IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > תמיכה טכנית
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

תמיכה טכנית המחשב לא עולה ? לא נדלק ? מסכים כחולים ? הודעות שגיאה ? לפני שרצים לטכנאי מחשבים , כאן תוכלו לקבל עזרה לתקלות תוכנה וחומרה

חומרה : תמיכה טכנית

מבקש את עזרת חברי הפורום

שלום לכולם, אני לא יודע איפה להתחיל. אני מזועזע, עצבני, מרגיש שזילזלו בי, מרגיש שהשארתי את המחשב שלי באלק "מעבדה" ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 13-01-14, 20:50   #1 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של dori
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
הודעות: 251
ברירת מחדל מבקש את עזרת חברי הפורום

שלום לכולם,

אני לא יודע איפה להתחיל. אני מזועזע, עצבני, מרגיש שזילזלו בי, מרגיש שהשארתי את המחשב שלי באלק "מעבדה" מקצועית ורימו אותי. מאוכזב.

אתחיל בכך שרכשתי מחשב ביולי 2012, מחשב נייד של Asus, עלה לי קרוב ל5K בKSP. (שתי החברות הנ"ל לא קשורות באופן ישיר לסיפור שלי)
הייעוד שלו היה ברור - גרפיקה וקצת משחקים. בחרתי אותו בקפידה, היה לו 4 ג'יגה ראם ולכן רכשתי עוד סלוט מאותו הדגם. יצאתי מרוצה מאוד מהסניף של KSP עם מחשב נייד עם 8GB RAM.

בערך כחצי שנה אחרי, התחילה לי בעיה של התחממות וכיבוי אוטומטי של המחשב.
לצורך העניין - אם הייתי משחק 5-6 דקות Assassin Creed 3, המחשב היה מתחמם ומרעיש בהדרגה עד שהיה נכבה. דבר שלא היה קורה לאחר הרכישה של המחשב.

הזמן חלף לו. ואחרי די הרבה זמן החלטתי שלהשתמש בכרטיס החלופי המובנה (Intel 4000HD 2GB) זה פשוט לא פתרון טוב שכן זה כרטיס חלש בהרבה.
מה גם, שלא הגיוני להיות מודע לתקלה קריטית כלשהי ובו זמנית לא להחליט שצריך לתקן אותה.

חשוב לציין - כשהייתי משחק עם הכרטיס החלופי, המחשב לא היה נכבה. עם זאת, ניסיתי קצת לעשות benchmarks לכרטיס הראשי והוא לא היה מתכבה לי.
זה לא שולל ששם התקלה, אבל זה גם לא שולל שהבעיה במעבד או ברכיב אחר.

ביולי בשנה שעברה פתחתי כאן פוסט בנושא.

בתאריך 1.1.2014 (יום רביעי) החלטתי להתקשר למספר שכתוב בתעודת האחריות שברשותי. לאחר הפניות מפה לשם וביזבוז זמן סתמי, הפנו אותי לאתר ושם מילאתי טופס.
מספר שעות לאחר מילוי הטופס, התקשרו אליי ממעבדת השירות ותיאמו את מועד לקיחת המחשב ל2.1.2014 (יום חמישי).
הגיע לו יום חמישי, עשיתי גיבוי של כמה דברים, והחלטתי ליצור קובץ TXT בו מפורטות התקלות של המחשב.
חשוב לציין - קובץ הטקסט היה בשולחן העבודה. האייקונים בשולחן העבודה שלי גדולים מן הרגיל, למעשה הם די עצומים מבחינה ויזואלית, ועשיתי זאת בכוונה שיבינו שקובץ בשם "בעיות במחשב.txt" מעיד על הבעיות במחשב.
יחד עם זאת, רציתי לציין בפני זה שיאסוף את המחשב אודות התקלות, משום שבטופס שמילאתי ציינתי את הסיבה העיקרית במחשב, כזאת שתצדיק טיפול במעבדה ואסיפת המחשב שלי.
ניקיתי את שולחן העבודה כדי שהקובץ טקסט יהיה בולט לעין, וכעבור מספר שעות הגיע טכנאי. לצערי הרב, לא יכולנו לדבר בגלל שהייתה לו מוגבלות. (חס ושלום, שיהיה ברור שאין לי טענה בנושא).
אמרתי לעצמי - טוב, כבר נדבר טלפונית.

כאן נכנסת הנקודה החשובה ביותר - תקשורת.
אני לא חושב שהייתי מקבל שירות כל כך אנמי, כזה שאני לא יודע מול מי אני בכלל. לא הייתה אפשרות לדבר איתם בטלפון, משום שהם לא עונים, ולא ראיתי שום כתובת מייל באתר שלהם.
בקיצור - חלפו להם עוד כמה ימים זהים, מבלי אפשרות לשוחח איתם טלפונית.
חשוב לציין - אין לי מחשב ולכן היכולת שלי מוגבלת לקפוץ בין אתרים. ("אתה לא יכול לבדוק מהשכן?" - נציג שירות לקוחות שלהם. מגוחך.)

מתאריך 2.1 ועד אתמול (12.1.2014) לא יצרו איתי קשר לגבי שום דבר. כלום, נדה. אין לי מושג מה הולך שם מאחורי הקלעים והכי חשוב - מה קורה עם המחשב שלי.
בכול אופן, אתמול הצלחתי לראשונה לתפוס אותם בטלפון.
ביקשתי לדעת מתי יגיע המחשב שלי, ואם קיבלו את הרשימה של התקלות בדרך היחידה שהייתה - הצצה לקובץ "בעיות במחשב.txt" שנמצא בשולחן העבודה לבדו.
אמרו לי שחוץ מהתקלה היחידה שרשמתי בטופס קבלת שירות, לא תיקנו לי ולא ידעו על שום דבר. הם פתרו את עצמם מכל אחריות. הם אומרים שהם לא ראו את הקובץ בכלל.
בשלב הזה - נשברתי. רק רציתי את המחשב שלי ולהגיד להם שלום ולא להתראות. שאלתי את הנציג מתי יחזירו לי את המחשב, והוא מצידו השיב - "מה, לא הודיעו לך? המחשב צריך להגיע מחר".
תקשורת כבר אמרנו? אמרנו..
ניתקתי את השיחה וחיכיתי ליום שלמחרת.

והנה הגיע היום. תחת "סטטוס הזמנה" הפרטים הבאים:
תאריך איסוף/הפצה: 13/01/2014
משעת איסוף/הפצה: 12:00
עד שעת איסוף/הפצה: 16:00

וגם כאן הם אכזבו, השליח הגיע קרוב לשעה 7 בערב, בעיכוב של כ-3 שעות. אם היו אומרים - ניחא. אבל לא ציינו בפניי שום דבר, אמרו לי חד משמעית 12:00-16:00 וגם בזה לא עמדו.

אבל היי - המחשב הגיע. בוא נפתח ונראה את איכות הטיפול בבעיה הבודדת לטענתם.
חיברתי את המטען והדלקתי אותו. הפלא ופלא - יש קבצים שהם "שכחו" למחוק שנמצאים על שולחן העבודה, אותו הם טוענים ששכחו לבדוק (אם היו בודקים, היו רואים את הקובץ היחיד שם שיצרתי עבורם, נכון?).
טוב, אז שכחו כמה תיקיות וכמה קבצים. בקטנה, המחשב פה.
בזמן שאני מחכה לupdate למשחק כבד שיש לי, שיכול לספק לי אינפורמציה אודות איכות התיקון, החלטתי לבדוק את לשונית "מערכת" ולבדוק שהכל בסדר.
מסתבר, שיש לי 4 ג'יגה. נעלם לו זיכרון RAM, ממש כלא היה.



להגיד שאני מאוכזב/לא מרוצה/כועס - לא באמת עושה את העבודה. אני רוצה את זיכרון הראם שלי בחזרה. אני לא רוצה שום דבר אחר, רוצה חזרה את מה ששייך לי, ולהגיד להם שלום ולא להתראות.
העיקר שהסוחר הישראלי מציין 3 שנות אחריות ואסיפה\החזרה מבית הלקוח. (אמרו לי שאני צריך בעצמי לאסוף את המחשב מהרכב שבכביש ממול).

אני לא כותב ביקורות. אף פעם. על שום בן אדם, עסק, התנהלות. אני בן אדם תמים שרצה לממש את האחריות שלו. לא מגיעה להם דרך ההתייחסות שלי. לא מגיע להם שזה יסתכם בפוסט בפורום מחשבים IOPanel. לא ממעיט בערך, אבל מרחם על הבאים בתור.

ועכשיו אני בדילמה של 4GB.
מה לעשות ואיך.

אני יותר מאשמח לצרף פרטים מאמתים ובסופו של דבר את שם העסק - אם זה אפשרי אני אשמח אם המנהלים יצרו איתי קשר.
__________________
-

נערך לאחרונה על ידי dori, 13-01-14 בשעה 21:42.
dori לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-01-14, 21:27   #2 (קישור ישיר)
IO OwneR
 
סמל האישי של cupra
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 14,343
ברירת מחדל

צריך לעשות הפרדה שלמה - כיאה לעולם המחשבים הניידים.

במחשבים ניידים נותנת השירות היא החברה עצמה, כלומר מעבדות גדולות (בדר"כ) שעובדות עם היצרניות הגדולות, כלומר - זה לא משנה אם קניית נייד של ASUS ב KSP אייבורי, זיגזאג או BUG, תקבל את אותו השירות בידיוק, ה"סוחר הישראלי" תפקידו למכור.

הטענות שלך הם מול נותנת השירות של ASUS, רואים שאתה מאוכזב, ובצדק (חבל שלא הזכרת מי נתנה לך את השירות הזה).

בקשר לזיכרון, קשה לי לראות שהם "גנבו לך סטיק", אני יודע שזה מעיק, אבל נסה ליצור איתם שוב קשר, גם במייל, ואם זה לא עוזר - פנה גם לאסוס.

עדכן אותנו.
__________________
Msi Z87 Mpower MAX | Intel Core i7 4770K | MSI GTX 680 lightning | 2x8gb Corsair Dominator 2133Mhz C9 | Rooket Kave
samsung 840 SSD 240GB G2
| 5x3TB |
Lian-Li P80 mod | Corsair CMPSU-HX1000 | 2x Dell 2407WFP |

Custom Built
Phase Change Unit
| Custom Built Water Cooling System (X2) | ln2/dice pot by Kingpin - Dragon extreme

LapTop: Lenovo yoga 2 pro - 13.3 QHD, Core i7 4500U, 8GB, SSD 256G

Old/Sold
NEXUS One ; HTC Desire HD ; Galaxy NEXUS ; NEXUS 4

Current LG G2 32GB + NEXUS 7 + IPAD 3







Join the IOpanel HWBOT
Team | Join the IOPanel world Community Grid Team | Join the IOPanel Super Pi DB
cupra לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-01-14, 21:31   #3 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של dori
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
הודעות: 251
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי cupra צפה בהודעה
צריך לעשות הפרדה שלמה - כיאה לעולם המחשבים הניידים.

במחשבים ניידים נותנת השירות היא החברה עצמה, כלומר מעבדות גדולות (בדר"כ) שעובדות עם היצרניות הגדולות, כלומר - זה לא משנה אם קניית נייד של ASUS ב KSP אייבורי, זיגזאג או BUG, תקבל את אותו השירות בידיוק, ה"סוחר הישראלי" תפקידו למכור.

הטענות שלך הם מול נותנת השירות של ASUS, רואים שאתה מאוכזב, ובצדק (חבל שלא הזכרת מי נתנה לך את השירות הזה).

בקשר לזיכרון, קשה לי לראות שהם "גנבו לך סטיק", אני יודע שזה מעיק, אבל נסה ליצור איתם שוב קשר, גם במייל, ואם זה לא עוזר - פנה גם לאסוס.

עדכן אותנו.

אכן קיימת חברה שנותנת שירות לASUS ולחברות נוספות (HP MSI AOC SONY)
אני לא יודע בכלל למה אני מהסס לציין את השם של העסק. יש לי פה עילה חזקה ואין להם שום דבר שיכול להיאמר לזכותם כמעט.

דיברתי עם ASUS, כי לא הצלחתי לתפוס את החברה שנותנת את השירות.
בASUS אמרו לי "זה לא בעיה שלנו איך הם מתנהלים"
השיחה הזאת התרחשה היום.

אני מרגיש ממש חסר אונים. אין לי מטרה לפגוע בתדמית שלהם אבל ההתנסות שלי הייתה זוועתית להחריד ולא מגיע להם לייצג חברות כמו ASUS ולתת שירות בשמם.
כמובן שהיום כבר נגמר, ועוד לא הגיבו לי בנוגע לזיכרון שחסר. נקווה שהם מדפדפים בInbox מידי פעם.
__________________
-
dori לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-01-14, 21:54   #4 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 2,672
ברירת מחדל

להבא, מדבקת בד עם כיתוב שהוא פירוט הבעיות ומספר זיהוי על צידו החיצוני של הצג

ובנוגע לבעיית התחממות,
פשוט לקחת שואב אבק חזק ולהצמיד לפתח האיוורור - פיתרון קסם! (ניסיתי על 3 ניידים אחד מהם היה שלי)

צר לי שקיבלת שירות כזה, אם כי.. נתקלתי בכל חור אפשרי שהמצב היה דומה
זה יותר עיניין של מזל ועל איזו רגל קם העובד שטיפל לך במחשב
Lior2k לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-01-14, 22:17   #5 (קישור ישיר)
IO Addict
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 3,677
ברירת מחדל

סרבפרו?

גם IBM נותנת שירות למחשבי ASUS לדגמים היקרים יותר (כמו עם LENOVO).

חוץ מהזכרון , הם תיקנו את הבעיה?

*אני לא יודע מה אפשר לעשות בנוגע לזיכרון חוץ מלפנות אליהם שוב (אולי דרך האתר) כי המצב דיי בעייתי אין "רשומים" על הזיכרון הנוסף.
להבא כשאתה שולח מחשב נייד לתיקון, שלח אותו רק עם החומרה המקורית.

נערך לאחרונה על ידי amadey, 13-01-14 בשעה 22:26.
amadey לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 13-01-14, 23:26   #6 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של arkadur
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 2,976
ברירת מחדל

ביזיון- תודעת שירות בארץ זו מילה גסה
הייתי אומר לך לך תתבע.
אבל, קשה להוכיח את הדברים האלה.
לך תוכיח שיש תקלה ( בלי חוות דעת אין סיכוי בכלל ) ולך תוכיח שנעלם סטיק זיכרון.

עברתי משהו דומה עם יבואן ידוע של מצלמות, מאז הוא איבד לקוח.
__________________

EVGA SR-2 , 2X Intel Xeon 5620, 12X2GB Corsair Domminator 1600 MHZ CL7
3X GTX580,Corsair AX1200, Lian Li PC-Z70, LSI 9220-8I SAS Controller
Dell U2311H X3, Liliput 669GL 7" touchscreen
קרדיט לאלמוג על החתימה

arkadur לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 14-01-14, 0:11   #7 (קישור ישיר)
IO OwneR
 
סמל האישי של cupra
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 14,343
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי amadey צפה בהודעה
סרבפרו?

גם IBM נותנת שירות למחשבי ASUS לדגמים היקרים יותר (כמו עם LENOVO).
האמת שבלנובו זה מתחלק בין IBM ל CPM לפי סדרות המוצרים (CMP עובדים עם מחשבים מסדרת היוגה וכו...)
__________________
Msi Z87 Mpower MAX | Intel Core i7 4770K | MSI GTX 680 lightning | 2x8gb Corsair Dominator 2133Mhz C9 | Rooket Kave
samsung 840 SSD 240GB G2
| 5x3TB |
Lian-Li P80 mod | Corsair CMPSU-HX1000 | 2x Dell 2407WFP |

Custom Built
Phase Change Unit
| Custom Built Water Cooling System (X2) | ln2/dice pot by Kingpin - Dragon extreme

LapTop: Lenovo yoga 2 pro - 13.3 QHD, Core i7 4500U, 8GB, SSD 256G

Old/Sold
NEXUS One ; HTC Desire HD ; Galaxy NEXUS ; NEXUS 4

Current LG G2 32GB + NEXUS 7 + IPAD 3







Join the IOpanel HWBOT
Team | Join the IOPanel world Community Grid Team | Join the IOPanel Super Pi DB
cupra לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 14-01-14, 1:59   #8 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של dori
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
הודעות: 251
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Lior2k צפה בהודעה
להבא, מדבקת בד עם כיתוב שהוא פירוט הבעיות ומספר זיהוי על צידו החיצוני של הצג

ובנוגע לבעיית התחממות,
פשוט לקחת שואב אבק חזק ולהצמיד לפתח האיוורור - פיתרון קסם! (ניסיתי על 3 ניידים אחד מהם היה שלי)

צר לי שקיבלת שירות כזה, אם כי.. נתקלתי בכל חור אפשרי שהמצב היה דומה
זה יותר עיניין של מזל ועל איזו רגל קם העובד שטיפל לך במחשב
הייתה לי ציפייה שחברה כזאת שעובדת בשם שמות כל כך גדולים, תדע מה זה שירות איכותי. לא תיארתי לעצמי שבאמת יהיה צורך בדף שבו מפורטות התקלות.
טלפון - ההמצאה הטובה ביותר להעביר מידע. למה לא להשתמש בו?

עזוב אותך משואב אבק. יש בעיות במחשב. יש גם אחריות - וניתן לממש אותה.

אגב - לא מדובר בעובד אחד. הייתה עוד עובדת שחשבה שהיא בתקן אלוהים. כשבעצם, שום ידע במחשבים אין לה. ולא טיפת תודעה עצמית איך להתנהל.
הייתה לי בקשה פשוטה - שיידעו אותי במידה ואחד הפתרונות לבעיות במחשב הוא פירמוט המחשב, מסיבות ברורות שאני לא חושב שהוויכוח שלה בנוגע לכך היה משהו חוץ מבזבוז זמן.
למעשה, כל מי שדיברתי איתו, שעובד תחת "חברת שירות תיקונים" הזאת, פשוט היה מורט עצבים ומזלזל בצורה הזויה. כאילו הם עושים לי טובה. שילמתי על האחריות הזאת בכסף.

ציטוט:
פורסם במקור על ידי amadey צפה בהודעה
סרבפרו?

גם IBM נותנת שירות למחשבי ASUS לדגמים היקרים יותר (כמו עם LENOVO).

חוץ מהזכרון , הם תיקנו את הבעיה?

*אני לא יודע מה אפשר לעשות בנוגע לזיכרון חוץ מלפנות אליהם שוב (אולי דרך האתר) כי המצב דיי בעייתי אין "רשומים" על הזיכרון הנוסף.
להבא כשאתה שולח מחשב נייד לתיקון, שלח אותו רק עם החומרה המקורית.
אם זה מי שציינת או לא אני מעדיף לחכות עם זה קצת.
תהיה בטוח שזה לא נגמר.

עוד לא יצא שנכבה לי המחשב, עם זאת - בקושי יצא לי להיות עליו. נחכה למחר בקשר לזה.

אתה מציע לי לפתוח את המחשב הנייד בעצמי ולהוציא את הזיכרון? מה זה פה? שוק הפשפשים? אני צריך לפחד שלא יחזירו לי את הזיכרון שקניתי? מחברה כזאת? מה זה הגועל נפש הזה בכלל? דוחה אותי לחשוב על זה. תפסיק.


ציטוט:
פורסם במקור על ידי arkadur צפה בהודעה
ביזיון- תודעת שירות בארץ זו מילה גסה
הייתי אומר לך לך תתבע.
אבל, קשה להוכיח את הדברים האלה.
לך תוכיח שיש תקלה ( בלי חוות דעת אין סיכוי בכלל ) ולך תוכיח שנעלם סטיק זיכרון.

עברתי משהו דומה עם יבואן ידוע של מצלמות, מאז הוא איבד לקוח.
מה קשה? ביום שרכשתי את המחשב בסניף KSP שבעד הלום, רכשתי גם זיכרון, ובאותו הרגע שמו אותו בתוך המחשב שלי. לא פתחתי ולא נגעתי בשום דבר מאז, ועכשיו הוא נעלם.
בחשבונית שקיבלתי מKSP, שורה מתחת למחשב הנייד, יש שורה שמעידה על כך.
חוות דעת? עבדתי בעצמי בחברת מחשבים מובילה בדרום. אם אקח את הנייד שלי לשם, חוות דעת מהמנכ"ל עצמו אני אוכל לתת לך. אבל של מה? זה לא ייתן לנו כלום.

מדהים כמה שהם רמאים, אני בשוק טוטאלי.
בטופס שקיבלתי יש את פרטי קריאת השירות, הבעיה הראשונה שדיווחתי עליה בטופס המדובר באתר של אסוס. בנוסף לכך, כתוב שהמחשב עם "שריטות מאחור" ו-"שריטות בקוואר".
אני חושב שמישהו אחר פה בעל סריטה, עמוקה ביותר. משום שהמחשב שלי לא זז סנטימטר מהיום שנכנס לחדר שלי. הוא דחוק בפינה ואין לו איך ליפול, והוא סגור 24/7. מחוברים אליו מקלדת, עכבר ומסך.
מה גם, שלפני שמסרתי אותו ניקיתי אותו. אין לא שום סריטה ולא אחת. הם פשוט מכסים על עצמם במידה והוא היה נשרט שם. בושה, פשוט בושה לחברה הזאת.
גם הם ציינו שיש לי ווינדוס לא חוקי, איזו בדיחה. הם קוראים לגירסאת ניסיון שנגמרת עוד 8 יום ושהורדה מהאתר של מיקרוסופט "לא חוקי".

אגב - נקודה חשובה במיוחד אני לא חושב שציינתי את זה באף אחד מהפוסטים שלי, אבל בטופס באתר של asus יש מגבלת תווים. 150 ליתר דיוק. התיאור המקורי שלי לא הכיל את כל הבעיות, אבל כן את הכיבוי עקב החימום והCD ROM שנפתח אבל לא מציג תוכן דיסקים.
אך בגלל ההגבלה בתווים מחקתי את העניין עם הCD. התקווה שלי הייתה לתפוס אותם טלפונית או לדבר עם השליח (שלצערי היה בעל מגבלות שמיעה)


אם יש כאן אנשים שמבינים במשפטים, אתם יכולים להגיב גם מהפרספקטיבה הזאת. רציני לגמרי.
__________________
-

נערך לאחרונה על ידי dori, 14-01-14 בשעה 2:29.
dori לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 14-01-14, 14:09   #9 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של cocainhore
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
הודעות: 3,642
ברירת מחדל

תמיד אפשר ללכת לתביעות קטנות. אבל אף אחד לדעתי לא ידע להגיד לך איך הנתונים שציינת ייראו לעורך דין שמכיר את המערכת.
האופציה הראשונה שהייתי עושה אם היו גורמים לי לחוסר אונים כזה זה ללכת פיזית לאיפה
שהם יושבים ( הנותני שירות ) עם כל הניירת שאתה יכול עם חבר קרוב או משהו ולצלם את הכול.
בנימוס ובצורה יפה לבקש שירות להציג את הבעיה שלך ולבקש את המנהל אפילו \ אחראי שיושב
שם.. תוך כדי צילום של הכול אני מאמין שיש לך קבלות וכו' ופשוט לשפוך את הכול ולראות אם זה מתקדם. המטרה היא להגיע לפשרה ולנסות
לפתור את המצב בדרך הכי טובה שאפשר מבלי להגיע לבית משפט.. אם זה לא ילך אז פשוט
תתחיל מזה שתפנה לעורך דין ותציג בפניו את כל הנתונים.. ותמשיך משם.
בהצלחה..

אסוס או KSP לא שייכים פה ולפנות אליהם זה גם יהיה מיותר במקרה כזה.
אתה צריך ישירות לגשת למי שבידיו הפקדת את הנייד.
cocainhore לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 14-01-14, 14:59   #10 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של arkadur
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 2,976
ברירת מחדל

בתור אדם בעל רקע משפטי, כבר כתבתי לך שיהיה קשה להוכיח את הנזקים השונים.
לטעון טענות בעלמא ללא שום כיסוי, אסמכתאות והוכחות זה יפה.
בבית משפט לא רק צריך להיות צודק, אתה חייב להוכיח את הטענות שלך. בלי הוכחה של כל ראש נזק שאתה טוען לו- לא תקבל את הסעד המבוקש.

רק ככה זה עובד.

הנטל להוכיח הוא עליך בלבד.
כחבר פורום לחבר פורום, כרגע אפילו חבל על הכסף שתשלם לעו"ד, שסביר להניח שיהיה סתמי וכוללני. זה לא תיק גדול מבחינתו, מה שגם בתביעות קטנות לרוב אין ייצוג של עו"ד.

הייתי מתחיל בפניה אליהם, יחד עם כל הטענות, אולי אפילו מקליט את השיחה.
כלל לחיים: אם אפשר לגמור את הבלגן מחוץ לבית המשפט זה הכי טוב לכל הצדדים.
__________________

EVGA SR-2 , 2X Intel Xeon 5620, 12X2GB Corsair Domminator 1600 MHZ CL7
3X GTX580,Corsair AX1200, Lian Li PC-Z70, LSI 9220-8I SAS Controller
Dell U2311H X3, Liliput 669GL 7" touchscreen
קרדיט לאלמוג על החתימה

arkadur לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 14-01-14, 18:03   #11 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של dori
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
הודעות: 251
ברירת מחדל

השעה 5 והם לא מקבלים יותר שיחות, למרות שכתוב ששעות הפעילות הן עד 5 וחצי.
הרשת מלאה בביקורות רעות עליהם.

למה שלא אפנה לAsus? למה עסק כה בזיוני צריך לקבל כסף?
למה לא לדווח עליהם? אין פה לאף אחד מושג איך אני מרגיש אפילו ..
פשוט בושה ל"עם הנבחר" שעסק כזה פועל.

עריכה:
המחשב שלי בקושי זז.
מחר נבקש את ה4 ג'יגה שלי בחזרה, בצורה הכי יפה שאפשר.
נעדכן.
__________________
-

נערך לאחרונה על ידי dori, 14-01-14 בשעה 20:53.
dori לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 15-01-14, 14:04   #12 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של Stompy
 
תאריך הצטרפות: May 2013
הודעות: 182
ברירת מחדל

סיפור מאכזב
אני חייב לציין שיש לי נסיון מעולה עם השירות של ASUS ממש מעולה אפילו שלא הייתה בעייה החליפו חלקים שלא היו חייבים.

המלצה שלי תנסה לפנות במכתב לשירות של KSP ולשתף אותם במקרה הם יכולים להערב ולעזור.

עוד משהו לגבי הזכרון שחסר לא לוותר.

ואתה גם יכול לפנות לשירות ASUS עולמי ויעזרו בנושא. רק שיקח זמן.
Stompy לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 16-01-14, 16:58   #13 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של dori
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
הודעות: 251
ברירת מחדל

עדכון:
התקשרתי אליהם וניסו לראות עם הטכנאי שטיפל במחשב אם הוא נגע בזיכרון.
אמרו לי שמה שהחליפו זה הגוף קירור ולא נגעו בזיכרון, אבל אני לא קונה את זה.
שלחתי מחשב עם 8 ג'יגה, קיבלתי אותו חזרה עם 4 ג'יגה.
לא מבין ולא מתיימר להבין בניידים, ולא פתחתי את המחשב שלי מהיום שרכשתי אותו והוסיפו לי סלוט זיכרון נוסף.
אמרו שיחזרו אלי. אני מאמין שביום ראשון תיהיה תשובה.
אגב, תיזמנתי כחצי שעה של המתנה עד שענתה לי הנציגה.
נעדכן.
__________________
-
dori לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 16-01-14, 17:33   #14 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של arkadur
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
הודעות: 2,976
ברירת מחדל

סתם השערה

אולי בגלל ששיחקו עם המחשב, הזיכרון זז מהמקום?
לא סביר אני יודע. אבל יתכן וזה אפשרי
__________________

EVGA SR-2 , 2X Intel Xeon 5620, 12X2GB Corsair Domminator 1600 MHZ CL7
3X GTX580,Corsair AX1200, Lian Li PC-Z70, LSI 9220-8I SAS Controller
Dell U2311H X3, Liliput 669GL 7" touchscreen
קרדיט לאלמוג על החתימה

arkadur לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 21-01-14, 9:38   #15 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של dori
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
הודעות: 251
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי arkadur צפה בהודעה
סתם השערה

אולי בגלל ששיחקו עם המחשב, הזיכרון זז מהמקום?
לא סביר אני יודע. אבל יתכן וזה אפשרי
אפשרי אבל זה לא המקרה.. ("תנער את המחשב" - אחלה שירות)

חבר'ה, אין עידכון כבר מספר ימים ולצערי זה משום שבאמת כלום לא קורה.
ביום חמישי בשבוע שעבר (16.1) התקשרתי ואחרי המתנה ממושכת של כ-30 דקות (כרגיל) ענתה לי מישהי ואמרה לי שיחזרו אליי בנידון.
היום יום שלישי 21.1 וגם ששלחתי אימייל לפני מס' ימים ("מחוייבים לענות עד תום יום העסקים הבא") לא הגיבו לו ולו ניסו ליצור קשר כפי שהבטיחו.

ביזיון למדינת ישראל שעסק שכ"כ נוטף סירחון עובד בתוכה.
פשוט ללכת לשם ולהקיא על כל אחד שנמצא שם להזכיר לו איפה הוא צריך לעבוד. פח זבל של עובדים.

אני חושב שאלך לעו"ד ונראה מה אפשר לעשות כאן.
__________________
-

נערך לאחרונה על ידי dori, 23-01-14 בשעה 9:26.
dori לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
פניה לכל חברי הפורום VanHalen הערות/הצעות לאתר 7 04-11-12 14:14
חג שבועות שמח לכל חברי הפורום OR2 דיבורים על הא ודא 3 09-06-11 14:37
FPS עם חברי הפורום Juiced משחקים וקונסולות 12 15-04-09 3:12
:::...אשכול היכרות חברי הפורום...::: Almog Design דיבורים על הא ודא 16 24-03-08 20:19
משחקי רשת @ חברי הפורום? Shay משחקים וקונסולות 65 01-02-07 20:10


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 5:50.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות