IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > משחקים וקונסולות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

משחקים וקונסולות משחקים , משחקים ברשת , המלצות למשחקים , פתרון תקלות , עזרה במשחקים , שרתי משחקים , ביקורות ומדריכים. קונסולות כדוגמת פלייסטיישן , XBOX ועוד...

דבר חופשי : משחקים וקונסולות

Battlefield 3 - דיון ראשי

זה מאוד קל, הדרך הטובה ביותר זה METRO המפה המוגבלת רק במנהרות, אחרי הצ'קפוינט הראשון יש מדרגות למעלה ובדרך כלל ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 03-12-11, 20:18   #1576 (קישור ישיר)
Rig MasteR
 
סמל האישי של TheOne89
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
הודעות: 3,747
ברירת מחדל

זה מאוד קל, הדרך הטובה ביותר זה METRO המפה המוגבלת רק במנהרות, אחרי הצ'קפוינט הראשון יש מדרגות למעלה ובדרך כלל על 64 שחקנים יש שהם קרב חמולות, פשט 2 הקבוצות מפציצות אחת את השניה עם RPG וM320 וכאן אתה נכנס, כמובן כMEDIC כדי להחיות את כולם ובו זמנית להפציץ עם M320, הרגע שיחקתי והורדתי חדר עם 18 אנשים להיט הM320
__________________
מחשב נייד פשוט מבוסס I3
TheOne89 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-12-11, 20:30   #1577 (קישור ישיר)
Rig Master
 
סמל האישי של Juiced
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 7,926
ברירת מחדל

טוב למדתי לישלוט ב-AS VAL לקח קצת זמן אבל זה תמיד כחה גם עם ה-VSS אותו סיפור ..
רק חבל שהמחסנית 20 כדור ולא 30
__________________

I7 920 4.4GHZ HT ON #3849b + Coollaboratory Liquid Ultra |
MSI X58A-GD65
| Mushkin Redline 12gb 1600mhz 6-7-6-18 | Sapphire HD6850 1000@1200 x2 | Watercooled lancool K62W | OCZ Vertex 2 60gbX3 Raid 0 | Seagate 500GB 32MB 7200.11 + WD 1TB 16MB Low power | Corsair TX650W | Auzen X-Fi Bravura 7.1 > Logitech X-540 5.1 > HD595 > Kave Roccat | corsaiar k60 + steelseries sensei pro + razer scarab | iBasso DX50 > Earsonics SM3 v2 | Google Nexus One Nightly Gingerbread CM7
Juiced לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-12-11, 22:36   #1578 (קישור ישיר)
Rig MasteR
 
סמל האישי של TheOne89
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
הודעות: 3,747
ברירת מחדל

מישהו יכול להסביר לי איך קבלת הנשקים עובדת, כשאני עולה רמות אני מקבל נשקים אבל לא הבנתי למה אני לא מקבל נשקים מסוימים, נגיד עם אני משחק עם הצלף אני יקבל גם נשקים של הצלף ? או שזה לא קשור ועם הרמות אני יקבל את כל הנשקים שקיימים במשחק ?
__________________
מחשב נייד פשוט מבוסס I3
TheOne89 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 03-12-11, 22:48   #1579 (קישור ישיר)
IO Folding Captain
 
סמל האישי של Dj-L@g0la5
 
תאריך הצטרפות: May 2008
הודעות: 1,655
ברירת מחדל

זה קשור ל-4 הקלאסים שיש.
לכל אחד יש את הנשקים שלו, ככה שככל שתשחק עם אותו קלאס יותר, תפתח יותר נשקים.
__________________
Intel Sandy Bridge i5 2500K @4GHz | Reeven RCCF-1201SP | MSI Z77A-GD55
G.Skill DD3-1600 Ripjaws-X 8GB CL8 (2 x 4GB) | nVIDIA GTX 780 | Cooler Master CM690 | Antec Neo Eco 620W
Crucial M4 SSD 128GB + Mushkin Callisto deluxe SSD 60GB + Western Digital ‎WD6400AAKS‎ + Western Digital WD10EARS + Western Digital WD20EARS

Join us to help the World get BETTER - IOPanel-WCG Team | HowTo: Install the Client ; Connect remotely to the Client
Dj-L@g0la5 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-11, 0:43   #1580 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Sapinho
 
תאריך הצטרפות: Sep 2011
הודעות: 496
ברירת מחדל

וגם כמובן יש נשקים שנפתחים לכולם תלוי ברמה שלך .. כל מה שקשור ל SIDE ARM ונשקים שנפתחים ב LVLים .. יש עוד נשקים שאתה פותח אך ורק ב CO OP ..
__________________
חתימה זה לחלשים T_________T
Sapinho לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-11, 2:12   #1581 (קישור ישיר)
Rig MasteR
 
סמל האישי של TheOne89
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
הודעות: 3,747
ברירת מחדל

איזה נשקים נפתחים בCO OP ? וכשאתה אומר CO OP אתה מתכוון לשחק בסינגל עם חבר ביחד באותו הסינגל ?

סוף סוף למדתי לטוס על המסוק הפשוט ועדיין לומד איך להרוג על המסוק המתקדם, על המטוס המזופט הזה אני לא מצליח לטוס זה פשוט בלתי אפשרי, יותר כיף להיות על האדמה ולירות במטוסים עם הAA במיוחד עם הטילים
__________________
מחשב נייד פשוט מבוסס I3
TheOne89 לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 05-12-11, 20:16   #1582 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 1,128
ברירת מחדל

מחר יצא פאטץ' סרבר+קליינט הכולל את חבילת ההרחבה. מעניין מתי נוכל להתחיל לשחק בה. (זכרו שPS3 יקבל קדימות של שבועיים )

Battlelog / Sign in
__________________
Intel Core i5 760 @ 4.0GHz -Custom WC System w/EK Supreme HF CU Ni // Heatkiller GPUX² LT - Gigabyte P55A-UD5 - GSkill Ripjaws 12GB @ 1600 cl9 - Sapphire HD6850 X2 CFX @ 950/1100 - Samsung 840 EVO 250GB & Seagate Barracuda.12 500GB RAID0 - Seasonic M12D 750W - LianLi A71B
Intel C2D E6550 - Noctua U12P- MSI P6n-SLI v2 - OCZ 4GB @933 - Palit HD4850 - Seagate 500GB - CM eXpower 500 - CM 334
Samsung T260HD - JBL Creature II - Logitech G15 - Logitech G700S
SGNote II // Cowon S9 w/Fiio E17 - Shure SE215 - BeyerDynamic DTX501p - AKG Q701
1nfiNity לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-12-11, 20:32   #1583 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Sapinho
 
תאריך הצטרפות: Sep 2011
הודעות: 496
ברירת מחדל

אפשר להתחיל לשחק בה כמה שבוע הבא ב 13 לחודש . הודיעו על זה בפורום שלהם כבר אפילו בדף הפייסבוק שלהם . אם תרצה אני אשלח קישור
__________________
חתימה זה לחלשים T_________T
Sapinho לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-12-11, 20:40   #1584 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 1,128
ברירת מחדל

איך פספסתי את זה?!
מחר לPS3, ב13 לPC וXBOX
__________________
Intel Core i5 760 @ 4.0GHz -Custom WC System w/EK Supreme HF CU Ni // Heatkiller GPUX² LT - Gigabyte P55A-UD5 - GSkill Ripjaws 12GB @ 1600 cl9 - Sapphire HD6850 X2 CFX @ 950/1100 - Samsung 840 EVO 250GB & Seagate Barracuda.12 500GB RAID0 - Seasonic M12D 750W - LianLi A71B
Intel C2D E6550 - Noctua U12P- MSI P6n-SLI v2 - OCZ 4GB @933 - Palit HD4850 - Seagate 500GB - CM eXpower 500 - CM 334
Samsung T260HD - JBL Creature II - Logitech G15 - Logitech G700S
SGNote II // Cowon S9 w/Fiio E17 - Shure SE215 - BeyerDynamic DTX501p - AKG Q701
1nfiNity לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-12-11, 20:44   #1585 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Sapinho
 
תאריך הצטרפות: Sep 2011
הודעות: 496
ברירת מחדל

יפה
__________________
חתימה זה לחלשים T_________T
Sapinho לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-12-11, 20:48   #1586 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Sapinho
 
תאריך הצטרפות: Sep 2011
הודעות: 496
ברירת מחדל

עדכוניםםםםםםם חמים !!
New Client and Server Update coming in for PC!
By: zh1nt0 Posted: 9 hours ago 719 comments
We will release an update to the PC version of BF3 on Dec 6th -- that is, Tuesday morning around 8AM GMT next week. This coincides with an upgrade of many of our central systems which will be down for some hours starting around that time.
It will be both a client update -- approximately 2GB in size -- and a server update.


The client/server combination will be incompatible with older clients/servers. All players will be prompted to download the update once it has been released. All RSP companies will begin upgrading their servers at the same time.

The client update is large because it contains most of the content for Back to Karkand. This is not ideal, so we aim to make potential DLC content in the future as optional downloads.


Bugfixes

Fixed a problem with spawn timer now showing blue border on startup and lost spawn point
Fixed a problem where player who joined queuing on End of round got spawn screen stuck on screen, but unable to do anything with it untill next round loaded
Fixed a problem where camera would change to 3rd person on killcam when killcam was turned off in server settings
Fixed stat references on several dogtags
Fixed for surveillance ribbon not counting TUGS
Fixed a missing combat area lines on the minimap for Grand Bazaar conquest small
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Fixed a problem where placing C4 with the russians soldier was playing US faction VO
Fixed a problem where TV guided missiles could be shot into its own helicopter and destroy it
Fixed a problem when attempting to fire lock on weapons without a target
Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read
Fixed several vehicles that did not properly shoot rockets and guns towards their predictive sights
Fixed the G17 Supressed Laser not working properly
Added alternate HUD colors to help colorblinds
Added a network interpolation setting. This allows users with good bandwidth reduce latency, but might increase some stuttering. The user can find what works best for his connection by tweaking the slider.
Increased the Spawn protection radius on TDM
Fixed a problem with smoke on land vehicles, Missiles should now miss more often
Fixed a problem where users could end up with IRNV scope in any vehicle
Fixed a problem where player dies if vaulting over a ledge and into water while sprinting
Fixed several crashes and increased general stability
Fixed a problem where the user was unable to revive two players that have the bodies one over the other
Fixed so you can assign an axis and use as a digital input. This makes it possible for the player (on pc) to assign one of the sticks on a gameped to be used for throttle/brake.
Fixed a problem with the Kill camera acting up when suiciding from parachute
Fixed air radar was showing to much. now lasertagged, heatsignature above threshold, enemy missiles and capture points are only visible on air radar
Fixed a problem where the game would enter a technical hang if the user pressed pause menu and tilde at the same time
Fixed a problem where you could get green flashes on screen
You can now reassign cycle weapons
Fixed so the weapon zooms automatically after bipod deploy is gone when using zoom toggle
Fixed a problem where the parachute would stay stuck in air if the owner was killed


Balance Tweaks

Fixed several weapons so they are properly suppressed and hide the player on the minimap when fired.
Tweaked Tactical Light so it is not as blinding over longer ranges.
Tweaked the IRNV scope so it is limited to usage only at close range.
Reduced heat masking effectiveness of Spec Ops Camo.
Fixed a bug where Ammo spec would give additional 40mm grenades instead of Frag spec.
Increased the number of additional 40mm grenades from Frag spec.
Fixed so AT mines only live for 20 seconds after a player dies to prevent infinite mines.
Increased the Time to Live on sniper caliber rounds to allow extreme distance shots.
Fixed several weapon descriptions, calibers, and fire rates. The weapons themselves have not changed.
Fixed so the M9 and MP443 pistol can be equipped by the opposing faction when it is unlocked at 100 kills.
Fixed Laser Guided Missiles missing their targets if the target is moving too fast.
Reduced the effectiveness of Stealth on Air Vehicles.
Reduced the effectiveness of Beam Scanning for Jets.
Reduced the damage done to Armored Vehicles and Infantry from AA guns.
Increased the damage RPGs and Tank shells do to AA vehicles.
Slightly decreased the accuracy for all weapons on fully automatic, burst fire is now preferable at mid to long range.
Increased the effective accuracy of long bursts for LMGs when using a bipod.
Slightly increased the range of the 44magnum bullets.
Increased the close range damage of 4.6x30mm and 5.7x28mm bullets.
Increased the reload time of the Mortar from 3.5sec to 4.8sec and increased the time it takes before a shell hits the ground.
Reduced the aimed accuracy bonus given by a Suppressor for the MP7, P90, PP2000, PP-19, and UMP45.
Increased the range and FOV for designating targets with the SOFLAM and vehicle Laser Designators.
Decreased the effectiveness of 12g FRAG ammo when equipped on semi-automatic and automatic shotguns.
Slightly Increased the power of Fighter Jet Cannons against all vehicle targets, especially Helicopters.
Decreased the power of Miniguns against Jets and Helicopters.
Increased the power of Stingers against Jets.
Flares reload times for Jets and Helicopter Gunners have been increased.
Tweaked the AN94 so its burst fire better conveys the real world advantage offered by this weapon.
Added Single Shot to the AN94 as an available fire mode.
Slightly increased the recoil on the M416 and removed the Burst Fire mode (this weapon incorrectly had burst fire, which was not authentic).
Tweaked the spawns for TDM on Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak and Noshahar Canals
Moved a tank spawn in US base on Caspian Border so it would not be destroyed by a falling tree
Tweaked the Gas station Capture area on Conquest on Caspian Border
Tweaked the max vehicle height on Noshahar Canals


Min player requirements

Also, it will once again be possible to reduce the number of players required to start a round to 1 both in ranked and unranked mode. We changed it back after getting a lot of negative feedback from both individuals and the RSP companies.

Our plan for the future is to introduce a warm-up mode, where players can move about and play the game, but with scoring disabled; then, when the number of players goes above the threshold -- that's when the real round starts.
__________________
חתימה זה לחלשים T_________T
Sapinho לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-11, 14:27   #1587 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Sapinho
 
תאריך הצטרפות: Sep 2011
הודעות: 496
ברירת מחדל

טוב אני רואה שהמשחק עוד לא חזר ( אמור לחזור בעוד כשעה ורבע ככה ) אז רוצה לנצל את הזמן הזה בשביל להראות ולהציג בפניכם את המפות המחודשות של החבילה המורחבת ( ניתן לשחק בה PC רק מה 13 לחודש וה PS3 כבר מהיום אפשר להתחיל לשחק במפות האלה )
כמו כן יש עוד מספר נשקים חדשים שמתווסף למשחק.סגנון משחק חדש !!! ושלושה רכבים אז הנה העדכונים :

מפות
Gulf of Oman


Gulf of Oman was the first playable Battlefield 2 map, and will return in Battlefield 3 as part of the Back To Karkand expansion pack. Gulf of Oman offers little of everything: open battlegrounds, urban combat, large areas for jets, and so on.
Gulf of Oman unique features

Gulf of Oman is a large map with a lot of capture points. The US and Russian forces start at their respective bases and/or at some of the capture points they already control. The Russian side starts with 3 capture points, while the advancing US side starts with 4 capture points. Both teams start out with an wide selection of jets, tanks, APCs and helicopters.


Sharqi Peninsula


Sharqi Peninsula is one of the maps returning to Battlefield 3 as part of the Back to Karkand expansion pack. The map is centered on a peninsula controlled by the US forces, where the Russian forces are attacking from three different sides.
Sharqui Peninsula was a tight, urban map in Battlefield 2, and it looks to continue that style in Battlefield 3, set during the evening, which provided interesting and warm colors.
Sharqi Peninsula Features

Sharqi Peninsula is centered, as the name suggests, on a tightly packed peninsula with a lot of urban environment. The US forces control 5 capture points, while the Russians start from 3 main bases. Both sides have access to a helicopter each and tank each, while the Russians have an additional APC to help them.


Wake Island


Wake Island is a classic Battlefield map that has been featured in numerous Battlefield games, and will return in Battlefield 3 as part of the Back To Karkand expansion pack. Wake Island is based on the real world Wake Island and famous WW2 battleground, and has become a classic map for Battlefield players.
Wake Island Features

From the beginning of the round, Wake Island is controlled by the Russian side, and it’s up to the US to advance and capture the island, flag by flag, to the end at the main Russian airbase. Wake Island is dominated by air combat, with both sides having several jets and helicopters at their disposal.


Strike at Karkand


Strike At Karkand is a legendary map and will be featured in Battlefield 3 as part of the Back To Karkand expansion pack. The map is a heavy urban environment with a lot of close quarter combat.
Strike at Karkand unique features

Strike at Karkand is set in the fictional city of Karkand, with little or no open areas. Most of the combat happens on the streets of the city, where each team only have one tank and one APC at their disposal.



נשקים חדשים

MP5

PP-19

L96A1

L85

FAMAS

Type 88 (כל מי שהיה לו לימיטיד אדישן היה לו את זה מיום 1 . המלצה אישית אל תשתמשו בו .. )

Jackhammer

MG36

Type 95

Type 97




רכבים
F35B


המטוס הוא יהיה בלעדי לשתי המפות :GULF OF OMAN ו WAKE ISLAND !

BTR-90

הרכב בלעדי לשלושת המפות : Sharqi Peninsula + Gulf Of Oman + Strike At Karkand

DPV

הרכב בלעדי לשתי המפות או אולי אפילו שלוש עדיין לא סגור איזה מהמפות אבל האפשרויות הם - Strike At Karkand + Gulf Of Oman + Sharqi Peninsula



סגנון משחק חדש ( Conquest Assault )

Conquest Assault is a Battlefield 3 game mode that is very similar to the regular Conquest mode, where the core gameplay is about capturing and holding control points. Conquest Assault however, pits one team as attackers and the other as defenders. Conquest Assault is only available in the Back To Karkand expansion pack.
Conquest Assault objectives

Conquest Assault has one team defending all capture points, while the other team attacks and tries to capture one flag after the other. The attackers in Conquest Assault have more tickets than the defenders at the beginning.
Conquest Assault tips

As an attacker in Conquest Assault, most of the action will happen at the first capture point, where the two teams clash. This is a great opportunity for flanking and capturing some of the other flags and thereby gaining spawn points behind enemy lines.
As defenders, setting up quick defensive positions at the first flag where attackers will assault is important, but also protect pathways which give attacks access to other flags and flaking roads.
Conquest assault maps

Conquest Assault is available on the following maps:
Strike At Karkand
Wake Island !


מקווה שהם יתנו חוויה מדהימה כמו שהבטיחו עם החידושים האלה

לכל למי שקנה את זה כבר שיהנה מהמשחק כי לדעתי העדכון הוא העדכון הקריטי של המשחק שבו הבטיחו המפתחים שהם משפרים בו את רוב הבעיות ואת חוסר הבאלאנס בין הנשקים ככה שכולם יוכלו להנות מהמשחק בלי להרגיש ש"מרמים" אותם או עובדים עליהם . למי שלא קנה ... פאק מה אתם מחכים ?? יאללה לרוץ לקנות כי אחרי שתראו את הסרטון הקצרצר הזה בטח תרצו לשחק את זה



הרבה תודות ל
(http://bf3blog.com )
__________________
חתימה זה לחלשים T_________T

נערך לאחרונה על ידי Sapinho, 06-12-11 בשעה 15:07.
Sapinho לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-11, 14:30   #1588 (קישור ישיר)
Rig Master
 
סמל האישי של Juiced
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 7,926
ברירת מחדל

חזר
__________________

I7 920 4.4GHZ HT ON #3849b + Coollaboratory Liquid Ultra |
MSI X58A-GD65
| Mushkin Redline 12gb 1600mhz 6-7-6-18 | Sapphire HD6850 1000@1200 x2 | Watercooled lancool K62W | OCZ Vertex 2 60gbX3 Raid 0 | Seagate 500GB 32MB 7200.11 + WD 1TB 16MB Low power | Corsair TX650W | Auzen X-Fi Bravura 7.1 > Logitech X-540 5.1 > HD595 > Kave Roccat | corsaiar k60 + steelseries sensei pro + razer scarab | iBasso DX50 > Earsonics SM3 v2 | Google Nexus One Nightly Gingerbread CM7
Juiced לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-11, 16:10   #1589 (קישור ישיר)
IO Addict
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 3,677
ברירת מחדל

עכשיו סימתי להוריד את העדכון החדש.... אבל שוב יש את הבעיה שהייתה בעדכון הקודם ( גרסא רוסית)
amadey לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-12-11, 16:18   #1590 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של evga-yuvalll22
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 1,473
ברירת מחדל

כעת סיים את העדכון ששוקל 3.9 גיגה WTF זה הייגוני ?
אני זוכר שהעדכון היה אמור לשקול 2 גיגה
__________________
SYSTEM: CPU:CORE i5 750 @ 4.2GHz +Noctua U12P SE2 |MoBo: ASUS P7P55D | Memory: G.SKILL 8GB DDR3 1600 CL7 - RIPJAWS
Graphics: EVGA GeForce GTX 590 Classified Edition | Audio: Logitech Z-5500+kicker c12 x2 |HDD's: WD 500GB Caviar Black 32MB SATA II 7200 RPM + 250GB 7200RPM, 8MB, SATA II | Case: Thermaltake Soprano Dx
PSU: Antec High Current Gamer 900W 80 PLUS | Gaming: XBOX360 Wireless Controller |Display: Dell U2312HM |OS: Windows 7 X64 Ultimate
evga-yuvalll22 לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
Battlefield: Bad Company 2 - דיון ראשי YARONV משחקים וקונסולות 1328 08-04-12 23:36
Battlefield 1943 - דיון ראשי jackreacher משחקים וקונסולות 20 24-08-09 14:27
NBA 2K9 - דיון ראשי piniz משחקים וקונסולות 95 05-11-08 0:12
דיון ראשי| ה-ח-ו-פ-ש _ה-ג-ד-ו-ל ! Almog Design דיבורים על הא ודא 21 01-07-08 12:51


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 22:02.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות