IOPanel

חזור   IOPanel > צרכנות ומסחר > צרכנות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

צרכנות חוות דעת על חנויות , מוצרים , מסחר ברשת בארץ ובעולם, שאלות על משלוחים ,שווי שוק ומחירים

צרכנות ומסחר : צרכנות

חווית שירות לקוחות באמזון ולוג'יטק

שלום לכולם , רציתי לשתף אתכם בסיפור שהיה לי השבוע , לפני כשנתיים קניתי מאמזון עכבר Logitech g700 ושלחתי בעזרת ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 23-04-14, 21:27   #1 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
הודעות: 74
ברירת מחדל חווית שירות לקוחות באמזון ולוג'יטק

שלום לכולם,
רציתי לשתף אתכם בסיפור שהיה לי השבוע,
לפני כשנתיים קניתי מאמזון עכבר Logitech g700 ושלחתי בעזרת BUY2USA(פרסומת סמויה חח) והוא עבד מצוין עד לפני כמה ימים.. פתאום הוא התחיל לגמגם ולפעמים בכלל לא עבד ומה שהכי שיגע אותי זה ,נכון כשמחברים משהו לUSB במחשב אז ווינדוס עושה מין רעש כזה, אז אצלי זה עשה את זה כל כמה דקות.. מה שהיה לי מוזר זה שהבטרייה שבתוך העכבר סימנה לי כל הזמן שהיא בטעינה בקיצור החלטתי לנסות לחבר את הדונגל של האלחוטי(כן כמו שהבנתם במשך שנתיים פעלתי עם העכבר רק בצורה חוטית מתוך נוחות/עצלנות) והפלא ופלא העכבר חזר לעבוד כמו שצריך ישר עלה לי לראש להחליף חוט ולראות אם יסתדר(החוט שצריך הוא MICRO USB רגיל) החלפתי ועדיין נשארה הבעיה .. מכאן הבנתי שהבעיה היא במחבר של העכבר, מין משחק מילים חח, שכנראה נידפק..
בשלב הזה אמרתי לעצמי ,יש עדיין אחריות אבל היא בחו"ל..
אז האופציות שעומדות בפני זה או כרגיל לחבל בעכבר ולנסות להחליף את המחבר הסורר.
או לנסות את אמזון..
החלטתי שלמרות שאני לא מאמין באחריות(עקב אינספור פעמים "נעימות" משרותי לקוחות בארץ, במיוחד בתחום המחשבים!) אני בכול זאת אנסה.
אז שלחתי מייל לאמזון ואחרי כמה דקות! מקבל אותי נציג שאומר לי שהוא מצטער על הבעיה ושצריך לשלוח את העכבר אליהם.
הסברתי לו שאני מישראל ושאולי אפשר לבקש מהיבואן הישראלי לטפל במוצר(כן כן אני יודע שאני חוצפן) והוא אמר לי שאין להם אפשרות כזאת ושהוא מוכן לבוא לקראתי ולהשתתף איתי ב50 אחוז מהמחיר שילוח(כלומר החזור על חשבונם) ובנוסף הוא המליץ לי לנסות לדבר עם השירות של לוג'יטק(באירופה) ולראות אם הם יכולים לתאם לי תיקון בארץ.(כל השיחה "הארוכה" הזאת לקחה בערך שעתיים באימייל, ממש כמו צ'אט).
אז ניסיתי את מזלי עם לוג'יטק, פה סוף סוף הבנתי למה שווה להוסיף עוד כמה גרושים ולקנות מהם ולא מחברות זולות יותר.
השיחה שוב התקדמה כמו צ'אט כאשר הנציג מבקש ממני לבדוק כמה דברים והוא מגיע למסקנה שהעכבר תקול ושאני חייב להחזיר אותו לאמזון. שוב בחוצפה הישראלית שלי הסברתי לו את הסיפור והאם אפשר לנסות את היבואן הרשמי בישראל?.
הוא פשוט אמר לי שהוא הולך לברר לי משהו ושעד סוף היום הוא יחזיר לי תשובה, סוף היום הגיע ואיתה הבשורה המיוחלת:
ציטוט:
Dear Eran
Thank you for your reply.

In order that we can process your warranty claim further, we would kindly request that you provide the following details:
First Name:
Last Name:
Company, if any:
Address:
Postal Code:
City:
Country:
Telephone Number (including country code):
Product PID or S/N number:
אחרי שמילאתי את הכל נשלחה לי הודעה שהם מבררים את פירטי האחריות ושתוך שני ימי עסקים אני אקבל אמשך טיפול.
אתמול קיבלתי את ההודעה הבאה:
ציטוט:
Dear Eran
Your fulfillment has been shipped.

The following products were included :

1 ¦ G700s RECHARGEABLE GAMING MOUSE,EWR2
לא האמנתי למה שראיתי, קיבלתי משלוח UPS של עכבר(יותר מתקדם משלי) תוך 3 ימים של דיבורים איתם!!.
הקטע העוד יותר מוזר היה לבדוק את המספר עוקב ולראות מה ה"איכות" של חברת שליחויות אמיתית!

הצפי הוא שמחר אני מקבל עכבר חדש כשבינתיים סידרתי את העכבר הישן בעזרת הלחמה מחדש.

וזהו כאן ניגמרת החפירה.
פשוט היה לי חשוב שגם שקורה לי משהו טוב עם נותני שירות לספר את זה ולא לספר תמיד כמה רע עם נותני שירות, כנראה זה פשוט לדעת על שירות של מי ליפול
eran89 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-04-14, 21:33   #2 (קישור ישיר)
GM - RIG MASTER
 
סמל האישי של gmmaster
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
הודעות: 9,102
ברירת מחדל

יפה
יש מצב שתצטרך לשלם על זה מיסים ועמלת שחרור של UPS אז קח בחשבון
עדיין, שירות ברמה אחרת, כל הכבוד להם
gmmaster לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-04-14, 21:35   #3 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של shachar189
 
תאריך הצטרפות: May 2010
הודעות: 1,205
ברירת מחדל

גם לי קרה בדיוק אותו הדבר עם לוגיטק. לא יכלתי לממש אחריות בארץ ותוך מספר ימים שאני מדבר איתם במייל כמו שאתה עשית נשלח אלי עכבר חדש. שירות מצוין יש להם.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
__________________
AMD Phenom II X4 955 BE 3.2 | Corsair A70 Dual-Fan CPU Cooler | Gigabyte MA-770-UD3 Rev2 | OCZ 4GB DDR2 1066Mhz Reaper | Samsung Spinpoint F3 1TB | Samsung Eco Green F3 1TB | Asus CUCore HD5770 | LanCool PC-K60 | SeaSonic S12II-620 | Windows 7 X64 Ultimate

shachar189 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-04-14, 22:03   #4 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
הודעות: 74
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי gmmaster צפה בהודעה
יפה
יש מצב שתצטרך לשלם על זה מיסים ועמלת שחרור של UPS אז קח בחשבון
עדיין, שירות ברמה אחרת, כל הכבוד להם
את האמת שאפילו לא חשבתי על זה, אבל יש מצב.. אני העדכן מחר.

הדבר שהכי נהנתי ממנו זה החוויה שאף אחד לא מנסה "לנער" אותי או "לדפוק" אותי אלא שבאמת טובת הלקוח זה מה שהם מחפשים,או לפחות זה מה שאני בתור לקוח מרגיש וזה מה שחשוב.
אמזון יכלו פשוט להגיד לי "בעיה שלך שלם על הלוך וחזור נקודה",או "העכבר נדפק כששלחת אותו לארץ ובעיה שלך".
לעומת זאת הם היו מוכנים להישתתף בעלויות וכל זה אפילו בלי להעלות אפילו לא במרומז "אתה שברת את המחבר זאת אשמתך" , ולהמליץ לי לדבר גם עם לוג'יטק בשביל לחסוך לי כסף.
ושלא תחשבו שהם שכחו ממני, היום קיבלתי גם מייל מהם לבדוק מה קרה עם זה.

ולוג'יטק כנ"ל!פעם אחת אפילו לא נרמז שאני הגורם לבעיה, זה כאילו מובן מאליו שזה לא אני שהרס את המוצר.

זאת הסיבה שכל כך רציתי לשתף, ובאותה נשימה, אין שום צל של ספק שמקלדת/עכבר הבאים שיהיו לי יהיו שלהם!.
eran89 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 24-04-14, 23:52   #5 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של shachar189
 
תאריך הצטרפות: May 2010
הודעות: 1,205
ברירת מחדל

אותי לא חייבו על כלום. הגיע לי שליח עד הבית, חתמתי לו וזהו.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
__________________
AMD Phenom II X4 955 BE 3.2 | Corsair A70 Dual-Fan CPU Cooler | Gigabyte MA-770-UD3 Rev2 | OCZ 4GB DDR2 1066Mhz Reaper | Samsung Spinpoint F3 1TB | Samsung Eco Green F3 1TB | Asus CUCore HD5770 | LanCool PC-K60 | SeaSonic S12II-620 | Windows 7 X64 Ultimate

shachar189 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 25-04-14, 0:22   #6 (קישור ישיר)
IO Addict
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 3,677
ברירת מחדל

מצד אחד rma מעולה (גם לי היה ניסיון) אבל, מצד שני יש יותר מידי תקלות עם מוצרי לוג'יטק אם ה rma שלהם כל כך מפורסמת לא?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
amadey לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 25-04-14, 17:40   #7 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
הודעות: 74
ברירת מחדל

שכחתי לעדכן..
אז זה מה שהגיע אתמול


וכמו שאמרתי .. היה משהו מאוד מוזר,ומהיר!, עם המשלוח..
אז כמו שחשבתי זה היה משלוח אקספרס של UPS שתוך יום וחצי המישלוח מגיע ליעד,סתם שתדעו,בדקתי והמשלוח הזה לבד עלה 230 ש"ח.
בנוסף שאלתי את הנהג בקשר למיסים והוא אמר לי שהשולח שילם הכל.

בקיצור לוג'יטק קנו אותי!,ובצדק לדעתי.

וamadey יש משהו במה שאתה אומר,אך אני חושב שחברה שעומדת מאוחרי המוצר שלה,ועוד בצורה כזאת מרשימה כמו שהם עשו איתי, גורם לי לחשוב שהם מאוד מאמינים במוצר שלהם.
יכול להיות שאני טועה ובגדול. אבל לפחות כך אני חושב.

מוסר ההסכל שלי מהסיפור זה שלא תמיד להיות סקפטי ושווה לבדוק את שירות הלקוחות לפני שמנסים לבד/קונים חדש.
eran89 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 25-04-14, 19:41   #8 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Ymac
 
תאריך הצטרפות: Oct 2012
הודעות: 1,220
ברירת מחדל

תתחדש, אחלה עכבר!

מקרים כאלה גורמים לי לרצות שכל הציוד ההיקפי שלי יהיה של לוג'יטק, ולא רק העכבר.
__________________

Intel i5 2500K @ 4.9GHz | MSI Big Bang Z77 MPOWER | Crucial Blallistix Tactical Tracer 8GB 1600MHz CL8 | Fractal Design Define R4 | EVGA GeForce GTX 780 | Samsung 840 EVO 250GB | Custom WC Loop| Seagate Barracuda 3TB
Ymac לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 15-10-14, 13:31   #9 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
הודעות: 9
ברירת מחדל

מחזק...
גם לי היתה חוויה מתקנת עם שירות הלקוחות של לוג'יטק...
רכשתי בזמנו עכבר מדגם Logitech Performance Mouse MX
הכפתור השמאלי התחיל לזייף (לאבד לחיצות) מה שגרם לשחרור אקראי בגרירה,
ויצירת דאבל קליקים מתי שביקשתי קליק אחד.
שלחתי מייל ללוג'יטק
חזרו אלי דיי (תוך יום) , עם בקשה לתמונה של העכבר + מספר הפנייה
ביקשו פרטי משלוח - וזהו ... עכבר חדש בידי

כולי תקווה הן שהחנויות והיבואנים בארץ ילמדו שיעור או שנים במתן שרות
yonito לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
מה זה שירות לקוחות avidan33 דיבורים על הא ודא 5 27-01-14 20:46
דברתי יום עם שירות לקוחות של HTC HBK סלולר וגאדג'טים 1 28-01-13 18:39
שירות לקוחות של דל amadey צרכנות 20 02-07-12 11:33
HotMobile - שירות לקוחות מבזה ! TripMan צרכנות 8 30-05-12 15:09
חווית שירות טכני מHOT everdow מחשבים ומה שמסביב 0 29-12-10 21:17


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 9:33.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות