IOPanel

חזור   IOPanel > צרכנות ומסחר > צרכנות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

צרכנות חוות דעת על חנויות , מוצרים , מסחר ברשת בארץ ובעולם, שאלות על משלוחים ,שווי שוק ומחירים

צרכנות ומסחר : צרכנות

פיסת אינפורמציה לרוכשים בKSP

אז ככה הלכתי לחנות לקנות לי כרטיס מסך. לאחר בירורים לגבי מימוש האחריות הוסבר לי שעל פי התקנון של החברה ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 20-06-12, 11:03   #1 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של sunken
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 1,829
שלח הודעה דרך SKype אל sunken
ברירת מחדל פיסת אינפורמציה לרוכשים בKSP

אז ככה הלכתי לחנות לקנות לי כרטיס מסך.
לאחר בירורים לגבי מימוש האחריות הוסבר לי שעל פי התקנון של החברה
KSP נותנים אחריות ללקוח ולא למוצר ואני אסביר.
אם אני הלקוח לצורך העניין וקניתי לי כרטיס מסך עם 3 שנות אחריות.
ברגע שאני אמכור את המוצר הוא יאבד את האחריות שלו מול KSP ואני אסביר.
לפי התקנון שלהם מימוש האחריות ניתן לבעל החשבונית המקורית כלומר הלקוח המקורי.
לכן אם לדוגמא אני קונה כרטיס יקר ומעוניין למכור אותו לאחר כשנה ולשדרג לכרטיס מתקדם יותר
הקונה שייקנה ממני את הכרטיס לא מקבל אחריות כי השם שלו לא מופיע בקבלה.
לא סיריאלי ולא נעליים, כלומר הדרך היחידה לממש אחריות במידה והכרטיס נדפק
הוא שמי שקנה ממני את כרטיס המסך יטריח אותי לKSP לצורך מימוש האחריות.
אז כל מי שמתכנן לקנות כרטיס יד2 שנרכש מKSP צריך לקחת את המידע הזה בחשבון.
__________________
Supremacy through hardware
sunken לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-12, 11:10   #2 (קישור ישיר)
IOne X
 
סמל האישי של 1immortal
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 1,779
ברירת מחדל

לא רק KSP נוהגים כך, אלא רוב חנויות החומרה בארץ, וזה ליגיטימי ואף הגיוני.
__________________
בעמוד הGoogle+ שלנו כבר ביקרתם?

עקבו אחר IOPanel בTwitter
1immortal לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-12, 11:26   #3 (קישור ישיר)
IO 127.0.0.1
 
סמל האישי של doscape
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 6,745
ברירת מחדל

יש סניפים שיעזרו לך לממש אחריות, כנראה נפלת על מישהו NOOB שמשחק אותה ראש קטן.
__________________
אבקש לא לפנות אליי עם שאלות לפרטי, למי שיש בעיה שיפתח נושא(טראד) בפורום במקום הראוי ויקבל תשובות ועזרה בבוא העת, תודה,
doscape לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-12, 13:02   #4 (קישור ישיר)
IO OwneR
 
סמל האישי של cupra
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 14,343
ברירת מחדל

השאלה מה קורה בפועל, אם החנות עובדת והמוצר אצלהם במערכת - לדעתי כן יחליפו לך.

ציטוט:
פורסם במקור על ידי 1immortal צפה בהודעה
לא רק KSP נוהגים כך, אלא רוב חנויות החומרה בארץ, וזה ליגיטימי ואף הגיוני.
לגמרי, אני אפילו לא מכיר מקום שזה לא כתוב בתקנון...
__________________
Msi Z87 Mpower MAX | Intel Core i7 4770K | MSI GTX 680 lightning | 2x8gb Corsair Dominator 2133Mhz C9 | Rooket Kave
samsung 840 SSD 240GB G2
| 5x3TB |
Lian-Li P80 mod | Corsair CMPSU-HX1000 | 2x Dell 2407WFP |

Custom Built
Phase Change Unit
| Custom Built Water Cooling System (X2) | ln2/dice pot by Kingpin - Dragon extreme

LapTop: Lenovo yoga 2 pro - 13.3 QHD, Core i7 4500U, 8GB, SSD 256G

Old/Sold
NEXUS One ; HTC Desire HD ; Galaxy NEXUS ; NEXUS 4

Current LG G2 32GB + NEXUS 7 + IPAD 3







Join the IOpanel HWBOT
Team | Join the IOPanel world Community Grid Team | Join the IOPanel Super Pi DB
cupra לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-12, 13:08   #5 (קישור ישיר)
IO 127.0.0.1
 
סמל האישי של doscape
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 6,745
ברירת מחדל

קודם כל אם אתה תקוע, אז תוכל לפנות לאחד מאיתנו ונוכל לעזור לך בהחלפה מולם, מה שכן, אני באמת ממליץ לך לפרסם את זה בפייסבוק שלהם... פשוט חוצפה לא לתת אחריות, ויש באמת עובדים שמסרבים לטפל בך, מזה משנה על שם מי החשבונית? מוצר זה מוצר וזהו. גנבת? שיוכיחו שגנבת, לא עניינם גם, הם לא משטרה.
__________________
אבקש לא לפנות אליי עם שאלות לפרטי, למי שיש בעיה שיפתח נושא(טראד) בפורום במקום הראוי ויקבל תשובות ועזרה בבוא העת, תודה,
doscape לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-12, 14:28   #6 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של sunken
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 1,829
שלח הודעה דרך SKype אל sunken
ברירת מחדל

לשמוע שעוד חנויות מתנהגות ככה זה על הפנים.
זה אומר שמימוש אחריות על מוצר יד2 זה רולטה רוסית
וזה ממש לא לעניין וגורם לי לחשוב 10 פעמים לפני שאני
קונה מוצר יד שניה ממישהו. זה נראה כאילו חברות בארץ מנסות כל דרך אפשרית ע"מ להתנער מאחריות ברגע האמת עם כל מיני תקנונים מצוצים מהאצבע.
אני יכול לומר בפה מלא שעוד לא הייתה לי חווית מימוש אחריות אחת טובה בארץ.
דוגמא טובה היא כרטיס מסך. במידה והוא הלך מה הפרוצדורה?
אתה מקבל חלופי? או שאתה מחוייב לקנות תחליפי בזמן שהנ"ל ממתין לתשובה מהמעבדה.
תחשבו על הלקוח שאין לו 5 מחשבים בבית... הוא פשוט מושבת!
__________________
Supremacy through hardware
sunken לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 20-06-12, 20:20   #7 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Feb 2011
הודעות: 761
ברירת מחדל

למה שמישהו ייתן לך כרטיס חלופי? אולי הספק שלך הורס כרטיסי מסך, למה שזאת תהיה בעיה של מי שמטפל בכרטיס מסך ונותן לך חלופי שהולך גם להיהרס?

ב99.9% מהפעמים אין כזה דבר לקבל מוצר חלופי ובצדק.

ויש הבדל בין מושבת לבין לא יכול לשחק BF3 על איכות הכי גבוהה שיש לכמה ימים.
__________________
Intel Core i5 2500K | Gigabyte GA-Z68A-D3H-B3 | Kingston 4GBx2 DDR3 | Sapphire HD7850x2| Asus D2X | SeaSonic 620W SII | Lancool PC-K59
Intel i5 4460 | MSI H81I | Kingston 4GBx2 DDR3 | Gigabyte R9 280X | SeaSonic 520W SII | CoolerMaster Elite 130
Alon93 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-12, 23:10   #8 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של cocainhore
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
הודעות: 3,642
ברירת מחדל

לא הבנתי מה הבעיה במידה ותגיע עם תעודה מזהה, יש מצלמות וכו'.. אני מנסה להבין מה טוב
בזה.. זה גורם רק להתחמקות על המוצר עצמו שעליו הם קיבלו כסף כבר במילא, ואם הוא תואם
את הניצול אחריות מבחינה חומרתית\איך שתקראו לזה - לא אמור לעניין אותם מי מגיע כל עוד
זה מישהו שבא עם תעודה מסודרת והקבלה שנקנתה אצלהם.. במקרה הכי גרוע לקחת פרטים
מהבן אדם שממנו קנית... זה קצת בולשיט אפילו.
יצא לי לראות את הסעיף הזה בתקנון שלהם.. כי אני בעצמי מכרתי כרטיס מסך שנרכש
מהם לא מזמן ואמרתי את זה לבן אדם שקנה ממני... הוא לא התרגש מזה.
סתם נראה כאילו זה סעיף נוח בשביל לא להתעסק מול אנשים שרוצים למכור, שזה זכותם.
ודרך אגב - אייבורי - לא עושים את זה. שקניתי את ה 580 ביד שנייה ביררתי בשבילי..
שירות לקוחות שלהם אמר שאין בעיה עם זה.
cocainhore לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-12, 23:21   #9 (קישור ישיר)
OR2
IO Pro
 
סמל האישי של OR2
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
הודעות: 2,256
שלח הודעה דרך ICQ אל OR2 שלח הודעה דרך SKype אל OR2
ברירת מחדל

רגע ואי אפשר לפנות ליבואן במצב הזה?

היבואן מסתכל רק על הסיריאל לא? ואז פותרים את הבעיה?
__________________
q6600|GA-g41m-es2l |4gb ddr2 tranced|ati hd6870|corsaiir hx520w|cm690 2 basic|1TB samsung hdd X3
OR2 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-12, 23:23   #10 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של arkadur
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 2,976
ברירת מחדל

מתסכל, הלוואי וזה היה פשוט יותר.
לרוב, תמיד יש את הדרך הקשה - RMA מול היצרן.
חבל שזה צריך להיות כך.
__________________

EVGA SR-2 , 2X Intel Xeon 5620, 12X2GB Corsair Domminator 1600 MHZ CL7
3X GTX580,Corsair AX1200, Lian Li PC-Z70, LSI 9220-8I SAS Controller
Dell U2311H X3, Liliput 669GL 7" touchscreen
קרדיט לאלמוג על החתימה

arkadur לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 20-06-12, 23:29   #11 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של VanHalen
 
תאריך הצטרפות: Jun 2007
הודעות: 2,035
ברירת מחדל

זה לא יאומן איך אנשים כבר אכלו והפנימו את השירות הגרוע בארץ, שזה נראה להם לגיטימי לגמרי לא לקבל אחריות על מוצר.

אורן אחי, לי אתה לא מחדש. אני יודע שככה זה ב KSP, לא בדקתי אם זה מיושם במקומות אחרים, אבל לא הייתה לי בעיה בזמנו. הלכתי עם חבר להחליף איזה חלק בעייתי, לא זוכר כבר היה מזמן, הקבלה באמת לא הייתה על השם שלנו, אמרנו שזה של הדוד שלו או משהו התקשרנו לדוד במקום לאשר ולא זכור לי שהייתה בעיה.

לדעתי אם אתה מוכר מוצר שלהם, צריך לקחת בחשבון שיום בהיר תקבל טלפון מ KSP ותגיד שלהם שזה דוד שלך שקנית לו מתנה והכול לגיטימי ואין לך אפשרות להגיע לסניף במקומו.

לפנות ליבואן? הם היבואן! אחרת איך זה יותר זול?
__________________
משחק עכשיו: The Witcher II
שחקתי קודם: Dungeon Siege III, Divinity II - The Dragon Night Saga,Two Worlds II
Intel I5 3470| AC Freezer 7 | Asus P8Z77-V LX2 | Corsair XMS3 2x4GB 1600MHZ | Sapphire HD 7850 | Corsair Force 3 120GB| Topower Top 550W | TT Strike MX | LG L207WT | Microsoft Sidewinder X6 | Razer Naga
Sony Xperia Z1 Compact
Xiaomi MI-2 16GB - MIUI V5
מדריכים: תצוגת משאבי מערכת בזמן אמת תוך כדי משחק
VanHalen לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-06-12, 8:15   #12 (קישור ישיר)
OrG
IO Pro
 
סמל האישי של OrG
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 1,378
שלח הודעה דרך SKype אל OrG
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Alon93 צפה בהודעה
למה שמישהו ייתן לך כרטיס חלופי? אולי הספק שלך הורס כרטיסי מסך, למה שזאת תהיה בעיה של מי שמטפל בכרטיס מסך ונותן לך חלופי שהולך גם להיהרס?

ב99.9% מהפעמים אין כזה דבר לקבל מוצר חלופי ובצדק.

ויש הבדל בין מושבת לבין לא יכול לשחק BF3 על איכות הכי גבוהה שיש לכמה ימים.
מהניסיון שלי בזיג זאג, אתה מקבל כרטיס מסך חלופי במקרה שהולך לך כרטיס המסך.
OrG לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-06-12, 10:39   #13 (קישור ישיר)
IO Gadgets
 
סמל האישי של iakovl
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 13,202
ברירת מחדל

לעולם אל תשווה את זיגזג לשום חנות בארץ

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
__________________
Device: Gnote ROM: CM9 #7 Kernel: stock Modem:LB2
Main: E8400, Asus P5Q pro, 2*2gb G.skill PI DDR900, Perc 5/i HD103UJx4 RAID5 , wd3200aaks, HD4850, P180, VX450W, audigy 2 zs platinium pro, HD595, DELL 2709W
ביקורות: 7ZIP , Thermalright HR-5 , Arctic-Cooling Accelero S1 Rev.2 , Scythe Kaze Master 5.25, Cruzer Titanium ,Seagate FreeAgent USB 2.0 500gb, WD My Book Home Edition 500gb otterbox impact, Scythe Kamazo 2 eSata, iTwin
iakovl לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-06-12, 11:15   #14 (קישור ישיר)
S&M
IO Admin
 
סמל האישי של S&M
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 2,124
ברירת מחדל

כמו שנכתב כאן - זו בהחלט המדיניות של KSP, והיא מופיעה במסמך שחותמים עליו בגב
החשבונית כשקונים כל מוצר שם (כולל דיסקים לצריבה ומוצרים מתכלים שונים ...).
לגבי מדיניות מוצהרת - בחלק מהסניפים זה תקף יותר, בחלק מהסניפים לא בודקים את זה,
בחנויות אחרות המצב דומה גם כן.

לגבי כרטיס מסך חלופי - לא מכיר אף חנות (כולל זיגזג, שיש לי היכרות מעולה איתם)
שתתן באופן גורף לכל כרטיס מסך תקול כרטיס מסך חלופי, וזה בסדר גמור, כל עוד
זמן ההחלפה סביר.
__________________
כבר ביקרת בדף ה Facebook של IOPanel ?


Lenovo X201 | Core i5 520M | 4GB DDR3 | OCZ VERTEX LE 100GB | Ultrabase + DVD/RW
S&M לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-06-12, 17:56   #15 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
הודעות: 183
ברירת מחדל

זה מה שוקרה שחברה גדולה כמו KSP שמייבא הכל באופן עצמאי יכולה להרשות לעצמה.

(לא תמיד איפה שהכי זול, זה הכי משתלם.)
__________________
CPU: INTEL CORE I7 4790 + CORSAIR H-100 @ 3.60GHZ
MOTHERBOARD: GIGABYTE Z97X-GAMING 7
MEMORY: CORSAIR VENGEANCE BLUE 16GB 1600MHZ CL-9
SSD: SAMSUNG 850 EVO 250GB SATA3
HDD: SAMSUNG F3 1TB 32MB SATA2
GRAPHIC: SAPPHIRE NITRO R9 380X 4GB GDDR5
CASE: CORSAIR GRAPHITE 600TM BLACK
PSU: CORSAIR TX 850W V2
~YaIr~ לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
‏Venomous X בKSP ב280 שקל! Bonkers דילים חמים 0 18-08-10 15:58


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 21:07.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות