IOPanel

חזור   IOPanel > צרכנות ומסחר > צרכנות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

צרכנות חוות דעת על חנויות , מוצרים , מסחר ברשת בארץ ובעולם, שאלות על משלוחים ,שווי שוק ומחירים

צרכנות ומסחר : צרכנות

למה לא לרכוש חומרה מNEWEGG דרך איביי

ציטוט: פורסם במקור על ידי rouvio 1. האחריות עליך. 2. עשה בדק בית טוב יותר לפני שאתה מוכר ללקוחות מוצרים. ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 05-06-12, 21:42   #16 (קישור ישיר)
IO OC Master
 
סמל האישי של eyal_ma
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 4,231
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי rouvio צפה בהודעה
1. האחריות עליך.
2. עשה בדק בית טוב יותר לפני שאתה מוכר ללקוחות מוצרים.
ההודעה נחתכה.

אבל מה זה בדק בית? אתה צוחק?
העניין הוא, שאתה מצפה שחנות תפתח כל קופסה שהיא מקבלת?
אתה היית קונה לוח אם בקופסה שנפתחה ומשלם מחיר מלא?
באמת?

איך החנות צריכה לדעת שמה שהיה בפנים היה טעות?
היא איך יכולה לדעת שהלקוח לא מנסה לעבוד עליה?

תסביר לי את זה. באמת אני רוצה לדעת.

תירוצים של "הם צריכים לדעת" לא עובדים פה.
איך אני, שמוכר לוחות אם, יודע שהלקוח לא מנסה לעבוד עלי? הרי אני מוכר קופסה!
אני מניח שמי ששם בפנים את הדברים, עשה זאת כמו שצריך. אחרת הם צריכים לפתוח כל קופסה שהם מקבלים. של לוחות אם, של זכרונות, של מעבדים, של מארזים.
אתה מצפה שזה מה שהם יעשו?
באמת?
__________________
I might be a dick, but I'm not stupid.
eyal_ma לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 21:46   #17 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2011
הודעות: 761
ברירת מחדל

זה מקרה בעייתי, לחנות אין שום דרך לדעת אם זה לקוח שקרן או בעיה אצלם או בכלל בעיה שנובעת מהיצרן עצמו אבל להניח ישר שהבעיה היא אצל הלקוח זה לא מעשה נכון.

להחזיר כסף ישר זה לא הפיתרון אבל הם היו צריכים לחשוב על פיתרון הגיוני ולנסות לשבור את הראש מול ASUS, קשה לי להאמין שעם חנות בסדר גודל שלהם זאת פעם ראשונה שקורה אצלם כזה דבר.
__________________
Intel Core i5 2500K | Gigabyte GA-Z68A-D3H-B3 | Kingston 4GBx2 DDR3 | Sapphire HD7850x2| Asus D2X | SeaSonic 620W SII | Lancool PC-K59
Intel i5 4460 | MSI H81I | Kingston 4GBx2 DDR3 | Gigabyte R9 280X | SeaSonic 520W SII | CoolerMaster Elite 130
Alon93 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 21:51   #18 (קישור ישיר)
IOPanel
 
סמל האישי של rouvio
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 5,727
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי eyal_ma צפה בהודעה
העניין הוא, שאתה מצפה שחנות תפתח כל קופסה שהיא מקבלת?
אתה היית קונה לוח אם בקופסה שנפתחה ומשלם מחיר מלא?
באמת?

איך החנות צריכה לדעת שמה שהיה בפנים היה טעות?
היא איך יכולה לדעת שהלקוח לא מנסה לעבוד עליה?

תסביר לי את זה. באמת אני רוצה לדעת.
אסביר בשמחה.

לפני שחברה כל כך גדולה קוראת ללקוח בפנים שקרן וגנב, עליהם להעניק לו את הספק, ולברר עם היצרן. מה שהם עשו זה אמרו קודם כל "לא", אח"כ קראו לי שקרן, והגדילו כשקראו לי גנב.
מצטער, אבל זה לא עובד ככה. עובדה.

נכון הלוח פיזית לא היה עם אותו מספר סריאלי שעל הקופסא.
מדוע עלי, כלקוח, לעבור כאב ראש עם ASUS העולמית?

אני משלם עבור מוצר, אני מצפה לקבל בדיוק את אותו מוצר כולל המספר הסידורי.

לא יודע אם רשמתי את זה בדיון בפורום הסגור, אבל בתביעה בפייפאל (וגם ישירות למר. מרטינז בשיחת הטלפון) רשמתי שחור על גבי לבן -

"אני מוכן לחכות ח-ו-ד-ש-י-ם. שלחו את הלוח לא רק ליצרן.. אלה לאותו שולחן בו הוא הורכב.. כדי לברר למה המספר שקיבלתי אינו תואם. אין לי בעיה ואהיה מוכן לחכות כל זמן שידרש - אך אני לא מוכן בשום פנים ואופן להיקרא שקרן וגנב ולקבל משפט מכם בסגנון של "הלוח לא נרכש מאיתנו - לא נתמוך בך"


אייל.
למה הם לא עשו את הצעד הזה?
למה הם לא בדקו?
למה הם התעלמו לגמרי ממה שרשמתי, והתעוררו בבוקר עם ההחלטה שניר שקרן וגנב?

אם אתה רוצה אביא את הציטוט המדוייק מדף התביעה.
__________________

Intel
I7 3770K | Asus Maximus V Gene |
4x4GB Samsung 30nm kit 1600@2400 | EVGA GTX 780 | 2x64GB OCZ SSD RAID 0, 3TB Storage | Antec Signature 850Q | 3x Benq 24" LED
Corsair H100 Liquid Cooling | Coolermaster HAF 932 | Kingpin Dragon F1 LN2/DICE pot



ציטוט:
פורסם במקור על ידי amadey צפה בהודעה
ב gta אין לי בעיה לשחק גם במנוע של gta vc רק עם עלילה ועיר אחרת.

rouvio לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 22:06   #19 (קישור ישיר)
IO OC Master
 
סמל האישי של eyal_ma
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 4,231
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי rouvio צפה בהודעה
אייל.
למה הם לא עשו את הצעד הזה?
למה הם לא בדקו?
למה הם התעלמו לגמרי ממה שרשמתי, והתעוררו בבוקר עם ההחלטה שניר שקרן וגנב?

אם אתה רוצה אביא את הציטוט המדוייק מדף התביעה.
למה?
ככה. ביוקרטיה, כי על פי ההוראות מלמעלה, אם ה S/N לא מתאים, מחזירים וזהו.

יכול להיות שאין להם קשר ישיר ל asus, שהם לא עושים החלפות מול asus, שזה יעלה להם כסף רק בשביל להוציא עוד כסף.

אם חברה בסדר גודל כזה תגיד "טוב נו, נוותר" בתור עיקרון מנחה, אתה יודע מה יקרה?
מחר כל העולם ואישתו יקחו לוחות דפוקים ויתחילו לשלוח ל newegg ויגידו "טעות שלכם, להחליף".
ואז 1001 לוחות שולחים ליצרנים, מבזבזים זמן, כסף, מתעסקים עם לקוחות שמתקשרים כל שני וחמישי על "הלוח שלי מוכן? הלוח שלי מוכן?", הרי לא כולם סבלניים כמוך.

לחברה בסדר גודל כזה, עדיף פשוט להגיד "לא מחליף".
כמו שבנק אומר ללקוח "אני לוקח לך את הבית" במקום להתחיל לסחוב שנים על החזרות לא תקינות של משכנתאות.
או כמו שמוסך אומר "אני לא מחליף על חשבוני" כל פעם שהלקוח מכניס את הרכב שלו בקיר.

מבין?

אתה נדפקת עם הלוח. ובשביל זה paypal בא לעזרתך.
ושירות הלקוחות שלהם היה דפוק ומעליב.
אבל יכול להיות שהטעות המקורית, עניין הלוח, לא היה שלהם, ואין הם יכולים לדעת זאת, ולכן לא רוצים לקחת אחריות על כך.

אם הלוח כן היה מתאים, וה RMA היה עובר חלק, היית ממליץ עליהם מכל הלב? אני בטוח שכן.
__________________
I might be a dick, but I'm not stupid.
eyal_ma לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 22:24   #20 (קישור ישיר)
IO 127.0.0.1
 
סמל האישי של doscape
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 6,745
ברירת מחדל

אייל לדעתי רוביו צודק וניואג עשו טעות והבעיה בצד שלהם, שיקחו יותר עובדים לעבודה, שההם יבדקו, יפתחו כל קופסא לפני שהם שולחים ללקוח, לוודא שאין נזק פיזי ושהסריאלים תואמים.
מנסים לחסוך עלינו, זו התוצאה, כמה חנויות נפגעות בגלל הניואג הזאת, אנשים שבאמת עובדים וטורחים ולא לוקחים כל "מיני" לעבודה.
__________________
אבקש לא לפנות אליי עם שאלות לפרטי, למי שיש בעיה שיפתח נושא(טראד) בפורום במקום הראוי ויקבל תשובות ועזרה בבוא העת, תודה,

נערך לאחרונה על ידי doscape, 05-06-12 בשעה 22:33.
doscape לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 22:29   #21 (קישור ישיר)
IO Gadgets
 
סמל האישי של iakovl
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 13,202
ברירת מחדל

בקיצור ילדים... הטונים פה הולכים ונהיים צורמים מדי ונכנסים לפן האישי כבר

החנות העליבה לקוח? כן, סוף סיפור... רק על הסעיף הזה אפשר וצריך ללכת איתם ראש בראש
הסיריאל לא נכון? פאקינג בעיה, במיוחד אם רוצים עזרה מאסוס אחרי זה, טעות של החנות? החנות תשתלם

סוף סיפור
__________________
Device: Gnote ROM: CM9 #7 Kernel: stock Modem:LB2
Main: E8400, Asus P5Q pro, 2*2gb G.skill PI DDR900, Perc 5/i HD103UJx4 RAID5 , wd3200aaks, HD4850, P180, VX450W, audigy 2 zs platinium pro, HD595, DELL 2709W
ביקורות: 7ZIP , Thermalright HR-5 , Arctic-Cooling Accelero S1 Rev.2 , Scythe Kaze Master 5.25, Cruzer Titanium ,Seagate FreeAgent USB 2.0 500gb, WD My Book Home Edition 500gb otterbox impact, Scythe Kamazo 2 eSata, iTwin
iakovl לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 06-06-12, 0:14   #22 (קישור ישיר)
IO OC Master
 
סמל האישי של eyal_ma
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 4,231
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי doscape צפה בהודעה
אייל לדעתי רוביו צודק וניואג עשו טעות והבעיה בצד שלהם, שיקחו יותר עובדים לעבודה, שההם יבדקו, יפתחו כל קופסא לפני שהם שולחים ללקוח, לוודא שאין נזק פיזי ושהסריאלים תואמים.
מנסים לחסוך עלינו, זו התוצאה, כמה חנויות נפגעות בגלל הניואג הזאת, אנשים שבאמת עובדים וטורחים ולא לוקחים כל "מיני" לעבודה.
אולי זאת בעיה שלהם, ואני לא אומר שהוא טועה.
אני רק טוען שאולי הוא מאשים את הצד הלא נכון.

ותגיד לי, אתה תקנה דיסק משומש במחיר של חדש?
או לוח אם פתוח שהיה בשימוש במחיר של חדש?
אתה תקנה מעבד עם שאריות משחה טרמית עליו, ויגידו לך שזה חדש לגמרי ישר מהמפעל?

אולי עכבר עם סימנים ברורים של שימוש?
אולי משחק שהתקינו אותו?
אולי קירור עם שאריות משחה ואבק?
מאוורר למארז עם אבק וקופסה קרועה?

וכל אלו במחיר של חדש שלא היה בשימוש מעולם?

newegg ימותו תוך 24 שעות מתביעות אם הדבר הזה היה קורה.

ובכלל, אתה יודע כמה כ"א אתה צריך בשביל לפתוח כל קופסה, לבדוק כל לוח אם?
הם לא חנות שמוכרים 2-3 לוחות ביום. הם מוכרים מאות או לא אלפי לוחות אם בזמן השקה.
אתה מצפה שהם יעקבו כל קניה כמה ימים בגלל שהבודק שלהם (שחייב להיות טכנאי שלפחות מבין משהו) עמוס?
ואם הם ישכרו עשרות בודקים בשביל לעמוד בעומס, אתה מוכן לשלם עוד 50$ לכל לוח אם בגלל שהם צריכים לשלם לעשרות בודקים, מה שמפיל את המחיר עליך?
אתה באמת חושב שהם ישרדו כלכלית?

תהיו קצת ריאלים.

כשאתה קונה רכב חדש, אתה מצפה מהדילר שיקח את הרכב לסיבוב של 200 ק"מ בשביל ווודא שהרכב תקין?

נ.ב.
יש ל newegg מה שנקרה open box, רכיבים שנפתחו, שאולי עם דברים חסרים, אבל הם לפחות תקינים. המחיר שלהם נמוך יותר, בכוונה. אתה יודע למה?
__________________
I might be a dick, but I'm not stupid.
eyal_ma לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-06-12, 0:26   #23 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 946
ברירת מחדל

למה בשביל להשוות סיריאל צריך להשתמש בלוח?
אפשר לעשות גם בלי להשאיר סימן..
אני חושב שזאת הטעות של אסוס שלא בדקו לפני שהחזירו, ופשוט ניוהג קיבלו בראש מניר..
__________________
GORDON לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-06-12, 2:27   #24 (קישור ישיר)
IO 127.0.0.1
 
סמל האישי של doscape
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 6,745
ברירת מחדל

אייל - אני באמת שמעדיף שיבדקו כל מוצר פעמיים שהוא תקין, פעם אחת כשהוא יוצא מהמפעל ופעם אחת במעמד המכירה.
__________________
אבקש לא לפנות אליי עם שאלות לפרטי, למי שיש בעיה שיפתח נושא(טראד) בפורום במקום הראוי ויקבל תשובות ועזרה בבוא העת, תודה,
doscape לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-06-12, 3:15   #25 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
הודעות: 64
ברירת מחדל

לא מבין למה הויכוח הזה נגרר כל כל הרבה.
כולם צודקים פה.
NEWEGG לא אמורים לפתוח את כל המוצרים שאותם מספקים היצרנים ולבדוק אותם. זה רעיון די מגוחך ודי הזוי אם חושבים על זה. מה גם שסטטיסטית אין יותר מידי לימונים בייצור, בטח לא בחברות ענק. גם אני הייתי מעדיף אם חומרה הייתה נבדקת, אבל המטרה של עסק היא לעשות רווח ולא להעסיק עובדים די מיותרים ש90-95 אחוז מהזמן שלהם יבדקו מוצרים תקינים.
מצד שני, NEWEGG נהגו שלא כשורה והפיצוי בהחלט מגיע לבנאדם, בין אם זה מהם ובין אם זה הגיע בעקיפין בעזרת PAYPAL. חבל שNEWEGG נהגו כך, כי שירות הלקוחות בארצות הברית בדרך כלל הוא לעילא ולעילא (במיוחד אם משווים אותו לשירות בארץ הקטנה והנהדרת שלנו). ה200-300 דולר האלה הם טיפה בים בשביל NEWEGG.

שמח שהסתדר לך.
rectangle מחובר עכשיו   הגב עם ציטוט
ישן 06-06-12, 5:56   #26 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 351
ברירת מחדל

ציטוט:
כנראה שהלוח הזה ספציפית הגיע לאסוס והם עשו לי ריפרביש והחזירו בטעות לקופסא אחרת
ואת הלוח המקורי שלך הם שמו בקופסא שנייה ושלחו למישו אחר....
GoBravo לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-06-12, 7:33   #27 (קישור ישיר)
IO OC Master
 
סמל האישי של eyal_ma
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 4,231
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי doscape צפה בהודעה
אייל - אני באמת שמעדיף שיבדקו כל מוצר פעמיים שהוא תקין, פעם אחת כשהוא יוצא מהמפעל ופעם אחת במעמד המכירה.
אתה יודע מה יקרה במקרה כזה?
אם תקבל לוח, והוא יתקלקל, התשובה שלהם תהיה "בדקנו אותו והוא היה תקין. אם הוא התקלקל אז זאת אשמתך, ולכן לא נחליף אותו".

רק שתבין מה תהיה התוצאה.

הרי ידידנו פה לא בדיוק קיבל לוח דפוק מההתחלה. היתה סיבה מדוע הוא רצה להחליף אותו.
במצב רגיל אם המספרים היו תואמים, הם היו מחליפים לו את הלוח ללא שום בעיה.
באם הם היו בודקים את הלוח מראש, גם את האפשרות הזאת לא היתה לו. הוא עשוי היה להישאר תקוע עם לוח מקולקל (אם הלוח היה אכן מקולקל) ללא שום אפשרות ושום פיצוי, והיה צריך עכשיו להיפרד מעוד 200$.
__________________
I might be a dick, but I'm not stupid.
eyal_ma לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-06-12, 7:40   #28 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של dudu_azran
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 1,321
ברירת מחדל

אכן הייתי מצפה מחברה ענקית כמו NEWEGG שלמען הסר ספק היו לפחות שולחים את המוצר ל-RMA על חשבונם.
עלות משלוח ליצרן היא באמת PEANUTS בשביל חברה בסדר גודל כזה
dudu_azran לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-06-12, 9:36   #29 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של lllliiioor
 
תאריך הצטרפות: Jul 2010
הודעות: 2,256
ברירת מחדל

newegg פעלו כמו שכל חברה הייתה פועלת במצב כזה,
פייפאל כחברה נטרלית פועלים לפי הספר ומצאו את ניר צודק וזיכו אותו.

אני לא מבין את מהות הוויכוח, את הלקוח הקטן דופקים 24/7, אז למה כשמוצאים פרצה אנשים קופצים?

אם זה היה נופל על מישהו אחר לא newegg ולא asus היו מנעידים עפעף שמישהו לא יקבל אחריות בגלל טעות שלהם.
ניר פעל לעניות דעתי בדרך הכי טובה.
זה לא עניינו של מי הטעות ואיך קרתה, אם newegg מכחישים שהוא שילם, אז הוא לא צריך לשלם.
__________________
Intel Core i7 930 @ 4.5Ghz | Asus Rampage III Extreme | Inno3D GTX 480 SLI | Mushkin 6Gb 1600Mhz CL8 | Corsair TX 850W | CoolerMaster HAF-X | Intel 330 120Gb SSD | Samsung F3 1.5Tb
Samsung C530 32" | Pioneer VSX-422-K | Klipsch RB-81 II | Polk-Audio OWM-3 | Audio-Technica ATH-M50

lllliiioor לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 06-06-12, 13:11   #30 (קישור ישיר)
IO Chats
 
סמל האישי של dany_74q
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
הודעות: 4,790
ברירת מחדל

מסכים עם ניר , אני חושב שדווקא הם יצרו מצב בעייתי לעצמם ,
יש קבלה על שמך עם המוצר , יש קופסא עם הסריאל של אותו מוצר - מינימום לבדוק
עם היצרן מה קרה בשבוע הזה אצל Asus לפני שקופצים למסקנה שקנית מאיזה חור
לוח תקול - שמת בקופסא שלהם ושלחת לתיקון .

שמח שקבלת החזר ,
אם אתה יכול ללכת אליהם פיזית עם הלוח ולהראות להם את הלוג של מה שקרה לדעתי
זה יתנהל קצת יותר טוב , שירשמו את הסריאל הזה במערכת .
__________________
dany_74q לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
קניית שילוש מNEWEGG Maor949 מעבדי INTEL ולוחות אם 10 16-07-11 15:20
אוזניות דרך איביי yarivb כרטיסי קול , רמקולים ומערכות שמע 11 07-06-11 16:00
שאלה על איביי rouvio דיבורים על הא ודא 2 21-03-11 16:21
מישהו מעוניין להחליף חומרה על חומרה? :) NoamS לא אקטואלי 1 01-11-10 20:02
זקוק למפרט עד $350 מNewegg Firefox19 מפרטי מחשב 8 16-02-10 9:41


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 0:58.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות