IOPanel

חזור   IOPanel > צרכנות ומסחר > צרכנות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

צרכנות חוות דעת על חנויות , מוצרים , מסחר ברשת בארץ ובעולם, שאלות על משלוחים ,שווי שוק ומחירים

צרכנות ומסחר : צרכנות

השירות של KSP

תלונה על רשת חנויות המחשבים KSP : בתאריך 06/01/2013 רכשתי מהרשת KSP מקלדת למחשב. את המקלדת קניתי מהחנות בידיעה שהיא ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 05-04-13, 20:10   #1 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2012
הודעות: 418
ברירת מחדל השירות של KSP

תלונה על רשת חנויות המחשבים KSP :
בתאריך 06/01/2013 רכשתי מהרשת KSP מקלדת למחשב.
את המקלדת קניתי מהחנות בידיעה שהיא מוצר מה"עודפים" בחנות ולכן קיבלתי על המוצר הנחה,המחיר המקורי של המוצר הוא XXXXX ש"ח ואת המוצר רכשתי בעלות של XXXXX ש"ח.
את הרכישה ביצעתי דרך נציג מכירות בשם אורן בסניף נשר,במעמד הקנייה של המוצר הוסבר לי שהאחריות היא למשך שנה ובמקביל ווידאתי כי זה אכן רשום בחשבונית הקנייה.

בתאריך 02/04/2013 הגעתי לסניף KSP בנשר על מנת לתקן את המקלדת.
שוב נתקלתי באותו המוכר ממנו רכשתי את המקלדת – אורן, אורן מיד חיבר את המקלדת למחשב שנמצא בחנות וזיהה את התקלה במקלדת (תגובתו לתקלה:"איזו מקלדת מבאסת").
תוך כדי כך בחן את חשבונית הרכישה במערכת שבמחשבו וציין שהאחריות עוד בתוקף ושהוא כמובן ישלח את המקלדת לתיקון.
לאחר שאורן שוחח עם המחסנאי בחנות ששמו הוא דור הוא הציג לי את הטענה כי הוא לא יכול לשלוח את המקלדת לתיקון כיוון שהמקלדת נרכשה כמוצר עודף של החנות.

אני מאוד הופתעתי מהטענה הזו כיוון שגם במעמד הרכישה וגם בחשבונית שברשותי ובנוסף במחשבו של אורן מצויין כי האחריות בתוקף למשך שנה.
ניגשתי לדבר עם דור המחסנאי על מנת שיראה שבקבלה שברשותי רשום שהאחריות היא ל12 חודשים וממנו נמסר לי שזה לא חשוב מה שמצויין בקבלה שמבחינתו האחריות היא לחודש אחד בלבד לכן לא ישלח את המקלדת לתיקון.
אני רוצה להגיש תלונה חמורה על רשת KSP וסניף נשר בפרט.
רוצה להתלונן על כך שהשירות היה לקוי גם במעמד הרכישה וגם בהגעתי לשלוח לתיקון.
אני מרגישה מרומה בכך שנאמר לי שמגיעה לי האחריות ולא קיבלתי את מה שמגיע לי ואת השירות ששילמתי עבורו .
בנוסף למכתב התלונה מצורפת חשבונית הקנייה של המוצר אנא שימו דגש על תקופת האחריות המצויינת .
פנייה הועברה למחלקת תלונות הציבור להמשך טיפול.

צריך לפרסם את זה

נערך לאחרונה על ידי everdow, 05-04-13 בשעה 20:49. סיבה: ההודעה נערכה, בלי דרמה בבקשה.
eli329 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-04-13, 20:52   #2 (קישור ישיר)
I Want a New IO Title
 
סמל האישי של everdow
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
הודעות: 3,585
ברירת מחדל

לפני שאתה רץ להתלונן במשרדים ממשלתיים ואיומי תביעה, תעבור את מחלקת תלונות הציבור שלהם - תשתדל כמה שיותר במייל.

שנית, איזה דגם מקלדת והאם הוא באמת היה מוצר עודף או שקנית בזמן שהמוצר היה זמין לכל דבר דרך האתר? (יש שם מציאון ועודפים)
everdow לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-04-13, 20:55   #3 (קישור ישיר)
IO OC Master
 
סמל האישי של eyal_ma
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 4,231
ברירת מחדל

פשוט תפנה למועצה הישראלית לצרכנות ולממונה על הגנת הצרכן.
מכתב אליהם עם הסבר, עם צילום החשבונית, תוודא שהם קיבלו את הפרטים, ותנסה להסתייע בהם. הם יכולים לפנות ל KSP ולדרוש מהם שיכבדו את האחריות שלך.

שם לב שאם הבחור שמכר לך טעה, זאת לא בעיה שלך, ודווקא בא לטובתך.
אתה לא אחראי על הנהלים שלהם, ואת כל המידע אתה מקבל מהמוכר, ומה שרשום בחשבונית זה מה שצריך לבוא לידי ביטוי, עודפים או לא.
טעות היא טעות של KSP, ולא משנה אם המוכר, המחסנאי או המנקה טעו. זה באמת לא צריך לשנות לך.

שלח מכתב למחלקת התלונות של KSP עם בקשה (לא דרישה, בקש יפה) שיכבדו את האחריות כפי שהוצגה לך בחנות וכפי שרשום בחשבונית, ואם לא לצערך אתה תאלץ למרות כל ההסתייגויות שלך, לקנות מקלדת חדשה ברמה דומה מחנות אחרת, ואת המחיר שלה את התתבע מהם בבית המשפט לתביעות קטנות כולל כל ההוצאות, הטרחה והזמן שאתה מבזבז על העניין, וחבל שבשביל מקלדת וטעות של מוכר, שאתה רק קורבן בסיפור הזה, שניכם צריכים להיכנס לתסבוכת הזאת.
בנוסף ציין במכתב שאתה פנית לממונה להגנת הצרכן לשם ייעוץ ועזרה משפטית ואתה בימים אלו מגבש פניה מסודרת דרכם באם הפניה למנהלה שלהם לא תניב טיפול בבעיה, שכן אין לך ברירה אלא לעשות אסקלציה לעניין.

כמובן שיש להם גם facebook שאתה יכול לכתוב שם.
__________________
I might be a dick, but I'm not stupid.
eyal_ma לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-04-13, 21:21   #4 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 2,969
ברירת מחדל

בעעע.
לא ברור המדיניות הזו???
למה הרשת הזו לא יכולה לתת שירות.אני מאד אוהב את המבחר של האתר שלהם אבל כל פעם הם עולים מחדש עם מוכר שסרח.אבל אולי זו מדיניות???
אני לא מבין את זה - בתור רשת המחשבים הכי גדולה בארץ מלבד אייבורי לא הגיע הזמן לשנות תפיסה וחשיבה????
מלבד זאת מקלדות ממותגות באות עם שנה אחריות ולא חודש.
__________________
Intel I5 2500K | ASrock Z77 Pro 4 | DELL PERC 5 with Raid 5 array | Corsair XMS3 16GB |Intel HD3000 | Seasonic X-750 Modular | Crucial M4 SSD Samsung F3 X8 in RAID 5 | LG DVD-RW GH22NS40 Sata X18 LG DVD-RW GH22NS70 LG DVD-RW H42 | EMU 1212M | YY -W201 Microsoft Windows 7 Professional 32 Bit |Dell 2709 | Microsoft Laser Mouse 3000 | KAMA reader II 30 in one | Microsft ELIT keyboard |

Samsung Galaxy NOTE N7000
avidan33 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-04-13, 21:40   #5 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של cocainhore
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
הודעות: 3,642
ברירת מחדל

אם כתוב בקבלה\חשבונית שיש שנה אחריות, ונאמר לך שיש שנה אחריות והם לא מכבדים לך את
זה - אז לא אמורה להיות בעיה לתבוע.

אין מה להיות נחמד ולדבר יפה אם לא מכבדים אחריות - שיפסידו כמה אלפי שקלים בבית משפט
על מקלדת.

כמובן כל עוד מה שאמרת מדויק ולא רשום לך בטעות חודש או יש איזשהו סעיף שפוסל את האחריות.
cocainhore לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-04-13, 22:29   #6 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2012
הודעות: 418
ברירת מחדל

תמונה של הקבלה
eli329 לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 05-04-13, 22:34   #7 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2012
הודעות: 418
ברירת מחדל

זו לא הפעם הראשונה שאני נופל איתם (בסוף אני חוזר כמו טטלה אליהם מה אני יעשה המחירים שלהם מנצחים) אני אעלה פה מיד עוד מכתב ששלחתי לפניות הציובור לגביי הקניה הראשונה שלי ולבסוף KSP התקפלו בחוסר ברירה
לגביי דף הפייסבוק שלהם בפעם האחרונה שפירסמתי את התלונה על הקיר שלהם הם הסירו אותה ואז באופן דיי מוזר לא הצלחתי גם לגלוש באתר שלהם ובדף הפייסבוק שלהם דרך האינטרנט הביתי, כאשר הייתי מנסה דרך האייפון הכל היה בסדר ככה היה למשך שבועיים בערך.
eli329 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-04-13, 22:36   #8 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2012
הודעות: 418
ברירת מחדל

בתאריך ה- 17.10.2012 ביצעתי הזמנת של תשעה מוצרים למחשב נייח ובנוסף מחשב נייד מאתר האינטרנט של חברת המחשבים המוכרת KSP. ההזמנה הייתה מיודעת לסניף שנמצא באילת, סך כל התשלום עמד על כ-17,526.51 שקלים. את ההזמנה רשמתי על שם אימי כיוון שהייתה מתוכננת לנסוע לנופש באילת.
כעבור 24 שעות התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של KSP על מנת לוודא שביצעתי הזמנה כמו שצריך ולברר מדוע נציג של החברה לא יצר עמי קשר כמו כן הוסבר לי שנציגי החברה יוצרים קשר עם הלקוח עד תום 48 שעות ממועד ההזמנה. אולם גם כעבור 48 שעות של המתנה מצדי לא יצרו איתי קשר, התקשרתי פעם נוספת לשירות הלקוחות של החברה ונאמר לי שהנציג יצור קשר עם החנות בכדי שנציג מכירות יתקשר אליי. לאחר זמן מה קיבלתי שיחת טלפון מנציג מכירות בשם עמיר, במעמד השיחה עם עמיר הובטחה לי הנחה של 2.09% מסכום הכולל של המוצרים כך שהעסקה כולה צריכה לעלות כ- 17,200 שקלים.
בתאריך ה-29.10.2012 הגעתי במיוחד לסניף החנות באילת במקום אימי שלא יכלה להגיע עקב מחלה וקיבלתי את טיפולו של נציג המכירות בשם סטניסלב. הוסבר לי שאינני יכול לבצע את הקנייה בעצמי כיוון שההזמנה הייתה רשומה על שם אמי (אטי צוקרון). לאחר שעת המתנה ארוכה בסניף הצליח סטניסלב לבצע עבורי הזמנה חדשה כאשר תהיה זהה כמובן להזמנה שנעשתה באתר החנות והשוני היחיד בהזמנות הינו שהזמנה זו תהיה על שמי וכך יכולתי לרכוש את המוצרים. במעמד הקנייה הסתבר לי שסכום ההזמנה יקר יותר מאשר נאמר לי בשיחה עם עמיר נציג מכירות בסניף.הסברתי זאת לסטניסלב הנציג והוא בתגובה יצר קשר עם נציג בכיר יותר בחברה על מנת לאשר לי את ההנחה שאושרה לי על ידי עמיר,הנציג הבכיר שלל את בקשתו של סטניסלב.אני נאלצתי להבליג על טעויות הנציג ולשלם מחיר גבוה יותר מאשר הייתי צריך.
לאחר קבלת המוצרים עזבתי את המקום ובהגעתי למקום בו התאכסנתי במהלך השהות באילת(בשעה 20:20)נוכחתי לדעת כי יש מוצר תקול מבין מכלול המוצרים. רציתי לדווח על כך לחנות לשם כך התקשרתי למספר הטלפון
04-8141770 נאלצתי להמתין 24 דקות ולהאזין להקלטה "נציגינו עסוקים כעת בפניות קודומות אנא המתן ותיענה".לבסוף ניתקתי את השיחה ורק מאוחר יותר נודע לי שמוקד שירות הלקוחות סגור. לעניות דעתי ברגע שהמוקד סגור עליהם לעדכן את ההקלטה של זמן ההמתנה כדי לחסוך זמן וכסף ללקוח.

למחרת בחזרתי לחיפה, עיר מגוריי ניגשתי לסניףKSP הקרוב לביתי בליווי אמי (קרן היסוד 25 , רוממה) הצטיידתי עם-
* המוצרים התקינים כאשר כולם היו בדיוק כמו שרכשתי אותם בתוך אריזותיהם.
*המוצר התקול גם עם אריזתו.
*קבלת הקנייה.
ברצוני לדווח על יחס כושל פעם אחר פעם בהגעתי לסניף המדובר, חוסר תשומת לב משווע ללקוח וטיפול לוקה בחסר מצד נציגי המכירות.
הגעתי לטיפולו של נציג בשם יבגני (טכנאי המעבדה בחנות) בתוך כך שיתפתי אותו ברכישה הגדולה שביצעתי באילת ובכך שלא שמתי לב למוצר התקול. יבגני ניגש על מנת לקבל עזרה מנציג מכירות ובכדי להראות לו את המוצר ולהציג בפניו את טענתי , הנציג מכירות פנה אליי ושאל אותי האם קראתי וחתמתי על כל המסמכים בחנות באילת השבתי לו שקראתי ברפרוף אך כיוון שהייתי נרגש מהקנייה הייתי עסוק בקבלת המוצרים ולא השקעתי את כל תשומת הלב למסמכים בנוסף לכך,נתתי אמון בחנות כיוון שזוהי רשת גדולה ומצליחה בארץ ולא חשבתי ולו לרגע שאקבל מוצר תקול ובמיוחד כשקניתי מוצרים ברמה גבוהה מאוד כך שלא צפיתי שום תקלה.
תשובתו של הנציג בחנות הייתה שחתמתי על מסמך שאומר שאם יש נזק כלשהו באחד מהמוצרים החנות פתורה מלהחליף מוצר כיוון שזו כביכול אשמתי שלא זיהיתי את הפגע במעמד הרכישה.באותו מעמד השיב הנציג בצורה מבזה "זו בעיה שלך היית צריך לבדוק טוב טוב כל מוצר שרכשת,אני לא מחליף לך את המוצר!" לאחר ויכוחים רבים שדרשו שימוש בטון דיבור גבוה הורה הנציג לטכנאי המעבדה להחליף לי את המוצר באחר.
אני מרגיש מאוד מרומה השקעתי כסף רב בקנייה ובתמורה לכך קיבלתי יחס משפיל,מאכזב ומבזה.
ברשת KSP קיימת הזכאות לרוכשי חלקים למחשב שהיא הרכבתם ללא עלות,אינני יכולתי לנצל הזדמנות זו כיוון שזמן ההרכבה עומד על כעשרה ימי עסקים וכמו שנאמר אינני תושב אילת ואין באפשרותי לשהות בעיר כעשרה ימים לכן ביקשתי שיאפשרו לי להגיע עם מכלול החלקים לסניף בחיפה ושם לבצע את ההרכבה לה אני זכאי.עלות ההרכבה היא 150 שקלים,אינני מבין מדוע אני צריך לשלם סכום כזה לאחר שהשקעתי כל כך הרבה כסף במחשב והאומנם מדובר ברשת אחת שמפוזרת לסניפים ברחבי הארץ,כך שלרשת KSP הדבר אינו גורם הוצאה כספית נוספת לרשת אלא להתחשבות לטובה בלקוח.
העתקים נמסרו למגוון גופים המטפלים בנושאי זכויות הצרכן.
eli329 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-04-13, 23:24   #9 (קישור ישיר)
Rig MasteR
 
סמל האישי של TheOne89
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
הודעות: 3,747
ברירת מחדל

לא הבנתי על המקרה השני, קנית מוצר בעל אחריות והמוכר אמר שחתמתה על מסמך שאומר שאין אחריות ?

באמת שסיפורים כאלו אפשר למצוא מי כאן ועד הודעה חדשה, ממש מעצבנת הרשת הזאת, אני מכיר מלא אנשים אם סיפורים דומים.

בקשר למקרה השני, תתלונן בעיקר על המחסנאי, זה העבודה שלו והוא במקום לעבוד מחפש איפה לעקוץ, שיפתרו אותו מגיע לו, תבע להם תצורה.



נערך ע"י everdow
אני מזהיר אותך - אלימות לא פה!
__________________
מחשב נייד פשוט מבוסס I3

נערך לאחרונה על ידי everdow, 05-04-13 בשעה 23:38.
TheOne89 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-04-13, 23:28   #10 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2012
הודעות: 418
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי TheOne89 צפה בהודעה
לא הבנתי על המקרה השני, קנית מוצר בעל אחריות והמוכר אמר שחתמתה על מסמך שאומר שאין אחריות ?

אין דבר כזה, לא היית צריך לצעוק עליו בכלל, היית צריך לשבור לו תפרצוף.

כל המוכרים האלו ברשתות הגדולות חושבים שהם בוסים, למזלי אני נראה כמו ערבי ערס ואין לי בעיות איתם,
באמת שסיפורים כאלו אפשר למצוא מי כאן ועד הודעה חדשה, ממש מעצבנת הרשת הזאת, אני מכיר מלא אנשים אם סיפורים דומים.

בקשר למקרה השני, תתלונן בעיקר על המחסנאי, זה העבודה שלו והוא במקום לעבוד מחפש איפה לעקוץ, שיפתרו אותו מגיע לו, תבע להם תצורה.
במקרה השני לא שמתי לב שהכרטיס מסך כולו שרוט וכשרציתי להחליף כמה שעות אחריי לא הסכימו
eli329 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 05-04-13, 23:42   #11 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
הודעות: 2,969
ברירת מחדל

מאכזב..
שמח שאת השדרוג שלי ברובו לא ביצעתי שם.
מעבד ולוח מחברי הפורום הנפלא הזה וזיכרון מאייבורי.

חבל שהם שורפים ככה את התדמית שלהם.אבל כניראה עם מחירים שלהם זה חלק מה"חוויה" של להיות לקוח של הרשת.לי אין בעיה איתם דווקא המוכרים בסניף מת"מ בחיפה מאד נחמדים.
חבל שמיקרים כאלה עולים לדיונים והורסים את שם הרשת.

גילוי נאות - אני לא עובד שם !!.
__________________
Intel I5 2500K | ASrock Z77 Pro 4 | DELL PERC 5 with Raid 5 array | Corsair XMS3 16GB |Intel HD3000 | Seasonic X-750 Modular | Crucial M4 SSD Samsung F3 X8 in RAID 5 | LG DVD-RW GH22NS40 Sata X18 LG DVD-RW GH22NS70 LG DVD-RW H42 | EMU 1212M | YY -W201 Microsoft Windows 7 Professional 32 Bit |Dell 2709 | Microsoft Laser Mouse 3000 | KAMA reader II 30 in one | Microsft ELIT keyboard |

Samsung Galaxy NOTE N7000
avidan33 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-05-13, 1:42   #12 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2012
הודעות: 418
ברירת מחדל

בשורות טובות
לאחר תלונה למחלקת פניות הציבור המקלדת הוחזרה לחנות ואני קיבלתי זיכוי כספי מלא!
eli329 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-05-13, 1:51   #13 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
סמל האישי של _Amaterasu_
 
תאריך הצטרפות: May 2013
הודעות: 32
ברירת מחדל

חבל שהם עושים דברים כאלו ורק אחרי שאתה מתלונן בפניות הציבור מתייחסים אליך כמו שצריך .
_Amaterasu_ לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-05-13, 2:22   #14 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של roee7777
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 716
ברירת מחדל

אני לא קונה מהם כמעט (לעתים רחוקות ומוצרים קטנים) כי אני חוויתי את השירות המגעיל שלהם פעם אחת יותר מדיי.
בשנתיים האחרונות אני קונה מאייבורי, ועד כה הייתי מרוצה מהשירות שלהם.
פעמיים נזקקתי לשירות במסגרת האחריות והם החליפו לי את המוצר לחדש במקום.
__________________
CPU: CORE i5 750 | Cooling: ZALMAN CNPS10X Quiet | MoBo:ASUS P7P55D DELUXE
Graphics: SAPPHIRE VAPOR-X HD5850 1G | Memory: G.SKILL 4096MB DDR3 2000 CL9 - RIPJAWS
PSU: ENERMAX MODU82+ 525W | Display: DELL 22" 2209Wa | HDD's: WD 13TB | Case: ANTEC P183
roee7777 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-05-13, 5:04   #15 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Stompy
 
תאריך הצטרפות: May 2013
הודעות: 182
מאוכזב

ציטוט:
פורסם במקור על ידי roee7777 צפה בהודעה
אני לא קונה מהם כמעט (לעתים רחוקות ומוצרים קטנים) כי אני חוויתי את השירות המגעיל שלהם פעם אחת יותר מדיי.
בשנתיים האחרונות אני קונה מאייבורי, ועד כה הייתי מרוצה מהשירות שלהם.
פעמיים נזקקתי לשירות במסגרת האחריות והם החליפו לי את המוצר לחדש במקום.

כן גם אני מאוכזב מהשירות בקיי אס פי

רציתי לציין גם שיש בעייה עם KSP בכללית עם המציאון שם
אני כבר כמה פעמים הזמנתי משם דברים ולא יצרו איתי קשר או שלא היה במלאי. !!!

כל שבוע אני מזמין משם מאווררים של AC וזה לא מגיע כל פעם חוזר נציג סוגר איתי ולא קורה כלום
חח מזה הקומבינה הזו.
Stompy לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
KSP - ביקורת על השירות MighT צרכנות 9 31-05-12 21:36
איך השירות של D2D? טניה משחקים וקונסולות 5 06-07-10 22:57
מזל נאחס... מישהו יודע איך השירות של CPM? Pika007 דיבורים על הא ודא 2 08-06-09 14:24
השירות שלי בצה"ל GOLAN-GB דיבורים על הא ודא 37 08-05-09 16:12
חווית קניייה מאייבורי על השירות Arsenal מחשבים ומה שמסביב 30 24-01-09 2:34


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 4:51.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות