IOPanel

חזור   IOPanel > צרכנות ומסחר > צרכנות
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

צרכנות חוות דעת על חנויות , מוצרים , מסחר ברשת בארץ ובעולם, שאלות על משלוחים ,שווי שוק ומחירים

צרכנות ומסחר : צרכנות

אחריות מוצר

שלום רב. רכשתי לפניי כשנה רמקוליים מסוג microlab 2.1 הרמקולים נפלאים אבל אחריי כחמישה חודשים רמקול אחד פשוט הפסיק לעבוד, ...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 19-12-14, 12:16   #1 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Aug 2013
הודעות: 16
ברירת מחדל אחריות מוצר

שלום רב.

רכשתי לפניי כשנה רמקוליים מסוג microlab 2.1 הרמקולים נפלאים
אבל אחריי כחמישה חודשים רמקול אחד פשוט הפסיק לעבוד,
הגעתי לחנות למסור את המוצר כמובן שהעובדת הנפלאה ישר בלי שום בעיה שלחה את המוצר לתיקון.

אחריי חודש בערך קבלתי שיחת טלפון שהמוצר הגיע נבדק ונמצא תקין.
הגעתי לקבל את הרמקולים ולהפתעתי הם אני רואה שהם נסרטו לגמריי כאילו מישהו שיפשף אותם אחד בשני כולל הסאב,

כמובן שסרבתי לקבל את הרמקולים אמרתי לאותה הגברת שאינני מוכן לקבל כך את הרמקולים הריי ששלחתי אותם חדשים לגמריי,

העובדת לא היססה ואמרה שתשלח אותם לאותה חברה שהיא בעלת האחריות לבדוק את העניין,

לאחר ארבע חודשים שאני מחכה למוצר קבלתי שיחת טלפון מאותה גברת שאגיע לקחת את המוצר,

הגעתי לחנות ממנו רחשתי את הרמקולים ולהפתעתי לא החליפו שום דבר, היא אמרה לי שהחנות ההיא בעלת האחריות מסרבים להחליף לי את המוצר מכייון שהוא נשלח תקין בלי שום סריטות ויש בידיהם סרטון שמראה שהמוצר נשלח תקין,

אותה הגברת כבר ממש נמעס מכל המצב (כאילו שאני נהנה) כבר התחילה לדבר לא ממש נעים אמרה לי שאם אני לא יקח את זה היא תזרוק את המוצר מחוץ לחנות, מכיוון שכבר עברה שנה של האחריות המוצר,

אני, עדיין לא בדקתי מאז התקלה שראשונה אם בכלל סידרו את הרמקול פגום שהיתה הבעיה.

בקשתי ממנה לבדוק אצלה בחנות אם סידרו לי את הרמקולים היא מצידה לא הסכימה, אמרה לי שאבדוק את זה אצלי בבית, (אני יזכיר עוד הפעם שהאחריות נגמרה)

מה עליי לעשות?
לקחת את המוצר הביתה?
אינני כולכך מבין בכל הנושאים הקשורים לאחריות ולנושא הגנת הצרכן

אשמח לעזרה

תודה וחג שמח.
Wizzzarrd לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-12-14, 13:02   #2 (קישור ישיר)
IO Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
הודעות: 126
ברירת מחדל

לא שאני בא לשפוט אותך , אבל ארבעה חודשים אתה מחכה?? אני שולח מוצרים תקולים לAMAZON בארה"ב וזמן הטיפול כולל החזר כספי לא עולה על חודש .

הייתי ממליץ ליצור קשר עם ML העולמית במייל
Official representation of Microlab in Europe

ותפרגן קצת ותכתוב את שם החנות לא מגיע לה פרס .
__________________
Asus p5q pro Q9450 up to 3.2. Gerforce GTX285
OCZ DDR2 Titanium 2X2 4096MB/
525W‏2x1GB OCZ Reaper HPC Edition‎ Enermax PRO82
WD 160GB
*Windows VISTA 64BIT SP1
Ofir1988 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 19-12-14, 14:53   #3 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Aug 2013
הודעות: 16
ברירת מחדל

האמת שחכתי שהם יצרו איתי קשר..
תודה על הקישור! אנסה ליצור איתם קשר

שם החנות "גולדטופ" מחשבים (ראשל"צ)
Wizzzarrd לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
החזרת מוצר תוך 14 יום lllliiioor צרכנות 1 13-11-12 19:54
ביקורת על מוצר sabag123 הערות/הצעות לאתר 3 05-02-11 19:20
מוצר מענין שילוב SSD ו HDD Ancient1 אחסון 5 12-02-10 1:28
[שאלה] מימוש אחריות על מוצר מחו"ל TrueLook מחשבים ומה שמסביב 12 09-04-09 3:54
מה עדיף לי, ספק ליברטי 500 אם שלוש שנים אחריות או ספק קרוסייר 520 אם שנה אחריות? deelad ספקי כח, מארזים ומודינג 39 17-06-07 18:49


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 14:24.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות