IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > דיבורים על הא ודא
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

דיבורים על הא ודא כאן מדברים על כל מה שלא קשור למחשבים , קליפים מצחיקים , תמונות הזויות , שאלות על החיים ושאר הגיגים

דבר חופשי : דיבורים על הא ודא

נרשמתי לחדר כושר

אני גם נוטה להמליץ על FBW בתור התחלה תזונה נכונה - החלק העיקרי בפיתוח גוף, בין אם אתה מחפש להתחטב ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 19-05-11, 16:34   #31 (קישור ישיר)
IO Networking
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 1,134
ברירת מחדל

אני גם נוטה להמליץ על FBW בתור התחלה
תזונה נכונה - החלק העיקרי בפיתוח גוף, בין אם אתה מחפש להתחטב או לבנות מסת שריר, זה לא משנה. הבסיס לחיטוב הוא הרבה חלבון, מעט פחמימות ומעט שומנים לא רווים, בגרעון קלורי כמובן. זאת לא המלצה ולא תפריט - אני במקומך הייתי הולך לתזונאי ספורט (בדגש על ספורט ולא תזונאית של קופת חולים) שיבנה לך תפריט כמו שצריך וגם תוכנית בהתאם.
כדי להתחטב כמו שצריך חובה להקפיד על פעילות אירובית עצימה יחסית לפחות שלושה פעמים בשבוע.
__________________
"אלוהים ברא את בני האדם, סמואל קולט הפך אותם לשווים"
Meir787 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-05-11, 17:39   #32 (קישור ישיר)
נציג - C.E.C
 
סמל האישי של MarioMan
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 502
שלח הודעה דרך MSN אל MarioMan
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Meir787 צפה בהודעה
אני גם נוטה להמליץ על FBW בתור התחלה
תזונה נכונה - החלק העיקרי בפיתוח גוף, בין אם אתה מחפש להתחטב או לבנות מסת שריר, זה לא משנה. הבסיס לחיטוב הוא הרבה חלבון, מעט פחמימות ומעט שומנים לא רווים, בגרעון קלורי כמובן. זאת לא המלצה ולא תפריט - אני במקומך הייתי הולך לתזונאי ספורט (בדגש על ספורט ולא תזונאית של קופת חולים) שיבנה לך תפריט כמו שצריך וגם תוכנית בהתאם.
כדי להתחטב כמו שצריך חובה להקפיד על פעילות אירובית עצימה יחסית לפחות שלושה פעמים בשבוע.
ברמה עקרונית אתה צודק. אבל:

1. אף אחד פה לא הולך לעלות על במה - ככה שתזונה עתירת חלבון ודלת שומן ופחמימה אינה נחוצה ואין לה מקום בקרב האוכלוסיה הכללית שמחפשת לעבור ממצב של אחוז שומן גבוה לאחוז שומן סביר\נמוך (אני ממש לא מאמין שמישהוא שם לעצמו מטרה ביודעין או שלא ביודעין להגיע ל-7-9 אחוזי שומן).

2. תזונאי ספורט טוב הוא תמיד מומלץ (אגב תזונת בילדינג זה לא תזונת ספורט) אבל לא צריך לזלזל בתזונאים של קופת חולים. אני מכיר תזונאית של קופ"ח כללית שיש לה נגיעה חזקה מאוד לספורט והיא מפגינה ידע בהחלט טוב.
__________________

MarioMan לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-05-11, 22:52   #33 (קישור ישיר)
IO Networking
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 1,134
ברירת מחדל

אתה מכיר אחת כזו, שכנראה עובדת בסניף אחד של קופ"ח. מה עם כל השאר ? :-)
__________________
"אלוהים ברא את בני האדם, סמואל קולט הפך אותם לשווים"
Meir787 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-05-11, 23:06   #34 (קישור ישיר)
IO Folding Team
 
סמל האישי של The_MG
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
הודעות: 2,039
שלח הודעה דרך MSN אל The_MG
ברירת מחדל

סליחה אם זה טיפה הדחפות לנושא:
אני בכושר קרבי כבר כמעט חודש, פעמיים בשבוע, שעה וחצי של אימון, לא הולך לחדר כושר, אני מרגיש שהורדתי שומן, התוצאה שלי ל2KM השתפרה ביותר מדקה (!) וריצות ארוכות יותר ורכיבות אופניים ארוכות מרגישות הרבה יותר קל.

אבל- לאחרונה אני מרגיש שהרגליים שלי ממש כואבות, לא השריר, אני לא בטוח אם זה העצם או הגיד, התקופפתי לקלח את הכלבה שלי והרגשתי שהעצם שלי הולכת להתרסק.

בנוסף אני מרגיש קושי- התנגדות כשאני מותח את היד, זאת אומרת- קשה לי להחזיק את שני היידים ישרות (המרפק).

יש איזה עצות?
__________________
pc:intel q6600 2.4@3.2GHZ, asus p5k, AMD HD5850, enermax liberty 400W dell 2209wa
mobile: dell latitude e6400, dell inspirion mini 10

camera: nikon d7000 , nikon 105mm f/2.8g af-s micro, nikon 35mm af-s f/1.8g, sigma 10-20mm f/3.5

HTC ONE X: rom=AOSP JB 4.1.1, kernal=FAUX 4b08
The_MG לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-05-11, 23:34   #35 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Ch3MiCaL
 
תאריך הצטרפות: Jun 2007
הודעות: 250
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי The_MG צפה בהודעה
סליחה אם זה טיפה הדחפות לנושא:
אני בכושר קרבי כבר כמעט חודש, פעמיים בשבוע, שעה וחצי של אימון, לא הולך לחדר כושר, אני מרגיש שהורדתי שומן, התוצאה שלי ל2KM השתפרה ביותר מדקה (!) וריצות ארוכות יותר ורכיבות אופניים ארוכות מרגישות הרבה יותר קל.

אבל- לאחרונה אני מרגיש שהרגליים שלי ממש כואבות, לא השריר, אני לא בטוח אם זה העצם או הגיד, התקופפתי לקלח את הכלבה שלי והרגשתי שהעצם שלי הולכת להתרסק.

בנוסף אני מרגיש קושי- התנגדות כשאני מותח את היד, זאת אומרת- קשה לי להחזיק את שני היידים ישרות (המרפק).

יש איזה עצות?
לא מבין בנושא, אבל אני סתם זורק פה, שברי מאמץ?
__________________
Intel Core i3 530 | Gigabyte H55M-UD2H | G.Skill 4GB DDR3 1333Mhz CL7 Eco | Seagate Barracuda 7200.12 500GB | LG GH22NS50 X22 | CoolerMaster CMP 350 | CoolerMaster eXtreme power 500W | Samsung T260HD

AMD Phenom II 955 | Gigabyte GA-MA770T-UD3 | G.Skill 4GB DDR3 1333Mhz CL9 NQ | Sapphire Radeon HD6870 1GB DDR5 | Samsung SpinPoint F3 1000GB | LG GH22NS50 X22 | CoolerMaster CM690 | Seasonic S12II 520W | Samsung T260HD

Ch3MiCaL לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-05-11, 23:41   #36 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Quntix
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
הודעות: 658
שלח הודעה דרך MSN אל Quntix
ברירת מחדל

אני יגיד לך פייר, בלי חדר כושר.
תוך פחות מחודשיים הורדתי שעבת שומן שקשה להוריד בבטן, והרבה שרירים יצאו וגדלו
מה עשיתי ? אימוני בר-אור צבאיים.
תאכל נכון, תעשה ריצות של 2-4 ק"מ במקסימום שאתה יכול, אל תשחט את עצמך.
ותעשה שלושה סטים של פק"לים שלושה פעמים בשבוע.
תתחיל עם 15 - 20 פקלים, נסה לעלות פעם בשבוע שבועיים בעוד עשר.
__________________
Intel Quad Core i5-Haswell 4570 3.2Ghz // MSI H87-G43 // Cooler Master V6 // 8GB RAM Crucial DDR3 1600Mhz // Sapphire R9 280X 3GB RAM DDR5 DUAL-X OC //
SSD Kingston 120G Sata3 V300 // Western Digital 1TB Caviar Blue Sata III // NZXT Phantom 410 Black Mid-ATX // SeaSonic S12II-620 620W // LG DVD-RW X24


Quntix לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 20-05-11, 0:04   #37 (קישור ישיר)
נציג - C.E.C
 
סמל האישי של MarioMan
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 502
שלח הודעה דרך MSN אל MarioMan
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Meir787 צפה בהודעה
אתה מכיר אחת כזו, שכנראה עובדת בסניף אחד של קופ"ח. מה עם כל השאר ? :-)
הכוונה היא שלא צריך ישר לפסול אלא לבחון כל מקרה לגופו.
__________________

MarioMan לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-05-11, 0:05   #38 (קישור ישיר)
נציג - C.E.C
 
סמל האישי של MarioMan
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 502
שלח הודעה דרך MSN אל MarioMan
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי The_MG צפה בהודעה
סליחה אם זה טיפה הדחפות לנושא:
אני בכושר קרבי כבר כמעט חודש, פעמיים בשבוע, שעה וחצי של אימון, לא הולך לחדר כושר, אני מרגיש שהורדתי שומן, התוצאה שלי ל2KM השתפרה ביותר מדקה (!) וריצות ארוכות יותר ורכיבות אופניים ארוכות מרגישות הרבה יותר קל.

אבל- לאחרונה אני מרגיש שהרגליים שלי ממש כואבות, לא השריר, אני לא בטוח אם זה העצם או הגיד, התקופפתי לקלח את הכלבה שלי והרגשתי שהעצם שלי הולכת להתרסק.

בנוסף אני מרגיש קושי- התנגדות כשאני מותח את היד, זאת אומרת- קשה לי להחזיק את שני היידים ישרות (המרפק).

יש איזה עצות?
כן - ללכת לרופא. אף אחד פה לא רופא ואף אחד לא יכול לדעת מה יש לך על בסיס התיאור הזה וללא אמצעים.
__________________

MarioMan לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-05-11, 11:36   #39 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
הודעות: 147
ברירת מחדל

תישן טוב ותוכל בריא..
מכון כושר לא ירזה אותך,תוכל בריא ונכון אתה תרזה וביחד עם מכון כושר תעצב את הגוף
yarivb לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-05-11, 22:39   #40 (קישור ישיר)
Rig Master
 
סמל האישי של Juiced
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 7,926
ברירת מחדל

זה מוזר .. הייתי רק 3 פעמים ועליתי ב-2 קילו (עכשיו 79) ולא זה לא שומן


הגיע הזמן לחתוך מלחם (מקור התזונה העיקרי שלי) ולעבור לאוכל עם יותר חלבונים
__________________

I7 920 4.4GHZ HT ON #3849b + Coollaboratory Liquid Ultra |
MSI X58A-GD65
| Mushkin Redline 12gb 1600mhz 6-7-6-18 | Sapphire HD6850 1000@1200 x2 | Watercooled lancool K62W | OCZ Vertex 2 60gbX3 Raid 0 | Seagate 500GB 32MB 7200.11 + WD 1TB 16MB Low power | Corsair TX650W | Auzen X-Fi Bravura 7.1 > Logitech X-540 5.1 > HD595 > Kave Roccat | corsaiar k60 + steelseries sensei pro + razer scarab | iBasso DX50 > Earsonics SM3 v2 | Google Nexus One Nightly Gingerbread CM7
Juiced לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-11, 0:03   #41 (קישור ישיר)
DXM
IO Member
 
תאריך הצטרפות: May 2007
הודעות: 378
ברירת מחדל

אל תפחד זה טבעי, עלייה או ירידה של שני קילו אינה אומרת כלום,אתה לא דוגמנית או לוחם שכל קילו משנה. ייתכן מאוד שזה קשור בעובדה ששתית או אכלת לפני...
DXM לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-11, 0:24   #42 (קישור ישיר)
IO Gadgets
 
סמל האישי של iakovl
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 13,202
ברירת מחדל

ההתחלה תמיד מהירה, הבעיה היא בהמשך... בתקופת האימונים הקודמת שלי (מה לעשות, בזמן הלימודים אני מוריד הילוך ועובד על סרק ולא על פיתוח כושר) הגעתי למצב שהייתי צריך להוריד עוד כמה קילו בשביל להגיע למשקל הרצוי שלי, נאבקתי חודשיים עם תוצאה של +- 2 קילו, בהתחלה אבל הייתה ירידה מסיבית בקצב של 2 קילו לשבוע (כן ירדתי הרבה אחרי הצבא)

כרגע חזרתי להתאמן שוב במתכונן חלקית (עדיין בלימודים ובמיוחד בסוף = מבחינות, טקסים וכו'..) סוף סמסטר חוזר לאימונים קבועים (בדרך נעשה שבוע שטח קצר בשביל לנקות את הגוף והראש) תזונה זה הדבר הכי חשוב, והכי משפיע בנושא ירידת משקל וגם הגדלת מסת שריר (בלי חלבון בכמות מספקת הרבה מהאימון שלך מתבזבז אפשר להגיד)
__________________
Device: Gnote ROM: CM9 #7 Kernel: stock Modem:LB2
Main: E8400, Asus P5Q pro, 2*2gb G.skill PI DDR900, Perc 5/i HD103UJx4 RAID5 , wd3200aaks, HD4850, P180, VX450W, audigy 2 zs platinium pro, HD595, DELL 2709W
ביקורות: 7ZIP , Thermalright HR-5 , Arctic-Cooling Accelero S1 Rev.2 , Scythe Kaze Master 5.25, Cruzer Titanium ,Seagate FreeAgent USB 2.0 500gb, WD My Book Home Edition 500gb otterbox impact, Scythe Kamazo 2 eSata, iTwin
iakovl לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-11, 4:37   #43 (קישור ישיר)
IO Master
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 5,057
ברירת מחדל

איך מתקדם?
__________________
Intel i5-6600K Skylake Quad core CPU - 3.5 GHz
Asus Z170-PRO-GAMING Socket LGA1151
Gigabyte GTX970 4GB OC GDDR5
HyperX 16GB (2x8GB) 2400MHz DDR4 CL15 DIMM Hype
250GB Samsung 850 EVO - 2.5 inch - SATA3
FSP RAIDER 650W - RAIDER Series
NZXT Source 340
Scythe Mugen 4
Shay לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-11, 10:11   #44 (קישור ישיר)
Rig Master
 
סמל האישי של Juiced
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 7,926
ברירת מחדל

אני קרוב ל-80 קילו ..

האירובי בהתחלה ממש משעמם - 40 דקות הליכה מהירה + ריצה מהירה כל איזה 5-10 דקות, סיבלות הריאות שלי ממש על הפנים .. תמיד היתה .. אז בנתיים אני נשאר אם זה

לחיצת כתפיים הורגת אותי במשקלים קלים שאני לא מרגיש בהתחלה ואז פיתאום חומה .. וסחרחורת אם אני מנסה לעבור אותה בכוח
__________________

I7 920 4.4GHZ HT ON #3849b + Coollaboratory Liquid Ultra |
MSI X58A-GD65
| Mushkin Redline 12gb 1600mhz 6-7-6-18 | Sapphire HD6850 1000@1200 x2 | Watercooled lancool K62W | OCZ Vertex 2 60gbX3 Raid 0 | Seagate 500GB 32MB 7200.11 + WD 1TB 16MB Low power | Corsair TX650W | Auzen X-Fi Bravura 7.1 > Logitech X-540 5.1 > HD595 > Kave Roccat | corsaiar k60 + steelseries sensei pro + razer scarab | iBasso DX50 > Earsonics SM3 v2 | Google Nexus One Nightly Gingerbread CM7
Juiced לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-11, 11:44   #45 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

אתה עובד עם מכונות או משקולות חופשיות ?
אני רואה בערך את כל העולם ממליץ על משקולות אבל אני קצת חושש.. יותר מידיי דברים שיכולים להשתבש.

נ.ב
אני ירדתי בשבוע ו4 ימים 6 קילו, הגיוני שבעיקר נוזלים אחרי ההפחתה בפחממות..
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
צריך יעוץ לכל מי שהולך לחדר כושר\מרים משקולות ZipoX דיבורים על הא ודא 9 23-01-11 13:17
משהו שאני צריך לדעת לפני קניית SB 2500K + לוח ? DJ.R מעבדי INTEL ולוחות אם 2 06-01-11 15:25
נגן חדש - שירים קצביים לחדר כושר - צריך המלצות Shay דיבורים על הא ודא 6 10-06-10 0:14
לדעת כמה דברים לגבי 3DFLIP AERO piniz מחשבים ומה שמסביב 2 02-04-10 17:16
ההמלצות שלכם - מוזיקה קצבית לחדר כושר Shay דיבורים על הא ודא 11 13-05-08 15:46


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 17:50.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות