IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > אחסון
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

אחסון דיסק קשיח , דיסק און קי , כונני SSD , דיסקים קשיחים חיצוניים , אמצעי אחסון מתקדמים , פתרונות NAS , RAID ותמיכה טכנית.

חומרה : אחסון

שאלה בקשר למימוש אחריות בדיסק הקשיח.

שלום לכולם, לפני כשלוש שנים בדיוק קניתי מחשב שלם בחנות. לפני כחודשיים כאשר נשארו חודשיים רק לאחריות על המחשב נדפק ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 13-02-12, 17:26   #1 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
הודעות: 400
ברירת מחדל שאלה בקשר למימוש אחריות בדיסק הקשיח.

שלום לכולם,
לפני כשלוש שנים בדיוק קניתי מחשב שלם בחנות.
לפני כחודשיים כאשר נשארו חודשיים רק לאחריות על המחשב נדפק לי הדיסק הקשיח.
כאשר ניגשתי לחנות גיליתי שהיא פשטה את הרגל לכן פניתי אל היבואן CRG שהחליף לי את הדיסק הקשיח בדיסק חדש.

השאלה שלי היא האם יש לי אחריות של 3 שנים על הדיסק הקשיח החדש מהיבואן? או שברגע שעברו 3 שנים מקניית המחשב (ועברו היום) אז נגמרה כל האחריות על המחשב?

תודה לעונים!
ori24 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-12, 17:30   #2 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2011
הודעות: 761
ברירת מחדל

היא תהיה תקפה לתקופה שנשארה מה3 שנים, ככה זה לפחות ברוב המקרים.
__________________
Intel Core i5 2500K | Gigabyte GA-Z68A-D3H-B3 | Kingston 4GBx2 DDR3 | Sapphire HD7850x2| Asus D2X | SeaSonic 620W SII | Lancool PC-K59
Intel i5 4460 | MSI H81I | Kingston 4GBx2 DDR3 | Gigabyte R9 280X | SeaSonic 520W SII | CoolerMaster Elite 130
Alon93 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-12, 18:10   #3 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
הודעות: 400
ברירת מחדל

אשמח לעוד תשובות כי חלק אמרו לי אחריות חדשה אולי
ori24 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-12, 18:28   #4 (קישור ישיר)
IO 127.0.0.1
 
סמל האישי של doscape
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 6,745
ברירת מחדל

אין לך אחריות חדשה אלא אם נאמר לך אחרת - שאל את CRG במידה ואינך בטוח.
__________________
אבקש לא לפנות אליי עם שאלות לפרטי, למי שיש בעיה שיפתח נושא(טראד) בפורום במקום הראוי ויקבל תשובות ועזרה בבוא העת, תודה,

נערך לאחרונה על ידי doscape, 13-02-12 בשעה 18:35.
doscape לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-12, 19:25   #5 (קישור ישיר)
IOne X
 
סמל האישי של 1immortal
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 1,779
ברירת מחדל

אתה מקבל שארית אחריות לפי תאריך הרכישה המקורי של הדיסק המקורי.
CRG מעולם לא נתנו אחריות חדשה לדיסקים שהוחלפו במסגרת האחריות שלהם, היחידים שעשו את זה היו LIFE, וזה היה לפני כמה שנים טובות, והם כבר לא ממש איתנו ... מעניין למה.
אף יבואן ועסק שפוי לא יספק אחריות חדשה על מוצר שהוחלף במסגרת האחריות, אין בזה שום הגיון ושום סיבה להתנהלות שכזו, ככה נכנסים להפסדים ופושטים את הרגל.
__________________
בעמוד הGoogle+ שלנו כבר ביקרתם?

עקבו אחר IOPanel בTwitter
1immortal לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 14-02-12, 13:34   #6 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
הודעות: 400
ברירת מחדל

עידכון:
דיברתי עם CRG מקודם במייל ויש דווקא אחריות על הדיסק הקשיח החדש עד לספטמבר 2013.
הם לא מספקים אחריות בכתב אלא לפי מה שכתוב באתר של סיגייט.
תודה לעונים!
ori24 לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
שאלה לגבי הודעת שגיאה בדיסק הקשיח. ori24 תמיכה טכנית 6 18-09-11 0:29
התייעצות למימוש אחריות ל4870X2 ronshem כרטיסי מסך 4 12-05-11 19:08
מבקש עזרה בנוגע למימוש אחריות מ-DEALEXTREEM Arsenal דיבורים על הא ודא 2 11-07-10 20:07
שאלה בקשר למימוש אחריון על זיכרון Anton זיכרונות 2 18-01-10 12:29
שאלה בקשר למימוש אחריות על המסך shacharlevy013 מסכים ותצוגה 2 12-02-09 21:34


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 9:47.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות