IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > כרטיסי מסך
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

כרטיסי מסך פורום בנושא כרטיסי מסך , מנהלי התקנים , תמיכה טכנית , בעיות בתצוגה ובמשחקים , מערכי CF ו SLI וייעוץ לפני קניה

חומרה : כרטיסי מסך

סירוב להחלפת ה7970,בנוכח מסגרת האחריות

אז ככה לפני שנה וחצי קניתי את הכרטיס gigabyte 7970 מksp,ועוד מאז התחילו לי בעיות אחרות לפני שנהפך לטוטלוס לפתע ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 10-10-14, 20:14   #1 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
סמל האישי של weaselswizel9
 
תאריך הצטרפות: Oct 2014
הודעות: 7
ברירת מחדל סירוב להחלפת ה7970,בנוכח מסגרת האחריות

אז ככה לפני שנה וחצי קניתי את הכרטיס gigabyte 7970 מksp,ועוד מאז התחילו לי בעיות אחרות לפני שנהפך לטוטלוס לפתע ביום בהיר,עוד קודם לפני כן הכרטיס היה מפסיק להגיב מדי פעם,פחות או יותר פעם בשבועיים.ויתר על כך במשך התופעה הזו עוד עברתי שלושה פעמיים מערכות הפעלה שונות,ובנוסף הייתי מסיר את הדרביירים עם DDU ומתקין מחדש,מבקר על הטפרטורות שנעו עד גג 76c,כך שבעייה שנגרמת ע'י סיבות אחרות מלבד הכרטיס עצמו מחוץ לתמונה.ספק הכוח שתאוריתית עלול לגרום לבעיות כאלו - במקרה שלי הסיכויים מאוד קלושיים כאשר הספק הכוח שלי הוא seasonic x750

זה קרה לי לפתע בזמן ששיחקתי במשחק shadow of mordor,המחשב נכבה בנעילה ולא נידלק יותר עם ה 7970,ולאומת זאת עם ה5850 הכול בסדר גמור.על ה7970 לאחר מכן הופיע סימן של שריפה על צ'יפ דיודה אחד.

עכשיו בחנות קי אס פי הם גורסים שהם לא נוטלים אחריות על מוצר שנפגע פיזית ובעצם מתנהרים מכל אחריות.עכשיו אצלי הפגיעה בצי'פ הדיודה היא מכתוצאה של שריפה לא שבר של פגיעה פיזית.גם בביקורת של gigabyte היבואנית בארץ העבירו בבדיקת המוצר בסיכום שהנזק נגרם מקצר חשמלי שנוצר על ידי (ולא אחד שנוצר דפקט במפעל יצור.בעיקרון פצצת זמן).כאשר אפילו פה בפורום שאין לי שום סיבה לשקר - עובדתית בפעם האחרונה שנגעתי במחשב בפניים הייתה לפני חודשיים והרבה לפני שתופעה כזו שאמורה לצוץ מיידית,ולכן כול שבריר של צ'אנס של מגע בין בורג עם הכרטיס או הזזה של החוטים במבנה של הכרטיס שיגרמו לקצר הלכו לטימיון,וכמו כן גם הפסקת חשמל בגלל שלא קרתה בפועל.כך שמבלי צל של ספק הביקורת הזו לקוייה בחסר.בניגוד לזאת בgigabyte בחו'ל ראיתי אנשיים שעשו oc קיצוני וקיבלו כרטיס חדש ללא יותר מדי צל של ספק בניסיבות חמורות משלי (עוד משהו לרשימת הדברים המבוזים בארץ כאילו שלא היה מספיק קדם לכך)

אז לנוכח המצב הזה אני כבר נחוש לתבוע את קיי אס פי,על פני זה שהאשמיים בנוסף לצמד הם gigabyte היבואנית (בגלל הביקורת הלוקה בחסר שלהם והמטעה),אבל להבנתי החוזה הוא בין לי לחנות כך שאי אפשר לטבוע את gigabyte במקרה הזה נדמה לי,כך לפחות אמרו לי בקי אס פי.עוד הצעות אחרות להתמודד עם הבעייה הזו יתקבלו בברכה,וגם בקשר לתביעה כי אין שמץ של מושג בזה.

עריכה:מעכשיו ואילך שאני אדע על מקום שמכבד קצת יותר את מסגרת האחריות,איך tms/ivory בכול הנושא הזה?? אני שוקל לעבור לאחד מהם,אחרי רצף של 3 מחשביים שלמים בחלקים שקיניתי מksp

נערך לאחרונה על ידי weaselswizel9, 10-10-14 בשעה 20:48.
weaselswizel9 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-10-14, 20:43   #2 (קישור ישיר)
GM - RIG MASTER
 
סמל האישי של gmmaster
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
הודעות: 9,102
ברירת מחדל

הכרטיס נפגע עקב עבודה ובתנאי שימוש רגילים, אין נזק פיזי בצורת פגם פיזי שאתה ביצעת אלא צ'יפ שנשרף בכרטיס וכך זה נראה
אני לא רואה סיבה שזה לא יהיה מכוסה באחריות (אלא אם מה שרשמתי למעלה לא נכון לגביך)
אני מציע שתפנה אליהם שוב, אולי להנהלה ותדרוש שיכבדו את האחריות
בנוסף אני מציע שתקליט כל שיחה שאתה עושה איתם ורצוי גם תקשורת בכתב.
בכל שיחה או בכתב תדאג להדגיש שזה לא נזק שביצעת פיזית אלא תקלה ברכיב אלקטרוני וכך זה נראה שהוא נשרף, צריך שזה יהיה ברור שזה כך
אם זה לא ילך, תוכל לנסות לתבוע אותם בתביעות קטנות, תנסה להשיג גיבוי מ Gigabyte עצמם לגבי התקלה שיש לך בצורת התכתבות. אולי לכתוב להם ולצרף תמונות חדות של התקלה ואם הם יכתבו בפירוש שזה מכוסה תחת אחריות אז יש לך עילה ולדעתי (לדעתי בלבד) סיכוי טוב לנצח בתביעה.
בכל זאת, אם אתה לא רוצה להיכנס לזה (כי זאת סחבת שנמשכת הרבה זמן) אז כדאי שתנסה לפתור את זה ישירות מול KSP

*אם יש איזושהי סיבה שזה נזק שאתה גרמת ויש סיכוי שאתה אשם אז אל תיכנס איתם לתביעה, אני מאמין שעורכי הדין שלהם דיי טובים והם יעשו שיעורי בית. כנס לזה רק אם אתה בטוח שהצדק איתך
gmmaster לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-10-14, 21:35   #3 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
סמל האישי של weaselswizel9
 
תאריך הצטרפות: Oct 2014
הודעות: 7
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי gmmaster צפה בהודעה
אני מציע שתפנה אליהם שוב, אולי להנהלה ותדרוש שיכבדו את האחריות
בנוסף אני מציע שתקליט כל שיחה שאתה עושה איתם ורצוי גם תקשורת בכתב.
עד עכשיו דיברתי עם המוכר בחנות,והשירות הלקוחות שלהם בטלפון.נקווה שלמנהלים יש מושג יותר טוב יותר באשר להגדרה של מסגרת אחריות
ציטוט:
פורסם במקור על ידי gmmaster צפה בהודעה
בכל שיחה או בכתב תדאג להדגיש שזה לא נזק שביצעת פיזית אלא תקלה ברכיב אלקטרוני וכך זה נראה שהוא נשרף, צריך שזה יהיה ברור שזה כך
עשיתי זאת.

ציטוט:
פורסם במקור על ידי gmmaster צפה בהודעה
בנוסף אני מציע שתקליט כל שיחה שאתה עושה איתם ורצוי גם תקשורת בכתב.
אעשה זאת.רעיון טוב
ציטוט:
פורסם במקור על ידי gmmaster צפה בהודעה
אם זה לא ילך, תוכל לנסות לתבוע אותם בתביעות קטנות, תנסה להשיג גיבוי מ Gigabyte עצמם לגבי התקלה שיש לך בצורת התכתבות. אולי לכתוב להם ולצרף תמונות חדות של התקלה ואם הם יכתבו בפירוש שזה מכוסה תחת אחריות אז יש לך עילה ולדעתי (לדעתי בלבד) סיכוי טוב לנצח בתביעה.
איך למצוא גיבוי?? gigabyte הם אילו שתלו את האשמה של הקצר ע''י בכלל,כמו שהפרכתי את זה לפניכן עוד.לפחות מבחינתי,והאמת האישית שלי - לא היה שום דבר שמעיד על נזק שנעשה ע''י אלה רק שהכרטיס עצמו התפגר בתנאי שימוש נורמליים.אתה חושב שזה שהם אמרו שהכרטיס נפגע מקצר,זה אולי נובע מזה שהכרטיס דפקט(מכאן שהכרטיס היה פצצת זמן.)??? ולא בהכרח אני?? כי לקצר יש שתי צדדים למטבע.אולי כדאי שאשאל אותם
weaselswizel9 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-10-14, 23:16   #4 (קישור ישיר)
IO Pro
 
תאריך הצטרפות: Apr 2007
הודעות: 2,672
ברירת מחדל

מוצ נוסף לפיתרון הוא לפנות למועצה הישראלית לצרכנות ולפרט את כל הנושא.
תוך ימים אחדים אני מאמין ש-KSP יצרו קשר עימך וינסו להגיע להסכמה.
http://www.consumers.org.il/category/complaint-form

עוד אופצייה, תאיים להגיע לעיתונות ולכל אמצעי תקשורת אחר פייסבוק\טוויטר\פורומים (במידה והסיבה שלך מוצדקת)
להגיע לבית משפט אתה תגיע, ו-99 אחוז שהשופט יפסוק לטובתך, במידה ומה שרשמת פה הוא נכון.
__________________
Lior2k לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 10-10-14, 23:43   #5 (קישור ישיר)
GM - RIG MASTER
 
סמל האישי של gmmaster
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
הודעות: 9,102
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי weaselswizel9 צפה בהודעה
איך למצוא גיבוי?? gigabyte הם אילו שתלו את האשמה של הקצר ע''י בכלל,כמו שהפרכתי את זה לפניכן עוד.לפחות מבחינתי,והאמת האישית שלי - לא היה שום דבר שמעיד על נזק שנעשה ע''י אלה רק שהכרטיס עצמו התפגר בתנאי שימוש נורמליים.אתה חושב שזה שהם אמרו שהכרטיס נפגע מקצר,זה אולי נובע מזה שהכרטיס דפקט(מכאן שהכרטיס היה פצצת זמן.)??? ולא בהכרח אני?? כי לקצר יש שתי צדדים למטבע.אולי כדאי שאשאל אותם
אם ל KSP יש גיבוי רשמי מ Gigabyte, כלומר מסמך שמסיר מהם אחריות אז אתה בבעיה כי גם אם תתבע אותם, הם יכולים להציג אישור רשמי מהיצרן ואני לא יודע איך השופט יתייחס לזה

משהו גרם לנזק לכרטיס והכרטיס מחובר ללוח-אם ולספק, אפשר לעשות פה סיפור. האם גם את הלוח וגם את הספק קנית מ KSP?
gmmaster לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 11-10-14, 0:39   #6 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
סמל האישי של weaselswizel9
 
תאריך הצטרפות: Oct 2014
הודעות: 7
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי gmmaster צפה בהודעה
אם ל KSP יש גיבוי רשמי מ Gigabyte, כלומר מסמך שמסיר מהם אחריות אז אתה בבעיה כי גם אם תתבע אותם, הם יכולים להציג אישור רשמי מהיצרן ואני לא יודע איך השופט יתייחס לזה

משהו גרם לנזק לכרטיס והכרטיס מחובר ללוח-אם ולספק, אפשר לעשות פה סיפור. האם גם את הלוח וגם את הספק קנית מ KSP?
אני מניח שג'גה ביט לא פשוט ישבו להם על זרי הדפנה אובכן,ויתנו גיבוי לksp כי אחרי הכול ג'גה ביט הם אילו שמשלמים מהכיס שלהם על האחריות והחלפה וכולי.

וכן קניתי מהם את הלוח והספק כוח,וגם שלושה מחשבים בחלקים אחרונים,ועוד זה לא הספיק להם בנאמנות
weaselswizel9 לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 11-10-14, 1:20   #7 (קישור ישיר)
GM - RIG MASTER
 
סמל האישי של gmmaster
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
הודעות: 9,102
ברירת מחדל

לגיגה בייט יש שם לשמור עליו, זה הרבה יותר חשוב מלהחליף למישהו כרטיס. אם הם לא יכבדו אחריות במקרים שחברות אחרות מכבדות אחריות זה יוכל לפגוע בהם בצורה הרבה יותר קשה (החישוב הוא הרבה יותר מורכב מאם להחליף או לא להחליף כרטיס)
אני מניח שהתקשורת איתם היא בעיקר בכתב כך שאם ל KSP יש מייל מהם שמסביר למה האחריות לא מכובדת אז מבחינת KSP הם עשו מה שצריך לעשות (זה בהנחה שהם באמת שלחו את הכרטיס לגיגה בייט. אם חיכית הרבה זמן עד שקיבלת תשובה (כמה שבועות) אז יש סיכוי שהכרטיס נשלח. אם זה היה תוך ימים בודדים אז סביר להניח שהם לא שלחו את הכרטיס)

לגבי הספק והלוח, זה לא עניין של נאמנות, זה עניין של הכרטיס נדפק כשהוא מחובר לספק ולוח שקנית מהם ונמצא באחריות דרכם. אם הם טוענים שכרטיס תקול ברמה של מעבר לאחריות אז אתה יכול להכניס את הספק והלוח למעבדה עם הטענה של הנזק שהם עשו לכרטיס.
ברגע שיש לך אישור מהם שהלוח והספק לא תקולים (בהנחה שהם תקינים) והכרטיס כן תקול ולא מכובד באחריות, אני מאמין שזה יעזור לך בתביעה אבל תצטרך לנסח אותה היטב
הבעיה שלך תהיה שאף אחד לא יוכל להוכיח שלא עשית שימוש אחר בכרטיס שגרם לנזק
gmmaster לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 11-10-14, 13:15   #8 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
סמל האישי של weaselswizel9
 
תאריך הצטרפות: Oct 2014
הודעות: 7
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי gmmaster צפה בהודעה
לגיגה בייט יש שם לשמור עליו, זה הרבה יותר חשוב מלהחליף למישהו כרטיס. אם הם לא יכבדו אחריות במקרים שחברות אחרות מכבדות אחריות זה יוכל לפגוע בהם בצורה הרבה יותר קשה (החישוב הוא הרבה יותר מורכב מאם להחליף או לא להחליף כרטיס)
אני מניח שהתקשורת איתם היא בעיקר בכתב כך שאם ל KSP יש מייל מהם שמסביר למה האחריות לא מכובדת אז מבחינת KSP הם עשו מה שצריך לעשות (זה בהנחה שהם באמת שלחו את הכרטיס לגיגה בייט. אם חיכית הרבה זמן עד שקיבלת תשובה (כמה שבועות) אז יש סיכוי שהכרטיס נשלח. אם זה היה תוך ימים בודדים אז סביר להניח שהם לא שלחו את הכרטיס)
מעניין,הזמן של הכרטיס במעבדה היה חמישה ימיים.אז יכול להיות שג'יגה בייט לא באמת העבירו בקורת כראוי?? עדיין זה לא משהו שאני יכול להשתמש כעזר בתור טענה איתם במקרה שהם אכן לא שלחו לג'גה בייט,כך נראה לי.

[/quote]
לגבי הספק והלוח, זה לא עניין של נאמנות, זה עניין של הכרטיס נדפק כשהוא מחובר לספק ולוח שקנית מהם ונמצא באחריות דרכם. אם הם טוענים שכרטיס תקול ברמה של מעבר לאחריות אז אתה יכול להכניס את הספק והלוח למעבדה עם הטענה של הנזק שהם עשו לכרטיס.
ברגע שיש לך אישור מהם שהלוח והספק לא תקולים (בהנחה שהם תקינים) והכרטיס כן תקול ולא מכובד באחריות, אני מאמין שזה יעזור לך בתביעה אבל תצטרך לנסח אותה היטב
הבעיה שלך תהיה שאף אחד לא יוכל להוכיח שלא עשית שימוש אחר בכרטיס שגרם לנזק[/quote]
בקשר לנאמנות,סתם צחקתי.באמת זה שהכרטיס תקול והלוח אם והספק יוכחו שלא,יעזור לי עד כדי כך בטענה שהריכיבים האלה דפקו לי את הכרטיס??מעניין.

בנוגע לתיק שאני יבנה מולם אני עוד אברר גם עם למועצה הישראלית לצרכנות.
weaselswizel9 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 11-10-14, 14:41   #9 (קישור ישיר)
GM - RIG MASTER
 
סמל האישי של gmmaster
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
הודעות: 9,102
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי weaselswizel9 צפה בהודעה
מעניין,הזמן של הכרטיס במעבדה היה חמישה ימיים.אז יכול להיות שג'יגה בייט לא באמת העבירו בקורת כראוי??
מאיפה אתה יודע שיש תשובה מ Gigabyte? איך אתה יודע שהם בכלל מעורבים בנושא?
gmmaster לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 11-10-14, 15:22   #10 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
סמל האישי של weaselswizel9
 
תאריך הצטרפות: Oct 2014
הודעות: 7
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי gmmaster צפה בהודעה
מאיפה אתה יודע שיש תשובה מ Gigabyte? איך אתה יודע שהם בכלל מעורבים בנושא?
כמו שכבר כתבתי לפניכן,ksp אמרו שהם לא יכולים להחליף לי את הכרטיס בגלל שביבוקרת שג'גה בייט העבירו הם ציינו שיש קצר.עכשיו קצר יכול להיגרם בכרטיס ביום שבו יצא ממפעל עם איכות בנייה דפוקה של חוטיים רפויים שנוגעים במגע עם צ'יפ אחר וכו',או סתם ממיים,ובקיצור נזק שאני גרמתי.ולכן אני צריך לדבר עם ג'גה בייט על זה.אני מקווה באמת שכמו שאמרת ששימור השם הטוב שלהם ישנה יותר מקיצוצי ההוצאות על האחריות שלהם.
weaselswizel9 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 11-10-14, 17:18   #11 (קישור ישיר)
IO OC Master
 
סמל האישי של eyal_ma
 
תאריך הצטרפות: May 2009
הודעות: 4,231
ברירת מחדל

A few options.
If the PSU has been bought from KSP, contact KSP, tell them the graphics card has been claimed a problem because of PSU problem, and you want to replace the PSU because of this so no further damage can be done.
If they refuse, tell them they themselves claimed that the PSU is the problem.

Another option, is requesting a proof that this is a shirt circuit problem. Especially if this was the came, not only the card but also the motherboard should have been burned. So tell them you want to bring the PSU, and if they get proof that the PSU is at fault, and if they refuse or can't, you have a better basis to show that what they are saying has not been validated (as in that the problem is your electricity and not the card).

One more thing, once the problems started, you should have rushed to ksp saying that the card is giving you problems. You should have not tolerated this for a long time even if it means going back to a backup card instead of your main.
If you had done so before the actual physical problem, you had a much better chance to get a replacement without any problems. So just consider it next time.
__________________
I might be a dick, but I'm not stupid.
eyal_ma לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 17-10-14, 16:53   #12 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
סמל האישי של weaselswizel9
 
תאריך הצטרפות: Oct 2014
הודעות: 7
ברירת מחדל

טוב,אז לאחר שבוע שהכרטיס חזר אלי מ''תיקון'', קי אס פי אולי החליטו לרדת מהעץ הגבוה, וקראו לי לשלוח שוב פעם את הכרטיס לתיקון. עכשיו כמו שאמרתי ''אולי החליטו'' בגלל שהם מנסים אולי לחסות את עצמם עם גיבוי אמיתי של ג'יגה בייט הפעם לאומת מקודם. נהיה חכמים יותר בעתיד. אבל אם אכן, הם פנו הפעם בנכונות להחליף לי את הכרטיס הפעם, וכך זה מה שיקרה, אז יאמר לזכותם לפחות שהם יצאו מזה בטוב, עם כי הבלגן שעשו על הדרך.

בדיוק היום תכננתי לשלוח מכתב תלונה למועצה הישראלית לצרכנות. טוב, נראה שזה יצטרך להדחות או אם בכלל להשלח בהנחה שהם יצאו בסדר.
weaselswizel9 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 22-10-14, 19:23   #13 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
סמל האישי של weaselswizel9
 
תאריך הצטרפות: Oct 2014
הודעות: 7
ברירת מחדל

טוב אז לאחר שלושה שבועות היום של עימותים עם Ksp, היום קיבלתי הודעה מקי אס פי שהכרטיס הוחלף, ובסוף קיבלתי את הכרטיס 280x gigabyte oc שחזק בטיפה ממה שמסרתי לתיקון (gigabyte 7970 oc) מפני שהוא בה עם מהירות שעון בברירת מחדל 1100/1500 לאומת ה7970 שבא עם מהירות שעון נמוכה יותר.

אז למרות השירות על הפנים שהיה לאורך הדרך, יאמר לזכותם לפחות שהם יצאו מזה בטוב עוד איך שהוא. אבל, עדיין המריחה וההתכחשות למימוש האחריות הזאת מצדם לא הייתה מוצדקת. כמו כן הייחס מצידם מזכיר לי כמו מה שהיה לפני 500 שנה בין סוחרים - לקונים שבו אתה חייב להתמקח עבור חלקיך. טוב נו, לפחות הם עוד יצאו מזה בסדר מאחר והתוצאה חשובה מאוד לא פחות.

עדיין נותר לי לאמת אם הכרטיס אכן לא בעייתי או שמתחמם יותר מדי, ומתוך הבדיקה אני תכף אמשיך לשחק בshadow of mordor שנקטע עבורי באמצע, שעוד מאז היום שבו הכרטיס התקלקל בזמן המשחק לא הספקתי לראות עוד מימנו
weaselswizel9 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 23-10-14, 4:07   #14 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Oct 2014
הודעות: 12
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי weaselswizel9 צפה בהודעה
טוב אז לאחר שלושה שבועות היום של עימותים עם Ksp, היום קיבלתי הודעה מקי אס פי שהכרטיס הוחלף, ובסוף קיבלתי את הכרטיס 280x gigabyte oc שחזק בטיפה ממה שמסרתי לתיקון (gigabyte 7970 oc) מפני שהוא בה עם מהירות שעון בברירת מחדל 1100/1500 לאומת ה7970 שבא עם מהירות שעון נמוכה יותר.

אז למרות השירות על הפנים שהיה לאורך הדרך, יאמר לזכותם לפחות שהם יצאו מזה בטוב עוד איך שהוא. אבל, עדיין המריחה וההתכחשות למימוש האחריות הזאת מצדם לא הייתה מוצדקת. כמו כן הייחס מצידם מזכיר לי כמו מה שהיה לפני 500 שנה בין סוחרים - לקונים שבו אתה חייב להתמקח עבור חלקיך. טוב נו, לפחות הם עוד יצאו מזה בסדר מאחר והתוצאה חשובה מאוד לא פחות.

עדיין נותר לי לאמת אם הכרטיס אכן לא בעייתי או שמתחמם יותר מדי, ומתוך הבדיקה אני תכף אמשיך לשחק בshadow of mordor שנקטע עבורי באמצע, שעוד מאז היום שבו הכרטיס התקלקל בזמן המשחק לא הספקתי לראות עוד מימנו
כל הכבוד !
Computex לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 12-11-14, 15:22   #15 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Nov 2014
הודעות: 6
ברירת מחדל

טוב שזה הסתיים כך.
אני בכל אופן הייתי פונה ישירות ל Gigabyte כי בכל זאת לא משנה ממי קניתי זה המוצר שלהם והמוניטין שלהם.
Deimos לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
שארפ מציגה סמארטפון עם מסך ללא מסגרת (כמעט) IOPanel חדשות 0 20-08-14 12:23
מחליף את ה7970 GHZ EDITION TOXIC שלי ! Maor Sapir למכירה: חומרה מחשבים וציוד היקפי 3 26-12-13 2:59
בקשה להכנת מסגרת the crazy boy אומנות דיגיטלית 1 22-03-11 22:05
חיבור מסגרת דיגיטלית למחשב HTPC LT Mor מסכים ותצוגה 14 08-02-10 14:44


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 8:22.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות