IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > תמיכה טכנית
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

תמיכה טכנית המחשב לא עולה ? לא נדלק ? מסכים כחולים ? הודעות שגיאה ? לפני שרצים לטכנאי מחשבים , כאן תוכלו לקבל עזרה לתקלות תוכנה וחומרה

חומרה : תמיכה טכנית

ריסטרטים חוזרים ונשנים

המחשב מזה תקופה עושה לי ריסטרטים שאני לא מצליח לקשור אותם לשימוש כלשהו, או פרקי זמן כלשהם. זה יכול לקרות ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 27-06-13, 22:08   #1 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 672
ברירת מחדל ריסטרטים חוזרים ונשנים

המחשב מזה תקופה עושה לי ריסטרטים שאני לא מצליח לקשור אותם לשימוש כלשהו, או פרקי זמן כלשהם.
זה יכול לקרות פעמיים ביום, או אחת ליומיים, גם כשהמחשב לא בעומס כמעט.
יש לי וינדואס 7 64 ביט שהותקן חדש לפני כ- 3-4 חודשים.
מפרט המחשב הוא מעבד i3 530, לוח גיגהבייט p55 usb3 ,ספק 500ואט של enermax, כונן קשיח 1 טרה של סמסונג.

בהמשך להתראות וינדואס שהיו לי לפני כחודש חודשיים על בעיה בכונן הקשיח, אבל פסקו מאז, בדקתי לאחרונה את הכונן הקשיח מתוך מחשבה שהבעיה באה ממנו, עם תוכנה של סיגייט, והכל נמצא תקין.

אציין עוד שלפני מספר חודשים הוספתי זכרונות מ4 גיגה ל12 ושמתי את כולם על התזמונים המקסימליים שמתאפשרים במהירות המותרת להם (1333). יכול להיות שזה קורה כי 'מתחתי' יותר מדי את התזמונים?

עוד אציין כי לפני כחודשיים שלושה התקנתי גם כרטיס מסך חדש, פאסיבי, עד אז עבדתי עם הכרטיס הגרפי שעל המעבד.
הטמפרטורות אצלי ממש במצב טוב (לא עוברות את ה-40 צלזיוס, גם בלב המעבד וגם בכונן הקשיח).
אני מציין את הרכיבים החדשים שהותקנו כי למיטב זכרוני עד אז לא הייתה לי הבעיה הזו ואולי יש קשר אליהם .


ההודעה שקיבלתי למקרה האחרון היא זו:
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1033
Additional information about the problem:
BCCode: a
BCP1: FFFFFAE008C3D0AB
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF8000317E11F
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1

עריכה
מצאתי את זה ברשת.
The minidump error code is 'A' and this usually means there is a defective driver but the log also says there is memory corruption.

First run the Driver Verifier to isolate any driver problems and then if that produces nothing positive move on to the memory test.

If you have recently changed any drivers or added new hardware uninstall them and see if the crashes stop.

עשיתי את בדיקת הדרייבר לפי ההוראות שלהם.
Bluescreen BCCode: a, minidump included - TechSpot Forums

אחרי הריבוט זה העלה באמת מסך כחול שאמר שיש בעיה באחד הדרייברים, אבל לא פירט איזה מהם.
הראשון שאני חושד בו הוא של כרטיס המסך החדש amd radeon hd 7700.

אחרי המסך הכחול, בו היה רשום שאם מסך זה יחזור אני צריך להסיר כל מיני חומרה חדשה ולבטל כמה אופציות בביוס, לא יכולתי להפעיל את מע' ההפעלה רגיל רק ב- safe ועל ידי restore.
עכעשיו גם יש לי הודעה בהתראות של הדגל למטה בסרגל התחתון שאומרת:
troubleshoot a problem with a device or driver change windows update setting . set up backup.
open action center.
והפירוט שם אומר:
Stop (blue screen) error caused by a device or driver
You received this message because a hardware device, its driver, or related software has caused a stop error, also called a blue screen error. This type of error means the computer has shut down abruptly to protect itself from potential data corruption or loss. In this case, we were unable to detect the specific device or driver that caused the problem.
The following troubleshooting steps might prevent the stop error from recurring. Try them in the order given. If one step does not solve the problem, then move on to the next one.
Steps to solve this problem

download and install the latest updates and device drivers for your computer
[Check your hard disk for errors
Scan your computer for viruses
Remove any new hardware or software to isolate the cause of the blue screen
Restore your computer to an earlier state

עריכה ב'
הסרתי את הדרייבר הקודם של amd והתקנתי חדש (גרסה חדשה) .
האם יש איזו דרך לדעת אם עכשיו זה בסדר? או רק לעבור שוב את הבדיקה הנ"ל?


נערך לאחרונה על ידי rock, 28-06-13 בשעה 0:07.
rock לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 29-06-13, 14:16   #2 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 672
ברירת מחדל

מבקש שוב עזרה ממישהו.
אסכם בקצרה.
ריטסטרטים חוזרים ונשנים, ללא קשר ברור לפעילות שלי במחשב.
בכל פעם מקבל הודעה של וינדואס שהיה מסך כחול .
כל פעם עם קוד אחר.
הקודים שקיבלתי במקרים השונים הם:
a
c9
4e
5o
1a
כפי שפירטתי לעיל בחיפוש בגוגל מדברים כדבר ראשון על בעיה בדרייבר.
בהודעת וינדואס רשמו גם על בעהי בדרייבר אך טוענים שלא זיהו במפורש איזה דרייבר.
הסרתי והתקנתי גרסה חדשה לדיירבר של הכרטיס הגרפי.
השתמשתי בפונקציה של וינדואס לעדכון כל הדרייברים (אמנם רק על ידי סריקה שלו ממה שיש במחשב).
הבעיה ממשיכה לחזור.
rock לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 29-06-13, 14:37   #3 (קישור ישיר)
IO OwneR
 
סמל האישי של cupra
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 14,343
ברירת מחדל

מאוד - מאוד קשה לדעת ממה הריסטארטים שלך, בטח דרך פורום כל שהוא.
עשית לא מעט פעולות שיכולות לקשור את זה.

דבר ראשון שאני מהמר עליו - זה הזיכרון, הוא המקור העיקרי בדר"כ לבעיות האלו.
לכן הדבר הראשון שהייתי עושה - זה משאיר רק זוג\סט זכרונות זהים יציב לגמרי ורואה אם זה ממשיך - תגדיר אותם על אוטומטי או XMP בביוס.

אם זה לא עובד - אפילו מחזיר את הכרטיס מסך הישן (אולי הספק לא מחזיק אותו)

ואם כל זה לא עובד - אולי אפילו להתקין את מערכת ההפעלה בשנית, למרות שאני די בטוח שזה קשור בצורה כזאת או אחרת לזכרונות.
__________________
Msi Z87 Mpower MAX | Intel Core i7 4770K | MSI GTX 680 lightning | 2x8gb Corsair Dominator 2133Mhz C9 | Rooket Kave
samsung 840 SSD 240GB G2
| 5x3TB |
Lian-Li P80 mod | Corsair CMPSU-HX1000 | 2x Dell 2407WFP |

Custom Built
Phase Change Unit
| Custom Built Water Cooling System (X2) | ln2/dice pot by Kingpin - Dragon extreme

LapTop: Lenovo yoga 2 pro - 13.3 QHD, Core i7 4500U, 8GB, SSD 256G

Old/Sold
NEXUS One ; HTC Desire HD ; Galaxy NEXUS ; NEXUS 4

Current LG G2 32GB + NEXUS 7 + IPAD 3







Join the IOpanel HWBOT
Team | Join the IOPanel world Community Grid Team | Join the IOPanel Super Pi DB
cupra לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 29-06-13, 15:37   #4 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של Andrew
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 4,891
שלח הודעה דרך SKype אל Andrew
ברירת מחדל

אגב אתה יכול להוציא dump מהקריסה לאתר של מיקרוסופט והוא די טוב מתרגם לך אותו.
ככה תוכל להבין באיזה כיוון לחפש

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
__________________

Rig I | 2600K @ 4.5Ghz | DZ68DB | SSD 320 160GB | Mushkin 4Gbx2 | Seasonic MII-12 520W |


HTPC [XBMC 10.1] | E2160 @ 3Ghz | IP-35E | Gskill 1Gbx2 + 2Gb | HD2600 | Hec Silent Pro 375W |

Laptop | Dell Studio 1555 |

Phones | Nexus 4 | CM10.1@NightlyMod |
Andrew לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 29-06-13, 17:41   #5 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 672
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי cupra צפה בהודעה
מאוד - מאוד קשה לדעת ממה הריסטארטים שלך, בטח דרך פורום כל שהוא.
עשית לא מעט פעולות שיכולות לקשור את זה.

דבר ראשון שאני מהמר עליו - זה הזיכרון, הוא המקור העיקרי בדר"כ לבעיות האלו.
לכן הדבר הראשון שהייתי עושה - זה משאיר רק זוג\סט זכרונות זהים יציב לגמרי ורואה אם זה ממשיך - תגדיר אותם על אוטומטי או XMP בביוס.

אם זה לא עובד - אפילו מחזיר את הכרטיס מסך הישן (אולי הספק לא מחזיק אותו)

ואם כל זה לא עובד - אולי אפילו להתקין את מערכת ההפעלה בשנית, למרות שאני די בטוח שזה קשור בצורה כזאת או אחרת לזכרונות.
אתה צודק שקשה לזהות את הבעיה ממה שאני מתאר כאן.
בינתיים, עוד לפני שקבלתי את התגובה שלך, הרצתי אימייג של וינדואס שעשיתי (לפחות נדמה לי) בתקופה שלפני הבעיות, הוא עשה את הריסטור בהצלחה, אבל זה לא הפסיק את המסך הכחול והריסטרט.
את זוג הזיכרונות החדשים הוספתי לפני כשלושה וחצי חודשים.
הם דגם זהה לחלוטין לזוג הקודם שלי, למעט שהמהירות היא 1333 והקודמים 1666 , אבל ממילא אני רץ על 1333, וכמובן הנפח שונה.
זה לא עשה לי בעיות עם ההתקנה, אבל שווה בדיקה על ידי ניטרול בכל פעם אחד הזוגות.

מספר ימים אחרי התקנתי את כרטיס המסך החדש.

בשלבי הבדיקה אנסה גם לנטרל אותו ולראות מה קורה.
rock לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 29-06-13, 17:46   #6 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 672
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Andrew צפה בהודעה
אגב אתה יכול להוציא dump מהקריסה לאתר של מיקרוסופט והוא די טוב מתרגם לך אותו.
ככה תוכל להבין באיזה כיוון לחפש

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
הבעיה היא שעשיתי ריסטור לאימייג קודם של כונן c כך שאני כבר לא מוצא את ה- dump, שלמיטב ידיעתי צריך להיות בספריית וינדואס בכונן סי ב- minidump או temp ומוזר שלמרות שהיה לי קראש עם מסך כחול אחרי התקנת האימייג' לא מופיע שם כרגע שום dump.
rock לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 29-06-13, 18:59   #7 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של Andrew
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 4,891
שלח הודעה דרך SKype אל Andrew
ברירת מחדל

אם מוגדר לך Kernel memory dump אז %SystemRoot%\MEMORY.DMP
ואם מוגדר Small Memory Dump אז %SystemRoot%\Minidump

בהנחה שלא שינתי נתיבים
__________________

Rig I | 2600K @ 4.5Ghz | DZ68DB | SSD 320 160GB | Mushkin 4Gbx2 | Seasonic MII-12 520W |


HTPC [XBMC 10.1] | E2160 @ 3Ghz | IP-35E | Gskill 1Gbx2 + 2Gb | HD2600 | Hec Silent Pro 375W |

Laptop | Dell Studio 1555 |

Phones | Nexus 4 | CM10.1@NightlyMod |
Andrew לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 29-06-13, 21:46   #8 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 672
ברירת מחדל

בהמשך למסך הכחול האחרון שקיבלתי (היום, אחרי שעשיתי ריסטור לאימייג' קודם של כונן סי) אשר לא הספקתי לקרוא את כל המידע בו כי הוא עשה ריסטרט, קיבלתי את ההודעה הזו:
Problem signature:
Problem Event Name: BlueScreen
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1033
Additional information about the problem:
BCCode: 1a
BCP1: 0000000000041201
BCP2: FFFFF6800004A810
BCP3: E56000002FE64867
BCP4: FFFFFA8009EB3380
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Files that help describe the problem:
C:\Windows\Minidump\062913-28750-01.dmp
C:\Users\Moshe\AppData\Local\Temp\WER-46909-0.sysdata.xml

אבל כשאני מחפש בתיקיות שפורטו לעיל, בראשונה אני לא מוצא כלום- ריק, ובשנייה לא מוצא את הקובץ שרשום כאן.
rock לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-06-13, 18:32   #9 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 672
ברירת מחדל

היום, אחרי ריסטרט נוסף עם מסך כחול, עשיתי בדיקת זכרונות על ידי הכלי של וינדואס.
כצפוי, הוא לא הראה כל בעיה, אבל כבר למדתי שלא תמיד אפשר להסתמך על הכלים האלו של וינדואס.
עשיתי עוד חיפושים ברשת ומצאתי המלצה על כלי שמאבחן בעיות מהסוג ומפענח dmp.
הרצתי וקיבלתי אבחנה כזו:
On Sun 6/30/2013 1:24:03 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\063013-20046-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C00)
Bugcheck code: 0x1A (0x41287, 0x13CF21C, 0x0, 0x0)
Error: MEMORY_MANAGEMENT
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a severe memory management error occurred.
This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

On Sun 6/30/2013 1:24:03 PM GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\memory.dmp
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x1A (0x41287, 0x13CF21C, 0x0, 0x0)
Error: MEMORY_MANAGEMENT
Bug check description: This indicates that a severe memory management error occurred.
This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



Conclusion
2 crash dumps have been found and analyzed. No offending third party drivers have been found. Consider configuring your system to produce a full memory dump for better analysis.


Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is actually responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

הכיוון שלהם הוא לעבר הזיכרונות.
כאמור, התקנתי לפני כ- 3 חודשים קיט נוסף של פעמיים 4 גיגה, בנוסף לקיט הקודם שהוא פעמיים 2 גיגה.
הם מאותו דגם וחברה, הקודם תומך עד 1666 מגהרץ והחדש עד 1333.
כרגע שני הסטים עובדים על 1333, אבל כיוונתי למהירות המירבית של התזמונים שלהם.
לצורך בדיקה, האם אתם מציעים לפרק סט אחד, אם כן איזה מהם, ואולי לפני כן "להקל" מעט בביוס על התיזמונים?
rock לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-06-13, 19:47   #10 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של Andrew
 
תאריך הצטרפות: Jan 2007
הודעות: 4,891
שלח הודעה דרך SKype אל Andrew
ברירת מחדל

תוציא את הזכרון הישן, תשאיר רק את הקיט החדש ותן לו לעובד קצת
MEMTEST אולי תריץ
__________________

Rig I | 2600K @ 4.5Ghz | DZ68DB | SSD 320 160GB | Mushkin 4Gbx2 | Seasonic MII-12 520W |


HTPC [XBMC 10.1] | E2160 @ 3Ghz | IP-35E | Gskill 1Gbx2 + 2Gb | HD2600 | Hec Silent Pro 375W |

Laptop | Dell Studio 1555 |

Phones | Nexus 4 | CM10.1@NightlyMod |
Andrew לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 30-06-13, 22:32   #11 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
הודעות: 672
ברירת מחדל

טוב, מקווה (אני כבר זהיר בייאוש שלי מהנושא) שעליתי על הבעיה.
די כמו שאמרת ANDREW (וגם CUPRA כיוון לשם ) יש סיכוי גבוה שזה נובע מהתנגשות זכרונות.
הרצתי MEMTEST .
בתחילה במצב כמו שהוא, עם שני הסטים- יצא טונה של שגיאות.
אחר כך ללא הסט הישן- עבר הכל בסדר.
הסט הישן לבדו- עבר הכל בסדר.

אחר כך שוב שני הסטים (הרצתי את זה שוב כי ראיתי שלפני כן אחד הזיכרונות ישב אולי לא עד הסוף בתושבת שלו)- עדיין יצאו שגיאות, אבל הרבה פחות מההרצה הקודמת(אולי כי דחפתי למקום את הזיכרון ).

ליתר ביטוחן הרצתי שוב את הסט החדש לבדו- עבר בסדר.

כך שנראה (כפי שהזהירו אותי שיכול לקרות כשקניתי את הסט החדש, אבל אמרו לי שאם זה עובד אז זה בסדר- כך אפילו כתב לי נציג טכני של ג.סקייל- לא הרצתי אז בדיקה) יש התנגשות בין שני הסטים וזאת למרות שהם מאותה חברה וסוג .

כרגע אעבוד רק עם הסט החדש (8 גיגה מספיק לי ) ונראה אם זה אכן פתר סופית את האישיו.

אם אכן זאת הבעיה- זה כנראה מה שקורה כשנהיים גרידיים...(ורוצים את כל ה-12 גיגה).
אבל כאמור אני כבר זהיר ונראה מה קורה לאורך זמן.
rock לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
בעיות של ריסטרטים ומסכים כחולים חן מונטג תמיכה טכנית 2 19-07-10 4:46
המחשב עושה ריסטרטים בלי סיבה. Enigma1992 תמיכה טכנית 13 05-03-10 19:16
בעיית מסכים כחולים חוזרים ונשנים יוניון תמיכה טכנית 2 03-01-09 16:24
המחשב מבצע ריסטרטים galedri תמיכה טכנית 8 29-07-07 20:19
בקשר לכיבוי המחשב/ריסטרטים וכו'. Shay תמיכה טכנית 8 31-01-07 1:12


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 16:29.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות