IOPanel

חזור   IOPanel > חומרה > כרטיסי מסך
עמוד ראשי הירשם חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

כרטיסי מסך פורום בנושא כרטיסי מסך , מנהלי התקנים , תמיכה טכנית , בעיות בתצוגה ובמשחקים , מערכי CF ו SLI וייעוץ לפני קניה

חומרה : כרטיסי מסך

פרטים על 8800GTS 512MB הודלפו מהאתר של אנוידיה

לדף: http://www.nvidia.com/page/geforce8.html...
תגובה
 
קישור חוזר הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 04-12-07, 14:18   #1 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Terjen
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 1,072
שלח הודעה דרך MSN אל Terjen
ברירת מחדל פרטים על 8800GTS 512MB הודלפו מהאתר של אנוידיה







לדף:

http://www.nvidia.com/page/geforce8.html
__________________
E6400 2.14@Stock, DFI Infinity 975X/G, EVGA 7900GS
2GB Twinmos 667MHZ CL5 Enermax Liberty 400W ,CoolerMaster Centurion 5
Terjen לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 14:23   #2 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של SharonSx
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 220
שלח הודעה דרך ICQ אל SharonSx
ברירת מחדל

למה רק 256bit?
__________________
| Intel Q6600 2400Ghz @ 3200Ghz | Asus P5K | G.Skill DDR2 4096MB (1024MBx4) 800Mhz @ 1000Mhz -Mhz 5-5-5-15 HK
| Asus Geforce 8800GTS 320Mb 513/792/1188 @ 650/950/1505 | Seagate Barracuda 500 GB SATA II 16MB 7200RPM
| Pioneer DVR-111DBK X16 PATA | ENERMAX LIBERTY 400W | GIGABYTE 3D Aurora | Asus Silent Square Pro
| Windows Vista Ultimate 64bit | Asus LCD 22" MW221U | Altec Lansing ATP3 | Logitech MX518 | XBOX 360 Premium
SharonSx לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 14:55   #3 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של jakoz
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 550
ברירת מחדל

לא אבנתי הGTS 512 יותר טוב מהGTX?
__________________
jakoz לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 15:11   #4 (קישור ישיר)
IO Pro
 
סמל האישי של Barak188
 
תאריך הצטרפות: May 2007
הודעות: 2,439
ברירת מחדל

קודם כול תודה.

שנית באמת למה רק 256 ביט?
__________________
Asus Rampage II Extreme X58 | Core I7 965 | SLI Nvidia Geforce 295 GTX | ThermalTake SwordM | 3x 500B WD HDD | 2x 250GB WD HDD | Thermaltake ToughPower 1500W | 12GB DDR3 Dominator 1866MHZ | Logitech Z5500 | Thermalright Extreme 120MM | G25 | G15 | G7 | G5 | 160GB EHDD | EHDD 1000GB | Dell HC
Barak188 לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 15:13   #5 (קישור ישיר)
oR.
IO Pro
 
סמל האישי של oR.
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
הודעות: 2,543
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי jakoz צפה בהודעה
לא אבנתי הGTS 512 יותר טוב מהGTX?
אם ה 88GT כמעט ברמה של GTX אז ה GTS החדש בטח יהיה יותר חזק
__________________
Intel Q9550| Asus P5Q-Deluxe | G.skill Trident 4GB 1066MHZ | Point Of View + EVGA 9800GT SLI| Antec 800W |Crucial 64GB SSD M4, Western Digital 500GB + 160GB
|CoolerMaster 690 | Thermalright TRUE | Logitech ZCinema| LG 24" W2486L | Nexus 5
oR. לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 15:55   #6 (קישור ישיר)
IO Member
 
סמל האישי של LiavZ
 
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 689
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Barak188 צפה בהודעה
קודם כול תודה.

שנית באמת למה רק 256 ביט?
קלוקים גבוהים , זיכרון גבוה , ליבה חדשה , יותר מעבדים
מאפשרים לייצר כרטיס כזה ב 256BIT
__________________
Asus P6T DELUXE | Intel Core i7 920 | HD5870 1GDDR5| 3x2gb HyperX T1 1600MHz | Creative X-Fi Titanium | COOLER MASTER HAF 932 | CORSAIR 550VX | SAMSUNG T24"0 |BOSTON MS8000 5.1
LiavZ לא מחובר   הגב עם ציטוט
קישור פירסומי
ישן 04-12-07, 19:32   #7 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

שום דבר שלא ידענו קודם..
למעשה חסרים שם נתונים שאנחנו כבר יודעים.
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 20:19   #8 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של DR-EVIL
 
תאריך הצטרפות: Jul 2007
הודעות: 3,282
שלח הודעה דרך MSN אל DR-EVIL שלח הודעה דרך SKype אל DR-EVIL
ברירת מחדל

מה משמעות "רוחב הזיכרון" (MEMOREY BANDWITH) ועד כמה זה משמעותי בכרטיס?
כי אני רואה שבאולטרה יש יותר מפי 2 מאשר בGTS החדש...
__________________
TSI
and on the 8th Day God invented Euro Trance... and it is said this was God's most beautiful invention.... ♫♪ d(-.-)b 
Alex M.O.R.P.H. & Sylvia Tosun - An Angles Love (Vocal mix) -Track of the year 2011
DR-EVIL לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 21:10   #9 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

זו בידיוק הסיבה שמדברים על הבקר זיכרון, 128/256/320/384/512 ביט נישמע לך מוכר ? יופי.

עכשיו קח את מספר הביטים למשל 256 תחלק ב 8 כדי לקבל בייט -> 32,
זה אומר שאפשר לעביר 32 בייט של מידע בכל מחזור שעון, כמה מחזורי שעון יש ? זה מהירות הזיכרון.
ניקח מהירות של 1800MHZ כמו בGT, עכשיו 1800X32 יתן לנו 57600 שהם 57.6GB/S.

מה זה נותן למעשה ?
רוחב פס בין הזיכרון לROP'S/TFU/TAU כדי למשוך/לשלוח טקסטורות.
אם יש הרבה ROP'S/TFU/TAU ויש ניצול אז גם יש שיפור רציני בביצועים.

ניקח לדוגמה את ה GT/GTS/GTX להשוואה.
לפי לROP'S/TFU/TAU
GT-16/56/56
GTS NEW-16/64/64
24/64/32-GTX

TFU/TAU מוכפלים במהירות הליבה וזה נותן את הרוחב פס לטקסטורות שהם יכולים לעביר.
GT-33.3/33.3GB
GTS- 41.6/41.6GB
GTX-36.8/18.4GB
כמו שאתם יכולים לראות GT ו הGTS מסוגלים לעבד הרבה יותר טקסטורות ולכן למעשה צריכים הרבה יותר רוחב פס,
אם הם מנצלים את כל הרוחב פס שלהם לטקסטורות כבר אז הם למעשה מוגבלים ע"י הרוחב פס לזיכרון, מה שלא קורה עם GTX.
וזה עוד ליפני שחישבנו את ה רוחב פס שה ROP'S צריכים... סורי, זה קצת יותר מורכב.

בשורה התחתונה G92 ב GT ו בGTS חזקות בהרבה מאשר G80 שבGTX אבל מוגבלות מאוד מבחינת זיכרון, ולכן חלשות יותר בפועל.
זה גם הסיבה שהבקר 512BIT בR600 לא בידיוק יעיל, הליבה פשוט לא צריכה כזה רוחב פס..
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 21:12   #10 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
הודעות: 74
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי RTR צפה בהודעה
זו בידיוק הסיבה שמדברים על הבקר זיכרון, 128/256/320/384/512 ביט נישמע לך מוכר ? יופי.

עכשיו קח את מספר הביטים למשל 256 תחלק ב 8 כדי לקבל בייט -> 32,
זה אומר שאפשר לעביר 32 בייט של מידע בכל מחזור שעון, כמה מחזורי שעון יש ? זה מהירות הזיכרון.
ניקח מהירות של 1800MHZ כמו בGT, עכשיו 1800X32 יתן לנו 57600 שהם 57.6GB/S.

מה זה נותן למעשה ?
רוחב פס בין הזיכרון לROP'S/TFU/TAU כדי למשוך/לשלוח טקסטורות.
אם יש הרבה ROP'S/TFU/TAU ויש ניצול אז גם יש שיפור רציני בביצועים.

ניקח לדוגמה את ה GT/GTS/GTX להשוואה.
לפי לROP'S/TFU/TAU
GT-16/56/56
GTS NEW-16/64/64
24/64/32-GTX

TFU/TAU מוכפלים במהירות הליבה וזה נותן את הרוחב פס לטקסטורות שהם יכולים לעביר.
GT-33.3/33.3GB
GTS- 41.6/41.6GB
GTX-36.8/18.4GB
כמו שאתם יכולים לראות GT ו הGTS מסוגלים לעבד הרבה יותר טקסטורות ולכן למעשה צריכים הרבה יותר רוחב פס,
אם הם מנצלים את כל הרוחב פס שלהם לטקסטורות כבר אז הם למעשה מוגבלים ע"י הרוחב פס לזיכרון, מה שלא קורה עם GTX.
וזה עוד ליפני שחישבנו את ה רוחב פס שה ROP'S צריכים... סורי, זה קצת יותר מורכב.

בשורה התחתונה G92 ב GT ו בGTS חזקות בהרבה מאשר G80 שבGTX אבל מוגבלות מאוד מבחינת זיכרון, ולכן חלשות יותר בפועל.
זה גם הסיבה שהבקר 512BIT בR600 לא בידיוק יעיל, הליבה פשוט לא צריכה כזה רוחב פס..
snarling לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 21:12   #11 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של DR-EVIL
 
תאריך הצטרפות: Jul 2007
הודעות: 3,282
שלח הודעה דרך MSN אל DR-EVIL שלח הודעה דרך SKype אל DR-EVIL
ברירת מחדל

פשש איזה הסבר! תודה!
__________________
TSI
and on the 8th Day God invented Euro Trance... and it is said this was God's most beautiful invention.... ♫♪ d(-.-)b 
Alex M.O.R.P.H. & Sylvia Tosun - An Angles Love (Vocal mix) -Track of the year 2011
DR-EVIL לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 21:40   #12 (קישור ישיר)
IO Addict
 
סמל האישי של GOLAN-GB
 
תאריך הצטרפות: Mar 2007
הודעות: 3,618
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי RTR צפה בהודעה
זו בידיוק הסיבה שמדברים על הבקר זיכרון, 128/256/320/384/512 ביט נישמע לך מוכר ? יופי.

עכשיו קח את מספר הביטים למשל 256 תחלק ב 8 כדי לקבל בייט -> 32,
זה אומר שאפשר לעביר 32 בייט של מידע בכל מחזור שעון, כמה מחזורי שעון יש ? זה מהירות הזיכרון.
ניקח מהירות של 1800MHZ כמו בGT, עכשיו 1800X32 יתן לנו 57600 שהם 57.6GB/S.

מה זה נותן למעשה ?
רוחב פס בין הזיכרון לROP'S/TFU/TAU כדי למשוך/לשלוח טקסטורות.
אם יש הרבה ROP'S/TFU/TAU ויש ניצול אז גם יש שיפור רציני בביצועים.

ניקח לדוגמה את ה GT/GTS/GTX להשוואה.
לפי לROP'S/TFU/TAU
GT-16/56/56
GTS NEW-16/64/64
24/64/32-GTX

TFU/TAU מוכפלים במהירות הליבה וזה נותן את הרוחב פס לטקסטורות שהם יכולים לעביר.
GT-33.3/33.3GB
GTS- 41.6/41.6GB
GTX-36.8/18.4GB
כמו שאתם יכולים לראות GT ו הGTS מסוגלים לעבד הרבה יותר טקסטורות ולכן למעשה צריכים הרבה יותר רוחב פס,
אם הם מנצלים את כל הרוחב פס שלהם לטקסטורות כבר אז הם למעשה מוגבלים ע"י הרוחב פס לזיכרון, מה שלא קורה עם GTX.
וזה עוד ליפני שחישבנו את ה רוחב פס שה ROP'S צריכים... סורי, זה קצת יותר מורכב.

בשורה התחתונה G92 ב GT ו בGTS חזקות בהרבה מאשר G80 שבGTX אבל מוגבלות מאוד מבחינת זיכרון, ולכן חלשות יותר בפועל.
זה גם הסיבה שהבקר 512BIT בR600 לא בידיוק יעיל, הליבה פשוט לא צריכה כזה רוחב פס..
אחחחח כואב לי הראש... סתם תודה, הרבה מזה ידעתי רק אני חושב שהצמצום ברוחב זיכרון אמור להשאיר לNVIDIA אופציה לכרטיסי HIGH בעלי ביצועים גבוהים יותר
__________________
במדינה בה כולם עובדים על כולם בעיניים... מומלץ לאכול גזר.
I5 4570
GIGABYTE G1 SNIPER B5
AMD 270X 2GB OC
8GB 1600MH
ציטוט:
פורסם במקור על ידי alfasi צפה בהודעה
תודה אחי אני מבין.
כן אני רוצה לקנות את OC וגם שים FPS. אני צריך לבקש את זה מהחנות או שאני הולך עם מה שאתה אומר לי וזה כבר יהיה עם המחשב בפנוכו? .
GOLAN-GB לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 21:41   #13 (קישור ישיר)
IO Rookie
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
הודעות: 74
ברירת מחדל

אני לא רואה פה שום סיבה למה ההפרש בין הGTS לבין הGT הוא 500-600 שקל
snarling לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 21:42   #14 (קישור ישיר)
IO INVESTIGATIONS
 
סמל האישי של Danny
 
תאריך הצטרפות: Jun 2007
הודעות: 2,970
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי RTR צפה בהודעה
זו בידיוק הסיבה שמדברים על הבקר זיכרון, 128/256/320/384/512 ביט נישמע לך מוכר ? יופי.

עכשיו קח את מספר הביטים למשל 256 תחלק ב 8 כדי לקבל בייט -> 32,
זה אומר שאפשר לעביר 32 בייט של מידע בכל מחזור שעון, כמה מחזורי שעון יש ? זה מהירות הזיכרון.
ניקח מהירות של 1800MHZ כמו בGT, עכשיו 1800X32 יתן לנו 57600 שהם 57.6GB/S.

מה זה נותן למעשה ?
רוחב פס בין הזיכרון לROP'S/TFU/TAU כדי למשוך/לשלוח טקסטורות.
אם יש הרבה ROP'S/TFU/TAU ויש ניצול אז גם יש שיפור רציני בביצועים.

ניקח לדוגמה את ה GT/GTS/GTX להשוואה.
לפי לROP'S/TFU/TAU
GT-16/56/56
GTS NEW-16/64/64
24/64/32-GTX

TFU/TAU מוכפלים במהירות הליבה וזה נותן את הרוחב פס לטקסטורות שהם יכולים לעביר.
GT-33.3/33.3GB
GTS- 41.6/41.6GB
GTX-36.8/18.4GB
כמו שאתם יכולים לראות GT ו הGTS מסוגלים לעבד הרבה יותר טקסטורות ולכן למעשה צריכים הרבה יותר רוחב פס,
אם הם מנצלים את כל הרוחב פס שלהם לטקסטורות כבר אז הם למעשה מוגבלים ע"י הרוחב פס לזיכרון, מה שלא קורה עם GTX.
וזה עוד ליפני שחישבנו את ה רוחב פס שה ROP'S צריכים... סורי, זה קצת יותר מורכב.

בשורה התחתונה G92 ב GT ו בGTS חזקות בהרבה מאשר G80 שבGTX אבל מוגבלות מאוד מבחינת זיכרון, ולכן חלשות יותר בפועל.
זה גם הסיבה שהבקר 512BIT בR600 לא בידיוק יעיל, הליבה פשוט לא צריכה כזה רוחב פס..
תודה על ההסבר!
__________________



Danny לא מחובר   הגב עם ציטוט
ישן 04-12-07, 21:51   #15 (קישור ישיר)
RTR
IO Legend
 
סמל האישי של RTR
 
תאריך הצטרפות: Dec 2006
הודעות: 13,556
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי GOLAN-GB צפה בהודעה
אחחחח כואב לי הראש... סתם תודה, הרבה מזה ידעתי רק אני חושב שהצמצום ברוחב זיכרון אמור להשאיר לNVIDIA אופציה לכרטיסי HIGH בעלי ביצועים גבוהים יותר
אני חושב שNV לא מוציאים כרטיס שמשחררת את כל הפוטנציאל של הG92 כי זה אומר בוסט רציני לביצועים של האולטרה אם ההיתי צריך לשער ההיתי אומר 20-25% יותר, עם בקר 384BIT...
דבר כזה יצמצם מאוד את הפער שהם רוצים בוודאי להציג בין ה 8800U לבין ה9X00 כדור חדש.

ובהעדר תחרות בHIGH לא ממש יש להם סיבה לשחרר כרטיס שיעבור את האולטרה בצורה משמעותית...
RTR לא מחובר   הגב עם ציטוט
תגובה


הגדרות אשכול
אפשרויות הצגת נושא

חוקי משלוח הודעות
אתה לא יכול לשלוח הודעות חדשות
אתה לא יכול לשלוח תגובות
הינך לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
אתה לא יכול לערוך את הודעותיך

vB code הינו פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
Trackbacksהינו פועל
Pingbacks הינו פועל
Refbacks הינו פועל

נושאים דומים
אשכול מפרסם האשכול פורום תגובות הודעה אחרונה
8800GTS 512MB גם בארצנו הקטנה :) HELL כרטיסי מסך 15 02-12-07 22:23
ביקורת על הכרטיס 8800GTS 512MB G92 lipa כרטיסי מסך 2 29-11-07 18:17
בקרוב 8800GTS - 512MB עם ליבת ה G92 cupra חדשות 12 06-11-07 15:35
מה עדיף, HD2900PRO 512MB או 8800GTS 320MB ? yuval0 כרטיסי מסך 12 09-10-07 19:30
[שאלה] איזה כרטיס מסך יותר טוב?8800gts 640mb oc & HD2900XT 512mb חבר של פליקס כרטיסי מסך 20 17-05-07 17:33


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 7:28.





מופעל על ידי: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO
IOPanel.net © כל הזכויות שמורות