IOPanel

חזור   IOPanel > דבר חופשי > משחקים וקונסולות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

משחקים וקונסולות משחקים , משחקים ברשת , המלצות למשחקים , פתרון תקלות , עזרה במשחקים , שרתי משחקים , ביקורות ומדריכים. קונסולות כדוגמת פלייסטיישן , XBOX ועוד...

דבר חופשי : משחקים וקונסולות

DX10 vs DX9 בביושוק+ כולל באנצים 8800GTX VS HD2900XT

ציטוט: פורסם במקור על ידי SnirD זה בדיוק מה שהתכוונתי. אומנם ניתן לשלב DX9 וDX8 וD10 באותו משחק וזה נעשה ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 27-08-07, 18:07   #61 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של ANDREY12341
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 2,539
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי SnirD צפה בהודעה
זה בדיוק מה שהתכוונתי.
אומנם ניתן לשלב DX9 וDX8 וD10 באותו משחק וזה נעשה הרבה, אבל תמיד המשחק יחושב על ידי הכרטיס מסך לפי הAPI הכי חדש, ואם DX7 וDX9 וDX10 באותו משחק, אז כל המשחק יחושב לפי DX10, גם רכיבים של DX7.
תשמע ילדון עקשן,נקח לדוגמא את FEAR בתור משחק נסיון,כאשר תבטל בRIVA TUNER את אפשרות ה-SM.2 התמיכה המקסימלית תהיה SM1.4 \DX8.1 ,תריץ את המשחק ותראה שרוב הסביבה תהיה בצבעים אחידים והשאר תהיה כמו עוד לפני הטוויק.
מכך ניתן להבין שבמשחק יש שילוב בין שני API'S ושישנו רנדור חלקי של DX9 ו רנדור חלקי של DX8.1 למרות שהוא יחסית מוזער.
ANDREY12341 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-07, 18:15   #62 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של ANAT1
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 2,231
ברירת מחדל

אז מה הסיבה שאני לא אהבתי את הגראפיקה ואתם כן?


למשל:

המשחק PREY משתמש במנוע של DOOM 3 ו QUAKE 4 ואת הגראפיקה שלהם לא אהבתי בכלל ואת PREY מאוד אהבתי.
__________________

ANAT1 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-07, 18:20   #63 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 2,503
שלח הודעה דרך ICQ אל CHiPoPo שלח הודעה דרך MSN אל CHiPoPo
ברירת מחדל

מזה משנה?!!??!?!
ואם הוא יגיד לך את הסיבות את תאהבי את המשחק?
לא...
כל אחד והטעם שלו....
CHiPoPo לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-07, 18:23   #64 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של SnirD
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 2,660
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Andrey12341 צפה בהודעה
תשמע ילדון עקשן,נקח לדוגמא את FEAR בתור משחק נסיון,כאשר תבטל בRIVA TUNER את אפשרות ה-SM.2 התמיכה המקסימלית תהיה SM1.4 \DX8.1 ,תריץ את המשחק ותראה שרוב הסביבה תהיה בצבעים אחידים והשאר תהיה כמו עוד לפני הטוויק.
מכך ניתן להבין שבמשחק יש שילוב בין שני API'S ושישנו רנדור חלקי של DX9 ו רנדור חלקי של DX8.1 למרות שהוא יחסית מוזער.
ווואייייי \=
מה שאני אומר הוא שברגע שיש פרט הכי קטן במשחק שהוא DX9 אז כל הסביבה תרונדר לפי השיטה של DX9. ואם תוריד את התמיכה לDX8 אז הפריטים בDX9 יהפכו לDX8 ואז הסביבה תרונדר רק בDX8.
אם תקרא לעומק מה שכבר רשמתי תבין שאמרתי שאפשר לשלב שתי API, אבל תמיד כל המשחק ירונדר לפי השיטה של הAPI הכי חדש שמשולב.
אין דבר כזה שחלק ירונדר לפי DX8 וחלק לפי DX9!!
__________________
Linux User - OpenSuSE Factory version
SnirD לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-07, 18:27   #65 (קישור ישיר)
IO legend
 
סמל האישי של BELPHEGOR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 5,941
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי SnirD צפה בהודעה
?????
אשמח אם תסביר לי מה הקשר לזה שאין שום אפשרות לשלב בין 2 API באותו המשחק...
אתה סתם עושה לעצמך פאדיחות אחי..

ציטוט:
פורסם במקור על ידי SnirD צפה בהודעה
ווואייייי \=
מה שאני אומר הוא שברגע שיש פרט הכי קטן במשחק שהוא DX9 אז כל הסביבה תרונדר לפי השיטה של DX9. ואם תוריד את התמיכה לDX8 אז הפריטים בDX9 יהפכו לDX8 ואז הסביבה תרונדר רק בDX8.
אם תקרא לעומק מה שכבר רשמתי תבין שאמרתי שאפשר לשלב שתי API, אבל תמיד כל המשחק ירונדר לפי השיטה של הAPI הכי חדש שמשולב.
אין דבר כזה שחלק ירונדר לפי DX8 וחלק לפי DX9!!

אנחנו קוראים... אבל כשתחליט יהיה יותר קל לדון.
__________________
BELPHEGOR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-07, 18:31   #66 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של SnirD
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 2,660
ברירת מחדל

אוקיי הנה אני אסביר את עצמי.
בהודעה הראשונה שצטטת התכוונתי שאין אפשרות לרינדור יותר מAPI אחד בו זמנית באותו משחק.
אני יכול אומנם לשים במשחק דברים בDX8 ודברים בDX9, אבל ברגע ששמתי משהוא הכי קטן בDX9 כל המשחק ירונדר לפי השיטה של DX9.
ככה שאפשר לשים רכיבים מכמה API באותו משחק, אבל תמיד הרינדור של המשחק יהיה כולו לפי הAPI הכי חדש.

והנה אני חוזר לנושא:
ניתן גם לעשות שכל המשחק יהיה רק DX9 ואז לקבוע שהוא פשוט ירונדר לפי השיטה של DX10 (ראינו בהרבה מאוד משחקים לאחרונה) ואני אף מניח שביושוק לא שיפר בגרסת הDX10 כלום אלא רק קבע שבגרסת הDX10 כל הסביבה תרונדר לפי DX10 מה שכמובן ייתן יותר יופי... ואני לא רוצה להכנס למה ייצא יותר יפה.. תחפשו בגוגל על טכנולוגיית הDX10..
בכל מקרה, ברגע שכל המשחק מרונדר בDX10 הוא כאמור הרבה יותר כבד. ולכן הבאנצ'ים שהביאו כאן לא נראים לי אמינים.
__________________
Linux User - OpenSuSE Factory version
SnirD לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 27-08-07, 18:34   #67 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי SnirD צפה בהודעה
מה שאני אומר הוא שברגע שיש פרט הכי קטן במשחק שהוא DX9 אז כל הסביבה תרונדר לפי השיטה של DX9. ואם תוריד את התמיכה לDX8 אז הפריטים בDX9 יהפכו לDX8 ואז הסביבה תרונדר רק בDX8.
אני חושב שעליתה על המצאת המאה.. בחיי.
תיבנה מישחק שכולו DX6 תאפשר פרט אחד שיהיה DX9 והרי לך מישחק שכולו DX9 כי הכרטיס "ממיר" את זה.
במילה אחת ? LOL!
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-07, 18:38   #68 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של SnirD
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 2,660
ברירת מחדל

אני למדתי DIRECT X בהקשר של בניית משחקים והכל וזה מה שלמדתי.
אם יש לך איזה הוכחה שתסטור אותי אני אשמח. ולא דעה שלך שאני טועה אלא הוכחה. כי אני למדתי את זה.
__________________
Linux User - OpenSuSE Factory version
SnirD לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-07, 18:46   #69 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 750
ברירת מחדל

שניר, הלכת לאיבוד...
aivengo לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-07, 19:28   #70 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של ANDREY12341
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 2,539
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי SnirD צפה בהודעה
אני למדתי DIRECT X בהקשר של בניית משחקים והכל וזה מה שלמדתי.
אם יש לך איזה הוכחה שתסטור אותי אני אשמח. ולא דעה שלך שאני טועה אלא הוכחה. כי אני למדתי את זה.
בסדר מפתח משחקים שכמותך,למה אתה לא עסוק בפיתוח גרפיקה וחופר לנו כבר יומיים על זה ומשנה את דעתך מהודעה להודעה,זה שקראת מאמר או שניים לא עושה אותך מומחה.


בסופו של דבר אפשרי לשלב בין שני API'S כמו שעשו בביושוק ואני בטוח שיותר מ80% מהסביבה היא ב-DX9 והשאר ב-DX10(כמובן כאשר מאפשרים DX10),והירנדור הוא יחסי ומתחלק בין רנדור עיקרי ב-DX9 וחלקי ב-DX10.
ANDREY12341 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-07, 19:30   #71 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של SnirD
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 2,660
ברירת מחדל

לא אמרתי שאני מומחה. אני גם לא מתיימר להיות.
אבל אני למדתי מהMANUAL הרשמי של DX9... וזה מה שהיה רשום.
ואני בספק אם הMANUAL הרשמי מוטעה.
אם תביא לי הוכחה שסותרת את מה שאני למדתי אז סבבה.
אבל עד אז, אין לי כוח להתווכח איתכם.
__________________
Linux User - OpenSuSE Factory version
SnirD לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 29-08-07, 21:27   #72 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Simplyi0
 
תאריך הצטרפות: Feb 2007
הודעות: 237
ברירת מחדל

IO Pro ?
Simplyi0 לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

קישורים חוזרים (?)
לינק חוזר לטראד: http://www.iopanel.net/forum/thread5619.html
נשלח על ידי עבור סוג תאריך
IOPaneL טראד נוכחי Refback 25-08-07 21:33

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
DX10 נכנס לאופנה: עוד שבועיים פאץ DX10 ל COH Terjen משחקים וקונסולות 2 16-05-07 15:35
RV630 באנצים ותמונות Terjen חדשות 23 21-04-07 21:08
8600gt עכשיו באנצים ותמונות Terjen כרטיסי מסך 34 19-03-07 1:52


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 4:47.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות