (קישור ישיר)
IO OwneR
 
סמל האישי של cupra
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 14,343
ברירת מחדל

קראתי, את הדיון פה ולא את כל התגובות.
הדעה שלי חלוקה, מצד אחי יש משהו בעמדה של החנות, אם כל החלקים היו מהם - ניחה.
אבל באמת לא הגיוני שמישהו יביא שרכש זכרונות וכרטיס מסך ידרוש בדיקה וטיפול בחינם, יש בזה משהו,
הגיוני. המקרה שלך אולי יחידי, אבל יש מצב שזה יחזור כמה וכמה פעמים, וזה על "לקוח" שקנה
רכיב אחד או שניים, ויבקש שירות לכל המחשב למשך תקופת האחריות.

כן - היה צריך וחובה היה ליידע אותך בעליות האפשריות לפני. לדוגמא אם אין נזק, תשלם שעת מעבדה וכו..
כן - היה צריך ליידע אותך בקשר לתהליך לפני (לאפשר לך להשאיר את הכרטיס מסך והזיכרון)
אם הסיפור כפי שהוא, זה לא נשמע ונקרא טוב, בעיקר הקטע של הצעקות, האמא של הטכנאי (שהיא מנהלת החשבונות של המקום) וזה שהשארת את המחשב.

הנזק האפשרי מהפרסום השלילי גדול פי כמה מונים מהרווח על התיקון.

תגובת נציג החנות - שנמצא באתר שלנו תתקבל בברכה.
נשמח לקבל עידכונים אם ואך הנושא יסתיים.
__________________
Msi Z87 Mpower MAX | Intel Core i7 4770K | MSI GTX 680 lightning | 2x8gb Corsair Dominator 2133Mhz C9 | Rooket Kave
samsung 840 SSD 240GB G2
| 5x3TB |
Lian-Li P80 mod | Corsair CMPSU-HX1000 | 2x Dell 2407WFP |

Custom Built
Phase Change Unit
| Custom Built Water Cooling System (X2) | ln2/dice pot by Kingpin - Dragon extreme

LapTop: Lenovo yoga 2 pro - 13.3 QHD, Core i7 4500U, 8GB, SSD 256G

Old/Sold
NEXUS One ; HTC Desire HD ; Galaxy NEXUS ; NEXUS 4

Current LG G2 32GB + NEXUS 7 + IPAD 3







Join the IOpanel HWBOT
Team | Join the IOPanel world Community Grid Team | Join the IOPanel Super Pi DB
cupra לא מחובר  
ישן 22-07-10, 1:21   #12 (קישור ישיר)
oR.
IO Pro
 
סמל האישי של oR.
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 2,543
ברירת מחדל

על הפנים..
אין להם לשום זכות ל"תקן" את המחשב במקרה שאמרת מראש שאתה מוכן שהתעסקו רק עם החלקרים שבאחריות.
לא הגיוני שתשים מחשב בתיקון ותגיד בדיוק מה לתקן ויתקנו לך דברים אחרים בלי ידיעתך ואחרי זה יבקשו על זה כסף.
ומה הקטע עם הצעקות והאמא? מזה גנון? כל אחד מביא את האמא שלו כדי לעשות קצת רעש? איך יכול להיות שמנהל הסניף מגיע למצב שהוא פוחד מהטכנאי?!
__________________
Intel Q9550| Asus P5Q-Deluxe | G.skill Trident 4GB 1066MHZ | Point Of View + EVGA 9800GT SLI| Antec 800W |Crucial 64GB SSD M4, Western Digital 500GB + 160GB
|CoolerMaster 690 | Thermalright TRUE | Logitech ZCinema| LG 24" W2486L | Nexus 5
oR. לא מחובר  
ישן 22-07-10, 1:40   #13 (קישור ישיר)
IO Rigs
 
סמל האישי של Proteous
 
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 2,106
ברירת מחדל

בהחלט נשמע קצת הזוי כל הסיפור , נחכה לשמוע את תגובות החנות.
__________________
אז רגע , אין פאנטום במלאי ??!! "
מוקדש באהבה רבה ובגעגועים לתקופות יפות ( מי שצריך להבין הבין .. ) .





H7C Desire : [ROM-AOSP GRH78] Oxygen v2.0-RC6 GingerBread 2.3.1
Proteous לא מחובר  
ישן 22-07-10, 3:52   #14 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Jul 2010
הודעות: 1
ברירת מחדל מקרה מזוויע

היית צריך משם לנסוע למשטרה ולפתוח להם אישית (בלי קשר לבית העסק) תיק פלילי על גניבה, פגיעה ברכוש ונסיון סחיטה. נשמע הזוי.. אך אסביר..
המקום הוא בית עסק שאמור לספק שירותים, בין אם המקום סיפק את השירותים או לא, נוגע לבית העסק.
אך אם הם מחזיקים ברכוש שלך הרי שזוהי גניבה - כיוון שבית עסק לא יכול לגנוב , זוהי רק יישות משפטית ללא אחריות פלילית, האחריות הפלילית חלה על אנשים.
עכשיו בוא ואתאר לך מצב זהה בבית עסק אחר ותגיד לי האם זוהי גניבה או לא.
באת למוסך והשארת את הרכב, תקעו לך 10 אלף ש"ח תיקון בלי להתייעץ איתך (אגב, זה גם לא משנה אם התייעצו.. את זה אסביר אח"כ), כאשר הגעת גילית על סכום התיקון ומובן כי לא הסכמת לשלם. המוסכניק לא יכול להחזיק את הרכוש שלך כבן ערובה לתשלום - זה רכוש שלך!! במקסימום הוא יכול לנסות לתבוע ממך בבית משפט את התשלום אך להחזיק את הרכב שלך כבן ערובה???!!! הזוי לחלוטין..
עכשיו נשמע לך הגיוני?! אז למה כשמדובר במחשב הרציונל צריך להיות שונה מאשר ברכב?!
עכשיו להסבר המובטח, גם אם התייעצו עמך לפני, אפילו אם הסכמת ובמעמד קבלת המחשב לא מתחשק לך לשלם, הם לא יכולים להחזיק ברכוש שלך שהרי זו גניבה והדרך היחידה שלהם לקבל את התשלום זה שוב, תביעה בבית משפט..

מייד סור אל תחנת המשטרה הקרובה ודאג לפתוח לבחורה תיק פלילי מלווה בתביעה אזרחית

שא ברכה בנאדם
zviman לא מחובר  
ישן 22-07-10, 4:47   #15 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של סמיון
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 158
ברירת מחדל

חשוב לציין, כנראה שלא הבהרתי מספיק טוב, האם הינה אימו של יאיר ולא של הטכנאי.שיאיר הוא זה שמנהל את רוב העסק המשפחתי והאם החלה להיכנס לעסק בזמן האחרון כמו שאני שמתי לב.
האמת חשבתי לעלות למעבדה ולקחת את המחשב על דעת עצמי, מאחר ואיני בקיא בחוקים ברמות של מה יהיו ההשלכות של פעולות אלו אז הסתייגתי מפעולה זו.
ציטוט:
פורסם במקור על ידי Proteous צפה בהודעה
בהחלט נשמע קצת הזוי כל הסיפור , נחכה לשמוע את תגובות החנות.
יש לך את תגובות המזכירה והטכנאי של החנות בעמודים האחרונים של הקישור שפרסמתי, לדעתי זוהי תגובתה של החנות כי לא נראה לי שבאמת המזכירה הייתה באמת מגיבה על דעת עצמה.

אגב למי שלא קרא את התגובה הבאה:
יאיר יצר אימי קשר לאחר ששלחתי לו הודעה שאני מחכה לשיחה ממנו(כי הוא שלח לי אתמול הודעה אחרי האירוע שיצור עימי קשר לקראת הערב)
ולסיכום שני נושאי השיחה העיקריים היו:
-יאיר הצטער והתנצל על האירוע אתמול
-וכדי לפצות על המצב הבטיח שמחר בשעות הערב יקפוץ אליי הביתה ויחזיר לי את המחשב ללא תשלום
__________________
כל אחד חייב לתרום טיפה מעצמו ולא כל הזמן רק לעצמו,
וכך העולם יראה טוב יותר! אם אתה מאמין בזה, אתה מוזמן להתחיל לתרום:
http://www.worldcommunitygrid.org/




נערך לאחרונה על ידי סמיון, 22-07-10 בשעה 5:06.
סמיון לא מחובר  
נושא נעול


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
אשכול חדש בנושא מחשבים ניידים eyali23 הערות/הצעות לאתר 7 05-08-09 20:12
שאלה בנושא חיבור כמה מחשבים לאותו ציוד choochee רשתות ותקשורת 2 27-05-09 14:54
לימודים בנושא מחשבים PoNi מחשבים ומה שמסביב 10 29-01-08 18:33
סיפור אישי - השירות המעולה של נועה מחשבים DR-EVIL מחשבים ומה שמסביב 17 12-12-07 1:57
שאלה לאנשים שקנו ב IQPC ואיך השירות כאשר מתקלקל משהו.. ANAT1 דיבורים על הא ודא 6 13-05-07 1:59


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 10:29.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות