IOPanel

חזור   IOPanel > צרכנות ומסחר > צרכנות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

צרכנות חוות דעת על חנויות , מוצרים , מסחר ברשת בארץ ובעולם, שאלות על משלוחים ,שווי שוק ומחירים

צרכנות ומסחר : צרכנות

שאלה בנוגע להחלפת לאחריות מחנות

שלום. יש לי שאלה אז לאלה שאין כוח לקרוא את כל ההקדמה היחסית מיותרת יכול לדלג עליה..אבל מה אכפת לכם ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 14-08-12, 18:22   #1 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
הודעות: 74
ברירת מחדל שאלה בנוגע להחלפת לאחריות מחנות

שלום.
יש לי שאלה אז לאלה שאין כוח לקרוא את כל ההקדמה היחסית מיותרת יכול לדלג עליה..אבל מה אכפת לכם לקרוא סיפור.
הקדמה:
קניתי מחנות X (אני לא רוצה סתם ללכלך על חנות שיכול מאוד להיות שזאת הנורמה..) לוח אם לפני כשנה וחצי בערך השתמשתי בו בערך 3 ימים ואז לא זוכר מה,היה לי ג'וק להחליף אותו על לוח אחר אז ארזתי אותו בחזרה באריזת האנטי סטטי שלו בתוך הקופסא שלו והכל ובסוף לא החלפתי אותו ולא נגעתי יותר במחשב הנייח.
לפני שבוע פתאום בא לי ג'וק לחזור אליו ואחרי שמלאתי את כל מערכת הקירור(משהו שארך בערך שלושה ימים חח) וחיברתי הכל לחשמל ראיתי שהמחשב כאילו רץ אבל המסך לא עובד ולא יודע למה ביגלל שהלוח לא ציפצף לאיזה בעיה או משהו החלטתי שהכרטיס מסך הלך אז קניתי אחד חדש וכשבדקתי שוב המצב נשאר אותו הדבר(מיותר לציין שכמו ילד טיפש ניקזתי את הכל בשביל הכרטיס מסך ומלאתי את הכל שוב חח.).
אחרי שרשרת של בדיקות החלטתי שהלוח תקול(באופן מוזר מאחר שכל חייו היו בערך 3 ימים של שימוש..)שלחתי את הלוח לחברה והם היו נחמדים מספיק בשביל להציע לי לשלוח את כל המחשב ושהם יבדקו את כולו ויגידו לי מה החלק התקול.
"להפתעתי" הם בדקו אותו והחליטו שהלוח תקול אז הם שלחו אותו למעבדה ה"רצינית" שלהם שהם בדקו אותו שוב והחליטו שהלוח תקול ואין מה לעשות אז הם שולחים אותו עכשיו לגיגהבייט שישלחו חדש במקומו..

החלק של השאלה:
כמה זמן זה זמן סביר לחכות לתיקון/החלפה של חלק באחריות?
אני מחכה כבר 3 שבועות להחלפה של לוח אם,היום שדיברתי איתם הם אמרו לי שעוד שבוע להערכתם הם יקבלו את הלוח החדש אבל הם לא מתחייבים לזמן..
מה שמעצבן אותי שרק בנסיעה שלי הלוך חזור עד לחנות הזאת מהבית שלי זה עלה לי בערך 150 שקל ולקנות היום לוח כמו שלי חדש יעלה לי בין 250-300 שח.. ובשביל כל החודש שאני מחכה זה היה שווה באמת לקנות חדש.. העניין למה החנות לא מביאה לי חלופי/תואם מהמאגר שלה ושיתקזזו עם היבואן/ספק בעצמם ולא על הגב שלי לא?.. מיותר לציין שזאת לא חנות קטנה ופרטית אלא חנות שכולכם מכירים חח..
eran89 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 14-08-12, 19:12   #2 (קישור ישיר)
IO OC Master
 
סמל האישי של eyal_ma
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 4,231
ברירת מחדל

דבר ראשון השאלה היא אם יש להם לוח כזה במלאי.
אם לא, אני לא בטוח שהם ירצו לפתוח קופסה של לוח אחר בשביל להביא לך לוח לחודש.

דבר שני, זמן סביר לדעתי זה שבועיים, שלוש גג. חודש להמתין ללוח אם, שזה אומר בלי מחשב, זה בהחלט זמן לא סביר. לצערנו, היבואנים בארץ לא בדיוק נחמדים, לא שומרים דברים במלאי אלא מעבירים אותו ישירות לחנויות כמה שיותר מהר, וגם אם כן, אז "צריך לשלוח לחו"ל" הוא התירוץ הרגיל.
גם ברכבים (קצת פחות) ובאופנועים (הרבה יותר שכיח) זה ככה.

אם אתה רוצה להתעקש, אז מכתב למועצה הישראלית לצרכנות על המקרה שלך, על התחמקות היבואן, אולי תעזור. אבל עד שהיא תתחיל לפעול, אולי הלוח כבר יחזור.

אם זה היה אני, אני הייתי פשוט אומר להם ברוגע שזמן סביר מבחינתי הוא 4 שבועות, אין לי את כל הזמן שבעולם, "אני חושב אולי שבוע הבא" זאת לא תשובה מקובלת מבחינתי, ויום אחרי ה 4 שבועות אני אזמין לוח ממקום אחר ואצפה לקבל מהם החזר כספי על המוצר או מוצר אחר בשווי של המוצר המוחלף באם אני צריך משהו.
יום אחרי ה 4 שבועות, טלפון, אין לוח, אין תחלופה, תודה, חבל שאתם מביאים, אני כבר אקבל את כספי בחזרה דרך תביעות קטנות וסוגר את הטלפון, ואז מזמין לוח אחר, ומגיש תביעה על עלות הלוח החדש (כמובן אי אפשר לקנות לוח הרבה יותר יקר), ועוד 20% על בזבוז זמני ופיצויים לעלויות הגשת התביעה.

אבל זה אני. אני אלך איתם ראש בקיר, כי אני שונא, ממש שונא חברות עצלניות שמנסות לזיין לך את השכל.
אם אין לך אמצעים, לא הייתי הולך בדרך הזאת ישר.
__________________
I might be a dick, but I'm not stupid.
eyal_ma לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 15-08-12, 23:07   #3 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
הודעות: 74
ברירת מחדל

שמע נראה לי שאנשי החנות מסתובבים פה חח...
הם התקשרו אלי היום ואמרו לי שהלוח הגיע + הם ישלחו לי אותו בUPS על חשבונם ושזה יגיע מחר באיזה שעה שתהיי לי נוחה..
נראה לי שעשיתי טעות שלא פירסמתי את זה לפני .

בכל מקרה בדקתי בתקנון החברה ומסתבר שאם עברה יותר משנה על המוצר(אני מניח אחריות יצרן) אז החברה רשאית לתקן/להחליף את המוצר עד 21 ימי עסקים..
מה שאומר שיכולתי לצאת איתם עוד יותר גרוע..

הבעיה היא שאני לא יודע מה הלקח שלמדתי חח..
לא לסמוך על אף חנות בארץ?.. באמת שאני מתחיל לחשוב שכל עוד המוצר עולה פחות מ1200 שח כבר עדיף לקנות מחול כי כאן במלא מתייחסים לאחריות בצורה גרועה..
eran89 לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
שאלה בקשר לאחריות הכרטיס F430 כרטיסי מסך 2 25-07-11 4:27
שאלה בנוגע להחלפת ביוס לכרטיס מסך ? dannyboy כרטיסי מסך 5 25-07-10 10:03
שאלה בקשר לאחריות. w0r זיכרונות 4 02-06-10 20:22
שאלה בנוגע להחלפת מעבד C2D לC2Q S-man מעבדי INTEL ולוחות אם 9 27-01-09 13:04
שאלה|בקשר לאחריות והכול . dor682 אוברקלוקינג 10 24-11-08 16:14


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 8:39.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות