IOPanel

חזור   IOPanel > צרכנות ומסחר > צרכנות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

צרכנות חוות דעת על חנויות , מוצרים , מסחר ברשת בארץ ובעולם, שאלות על משלוחים ,שווי שוק ומחירים

צרכנות ומסחר : צרכנות

למה לא לרכוש חומרה מNEWEGG דרך איביי

אהלן, הנה סיפור משוגע שקרה לי רק לאחרונה, והגיע לסיומו אמש. זוכרים מה קרה ללוח לאחר האקסטרים OC? הוא חטף ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 05-06-12, 20:01   #1 (קישור ישיר)
IOPanel
 
סמל האישי של rouvio
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 5,727
ברירת מחדל למה לא לרכוש חומרה מNEWEGG דרך איביי

אהלן,
הנה סיפור משוגע שקרה לי רק לאחרונה, והגיע לסיומו אמש.

זוכרים מה קרה ללוח לאחר האקסטרים OC?
הוא חטף עיבויים בכמעט כל הלוח, והפסיק לעבוד על DUAL CHANNEL.
כך חשבתי, המתינו לסוף.

שיחת טלפון קצרה לNEWEGG, הסברת מה קרה והשלוח לא עובד בDUAL CHANNEL.
לאחר כמה דקות הנציג אישר RMA, הלוח פורק ונשלח חזרה אליהם.

לאחר שבוע וקצץ הלוח הגיע אליהם.
יומיים שלושה של עיקובים רגילים, ואז אני מקבל אימייל מאוד מפתיע, בזו הלשון:

ציטוט:
Your RMA (RMA Number: 50712920) return was received and sent to our Inspections Department for closer examination.

Unfortunately, the item(s) you requsted for RMA was not what we received.. No Record of Serial Number
The customer sent back the correct type of item but with serial number C86000C2BA26 however, we do not have any Purchase Order or Sales Order record of ever selling this serial number to the customer. The serial number that was sent to the customer is C3M0BX206066. This RMA will not be accepted because it was not sold by Newegg.
...

תשמעו זה הדליק אותי כמו שהרבה זמן לא נדלקתי..
צלצלתי אליהם מיד, ואז.. הו אז התחילה מסכת העינויים.

שיחה עם נציג שירות לקוחות לא עזרה (מסכן הבחור. נפל עלי ביום ממש לא טוב..).
ניסה לעזור ככל שיכל אבל כליו מוגבלים. הועברתי לאחראית.

האחראית ("LAN") היתה מאוד לא מקצועית וממש לא אדיבה.
היא קראה לי שקרן(!!!) ושאני מנסה לרמות אותם.
עכשיו תבינו - זה ארה"ב לא שכונה.
אסור למוכר להגיד דבר כזה (על פי חוק) לקונה. נקודה.

דרשתי לדבר עם האחראית שלה.

אחרי כמה דקות, היא ענתה ושוב אותו סיפור.
"אנו מצטערים אדוני, אבל באמת הלוח הזה לא נרכש מאיתנו. אנחנו לא נעשה לך החלפה".

- אוקי, תודה, אבקש לדבר עם המנהל שלך.

המנהל הראשי של שירות לקוחות של NEWEGG חזר אלי אחרי חצי שעה.
מר. דני מרטינז.

הסברתי לו במשך חצי שעה שזה באמת הלוח, ושלא יכול להיות שאתם קוראים לי שקרן וגנב וכו וכו. הוא לא הסכים לשמוע אפילו - אמר "שמע, הלוח מולי - אני מסתכל עליו - המספר הסריאלי של הלוח לא תואם למספר הסריאלי שעל הקופסא. החלטה סופית שלי - לא תקבל החזר או לוח חדש. תקבל את אותו הלוח".

- שמע מר. מרטינז, פשוט לא נשמע כדבר הזה.
אני אתבע אתכם חזק, ואתם תפסידו.
אתה בטוח שאתה לא רוצה להחליף לי את הלוח?
"כן. זוהי החלטתי הסופית. אתה יכול לנסות להשיג את הכסף שלך בכל דרף שתבחר, כולל תביעה משפטית".

אחרי 40 דקות של ריב קשה איתו, הגעתי למסכנה שהישועה לא תגיע ממנו.
החלטתי לחכות שהלוח ששלחתי אליהם יגיע חזרה אלי כדי שאראה במו עיניי שהמספרים לא תואמים.

-------------

קיבלתי את הלוח לפני שבוע.
זה אכן אותו הלוח, ואותה קופסא.
מבדיקה מהירה - מתברר שאכן! המספרים לא תואמים:






----------

כנראה שהלוח הזה ספציפית הגיע לאסוס והם עשו לי ריפרביש והחזירו בטעות לקופסא אחרת.

--------

שלחתי תלונה חמורה מאוד לפייפאל.
צירפתי את התמונות, מסמכים וקבלות.

זו התשובה שקיבלתי אמש:

ציטוט:
Dear Nir Rouvio,

We have concluded our investigation into your case and have decided in your
favor.

We were able to recover $207.86 USD and this amount has been credited to
you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.

If you are due any additional funds, we will make our best effort to
recover the balance from the seller.


If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed
to you, please be assured that we will take appropriate action against the
seller's account, which may include limitation of the seller's account
privileges.
שימו לב למודגש באדום - הם מדברים על NEWEGG.COM לא פחות ולא יותר (!)

------

זכיתי.
קיבלתי החזר מלא, והלוח נשאר אצלי.
חיברתי סוף סוף את המעבד החדש (זה עם ה77W TDP על הקופסא) ללוחו, ו...
הפלא ופלא.

הלוח עובד 100%, מצויין, וללא כל תקלות.
מסתבר שהבעיה היתה בכלל במעבד ולא בלוח.


----------------------------



סיכום:

לא לרכוש מהם דרך איביי.
המערכת שלהם על הפנים שם, הם מעלים ומורידים מחירות כמו גרביים ולא טורחים לעדכן לקוחות.

עם מה נשארתי?

מערכת שעובדת 100%, וזיכוי מלא ללוח האם.

__________________

Intel
I7 3770K | Asus Maximus V Gene |
4x4GB Samsung 30nm kit 1600@2400 | EVGA GTX 780 | 2x64GB OCZ SSD RAID 0, 3TB Storage | Antec Signature 850Q | 3x Benq 24" LED
Corsair H100 Liquid Cooling | Coolermaster HAF 932 | Kingpin Dragon F1 LN2/DICE pot



ציטוט:
פורסם במקור על ידי amadey צפה בהודעה
ב gta אין לי בעיה לשחק גם במנוע של gta vc רק עם עלילה ועיר אחרת.

rouvio לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 20:06   #2 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של sabag123
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
הודעות: 2,937
ברירת מחדל

מה הכוונה NEWEGG דרך אייבי?
הם מוכרים את המוצרים שלהם דרך איביי?
__________________
C4 goes down people blow up you can't explain it.
Intel Core i5-4690K -- MUGEN3 -- A-Data 2gb*2+Kingston 4gb 1333
--
GA-Z97X-SLI -- Gigabyte Gefore GTX 770 -- Antec 650w--
Fractal Design R5 -- WD500GB--
Das Keyboard Model S Ultimate+G500+G930+SteelSeries qck Wotlk edition+SAITEK P3200 ,+SOLO6C
23" Dell U2311H
HTC ONE M8

sabag123 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 20:07   #3 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של ColdMaster
 
תאריך הצטרפות: Feb 2010
הודעות: 1,426
ברירת מחדל

והאם זה חוקי לדעתך? עזוב את זה שהם "עינו" אותך אבל למה קיבלת את הכסף עם הכל עובד?
__________________
(Xbox 360 RGH (JTAG
ציטוט:
פורסם במקור על ידי everdow צפה בהודעה
לגדל כלב זה כמו לגור עם אשה, אתה צריך להתפשר הרבה בשביל לחיות איתם.
ColdMaster לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 20:09   #4 (קישור ישיר)
IOPanel
 
סמל האישי של rouvio
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 5,727
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי ColdMaster צפה בהודעה
והאם זה חוקי לדעתך? עזוב את זה שהם "עינו" אותך אבל למה קיבלת את הכסף עם הכל עובד?
חוקי לגמרי.
זו בעיה שלהם שהם איבדו את הקבלות שרכשתי מהם.

אתה כנראה לא מבין את הבעיה ידידי.
הם טוענים שהלוח לא נרכש מהם, שאני שקרן ושאני מנסה לגנוב במרמה מהם לוח חדש.
הם לא הזכירו אפילו באות אחת את המצב של הלוח - זה לא עניין אותם.

ועל זה - ניצחתי בתביעה.
הלוח אכן נרכש מהם, ואותו לוח הוחזר אליהם.

עם כל הכבוד אלי.. פייפאל לא טאמבלים.
הם עשו עבודת מחקר והגיעו לאמת, וזיכו אותי ב100%.
__________________

Intel
I7 3770K | Asus Maximus V Gene |
4x4GB Samsung 30nm kit 1600@2400 | EVGA GTX 780 | 2x64GB OCZ SSD RAID 0, 3TB Storage | Antec Signature 850Q | 3x Benq 24" LED
Corsair H100 Liquid Cooling | Coolermaster HAF 932 | Kingpin Dragon F1 LN2/DICE pot



ציטוט:
פורסם במקור על ידי amadey צפה בהודעה
ב gta אין לי בעיה לשחק גם במנוע של gta vc רק עם עלילה ועיר אחרת.

rouvio לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 20:34   #5 (קישור ישיר)
IO Gadgets
 
סמל האישי של iakovl
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 13,202
ברירת מחדל

קיבלת בונוס נחמד...

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
__________________
Device: Gnote ROM: CM9 #7 Kernel: stock Modem:LB2
Main: E8400, Asus P5Q pro, 2*2gb G.skill PI DDR900, Perc 5/i HD103UJx4 RAID5 , wd3200aaks, HD4850, P180, VX450W, audigy 2 zs platinium pro, HD595, DELL 2709W
ביקורות: 7ZIP , Thermalright HR-5 , Arctic-Cooling Accelero S1 Rev.2 , Scythe Kaze Master 5.25, Cruzer Titanium ,Seagate FreeAgent USB 2.0 500gb, WD My Book Home Edition 500gb otterbox impact, Scythe Kamazo 2 eSata, iTwin
iakovl לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 20:34   #6 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 290
ברירת מחדל

עם כל הכבוד לזה שNewEgg פשוט לא להאמין איזה מגעילים הם,
למה אתה יורד לרמה שלהם?
ברור שהגיע לך ההחזר הכספי, אבל ברגע שאתה רואה שהלוח עובד תקין, לא תחזיר עכשיו את הכסף?
__________________
gaming-pc לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 05-06-12, 20:39   #7 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Nov 2010
הודעות: 6
ברירת מחדל

חה חה חה, על זה נאמר אי אפשר לאחוז במקל בשני קצותיו.
או שאתה לא רכשתה מהם את הלוח, ואז לא מגיע להם תשלום. או שכן רכשתה מהם את הלוח ואז מגיעה לך שרות.
על טמטום או רשלנות משלמים, לרוב זה הלקוח אבל הפעם זה הספק.
isik לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 20:41   #8 (קישור ישיר)
IO 127.0.0.1
 
סמל האישי של doscape
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 6,745
ברירת מחדל

ממש ציער אותי לקרוא על כל התלאים והעצבים שעברת.
אבל אני שמח בהחלט שהסתדר וקיבלת את הכסף בחזרה, ממש מפתיע שפייפאל מטפלים ברמות כאלה!
אני הזמנתי חלקים לפלאפון באייבי והחלקים היו באיכות ירודה ופייפאל דרשו שאשלח את המוצר בחזרה למוכר, מה שלא היה לי לעשות (10$ מוצר), אז יצא שסגרו את הקייס, אבל פה לא דרשו ממך להחזיר את המוצר למוכר באייבי והחזירו כסף, זה מפתיע.
__________________
אבקש לא לפנות אליי עם שאלות לפרטי, למי שיש בעיה שיפתח נושא(טראד) בפורום במקום הראוי ויקבל תשובות ועזרה בבוא העת, תודה,
doscape לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 20:41   #9 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

gaming-pc למה שהוא יעשה את זה אם הם מסרבים לקחת אחריות על לוח שנקנה מהם ?
ואם הלוח ימות מחר (ח"ח..) הם עדיין ינפנפו אותו בטענה שהוא מרמה אותם על טעות שהם/אסוס עשו.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 20:56   #10 (קישור ישיר)
IO OC Master
 
סמל האישי של eyal_ma
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 4,231
ברירת מחדל

לדעתי הטעות בפועל לא היתה של שירות הלקוחות. ולדעתי עשית להם קצת עוול.
אולי הם היו קצת חוצפנים, אבל האמת שגם לך יש יד בדבר.

ואני אסביר:

הבעיה היתה בצד הקניה. שקנית לוח, והגיע לוח X באריזה של לוח Y. אם האריזה היתה חדשה לגמרי, יש סיכוי שהטעות גם לא היתה של newegg.
אם היית מודיע להם מההתחלה (ושם לב לזה בהתחלה), כל הסיכוי לא היה קורה. היית שלוח להם את הלוח בחזרה, או שהם היו רושמים את ה S/N של הלוח כהלוח הנכון. או שלא. לא יודע.

תשים את הרגליים שלך בנעליים שלהם.

אם היית מוכר לוח, לא מודע לעניין של ה S/N, היית מקבל לוח ל RMA שנראה שעבר קצת, ומבקשים ממך להחליף אותו.
המספר של הלוח לא תואם.
איך אתה יכול לדעת שמישהו לא קנה את הלוח במקום אחר, שלח אותו בקופסה של חבר ל newegg בשביל להחליף אותו, כי המקור ממנו הוא קנה אותו, לא מוכן לקבל אותו ל RMA?
עכשיו אתה שולח הודעה שאתה לא יכול להחליף את הלוח כי הוא לא תואם.
בתמורה אתה מקבל טלפונים עצבניים, מאיימים.
בישראל היו זורקים אותך מכל המדרגות. אולי עובד שם ישראלי?

בכל מקרה ebay עשו לך טובה. רק הרווחת מכל הכיוונים.


ציטוט:
פורסם במקור על ידי rouvio צפה בהודעה
עם כל הכבוד אלי.. פייפאל לא טאמבלים.
הם עשו עבודת מחקר והגיעו לאמת, וזיכו אותי ב100%.
אני בספק ענק של paypal עשו מחקר כלשהו.
הם קיבלו את המייל שלך, שלחו בקשה לתגובה מ newegg, ולא קיבלו. ולכן קיבלת זיכוי מחמת הספק, שכן המוכר לא עונה לתגובות.
__________________
I might be a dick, but I'm not stupid.
eyal_ma לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 21:04   #11 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Tal Raz
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
הודעות: 2,334
ברירת מחדל

חח איזה קטע.
הבעיה הייתה במעבד??
__________________
Computer: Intel i7 920 @4.5 GHZ| Gigabyte EXTREME EX58 Corsair Dominator 1600MHZ CL8 6GB Triple Channel Gigabyte GTX 780 3GB GDDR5 384Bit
Western Digital 1TB Black EDITION | Thermaltake ARMOR MX Gaming Case MUGEN II Cooler | LG 24"2ms

Tal Raz לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 21:09   #12 (קישור ישיר)
IOPanel
 
סמל האישי של rouvio
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 5,727
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי eyal_ma צפה בהודעה
לדעתי הטעות בפועל לא היתה של שירות הלקוחות. ולדעתי עשית להם קצת עוול.
אולי הם היו קצת חוצפנים, אבל האמת שגם לך יש יד בדבר.
אני קיבלתי קופסא סגורה.
בחיית אייל... מה הסיכוי שקופסא סגורה וחתומה תהיה עם מספר סריאלי שונה??

עשיתי להם קצת עוול?
יש לי יד בדבר?
מצטער אבל לא מקבל.
זו טעות שלהם מההתחלה - מי שעשה עוול למי זה הם לי כשקיבלתי מהם את הלוח לאחר הרכישה שמסתבר שהכיל מספר שונה ממה שמצויין על הקופסא.
זו טעות בלעדית שלהם - הם לא יודעים מה יש להם במלאי, ומה עובר על הלוחות שלהם לפני שהם מגיעים למחסנים שלהם.


מי שעשה עוול למי זה הם לי על שקראו לי גנב ושקרן.
אסור להם לעשות את זה כאן, והם יכולים לקבל תביעות על כאלו יציאות שלהם.
הם צריכים להגיד תודה על שלא הגשתי תביעה משפטית. ככה זה עובד כאן.


בגלל היחס המחפיר שלהם אלי לכל אורך הדרך, אני שמח שזו התוצאה.
מגיע להם. על טעויות משלמים.



---
טל - כן. המעבד היה תקול.
מכל הסיפור.. יצא שבאמת רק זכיתי.
אבל זכיתי ביושר לאחר טעות שלהם. לא על ידי שקר או מרמה.
צורפו קבלות, חשבוניות וצילומים של המספרים הסריאלים.
__________________

Intel
I7 3770K | Asus Maximus V Gene |
4x4GB Samsung 30nm kit 1600@2400 | EVGA GTX 780 | 2x64GB OCZ SSD RAID 0, 3TB Storage | Antec Signature 850Q | 3x Benq 24" LED
Corsair H100 Liquid Cooling | Coolermaster HAF 932 | Kingpin Dragon F1 LN2/DICE pot



ציטוט:
פורסם במקור על ידי amadey צפה בהודעה
ב gta אין לי בעיה לשחק גם במנוע של gta vc רק עם עלילה ועיר אחרת.


נערך לאחרונה על ידי rouvio, 05-06-12 בשעה 21:15.
rouvio לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 21:14   #13 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2011
הודעות: 761
ברירת מחדל

למה שמישהו יסתכל על סיריאלים של כל דבר וישווה אותם לקופסא? החנות צריכה לשבור את הראש, לא הלקוח.

החנות לא יכולה סתם לקחת רווח מהלקוח בלי לעמוד מאחורי המוצרים שהיא מוכרת ובטח שלא לקרוא ללקוח שקרן.

אני גם לא חושב שפייפאל באמת עשו חקירה אבל אני כן חושב שמגיע לך את הכסף, בארה"ב לא אמור להיות שירות לקוחות כזה.

ד"א מוזר מאוד שככה התייחסו אלייך, מניסיון עם חברות בארה"ב בלי לבקש מהם בכלל תמיד היו מציעים לי החזר או שתוך מספר ימים היה מופיע לי בבית שליח עם מוצרים חדשים.
__________________
Intel Core i5 2500K | Gigabyte GA-Z68A-D3H-B3 | Kingston 4GBx2 DDR3 | Sapphire HD7850x2| Asus D2X | SeaSonic 620W SII | Lancool PC-K59
Intel i5 4460 | MSI H81I | Kingston 4GBx2 DDR3 | Gigabyte R9 280X | SeaSonic 520W SII | CoolerMaster Elite 130
Alon93 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 21:28   #14 (קישור ישיר)
IO OC Master
 
סמל האישי של eyal_ma
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 4,231
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Alon93 צפה בהודעה
למה שמישהו יסתכל על סיריאלים של כל דבר וישווה אותם לקופסא? החנות צריכה לשבור את הראש, לא הלקוח.

החנות לא יכולה סתם לקחת רווח מהלקוח בלי לעמוד מאחורי המוצרים שהיא מוכרת ובטח שלא לקרוא ללקוח שקרן.

אני גם לא חושב שפייפאל באמת עשו חקירה אבל אני כן חושב שמגיע לך את הכסף, בארה"ב לא אמור להיות שירות לקוחות כזה.

ד"א מוזר מאוד שככה התייחסו אלייך, מניסיון עם חברות בארה"ב בלי לבקש מהם בכלל תמיד היו מציעים לי החזר או שתוך מספר ימים היה מופיע לי בבית שליח עם מוצרים חדשים.
פספסת אולי לגמרי מה שאמרתי.

תסתכל על זה ככה:
1. אתה חנות, מוכר חלקי מחשב, מוכר לוחות אם.
2. אתה מקבל stock מ asu
__________________
I might be a dick, but I'm not stupid.
eyal_ma לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-06-12, 21:35   #15 (קישור ישיר)
IOPanel
 
סמל האישי של rouvio
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 5,727
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי eyal_ma צפה בהודעה
תסתכל על זה ככה:
1. אתה חנות, מוכר חלקי מחשב, מוכר לוחות אם.
2. אתה מקבל stock מ asu

1. האחריות עליך.
2. עשה בדק בית טוב יותר לפני שאתה מוכר ללקוחות מוצרים.
__________________

Intel
I7 3770K | Asus Maximus V Gene |
4x4GB Samsung 30nm kit 1600@2400 | EVGA GTX 780 | 2x64GB OCZ SSD RAID 0, 3TB Storage | Antec Signature 850Q | 3x Benq 24" LED
Corsair H100 Liquid Cooling | Coolermaster HAF 932 | Kingpin Dragon F1 LN2/DICE pot



ציטוט:
פורסם במקור על ידי amadey צפה בהודעה
ב gta אין לי בעיה לשחק גם במנוע של gta vc רק עם עלילה ועיר אחרת.

rouvio לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
קניית שילוש מNEWEGG Maor949 מעבדי INTEL ולוחות אם 10 16-07-11 15:20
אוזניות דרך איביי yarivb כרטיסי קול , רמקולים ומערכות שמע 11 07-06-11 16:00
שאלה על איביי rouvio דיבורים על הא ודא 2 21-03-11 16:21
מישהו מעוניין להחליף חומרה על חומרה? :) NoamS לא אקטואלי 1 01-11-10 20:02
זקוק למפרט עד $350 מNewegg Firefox19 מפרטי מחשב 8 16-02-10 9:41


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 3:10.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות